eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rydułtowy › Poprawa efektywności energetycznej budynku sali sportowej przy ul. Generała Józefa Bema w Rydułtowach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-30

Rydułtowy: Poprawa efektywności energetycznej budynku sali sportowej przy ul. Generała Józefa Bema w Rydułtowach
Numer ogłoszenia: 160296 - 2015; data zamieszczenia: 30.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rydułtowy , ul. Ofiar Terroru 36, 44-280 Rydułtowy, woj. śląskie, tel. 032 4537411, faks 032 4537410.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rydultowy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa efektywności energetycznej budynku sali sportowej przy ul. Generała Józefa Bema w Rydułtowach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pod nazwą: Poprawa efektywności energetycznej budynku sali sportowej przy ul. Generała Józefa Bema w Rydułtowach, która swoim zakresem obejmować będzie: 1) opracowanie projektu budowlano - wykonawczego Poprawa efektywności energetycznej budynku sali sportowej przy ul. Gen. J. Bema w Rydułtowach w zakresie termomodernizacji przedmiotowego obiektu z uwzględnieniem projektu kolorystyki oraz zawierający ekpertyzę uwzględniającą sposób naprawy konstrukcji dachu wraz z pokryciem, 2) opracowanie projektu budowlano - wykonawczego modernizacji instalacji c.o. oraz instalacji hydrantowej w budynku sali sportowej, 3) opracowanie projektu budowlano - wykonawczego modernizacji instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem,4) opracowanie projektu przyłącza kanalizacji sanitarnej, 5) opracowanie projektu przyłącza kanalizacji deszczowej, 6) opracowanie projektu nowego przyłącza wodociągowego,7) charakterystykę energetyczną budynku, 8) inwentaryzację obiektu w zakresie niezbędnym do opracowania projektu budowlano - wykonawczego,9) opracowanie ekspertyzy technicznej w zakresie stanu ochrony przeciwpożarowej Hali Sportowej wraz z zapleczem zlokalizowanej przy ul. Gen. J. Bema wraz z uzyskaniem odstępstwa właściwego Komendanta Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej z uwzględnieniem okresowo organizowanych spotkań, imprez sportowych dla osób z zewnątrz w ilości ponad 50 osób,10) zakup odpowiednich podkładów mapowych wraz z wypisem i wyrysem z rejestru gruntów celem opracowania dokumentacji projektowej i uzyskania stosownego pozwolenia na wykonanie robót budowlanych umożliwiających realizację przedmiotowego zakresu robót,11) opracowanie ekspertyzy ornitologicznej oraz uzyskanie zezwolenia Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Katowicach na usunięcie siedlisk i ostoi ptaków, 12) opracowanie audytu energetycznego obiektu audyty ( ex ante i ex post ) wraz z obliczeniami efektu ekologicznego oraz kartę audytu, ankietę techniczno-ekonomiczną dotyczącą oświetlenia. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: 1) wykonanie inwentaryzacji obiektu, 2) wykonanie ekspertyzy uwzględniającej sposób naprawy konstrukcji dachu wraz z pokryciem (ekspertyza musi uwzględniać sposób wzmocnienia konstrukcji,zabezpieczenie elementów z uwagi na przepisy p.poż, zmianę pokrycia dachowego na pokrycie w konstrukcji lekkiej), 3) opracowanie ekspertyzy technicznej w zakresie stanu ochrony przeciwpożarowej Hali Sportowej wraz z zapleczem zlokalizowanej przy ul. Gen. J. Bema i uzyskaniem odstępstwa właściwego Komendanta Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej z uwzględnieniem okresowo organizowanych spotkań, imprez sportowych dla osób z zewnątrz w ilości ponad 50 osób, 4) uwzględnienie w projekcie rozwiązań wynikających z ekspertyzy technicznej w zakresie stanu ochrony przeciwpożarowej i zatwierdzeń przez Komendanta Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej, 5) termomodernizację budynku sali sportowej wraz z zapleczem w zakresie: a) doboru warstw ocieplenia pokrycia dachowego/wymianą pokrycia dachowego zgodnie z pkt. 2, b) ewentualnego podwyższenia kominów, ich naprawy wraz z wykonaniem obróbek blacharskich c) docieplenia ścian zewnętrznych, d) ewentualnego wysunięcia gzymsu dachu, e) docieplenia ościeży okiennych i drzwiowych, f) wymiany stolarki drzwiowej zewnętrznej, g) wymiany stolarki drzwiowej wewnętrznej, h) wymiany stolarki okiennej, w tym stolarki pomieszczeń piwnicznych, i) wykonania nowej ślepej podłogi na gruncie w sali sportowej (rodzaj posadzki i technologia do uzgodnienia z Zamawiającym), j) remontu zsypu opału, k) wykonania daszków nad wejściem, l) wymiany parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, m) wymiany obróbek blacharskich dylatacji, n) wymiany orynnowania wraz z rurami spustowymi, o) przesunięcia czyszczaków rynnowych (gejgerów), p) odnowienia krat zabezpieczających okna, q) wykonania cokołów jako tynk dekoracyjny typu marmolit, r) wykonania opaski wokół budynku, s) hydroizolacji ścian piwnic wraz z dociepleniem ścian styrodurem XPS, t) docieplenia stropu piwnic w pomieszczeniach nieogrzewanych, u) zabezpieczenia elementów metalowych antykorozyjnie, 6) modernizację i rozbudowę wewnętrznej instalacji w zakresie: a) wymiany instalacji C.O wraz z modernizacją kotłowni węglowej i wymianą grzejników, b) montażu zaworów termostatycznych przy grzejnikach, c) zabudowy pionów i poziomów instalacji C.O., d) wykonania wentylacji sali i pomieszczeń prysznicowo-sanitarnych (system rekuperacji sali sportowej), e) wymiany instalacji wod-kan i CWU wraz z jej rozbudową, f) wykonanie instalacji solarnej na potrzeby CWU, g) wymiany armatury sanitarnej, h) wykonania instalacji hydrantowej budynku, i) wykonania nowego przyłącza wodociągowego, 7) instalację zewnętrzną w zakresie: a) włączenia obiektu do kanalizacji sanitarnej (projekt przyłącza kanalizacji sanitarnej), b) wykorzystania po dokonaniu przełączenia istniejącego szamba jako zbiornika na wodę deszczową wraz z przyjęciem ewentualnego sposobu uszczelnienia, c) włączenia wód opadowych z połaci dachowych budynku do istniejącego zbiornika wraz z wykonania przelewu do kanalizacji deszczowej (projekt przyłącza kanalizacji deszczowej), 8) modernizację wewnętrznej instalacji elektrycznej w zakresie: a) wymiany instalacji prądowej obiektu ( instalacja gniazd wtykowych), instalacja siły, b) wymiany instalacji oświetleniowej obiektu ( wymiana opraw i źródeł oświetlenia na energooszczędne), c) wymiany instalacji odgromowej, 9) roboty ogólnobudowlane w zakresie: a) przebudowy pomieszczeń wraz ze zmianą ich funkcji (w szczególności zmian przeznaczenia pomieszczeń na szatnie z centralnym węzłem prysznicowo-sanitarnym, pomieszczeń dla organizacji i administracyjnych), b) modernizacji pomieszczeń piwnicznych (sauna, basen), c) modernizacji tunelu prowadzącego na murawę, d) dostosowania zaplecza pomieszczenia kawiarni na potrzeby małej gastronomii, e) dostosowania pomieszczenia kawiarni na potrzeby świetlicy środowiskowej/klubu, f) zapewnienia dostępu do przyszłej świetlicy środowiskowej/klubu osobom niepełnosprawnym, g) modernizacji tarasu przy przyszłej świetlicy środowiskowej/klubu, h) zadaszenia tarasu świetlicy środowiskowej/klubu, i) przystosowania jednej ubikacji znajdującej się na parterze w węźle sanitarnym przy szatni dla potrzeb osób niepełnosprawnych, j) wykonania nowych posadzek, k) wykonania remontu schodów zewnętrznych, l) wykonania płytkowania pomieszczeń WC, odnowy biologicznej i pryszniców wraz z ich ewentualną przebudową, m) wykonania wszelkich robót wykańczających po robotach wewnątrz budynku, 10) uzyskanie zezwolenia Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Katowicach w trybie art. 56 ust 2 pkt 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 627 ze zm.) na czynności objęte zakazem, o którym mowa w art. 52 ust 1 pkt 4 (odstępstwo od zakazu tj. o zezwolenie na zniszczenie siedlisk i ostoi ptaków.). 11) wykonanie projektu kolorystyki z doborem odpowiedniego tynku cienkowarstwowego. 4. Zakres opracowanej dokumentacji projektowej zawierać będzie projekt budowlano - wykonawczy w zakresie uwzględniającym specyfikę zamawianych robót budowlanych oraz warunki zawarte w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach, składający się z: 1) odpowiednich podkładów mapowych wraz z wypisem i wyrysem z rejestru gruntów celem opracowania dokumentacji projektowej i uzyskaniem stosownego pozwolenia na wykonanie robót budowlanych umożliwiających realizację przedmiotu zamówienia, 2) części ogólnej, podającej opis ogólny całego zamierzenia budowlanego, 3) zbioru uzyskanych opinii i uzgodnień oraz innych dokumentów technicznych związanych z projektem. 5. Zamawiana dokumentacja wykonana będzie w ilości: 1) projekt budowlano-wykonawczy wraz z charakterystyką energetyczną budynku - 5 egzemplarzy (4 egz. Starostwo Powiatowe Wodzisław Śląski, 1 egz. Zamawiający) 2) kosztorys inwestorski i przedmiar robót w zakresie termomodernizacji - 2 egzemplarze (wersja elektroniczna edytowalna), 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie termomodernizacji - 5 egzemplarzy, 4) kosztorys inwestorski i przedmiar robót w zakresie modernizacji instalacji wod-kan, c.o. i wentylacji - 2 egzemplarze (wersja elektroniczna edytowalna), 5) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie modernizacji instalacji wod-ka, c.o. i wentylacji - 5 egzemplarzy, 6) kosztorys inwestorski i przedmiar robót w zakresie modernizacji instalacji elektrycznej z podziałem na zakres dotyczący instalacji gniazd wtykowych i instalację oświetleniową (wersja elektroniczna edytowalna), 7) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie modernizacji instalacji elektrycznej, 8) dokumentacja w wersji elektronicznej - 2 x CD, 9) audyt energetyczny wraz z kartą audytu, ankietą techniczno-ekonomiczną dotyczącą oświetlenia, 10) ekspertyza ornitologiczna - 3 egz. 11) niezbędne decyzje i opinie. 6. Dokumentacja będąca przedmiotem zamówienia powinna być opracowana zgodnie z: 1) ustawą z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.), 2) rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. poz. 462 ze zm.), 3) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129), 4) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389), 5) rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 czerwca 2003 r. w sprawie uzgadniania projektu budowlanego pod względem ochrony przeciwpożarowej (Dz. U. Nr 121, poz. 1137 ze zm.), 6) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690 ze zm.), 7) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 27 lutego 2015 r. w sprawie metodologii wyznaczania charakterystyki energetycznej budynku lub części budynku oraz świadectw charakterystyki energetycznej (Dz.U.2015.376); 8) obowiązującymi normami, zasadami wiedzy technicznej, przepisami BHP, przepisami przeciw pożarowymi itp. 9) wytycznymi WFOŚiGW w zakresie opracowania audytu energetycznego. 7. Projektant uzyska stosowne pozwolenie na wykonanie robót budowlanych w wydziale Architektoniczno - Budowlanym w Starostwie Powiatowym w Wodzisławiu Śl. oraz zezwolenie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Katowicach na usunięcie siedlisk i ostoi ptaków. 8. W trakcie opracowywania dokumentacji będącej przedmiotem zamówienia Projektant będzie koordynował z Inwestorem poszczególne etapy i rozwiązania projektowe w terminach wzajemnie uzgodnionych nie rzadziej niż raz w miesiącu. 9. Z Wykonawcą wyłonionym w prowadzonym postępowaniu przetargowym z którym zostanie podpisana umowa Zamawiający uściśli funkcję poszczególnych pomieszczeń istniejących i wskazanych do przebudowy. 10. Przedmiot zamówienia obejmuje także pełnienie nadzoru autorskiego na zasadach wskazanych we wzorze umowy. 11. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na dokumentację projektową będącą przedmiotem umowy do końca maja 2019 r. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie planuje organizowania zebrania Wykonawców. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne 71.22.30.00 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy i 00/100). Zasady i formy wnoszenia wadium określa szczegółowo SIWZ i ustawa Pzp

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznika nr 2 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, iż wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dokumentacje projektowe wielobranżowe w zakresie robót konstrukcyjno - budowlanych, wodno-kanalizacyjnych, elektrycznych, każda o wartości co najmniej 80 000 zł,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznika nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą się dysponowaniem: a) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń; b) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń; c) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, przy czym do spełniania warunku wystarczą uprawnienia budowlane do projektowania o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; d) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, przy czym do spełniania warunku wystarczą uprawnienia budowlane do projektowania specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznika nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Do wykazu należy dołączyć dowody dotyczące jedynie głównych usług. Przez główne usługi, należy rozumieć usługi odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, a więc usługi wskazane w opisie sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dotyczącego doświadczenia, tj. zawarte w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SIWZ oraz w sekcji III.3.2) niniejszego ogłoszenia.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) dowód wpłaty wadium lub kopię dokumentu w przypadku pozostałych form. 3) pełnomocnictwo: gdy ofertę podpisuje inna osoba (y) niż wymieniona (e) w dokumentach rejestrowych lub gdy ofertę składają Wykonawcy występujący wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy, z którego wynika zakres, tj. określenie do jakich czynności uprawniony jest pełnomocnik - dołączyć, o ile dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Skrócenie terminu - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w zakresie określonym w ust. 2-3 na warunkach określonych w ust. 4. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: 1) przedłużających się procedur administracyjnych związanych z uzyskaniem odpowiednich decyzji, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 2) szczególnych trudności w pozyskiwaniu materiałów wyjściowych do poszczególnych części umowy, 3) zmiany przepisów prawa. 3. Zamawiający dopuszcza ograniczenie zakresu rzeczowego opracowanej dokumentacji projektowej w przypadku zmiany wytycznych instytucji zarządzającej lub zmiany umowy o dofinansowanie projektu wraz ze zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy. 4. Warunki dokonywania zmian: 1) zmiana może być inicjowana na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, przy czym strona wnioskująca zobowiązana jest do szczegółowego uzasadnienia proponowanych zmian, np.: prawidłowa realizacja przedmiotu zamówienia, gospodarność, efektywność, itp., 2) zmiana musi uzyskać aprobatę obu stron, 3) zmiana musi być zgodna z SIWZ oraz ustawą, w tym w szczególności: a) zmiana umowy nie może naruszać zasady zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania Wykonawców, b) zmiana nie może spowodować wykroczenia usług poza przedmiot zamówienia opisany w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rydultowy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rydułtowy, ul. Ofiar Terroru 36, 44-280 Rydułtowy..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2015 godzina 12:30, miejsce: Kancelaria Urzędu Miasta Rydułtowy mieszcząca się w Biurze Obsługi Mieszkańców (parter) ul. Ofiar Terroru 36, 44-280 Rydułtowy..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie współfinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa IV Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna 4.3 Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej 4.3.2 Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej - RIT..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.