eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Zakup i dost.(w przyp., gdy siedz. wyk. znajduje się w odległ. > 50 km od siedz. zamawiającego) fabr. nowych samochodów na potrzeby UM Cz-wy i jedn. podl.Cz.1-Zakup i dost. 3 samochodów typu Van (tej samej marki, modelu i typu) dla Straży Miejskiej w Cz-wie (z adapt. na poj. specj.) Cz.2-Zakup i dost. samoch. osob. do przewozu 9 osób (łączn. z kierowcą) dla UM Cz-wy Cz.3-Zakup i dost. samoch. osob. do przewozu 5 osób (łączn. z kierowcą) dla UM Cz-wy - siln. benzyn. Cz.4-Zakup i dostawa samoch. osob. do przewozu 5 osób (łączn. z kierowcą) dla UM Cz-wy - siln. wysokopr.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-30

Częstochowa: Zakup i dost.(w przyp., gdy siedz. wyk. znajduje się w odległ. > 50 km od siedz. zamawiającego) fabr. nowych samochodów na potrzeby UM Cz-wy i jedn. podl.: Cz.1-Zakup i dost. 3 samochodów typu Van (tej samej marki, modelu i typu) dla Straży Miejskiej w Cz-wie (z adapt. na poj. specj.) Cz.2-Zakup i dost. samoch. osob. do przewozu 9 osób (łączn. z kierowcą) dla UM Cz-wy Cz.3-Zakup i dost. samoch. osob. do przewozu 5 osób (łączn. z kierowcą) dla UM Cz-wy - siln. benzyn. Cz.4-Zakup i dostawa samoch. osob. do przewozu 5 osób (łączn. z kierowcą) dla UM Cz-wy - siln. wysokopr.
Numer ogłoszenia: 159778 - 2015; data zamieszczenia: 30.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3707100, faks 34 3707170.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dost.(w przyp., gdy siedz. wyk. znajduje się w odległ. > 50 km od siedz. zamawiającego) fabr. nowych samochodów na potrzeby UM Cz-wy i jedn. podl.: Cz.1-Zakup i dost. 3 samochodów typu Van (tej samej marki, modelu i typu) dla Straży Miejskiej w Cz-wie (z adapt. na poj. specj.) Cz.2-Zakup i dost. samoch. osob. do przewozu 9 osób (łączn. z kierowcą) dla UM Cz-wy Cz.3-Zakup i dost. samoch. osob. do przewozu 5 osób (łączn. z kierowcą) dla UM Cz-wy - siln. benzyn. Cz.4-Zakup i dostawa samoch. osob. do przewozu 5 osób (łączn. z kierowcą) dla UM Cz-wy - siln. wysokopr..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa (w przypadku, gdy siedziba wykonawcy znajduje się w odległości > 50 km od siedziby zamawiającego) fabrycznie nowych samochodów na potrzeby Urzędu Miasta Częstochowy i jednostki podległej: Część 1 - Zakup i dostawa trzech samochodów typu Van (tej samej marki, modelu i typu) dla Straży Miejskiej w Częstochowie (z adaptacją na pojazdy specjalne); Część 2 - Zakup i dostawa samochodu osobowego do przewozu 9 osób (łącznie z kierowcą) dla Urzędu Miasta Częstochowy; Część 3 - Zakup i dostawa samochodu osobowego do przewozu 5 osób (łącznie z kierowcą) dla Urzędu Miasta Częstochowy - silnik benzynowy; Część 4 - Zakup i dostawa samochodu osobowego do przewozu 5 osób (łącznie z kierowcą) dla Urzędu Miasta Częstochowy - silnik wysokoprężny. Wykonawca zapewni sprzedaż oraz dostawę fabrycznie nowych samochodów oraz - w przypadku części 1, adaptację na pojazdy specjalne zgodne z wymaganiami polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych, tj.: ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz. U. z 2012 r., 1137 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (j.t. Dz. U. z 2015 r., poz. 305). Pojazdy muszą posiadać świadectwo homologacji zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz. U. z 2012 r., 1137 z późn. zm). Zmiany, dokonywane w samochodach nie mogą powodować utraty świadectwa zgodności (homologacji), ani ograniczenia uprawnień wynikających z fabrycznej gwarancji samochodu bazowego. Każdy z zakupionych i dostarczanych samochodów musi posiadać 12-miesięczne ubezpieczenie (uwzględnione w cenie pojazdu), na warunkach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferowane pojazdy muszą spełniać wszystkie parametry określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia odrębnie dla każdej części zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wymagania dotyczące dokumentów, określonych w punkcie 6.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 1.1. W przypadku spółek cywilnych w ofercie należy złożyć zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych zarówno na spółkę, jak i na każdego ze wspólników. 1.2. Dokument, o którym mowa w punkcie 6.1.e) winien być złożony w oryginale. Dokumenty o których mowa w punktach 6.1.b), 6.1.c) i 6.1.d) winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 1.3. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia (lub w punkcie 6.2.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wraz z dokumentami wymienionymi w punktach 6.1.a i 6.1.e specyfikacji). Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. 1.4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów, dotyczących wspólników konsorcjum powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dokumentów go dotyczących) lub przez pełnomocnika konsorcjum, jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie. 2. Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego: 2.1. Wypełniony druk OFERTA, zawierający oświadczenie, że wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz informację, czy wykonawca należy lub nie należy do grupy kapitałowej, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, strony umowy zobowiązują się do podpisania aneksu do umowy, regulującego wysokość podatku VAT i ceny brutto umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czestochowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres e-mail: iz@czestochowa.um.gov.pl oraz Urząd Miasta Częstochowy, Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, pokój nr 417, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2015 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Częstochowy Biuro Obsługi Interesanta (parter), stanowisko Wydziału Nadzoru i Administracji, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej zamawiającego: http://bip.czestochowa.pl Na tej stronie zamawiający będzie również zamieszczał pytania i odpowiedzi, zmiany SIWZ, odwołania dot. treści ogłoszenia oraz postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa trzech samochodów typu Van (tej samej marki, modelu i typu) dla Straży Miejskiej w Częstochowie (z adaptacją na pojazdy specjalne).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - Zakup i dostawa trzech samochodów typu Van (tej samej marki, modelu i typu) dla Straży Miejskiej w Częstochowie (z adaptacją na pojazdy specjalne). Wykonawca zapewni sprzedaż oraz dostawę fabrycznie nowych samochodów oraz - w przypadku części 1, adaptację na pojazdy specjalne zgodne z wymaganiami polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych, tj.: ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz. U. z 2012 r., 1137 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (j.t. Dz. U. z 2015 r., poz. 305). Pojazdy muszą posiadać świadectwo homologacji zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz. U. z 2012 r., 1137 z późn. zm). Zmiany, dokonywane w samochodach nie mogą powodować utraty świadectwa zgodności (homologacji), ani ograniczenia uprawnień wynikających z fabrycznej gwarancji samochodu bazowego. Każdy z zakupionych i dostarczanych samochodów musi posiadać 12-miesięczne ubezpieczenie (uwzględnione w cenie pojazdu), na warunkach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferowane pojazdy muszą spełniać wszystkie parametry określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Długość okresu gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa samochodu osobowego do przewozu 9 osób (łącznie z kierowcą) dla Urzędu Miasta Częstochowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 - Zakup i dostawa samochodu osobowego do przewozu 9 osób (łącznie z kierowcą) dla Urzędu Miasta Częstochowy. Wykonawca zapewni sprzedaż oraz dostawę fabrycznie nowego samochodu. Pojazd musi posiadać świadectwo homologacji zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz. U. z 2012 r., 1137 z późn. zm). Ewentualne zmiany w samochodzie nie mogą powodować utraty świadectwa zgodności (homologacji), ani ograniczenia uprawnień wynikających z fabrycznej gwarancji samochodu. Samochód musi posiadać 12-miesięczne ubezpieczenie (uwzględnione w cenie pojazdu), na warunkach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferowany pojazd musi spełniać wszystkie parametry określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa samochodu osobowego do przewozu 5 osób (łącznie z kierowcą) dla Urzędu Miasta Częstochowy - silnik benzynowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 - Zakup i dostawa samochodu osobowego do przewozu 5 osób (łącznie z kierowcą) dla Urzędu Miasta Częstochowy - silnik benzynowy. Wykonawca zapewni sprzedaż oraz dostawę fabrycznie nowego samochodu. Pojazd musi posiadać świadectwo homologacji zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz. U. z 2012 r., 1137 z późn. zm). Ewentualne zmiany w samochodzie nie mogą powodować utraty świadectwa zgodności (homologacji), ani ograniczenia uprawnień wynikających z fabrycznej gwarancji samochodu. Samochód musi posiadać 12-miesięczne ubezpieczenie (uwzględnione w cenie pojazdu), na warunkach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferowany pojazd musi spełniać wszystkie parametry określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup i dostawa samochodu osobowego do przewozu 5 osób (łącznie z kierowcą) dla Urzędu Miasta Częstochowy - silnik wysokoprężny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4 - Zakup i dostawa samochodu osobowego do przewozu 5 osób (łącznie z kierowcą) dla Urzędu Miasta Częstochowy - silnik wysokoprężny. Wykonawca zapewni sprzedaż oraz dostawę fabrycznie nowego samochodu. Pojazd musi posiadać świadectwo homologacji zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz. U. z 2012 r., 1137 z późn. zm). Ewentualne zmiany w samochodzie nie mogą powodować utraty świadectwa zgodności (homologacji), ani ograniczenia uprawnień wynikających z fabrycznej gwarancji samochodu. Samochód musi posiadać 12-miesięczne ubezpieczenie (uwzględnione w cenie pojazdu), na warunkach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferowany pojazd musi spełniać wszystkie parametry określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.