eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › Przedmiotem zamówienia jest budowa boisk sportowych przyZespole Szkół Nr 3 i Gimnazjum nr 2 w Lęborku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-26

Lębork: Przedmiotem zamówienia jest budowa boisk sportowych przy: Zespole Szkół Nr 3 i Gimnazjum nr 2 w Lęborku.
Numer ogłoszenia: 159519 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lębork , ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 59 862 42 80, faks 59 862 24 27.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lebork.pl; www.wybierzlebork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest budowa boisk sportowych przy: Zespole Szkół Nr 3 i Gimnazjum nr 2 w Lęborku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa boisk sportowych przy: Zespole Szkół Nr 3 i Gimnazjum nr 2 w Lęborku. 1.1. Budowa boisk sportowych przy Zespole Szkół nr 3 będzie polegała na: a)budowie boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 38x20m, o nawierzchni poliuretanowej; b) budowie pięciu piłkochwytów o wysokości 6,00m: I. o długości 20m (1sztuka) II. o długości 30m (2 sztuki) z siatki ogrodzeniowej 40*40*4mm ocynkowanej, powlekanej PCV, zamocowanej na słupach stalowych ocynkowanych O100 mm w rozstawie co 4,0m oraz 3,0m (2 centralne przęsła piłkochwytu o długości 30m), z zastrzałami z rury stalowej ocynkowanej O100 mm; c) montażu 4 zestawów do koszykówki z demontowalnymi słupami i ruchomymi tablicami, 1 zestawu do siatkówki i jednego zestawu do tenisa z demontowalnymi słupami aluminiowymi i regulacją wysokości i naciągu siatki, dostawą; d) dostawie i montażu 2 bramek do piłki ręcznej; e) Nie należy demontować piłko chwytu od strony ulicy Alei Wolności. 1.2. Budowa boisk przy Gimnazjum nr 2 będzie polegała na: a) budowie boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 24x42m o nawierzchni poliuretanowej; b) budowie boiska do tenisa (kort tenisowy) o wymiarach 18,27x36,57m wraz z wyposażeniem, o nawierzchni z trawy syntetycznej i wypełnieniu z piasku kwarcowego; c) budowie bieżni lekkoatletycznej okólnej czterotorowej o dystansie 250,00m wraz z bieżnią czterotorową prostą o długości 118m o szerokości toru 1,22m i nawierzchni poliuretanowej; d) budowie skoczni do skoku w dal o rozbiegu do skoku w obrębie bieżni przedłużonym 15m i rozbiegu o szerokości 1,22m i nawierzchni rozbiegu poliuretanowej; e) dostawie i montażu elementów wyposażenia boisk w tym: 16 szt. ławek stalowo-drewnianych z oparciem, 5 szt. siedzisk, 5 szt. koszy na śmieci, 2 szt. słupków do tenisa, 4szt. słupków do siatkówki, 4 szt. słupów z tablica do koszykówki, 4 szt. bramek do piłki ręcznej, 1 zeskoczni do skoku w dal; f) budowie piłkochwytów przy boisku wielofunkcyjnym i do tenisa o łącznej długości 223mb i wysokości 6,00m, wykonanych ze słupków stalowych w rozstawie ok 2,5m, wypełnienie do wysokości 2,03m z ogrodzenia panelowego zgrzewanego a powyżej z siatki polipropylenowej; g) dostawę i montaż masztów flagowych w ilości 3 szt.; h) budowę ciągów pieszo-jezdnych o nawierzchni z kostki betonowej o grubości 6cm i łącznej powierzchni ok. 784m2 oraz o nawierzchni z kostki betonowej typu ażur 60x40x10cm i łącznej powierzchni 73m2; i) demontażu ogrodzenia o długości ok. 123 m; j) budowie nowego ogrodzenia o łącznej długości 78mb, w tym 2 furtki o szerokości 1,0m; k) nasadzeniu nowych trawników o pow. 1500,00 m2; l) budowie oświetlenia, w tym: kabel XzTKMXpw4x2x0,5 o długości ok. 350m, kabel YAKXS 4x16 o długości ok. 245m, kabel YKXS 4x16 o długości ok. 50m, maszt oświetleniowy o wys. H=12m z poprzecznikiem o długości 1,6m w ilości 8kpl., naświetlacze (250W i 400W) w ilości 24 szt., dostawa i montaż szafki SO w ilości 1 szt. m)nie należy wykonywać masztów flagowych ( 3 szt. ) 2. Zakres zamówienia: 2.1. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 2.1.1. dokumentacją projektową dot. boisk przy Zespole Szkół Nr 3 w Lęborku złożoną z następujących elementów: a) Projekt Budowlany Budowa boiska przy Zespole Szkół Nr 3 w Lęborku Projekt Zagospodarowania Terenu opracowany przez Nord Projekt Consulting- Załącznik nr 8 do SIWZ; b) Projekt Wykonawczy Budowa Boiska przy zespole Szkół nr 3 w Lęborku, Al. Wolności 31, 84-300 Lębork opracowany przez Solid Studio Architekci Usługi Projektowe - Wojciech Podruczny, Słupsk - Załącznik nr 9 do SIWZ; c) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych opracowane przez Nord Projekt Consulting - Załącznik nr 10 do SIWZ; d) Przedmiar robót opracowany przez Nord Projekt Consulting - Załącznik nr 11do SIWZ; 2.1.2. Z następującymi uwagami: a) Z zakresu robót należy wyłączyć budowę bieżni i skoczni; b) Boisko wielofunkcyjne należy wykonać w technologii opisanej w dokumentacji projektowej opisanej w pkt. 2.1.1. lit. b (tj. zgodnie z przekrojem B-B - boisko na podbudowie z kruszywa łamanego); c) Zamiast jednych schodów terenowych należy wykonać pochylnię (podjazd dla osób niepełnosprawnych); d) Schody terenowe i pochylnię należy wykonać z kostki betonowej; e) Zamiast jednego piłkochwytu o długości 20 m (od strony ulicy) należy wykonać jeden piłkochwyt o długości 30 m i wysokości 6m - po stronie południowej, z siatki ogrodzeniowej 40*40*4mm ocynkowanej, powlekanej PCV, zamocowanej na słupach stalowych ocynkowanych O100 mm w rozstawie co 3,0m (2 centralne przęsła piłkochwytu o długości 30m), z zastrzałami z rury stalowej ocynkowanej O100 mm; f) Układ kolorystyki nawierzchni boiska, układ linii oraz rozkład i ilość fundamentów wyposażenia boiska należy wykonać zgodnie z rysunkiem stanowiącym Załącznik nr 16 do SIWZ; g) Wyposażenie boiska - rysunek A-3 z dokumentacji opisanej w pkc.2.1.1 lit. b należy zastąpić rysunkiem stanowiącym Załącznik nr 17 do SIWZ; h) Dodatkowo należy uwzględnić dostawę i montaż 1 zestawu wyposażenia boiska do gry w tenisa i) Nie należy demontować piłko chwytu od strony ulicy Alei Wolności. 2.1.3. dokumentacją projektową dot. boisk przy Gimnazjum nr 2, złożoną z następujących elementów: a) Projekt Budowlany Zagospodarowanie terenu przy hali sportowej przy ul. Piotra Skargi dz. nr 217/3, 217/4 i 217/5 obr. 7 Lębork opracowaną przez Solid Studio Architekci - Załącznik nr 12 do SIWZ; b) Projekt Budowlany pn. Linia kablowa 0,4kv oświetlenia zewnętrznego na dz. nr 217/4 obr. 7 w Lęborku opracowaną przez FIN-EL a.z. - Załącznik Nr 13 do SIWZ; c) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Załącznik nr 14 do SIWZ; d) Przedmiar robót Zagospodarowanie terenu przy hali sportowej przy ul. P. Skargi dz. nr 217/3, 217/4, 217/5 obt.7 Lębork - Załącznik nr 15 do SIWZ; e) Schemat sterowania A3 poziom, karta dot. zewnętrznej czujki dualnej, przedmiar robót, STWiORB dot. oświetlenia boiska przy Gimnazjum Nr 2 w Lęborku - załącznik nr 21 do SIWZ. 2.1.4. Z następującymi uwagami: a) Nawierzchnia boiska do tenisa - wysokość: trawa na kort tenisowy, wysokość 9 - 24 mm (zgodnie dokumentacją projektową opisaną z pkt. 2.1.3. lit. a, Opis techniczny pkt. 8.5.2. str. 9); Parametry: ilość pęczków min. 40.000/m2, ciężar włókna min. 8000 detexs, poliester fibrylowany; Nawierzchnia z trawy syntetycznej do tenisa powinna spełniać następujące wymagania: 1.Badania na zgodność z normą PN-EN 15330-1:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni 2.Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.3. Atest PZH dla oferowanej nawierzchni.4. Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię b) Ogrodzenie - należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową opisaną w pkt. 2.1.3. lit.a, demontaż starego ogrodzenia - należy uwzględnić mniej o ok. 57 m (wokół dz. nr 217/5 tj. siłowni zewnętrznej ogrodzenie zostało zdemontowane); c) Nie należy wykonywać masztów flagowych (3 szt.). 2.1.5. Decyzją pozwolenia na budowę nr 666/2013 z dnia 23.12.2013r.- Załącznik nr 18 do SIWZ; 2.1.6. Zaświadczeniem o braku sprzeciwu znak B.6743.176.2016 z dnia 14.04.2016r. - Załącznik nr 19 do SIWZ; 2.1.7. Zaświadczeniem o braku sprzeciwu znak B.6743.170.2016 z dnia 04.04.2016r. - Załącznik nr 20 do SIWZ; 2.1.8. zapisami niniejszej SIWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje również: a) geodezyjne wytyczenie obiektów w terenie, b) ogrodzenie terenu budowy (odcinków prac tego wymagających), c) wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych (z przekazaniem Zamawiającemu odpowiednich protokołów), d) organizację terenu budowy z zasileniem w niezbędne media, obsługę geodezyjną w trakcie budowy, bariery tymczasowe, pomosty przejściowe (należy dołożyć wszelkich starań aby nie dopuścić w czasie trwania inwestycji do skarg na jej uciążliwość); e) usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót, terenem budowy i dokumentacją, f) realizację prac zgodnie z uwagami zawartymi w uzgodnieniach, g) uporządkowanie terenu po zakończonych pracach budowlanych, h) przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, z potwierdzeniem o przyjęciu do zasobu geodezyjnego, i) przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszelkie zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej, zawierającej wszelkiego rodzaju atesty, certyfikaty itp. dla wbudowanych materiałów, j) miejsce wywózki ziemi z wykopu (poza gruzem) zostanie wskazane przez Zamawiającego w odległości nie większej niż 2 km od terenu budowy. Koszt ten należy wliczyć w cenę ryczałtową, k) Zamawiający zastrzega sobie wykorzystanie materiału pochodzącego z demontażu (m.in. krawężniki betonowe, płytki betonowe itp.). Po przekazaniu terenu do realizacji komisyjnie zostanie określona ilość materiału do odzysku, który winien być oddany do dyspozycji Szkół. 3.1. Zakres zamówienia nie obejmuje prowadzenia archeologicznych badań ratowniczych o charakterze nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi prowadzonymi w trakcie realizacji inwestycji zlokalizowanej na terenie zabytkowego układu urbanistycznego Lęborka. W/w zakres leży po stronie Zamawiającego. 3.2. Prace archeologiczne mogą wydłużyć realizację zadania związanego z realizacją boiska przy Zespole Szkół Nr 3. Przedłużenie prac spowodowane prowadzeniem badań archeologicznych do 5 dni nie powoduje konieczności zmiany terminu zakończenia realizacji robót budowlanych. 4. Przy sporządzaniu wyceny ofertowej przedmiary robót należy traktować jako pomocnicze do określenia ilości i zakresu robót. Szczegółowe ilości i zakres opisuje dokumentacja projektowa. 5. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, przedmiarach, specyfikacjach technicznych lub opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art.30 ust. 1-3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż gwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewniają uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. 6. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac zaleca się przeanalizowanie opisu przedmiotu zamówienia z załączonymi materiałami. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia. 7. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 8. Obowiązkiem Wykonawcy będzie, bezpośrednio przed podpisaniem umowy, uzgodnienie z Zamawiającym podziału przedmiotu zamówienia na elementy rozliczeniowe, a następnie określenie kosztów i terminów wykonania poszczególnych elementów. Wzór tabeli elementów rozliczeniowych stanowi Załącznik nr 7, którego nie należy wypełniać przy składaniu oferty. 9. Ustalona tabela elementów rozliczeniowych, jako Harmonogram rzeczowo-finansowy, będzie stanowiła Załącznik nr 1 do umowy. 10. Obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawianie prac budowlanych do odbioru zgodnie z ww. Harmonogramem rzeczowo-finansowym, co będzie podstawą do wystawiania faktur. 11. Zamawiający informuje Wykonawców, że w okresie realizacji zamówienia będzie finansował wykonanie robót w okresach wskazanych w harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. Płatności będą dokonywane w odniesieniu do zakończenia poszczególnych elementów wskazanych w harmonogramie rzeczowo-finansowym. 12. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści SIWZ. Dokonaną zmianę Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano niniejszą SIWZ, zostanie zamieszczona również na stronie internetowej Zamawiającego i tablicy ogłoszeń. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym w przypadku nie otrzymania dofinansowania niniejszego zadania z Ministerstwa Sportu i Turystyki, Wykonawca nie będzie w takim przypadku występował przeciwko Zamawiającemu z roszczeniem odszkodowawczym..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Prawa zamówień publicznych. Wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 20% wartości zamówienia. Zamówienia uzupełniające mogą w szczególności obejmować: 1.1. dodatkowe wyposażenie boisk, linie; 1.2. wykonanie dodatkowych powierzchni boisk, dojść, ścieżek; 1.3. wykonanie dodatkowego ogrodzenia czy piłkochwytów.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.21.22.24 - Roboty budowlane związane ze stadionami .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 15.000,00 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert na cały okres związania ofertą. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. 3.1. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej S. A. 04 2030 0045 1110 0000 0220 5910 z dopiskiem: BUDOWA BOISK W LĘBORKU: PRZY ZESPOLE SZKÓŁ NR 3 i GIMNAZJUM NR 2 3.2. W razie wniesienia wadium w pieniądzu, wpłata na konto powinna być wniesiona z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne znalazły się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej w dniu 23.06.2016 r. do godziny 0945, pod rygorem uznania, że warunek wpłaty wadium nie został spełniony. 3.3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji wnosi się w oryginale dołączając do przygotowanej oferty w osobnej, odpowiednio opisanej kopercie a kopię gwarancji należy włączyć do oferty. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 5.1. wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5.2. wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6. Zamawiający zwróci wadium: 6.1. wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp 6.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 6.3. niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Art. 46 ust. 3 ustawy stanowi, że Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. W tym przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie wykonania w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jednej prawidłowo ukończonej budowy boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej o powierzchni minimalnej 800m2 oraz co najmniej jednej budowy boiska wielofunkcyjnego ( w tym boiska do tenisa ) o powierzchni minimalnej 600m2 o nawierzchni z trawy syntetycznej. Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie treści dokumentu stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ - wykaz robót budowlanych wraz z dowodami dotyczącymi najważniejszych robót określającymi czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone oraz na podstawie treści złożonego oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    co najmniej jednej prawidłowo ukończonej budowy boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej o powierzchni minimalnej 800m2 oraz co najmniej jednej prawidłowo ukończonej budowy boiska wielofunkcyjnego (w tym boiska do tenisa ) o powierzchni minimalnej 600m2 o nawierzchni z trawy syntetycznej ( nie należy wykazywać robót niewykonanych lub wykonanych należycie).;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą również następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wypełniony Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Ewentualne pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. 3. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej albo informacja o tym że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - wypełniony Załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Dziale VI pkt. 2.2-2.7. SIWZ składa: 4.1. dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 4.1.1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.1.2 nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4.1.3 nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.2.zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4.3. zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10-11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.1.Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wymienionych w pkt. III.4.3. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 5.2. Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w Art. 24 ust. 1 pkt. 5-8, 10 i 11 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w Art. 24 ust. 1 pkt. 5-8, 10 i 11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym, że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem. 5.3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 6.1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie należy złożyć w formie oryginału. 6.2. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonym w pkt.III.4.2., III4.3., III.6.5.1. i III.6.5.2. 6.3.Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z pkt. III.6.6.1. odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za udostępnienie zasobów nie ponosi winy. 7.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokumenty wymienione w punktach III.4.2., III.4.4., III.4.3., III.6.5.1. oraz III.6.5.2. każdy z Wykonawców składa indywidualnie; dokumenty wymienione w punkcie III.4.1. i III.6.1. składa Pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców. 8.1. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Załączona do oferty kopia wymaganego dokumentu musi być poświadczona za zgodność z oryginałem podpisem złożonym przez uprawnionego(-ych) przedstawiciela (-i) wykonawcy (podpisującego ofertę). 8.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. 8.3. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 8.4. Dołączenie nie poświadczonej kopii Zamawiający traktuje jako brak danego dokumentu. 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski 10. Dowodami o których mowa w pkt.III.4.1., są: - poświadczenie, - inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt. III.4.1. zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt. III.6.3.10.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Długość okresu gwarancji (nie mniej niż 36 miesięcy i nie więcej iż 60 miesięcy) - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 Prawa zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej w wyniku postępowania w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Poniższe postanowienia stanowią dopuszczalny katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Zamawiający określa następujące warunki zmiany: 1. W przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT możliwe będzie zawarcie aneksu w zakresie zmiany wynagrodzenia dla Wykonawcy w zakresie wynikającym ze zmiany stawki VAT, 2. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie: 2.1. w przypadku udzielenia wykonawcy robót budowlanych zamówień dodatkowych lub uzupełniających jeżeli ich wykonanie spowoduje taką konieczność. 2.2. w przypadku opóźnienia w wykonaniu zamówienia z następujących przyczyn: a. warunki atmosferyczne - m.in. klęski żywiołowe, nietypowe warunki uniemożliwiające prowadzenie robót, prób, sprawdzeń, odbiorów; b. warunki realizacji (m.in. niewypały i niewybuchy, niezinwentaryzowane instalacje, znaleziska archeologiczne, warunki geologiczne) których nie można było przewidzieć na etapie składania oferty; c. przyczyny leżące po stronie Zamawiającego, m.in. wstrzymanie robót, nieterminowe udostępnienie terenu budowy, konieczność dokonania ustaleń i udzielenia wyjaśnień; d. inne przyczyny za które nie odpowiada Wykonawca; e. przedłużające się prace związane z prowadzeniem badań archeologicznych, wstrzymujące roboty budowlane na ponad 5 dni. 2.3. Dopuszczalne są zmiany umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy, które będą korzystne dla Zamawiającego, a które nie będą wykraczać poza treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 3. Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: 3.1. zmiana nr rachunku bankowego, 3.2. zmiana osób przeznaczonych do realizacji przedmiotu umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ, 3.3. zmiana danych teleadresowych. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.lebork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, skrzydło C, pokój 104 C..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2016 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, BOX nr 1..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.