eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskie › Konserwacja i eksploatacja sieci oświetlenia drogowego na terenie miasta i gminy Końskie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Końskie: Konserwacja i eksploatacja sieci oświetlenia drogowego na terenie miasta i gminy Końskie
Numer ogłoszenia: 160319 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskie , ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, faks 041 3722955.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i eksploatacja sieci oświetlenia drogowego na terenie miasta i gminy Końskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Końskie posiadającej 4705 punktów świetlnych oraz wykonanie świetlnej dekoracji świątecznej w mieście Końskie. W ramach niniejszego zadania Wykonawca zobowiązany jest do konserwacji i eksploatacji sieci oświetlenia ulicznego, której celem jest utrzymanie jej w stanie sprawności technicznej oraz w stanie gwarantującym bezpieczeństwo ludzi i w zależności od potrzeb obejmuje w szczególności: 1. wymianę niesprawnych źródeł światła,wymianę uszkodzonych opraw oświetleniowych, 2. wymianę i naprawę uszkodzonych elementów opraw: odbłyśniki, klosze, mocowania itp. 3. wymianę uszkodzonego osprzętu elektrycznego w oprawach: zapłonniki, stateczniki, oprawki itp. 4. wymianę niesprawnych bezpieczników, 5. załączanie wyłączników nadmiarowo-prądowych zabezpieczających obwody oświetleniowe po ich zadziałaniu na skutek krótkotrwałych zwarć i przeciążeń 6. regulację położenia źródeł światła względem kloszy i odbłyśników stosownie do potrzeb, 7. czyszczenie opraw, mycie kloszy i odbłyśników każdorazowo przy wymianie lampy, , 8. wymianę wyeksploatowanych złącz kablowych w latarniach wydzielonej sieci, 9. konserwację słupów, wysięgników, przewieszek, konstrukcji wsporczych, 10. malowanie słupów stalowych i wysięgników oświetlenia wydzielonego, 11. malowanie szaf oświetleniowych (sterowniczych), uzupełnianie opisów, 12. prostowanie pochylonych słupów i wysięgników oświetlenia wydzielonego, 13. uzupełnianie i konserwację zamknięć skrzynek, wnęk słupowych, itp., 14. przegląd i konserwację aparatury łączeniowej i sterowniczej minimum 1 raz w roku, 15. czyszczenie i konserwację tablic rozdzielczych minimum 1 raz w roku, 16. regulację zegarów sterowniczych, 17. wymianę niesprawnych urządzeń sterowniczych /zegarów sterujących, styczników, gniazd bezpiecznikowych itp./, 18. wymianę uszkodzonych przewodów w słupach oświetleniowych i wysięgnikach, 19. usuwanie zwarć na liniach napowietrznych nn zasilających obwody oświetleniowe, 20. regulację zwisów przewodów napowietrznych oświetlenia drogowego, 21. lokalizację i naprawę uszkodzonych kabli zasilających obwody oświetleniowe, 22. naprawę zerwanych lub uszkodzonych przewodów oświetlenia ulicznego w sieci podwieszonej, 23. wymianę lub naprawę uszkodzonych sterowniczych skrzynek oświetleniowych na słupach linii nn, 24. zabezpieczenie i wymianę urządzeń uszkodzonych przez osoby trzecie, np. w wyniku kolizji drogowych lub aktów wandalizmu itp. (np.: słupów oświetlenia wydzielonego, opraw, kloszy, daszków, szaf oświetleniowych, itp.), 25. okresową kontrolę sprawności oświetlenia drogowego na terenie gminy, 26. usuwanie gałęzi drzew ograniczających skuteczność świecenia lamp lub powodujących zwarcia oraz inne uszkodzenia linii napowietrznych zasilających obwody oświetleniowe, 27. przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji dotyczących niesprawności oświetlenia drogowego oraz prowadzenie dokumentacji związanej z konserwacją oświetlenia. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje całodobową dyspozycyjność i ciągły dozór urządzeń oświetlenia oraz wykonanie prac związanych z usuwaniem awarii i usterek, a w szczególności utrzymywanie w sprawności technicznej punktów oświetlenia ulicznego zapewnienie świecenia wszystkich opraw oświetleniowych w ustalonych godzinach określonych w kalendarzu świeceń, także w niedziele i święta. Ponadto Wykonawca wykona montaż świetlnej dekoracji świątecznej w mieście Końskie polegającej na naprawie, montażu, demontażu i utrzymaniu w stanie sprawności elementów świetlnych będących w posiadaniu Urzędu Miasta i Gminy Końskich oraz ich konserwacja w czasie trwania umowy. Wykaz elementów iluminacji świątecznych będących obecnie w posiadaniu Zamawiającego oraz miejsca ich zamontowania przedstawia zał. nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia. W celu rozwieszenia w/w iluminacji Wykonawca winien pobrać je z magazynu znajdującego się przy ul. Partyzantów 3 po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Wykonawca winien dokonać przeglądu, naprawy i rozwieszenia iluminacji świątecznych na wytypowanych ulicach miasta Końskie zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmian w lokalizacji iluminacji świątecznych. Podłączenie iluminacji do sieci elektrycznej musi spełniać warunki bezpieczeństwa i powinno być wykonane przez osoby posiadające uprawnienia w specjalności elektrycznej. Wykonawca jest zobowiązany do montażu elementów iluminacji świątecznych w sposób gwarantujący bezpieczeństwo użytkownikom ruchu drogowego. Elementy pobrane z magazynu będą mocowane przy pomocy taśm stalowych bądź innych metod wynikających z konstrukcji elementów iluminacji ponadto należy założyć podkładki z włókniny lub innego materiału w taki sposób, aby montowane elementy nie uszkodziły powierzchni słupów. Po zdemontowaniu elementów iluminacji Wykonawca dokona ich przeglądu, po którym przedłoży Zamawiającemu ewentualny wykaz elementów iluminacji świątecznych nie nadających się do naprawy z propozycją ich likwidacji. Wykonawca dokonana naprawy pozostałych elementów iluminacji i złoży je w magazynie znajdującym się przy ul. Partyzantów 3. Jednocześnie Wykonawca dostarczy dwa metalowe pierścienie zwiększające wysokość sztucznej choinki wraz z oświetleniem oraz dokona montażu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i demontażu całej choinki wraz z oświetleniem w sezonie zimowym 2016-2017r. Zakres zamówienie obejmuje zakup pierścieni i oświetlenia o następujących parametrach: a) wysokość jednego pierścienia min. 0,7m b) średnica dolnej podstawy z gałązkami min. 3,88 m c) dodatkowe obciążenie min 750 kg d) ilość gałęzi min. 100 e) solidna stalowa konstrukcja malowana proszkowo skręcana na metalowe obejmy f) min. długość zewnętrznego sznura LED 220 m w kolorze ciepła biel z efektem błysku zimna biel g) min. 6 szt meteorów do min. długości 80 cm składające się z 96 LED- ów obustronnie. h) min. 8 szt gwiazdek LED w kolorze zimna biel i) 60 szt bombek PVC połysk o min. średnicy 15 cm Dostawa dwóch metalowych pierścieni zwiększających wysokość sztucznej choinki oraz montaż całej choinki winien być wykonany w terminie do 04.12.2016r. w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Minimalny czas usunięcia awarii- 7 dni Termin realizacji zamówienia: od 01.10.2016r. do 31.12.2017r W tym: w tym 1) konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Końskie od 01.01.2017r. do 31.12.2017r. 2) montaż świetlnej dekoracji świątecznej oraz dostawa dwóch metalowych pierścieni i montaż całej sztucznej choinki świetlnej do 04.12.2016r. 3. demontaż iluminacji świetlnych na terenie miasta w dniach 14- 16 stycznia 2017r. 4) demontaż iluminacji świetlnych na lodowisku w dniach 13 - 18.02.2017r. 5) demontaż sztucznej choinki świetlnej do 20.01.2017r...

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości do 5% zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia: Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedną usługę polegającą na konserwacji i eksploatacji oświetlenia ulicznego o wartości nie mniejszej niż 90 000,00 zł brutto w skali roku. Podstawą oceny spełnienia warunków, o których mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • c) Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania potencjałem technicznym Wykonawca winien wykazać że dysponuje narzędziami /urządzeniami technicznymi niezbędnymi do realizacji zamówienia a w szczególności: co najmniej 1 podnośnikiem samochodowym z koszem izolowanym do 1 kV dopuszczonym do pracy pod napięciem, o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony umożliwiający wjazdy na chodniki i zieleńce Podstawą oceny spełnienia warunków, o których mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca winien wykazać się co najmniej jedną osobę posiadające aktualne świadectwo kwalifikacyjne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z dnia 21 maja 2003r. Nr 89, poz. 828 z późniejszymi zmianami) uprawnienia do wykonywania prac w zakresie obsługi, montażu, konserwacji, napraw i remontów oraz czynności pomiarowo - kontrlonych urządzeń i instalacji elektroenergetycznych oświetlenia ulicznego na stanowisku eksploatacji (E) i dozoru (D), posiadające dodatkowe uprawnienia w zakresie wykonywania prac pod napięciem (PPN) w sieciach oświetlenia ulicznego. Podstawą oceny spełnienia warunków, o których mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, c) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90.00
  • 2 - TErmin usunięcia awarii - 10.00

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony dopuszczają zmianę treści umowy w szczególnie uzasadnionych przypadkach tj. w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili wyboru najkorzystniejszej oferty lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a Wykonawca wyrazi na nie zgodę, w szczególności w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: 1) W przypadku zmiany stawki podatku VAT, zostanie on naliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2) Wynagrodzenie może ulec zmianie w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podst. 2 ust.3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę - pod warunkiem, że zmiany te będą miały wpływ na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę 3) Wynagrodzenie może ulec zmianie w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu w wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - pod warunkiem, że zmiany te będą miały wpływ na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2. Każda zmiana do umowy wymaga formy pisemnej i musi być dokonana poprzez sporządzenie aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 24 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.