eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia tematycznego DECOUPAGE dla 6 osób w ramach Projektu Czas na aktywność w gminie Krosno

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-23

Krosno: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia tematycznego DECOUPAGE dla 6 osób w ramach Projektu Czas na aktywność w gminie Krosno
Numer ogłoszenia: 159873 - 2014; data zamieszczenia: 23.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Piastowska 58, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 13 43 204 59, faks 13 43 204 59.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia tematycznego DECOUPAGE dla 6 osób w ramach Projektu Czas na aktywność w gminie Krosno.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie kursu DECOUPAGE w łącznym wymiarze 120 godzin szkoleniowych (1 godzina szkoleniowa = 45 minut). Liczba kursantów: 6 osób. Szkolenie ma na celu zapoznanie uczestników kursu z techniką ozdabiania przedmiotów metodą decoupage, z metodami projektowania i tworzenia biżuterii oraz z podstawami przedsiębiorczości. Szkolenie ma przyczynić się do uzyskania umiejętności potrzebnych do wykonywania przedmiotów zdobionych techniką decoupage-u. Uczestnicy winni poznać zarys historyczny decoupage, nauczyć się rozpoznawać i wykorzystywać materiały niezbędne do tworzenia decoupage-u, dowiedzieć się jakie akcesoria są niezbędne w tego typu pracy. Tematyka zajęć teoretycznych powinna obejmować podstawowe zagadnienia z kompozycji, psychologii widzenia i estetyki. Zajęcia praktyczne powinny obejmować techniki decoupage na szkle, metalu, drewnie oraz innych materiałach. Ponadto należy zapoznać uczestników z technikami wykańczania przedmiotów i uzyskiwania określonych efektów artystycznych (np. efekt spękań). Dodatkowo każdy uczestnik ma zapoznać się z ozdabianiem biżuterii (tj. bransoletki, kolczyki, zawieszki, breloczki, broszki, itp.) oraz ozdabianiem przedmiotów gospodarstwa domowego (np. szkatułki, deski do krojenia, pudełka). Tworzenie ozdób okolicznościowych (np. pisanki, bombki). Zamawiający wymaga, by wykonawca dysponował materiałami dydaktycznymi, niezbędnymi do przeprowadzenia szkolenia, przykładowo: -filmami DVD, programami multimedialnymi, -wszelkimi materiałami niezbędnymi do zajęć praktycznych i prezentacji, -literaturą fachową. Po zakończeniu szkolenia wykonawca wystawi uczestnikom kursu zaświadczenia zawierające informację o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach priorytetu VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.Wykonawca jest również zobowiązany w terminie 7 dni od dnia rozpoczęcia szkolenia dokonać rejestracji szkolenia w internetowej bazie danych ofert szkoleniowych (www.inwestycjawkadry.pl), poprzez internetowy formularz elektroniczny. MIEJSCE SZKOLENIA Miejsce szkolenia zapewnia wykonawca. Zajęcia muszą odbyć się w miejscu wyposażonym w sprzęt niezbędny do przeprowadzenia kursu na terenie miasta Krosna. W trakcie trwania kursu jego uczestnicy winni mieć zapewniony catering, obejmujący minimum: jeden ciepły posiłek dziennie w formie drugiego dania oraz kawę, herbatę, wodę mineralną, cukier oraz kruche ciasteczka - bez ograniczeń. Wykonawca obowiązany jest wliczyć koszty cateringu w cenę szkolenia. Wykonawca wliczy w cenę szkolenia koszt ubezpieczenia kursantów w zakresie NW oraz koszt zapewnienia kursantom ubrań roboczych. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia obowiązany jest zapewnić przeprowadzenie badań lekarskich kończących się wydaniem orzeczenia o braku przeciwwskazań do uczestnictwa w kursie, wykonanych przed rozpoczęciem zajęć. Wykonawca wliczy w cenę szkolenia również inne koszty, które uzna za niezbędne do realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania logo POKL i UE wszystkich dokumentów sporządzonych w ramach projektu wg wzoru znajdującego się w wytycznych Jak promować projekty współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL, umieszczonego na stronie www.efs.gov.pl w zakładce zasady promocji. Wykonawca przed podpisaniem umowy winien przedłożyć konspekt i harmonogram zajęć. Wykonawca, po zakończonym kursie, zobowiązany jest do wydania każdemu uczestnikowi kursu certyfikatów/świadectw/uprawnień stwierdzających nabycie umiejętności. Kurs musi być zakończony egzaminem i wydaniem zaświadczenia. Zamawiający wymaga aby zajęcia zakończyły się egzaminem końcowym sprawdzającym wiedzę nabytą w trakcie realizacji kursu oraz wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wydane certyfikaty lub inne zaświadczenia o zrealizowaniu danego kursu muszą zawierać logo Unii Europejskiej, logo Europejskiego Funduszu Społecznego oraz informację, że projekty były współfinansowane ze środków EFS. Wykonawca ma dostarczyć Zamawiającemu pełną dokumentację szkoleń tj. m.in. kserokopie dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy zajęć i wymiar godzin oraz listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników szkoleń, potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych, odbioru posiłku, kserokopie zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskania kwalifikacji, ankiety oceny szkolenia łącznie z ich opracowaniem, sprawozdanie podsumowujące szkolenie, oraz dokumentację fotograficzną w formie płyty CD/DVD.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, o ile wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej jedną osobą, która w okresie ostatnich 3 lat zrealizowała co najmniej dwa szkolenia tematyczne związane z techniką dekorowania przedmiotów metodą decoupage (Załącznik nr 3 do SIWZ). Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji spełniania w/w warunku przed podpisaniem umowy. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą może zostać wezwany do okazania dokumentów potwierdzających spełnianie opisanego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo: Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby wykonawcy uprawnioną/ne do zaciągania zobowiązań w Jego imieniu bądź przez ustanowionego przez nią/nie pełnomocnika/ów. Wykonawcy składający ofertę wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Jeżeli pełnomocnictwo upoważnia jedynie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z Zamawiającym wymagane będzie złożenie umowy, w której określone będą prawa i obowiązki poszczególnych wykonawców. Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby wykonawców składających wspólną ofertę uprawnione do zaciągania zobowiązań w jego imieniu. Pełnomocnictwo, o którym mowa w niniejszym punkcie musi zostać złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Korespondencja z Zamawiającym oraz rozliczenia z wykonawcami dokonywane będą przez pełnomocnika wskazanego pełnomocnictwem

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: 1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: a) w przypadku opóźnienia Zamawiającego w rozstrzygnięciu przetargu i/lub podpisaniu umowy, b) w przypadku zawieszenia realizacji szkolenia przez Zamawiającego. 2. Wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: a) zmiana stawki urzędowej podatku VAT, b) rezygnacji z części zamówienia, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub której wykonanie nie będzie konieczne lub będzie bezcelowe w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - o wartość niewykonanych usług. 3. Warunki zmian: a) inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, b) uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych usług, c) forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.efs.moprkrosno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MOPR Krosno, ul. Piastowska 58, pokój nr 39.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2014 godzina 09:00, miejsce: MOPR Krosno, ul. Piastowska 58, pokój nr 40.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Czas na aktywność w gminie Krosno- Priorytet VII. Promocja integracji społecznej. Działania: 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałania: 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.POSTĘPOWANIE O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ NIE PRZEKRACZAJĄCEJ WYRAŻONĄ W ZŁOTYCH RÓWNOWARTOŚĆ KWOTY 30.000 EURO. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami: 1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje dotyczące postępowania Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub pocztą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 2. Powyższe zasady porozumiewania się nie będą miały zastosowania do dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw składanych w odpowiedzi na wezwanie dokonane przez Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy, ze względu na konieczność zachowania formy tychże oświadczeń lub dokumentów przewidzianej w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane lub przepisów Kodeksu cywilnego w przypadku pełnomocnictwa. 3. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami w powyższy sposób są: 1) Barbara Jewiarz-Penar - MOPR, ul. Piastowska 58, w godz. 7.30 do 15.30 - w sprawach merytorycznych, 2) Adriana Łącka - w godz. 7.30 do 15.30 - w sprawach formalno - prawnych; Sposób porozumiewania się: a) pisemnie - Krosno, ul. Piastowska 58, z dopiskiem: Przetarg - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia tematycznego DECOUPAGE. b) faksem - nr: 0-13 43 204 59 c) drogą elektroniczną - bjewiarz@moprkrosno.pl Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.