eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kluczbork › Usługi doradztwa specjalistycznego tj.prawnego, księgowo-podatkowego, finansowego, marketingowego oraz osobowego w ramach projektu Byczyński Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej dla subregionu północnego Współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 8.3 Wsparcie Podmiotów Ekonomii Społecznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Kluczbork: Usługi doradztwa specjalistycznego tj.: prawnego, księgowo-podatkowego, finansowego, marketingowego oraz osobowego w ramach projektu Byczyński Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej dla subregionu północnego Współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 8.3 Wsparcie Podmiotów Ekonomii Społecznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020
Numer ogłoszenia: 159859 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kluczborski Inkubator Przedsiębiorczości , Ul. Sienkiewicza 22, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 77 456 32 60, faks 77 456 32 60.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inkubatorkluczbork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi doradztwa specjalistycznego tj.: prawnego, księgowo-podatkowego, finansowego, marketingowego oraz osobowego w ramach projektu Byczyński Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej dla subregionu północnego Współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 8.3 Wsparcie Podmiotów Ekonomii Społecznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie specjalistycznego doradztwa prawnego i specjalistycznego doradztwa księgowo-podatkowego, finansowego, marketingowego oraz specjalistycznego doradztwa osobowego oznacza objęcie wsparciem osób fizycznych zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym jak również działających Podmiotów Ekonomii Społecznej - ich przedstawicieli, osoby fizyczne zainteresowane tematyką PES. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w zał. nr 1A do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.20.00 - Usługi marketingowe 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.21.10.00 - Usługi księgowe 66.17.10.00 - (3) Doradztwo finansowe 79.40.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne 79.41.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania 79.41.40.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi 79.41.11.00 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju działalności gospodarczej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wniesienie wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru w zał. nr 2 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O przedmiotowe zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy posiadających wiedzę i doświadczenie zdobyte w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert a jeżeli okres prowadzonej działalność jest krótszy - w tym okresie w należytym świadczeniu usług doradczych z zakresu doradztwa specjalistycznego tj.: prawnego, księgowo-podatkowego, finansowego, marketingowego oraz osobowego w ilości min. 90 godzin w miesiącu (łącznie we wszystkich doradztwach specjalistycznych) na rzecz osób fizycznych zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym lub na rzecz działających Podmiotów Ekonomii Społecznej - ich przedstawicieli lub na rzecz osób fizycznych zainteresowanych tematyką Polityką Ekonomii Społecznej (wg wzoru w zał. nr 4 do SIWZ - wykaz usług)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru w zał. nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O przedmiotowe zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, który będą dysponować na czas realizacji zamówienia min. 4 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - min. 1 osobą z wykształceniem prawniczym posiadającą min.3 letnie doświadczenie zawodowe, w tym w okresie ostatnich 12 miesięcy w należytym świadczeniu usług doradztwa prawnego na rzecz osób fizycznych zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym lub na rzecz działających Podmiotów Ekonomii Społecznej - ich przedstawicieli lub na rzecz osób fizycznych zainteresowanych tematyką Polityką Ekonomii Społecznej w ilości min. 40 godzin, - min. 1 osobą z wykształceniem wyższym ekonomicznym posiadającą min.3 letnie doświadczenie zawodowe, w tym w okresie ostatnich 12 miesięcy w należytym świadczeniu usług księgowo-podatkowych i finansowych na rzecz osób fizycznych zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym lub na rzecz działających Podmiotów Ekonomii Społecznej - ich przedstawicieli lub na rzecz osób fizycznych zainteresowanych tematyką Polityką Ekonomii Społecznej w ilości min. 40 godzin, - min. 1 osobą z wykształceniem wyższym posiadającą min.3 letnie doświadczenie marketingowe zdobyte w okresie ostatnich 36 miesięcy w należytym świadczeniu usług doradztwa marketingowego na rzecz osób fizycznych zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym lub na rzecz działających Podmiotów Ekonomii Społecznej - ich przedstawicieli lub na rzecz osób fizycznych zainteresowanych tematyką Polityką Ekonomii Społecznej w ilości min. 40 godzin, - min. 1 osobą z wykształceniem wyższym posiadającą min.3 letnie doświadczenie marketingowe zdobyte w okresie ostatnich 36 miesięcy świadczeniu usług doradztwa osobowego na rzecz osób fizycznych zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym lub na rzecz działających Podmiotów Ekonomii Społecznej - ich przedstawicieli lub na rzecz osób fizycznych zainteresowanych tematyką Polityką Ekonomii Społecznej w ilości min. 40 godzin (wg wzoru w zał. nr 5 do SIWZ - wykaz osób)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru w zał. nr 2 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru -zał. nr 1 do SIWZ), 2 pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie doradców - 40

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień warunków umowy mogą dotyczyć: a) terminu wykonania usług w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidywalnych w dniu udzielenia zamówienia oraz w przypadku zmiany terminu wykonania usług przez instytucję pośredniczącą, b) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów o podatkach, c) zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych z tym że osoby występujące po stronie Wykonawcy muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu, d) sposobu fakturowania usług

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://inkubatorkluczbork.nowybip.pl/zamowienia-publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kluczborski Inkubator Przedsiębiorczości Adres: ul. Sienkiewicza 22, 46-200 Kluczbork.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2016 godzina 13:00, miejsce: Kluczborski Inkubator Przedsiębiorczości Adres: ul. Sienkiewicza 22, 46-200 Kluczbork.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt: Byczyński Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej dla subregionu północnego Współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 8.3 Wsparcie Podmiotów Ekonomii Społecznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.