eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mirosławiec › Dostawa z montażem urządzeń SSWiN Nr sprawy 14/POIN/12

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2012-07-23

Mirosławiec: Dostawa z montażem urządzeń SSWiN Nr sprawy 14/POIN/12
Numer ogłoszenia: 159861 - 2012; data zamieszczenia: 23.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3299 , 78-651 Mirosławiec, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2505662, faks 0-67 2505920.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.12kl.sp.mil.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa z montażem urządzeń SSWiN Nr sprawy 14/POIN/12.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż urządzeń alarmowych, w magazynie broni i podłączenie ich do działającego już systemu alarmowego INTEGRA, firmy SATEL z centralą alarmową CA-64, przeszkolenie z użytkowania i obsługi oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej. Miejsce realizacji: w obiekcie na terenie 21. Centralnego Poligonu Lotniczego w Nadarzycach, gmina 64-915 Jastrowie. 1) Do wykonania przedmiotu zamówienia niezbędna jest dostawa: Pasywna czujka podczerwieni, cyfrowa, wewnętrzna, klasa S - 1szt; Kontaktron drzwiowy metalowy, klasa S - 1szt.; Kontaktron okienny, klasa S - 4szt.; Czujka zbicia szkła (stłuczeniowa), klasa S - 1 szt.; Czujka mikrofalowa, klasa S - 1 szt.; Sygnalizator akustyczno - optyczny zewnętrzny z własnym zasilaniem, klasa S - 1 szt.; Sygnalizator akustyczno - optyczny wewnętrzny - 1 szt.; Podcentrala alarmowa kompatybilna z systemem alarmowym SATEL INTEGRA CA-64, klasa S - 1 szt.; Obudowa podcentrali alarmowej z pozycji 8 - 1 szt.; Klawiatura LCD (szyfrator), klasa S - 1 szt.; Ostrzegacz napadowy z odbiornikiem, klasa S - 1 kpl.; Zasilanie awaryjne (akumulator) pozwalające zasilać urządzenie przez co najmniej 36 h. - 2 szt.; materiały instalacyjne niezbędne do montażu telewizyjnego systemu nadzoru i kontroli dostępu w przewidywanych ilościach - opisano w załączniku 1 do SIWZ 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto: - w załączniku nr 1 do SIWZ 3. Wykonawcom w celu dokładnego zapoznania się z miejscem i uwarunkowaniami dla montażu urządzeń umożliwia się dokonanie wizji lokalnej po uprzednim skontaktowaniu się i ustaleniu terminu wizji z chor. Andrzejem Myślińskim - tel. 67 25 06 147, kom. 519 038 840 lub chor. Przemysławem Borowiczem tel. 67 25 06 186. W wizji lokalnej mogą brać udział uprawnieni przedstawiciele Wykonawców, posiadający dopuszczenie do informacji o klauzuli, co najmniej ZASTRZEŻONE. Przedstawiciele Wykonawców powinni w dniu wizji przedstawić, dokumenty potwierdzające wymagane uprawnienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.53.00 - Alarmy antywłamaniowe 35.12.17.00 - Systemy alarmowe 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada ważną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony mienia, realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, na podstawie ustawy z dnia 22.08.1997 r. (Dz.U. Nr 114 poz. 740 z późn. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek, jeżeli dysponuje: 1. Osobą lub osobami przewidzianymi do montażu i uruchomienia urządzeń w systemie alarmowym, posiadającą (-ymi): - stosowną licencje I lub II stopnia pracownika zabezpieczenia technicznego, - zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie montażu systemów alarmowych w klasie SA-4, 2. Osobą lub osobami przewidzianymi do wykonywania prac powyżej 50V posiadającą (-ymi): - energetyczne świadectwa kwalifikacyjne, 3. Osobą lub osobami przewidzianymi do wykonania dokumentacji posiadającą (-ymi): - zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie projektowania systemów alarmowych w klasie SA-4. 4. Każda z osób przewidzianych do realizacji zamówienia musi posiadać: - uprawnienia do dostępu do informacji o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE tj. posiadać ważne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej wydane na podstawie art. 21 ust. 4 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010r. - o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2010r., Nr 182, poz. 1228), uprawniające do dostępu do informacji o klauzuli ZASTRZEŻONE; - zaświadczeniem o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych zgodne z ustawą z dnia 05.08.2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. nr 182, poz. 1228).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.3.1) , zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagania, co do terminu wystawienia dokumentu odnoszą się odpowiednio do terminu złożenia oświadczenia. 2. Poza wymienionymi powyżej dokumentami i oświadczeniami Wykonawcy muszą złożyć także: 1) Formularz ofertowy. Jeżeli Wykonawca powierzy część zamówienia podwykonawcy (om) zobowiązany jest wskazać w formularzu ofertowym zakres prac , który zostanie powierzony podwykonawcy (om). 2) Formularz cenowy 3) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić (tylko w zakresie opisanym przez Zamawiającego) Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Z dokumentu (-ów) wynikać musi, kto komu przekazuje zasoby, jakie zasoby konkretnie zostaną przekazane oraz, że zostaną one udostępnione Wykonawcy, co najmniej na okres realizacji zamówienia. 4) Umocowanie do działania w cudzym imieniu (pełnomocnictwo), jeżeli Wykonawca upoważnił osoby trzecie do reprezentowania go w postępowaniu. Należy wskazać zakres umocowania. 5) Wykonawcy występujący wspólnie winni przedłożyć oświadczenie dotyczące wskazania pełnomocnika do reprezentowania tych podmiotów w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Umocowanie musi jednoznacznie wynikać z treści oferty - Np. z treści umowy wiążącej Wykonawców występujących wspólnie lub pełnomocnictwa przedłożonego oddzielnie wraz z ofertą, przy czym treść pełnomocnictwa powinna określać dokładnie zakres umocowania.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany - w uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza zmianę osób przewidzianych do realizacji zamówienia, pod warunkiem, że będą one posiadały wszystkie wymagane uprawnienia. O takiej zmianie Wykonawca powiadomi Zamawiającego niezwłocznie od momentu konieczności jej wprowadzenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.12kl.sp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3299, 78-651 Mirosławiec, kontakt Renata Kozłowska, tel.fax. 67 25 05 662.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2012 godzina 12:15, miejsce: Siedzibie Zamawiającego - Jednostka Wojskowa 3299 Mirosławiec, (Kancelaria jawna)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.