eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Obsługa serwisowa, pogwarancyjna oraz naprawa sprzętu medycznego wynikająca z eksploatacji w Świętokrzyskim Centrum Onkologii w Kielcach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-23

Kielce: Obsługa serwisowa, pogwarancyjna oraz naprawa sprzętu medycznego wynikająca z eksploatacji w Świętokrzyskim Centrum Onkologii w Kielcach
Numer ogłoszenia: 159903 - 2014; data zamieszczenia: 23.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 223462 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Onkologii, ul. Artwińskiego 3, 25-734 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 3674280, faks (041) 36 74 071.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa serwisowa, pogwarancyjna oraz naprawa sprzętu medycznego wynikająca z eksploatacji w Świętokrzyskim Centrum Onkologii w Kielcach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Obsługa serwisowa, pogwarancyjna oraz naprawy sprzętu medycznego wynikające z eksploatacji w Świętokrzyskim Centrum Onkologii w Kielcach stosownie do: Pakietu nr 1 i 2. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) dokonywanie przeglądów, zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą harmonogramem, b)dokonywanie napraw pogwarancyjnych sprzętu, c) bieżąca konserwacja sprzętu zalecanej przez producenta oraz innych wynikających z przepisów bhp napraw i przeglądów zapewniających sprawną i bezpieczną eksploatację aparatury i sprzętu medycznego, zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107 poz. 679) i wszelkimi przepisami prawa w bezpiecznym stosowaniu sprzętu. d) odnotowywanie faktu ich wykonania poprzez wpisanie w kartę eksploatacji sprzętu (paszport, zeszyt urządzenia, karta pracy), e) umożliwienie utrzymania stałego kontaktu Zamawiającego z Wykonawcą, w celu konsultacji telefonicznych, w dni robocze od poniedziałku do piątku od godz. 8.oo do godz. 15:00. f). Naprawy pogwarancyjne dokonywane będą po wcześniejszym zawiadomieniu pisemnie faksem lub elektronicznie Wykonawcy o zaistniałej nieprawidłowości. Niezwłocznie po stwierdzeniu usterki Zamawiający w zawiadomieniu winien podać nazwę Sprzętu oraz określić stwierdzoną usterkę. g). Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia się naprawy uszkodzonego sprzętu w terminie nie później niż 48 godziny po uzyskaniu pisemnej informacji o uszkodzeniu, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy pomiędzy 8.00 a 15.00. Zgłaszający winien podać w zawiadomieniu nazwę sprzętu oraz w miarę możliwości określić stwierdzoną usterkę. h).Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kosztorys - kalkulację kosztów naprawy Sprzętu, który po zaakceptowaniu przez Zamawiającego stanowić będzie podstawę do dokonania naprawy uszkodzonego Sprzętu nie później niż w terminie 5 dni roboczych od daty zgłoszenia usterki. i) Usunięcie usterek zostanie dokonane w terminie 48 godzin od otrzymania przez Zamawiającego pisemnie faksem lub elektronicznie akceptacji kosztów naprawy, a w przypadku napraw bardziej skomplikowanych w terminie 14 dni roboczych od otrzymania faksem akceptacji kosztorysu naprawy. j) Jeżeli czas naprawy aparatu lub wykonanie usług serwisowych przekroczy 7 dni roboczych, liczonych od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego kosztorysu naprawy uszkodzonego sprzętu, Wykonawca w ramach swoich możliwości przekaże Zamawiającemu do nieodpłatnej dyspozycji urządzenie zastępcze. k). Koszt przesłania urządzenia pokrywa Wykonawca. l).Naprawy będą dokonywane zgodnie z przyjętymi przez strony ustaleniami w siedzibie Zamawiającego lub po przesłaniu Sprzętu w siedzibie Wykonawcy. m). Wykonawca zapewni utrzymanie aparatów w stanie pełnej sprawności technicznej. n). Zużyte lub uszkodzone części zamienne, wymienione w czasie naprawy przechodzą na własność Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ELEKTRO MED. Grzegorz Pałkowski, ul. Zabierzowska 11, Niepołomice, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9250,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12191,76

  • Oferta z najniższą ceną: 12191,76 / Oferta z najwyższą ceną: 12191,76

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.