eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzeszowice › Usługi szkoleniowe dla Uczestników Projektu Systemowego Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej pn. Aktywność daje możliwość. Program aktywizacji społecznej i zawodowej podopiecznych GOPS Krzeszowice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-22

Krzeszowice: Usługi szkoleniowe dla Uczestników Projektu Systemowego Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej pn. Aktywność daje możliwość. Program aktywizacji społecznej i zawodowej podopiecznych GOPS Krzeszowice
Numer ogłoszenia: 159489 - 2014; data zamieszczenia: 22.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Kościuszki 43, 32-065 Krzeszowice, woj. małopolskie, tel. 0-12 258 30 80, faks 0-12 258 30 81.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops.krzeszowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe dla Uczestników Projektu Systemowego Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej pn. Aktywność daje możliwość. Program aktywizacji społecznej i zawodowej podopiecznych GOPS Krzeszowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja merytoryczna i obsługa techniczno - logistyczna usług, zadań w ramach projektu systemowego pn. Aktywność daje możliwość. Program aktywizacji społecznej i zawodowej podopiecznych GOPS Krzeszowice.Zamówienie realizowane będzie w formie szkoleń w zakresach tematycznym, z których każde stanowi odrębne zadanie:Zadanie 1: Trening kompetencji społecznych oraz wsparcie dla dzieci,osób niepełnosprawnych Obowiązki Wykonawcy:a)Wykonawca przygotuje szczegółowy program oraz harmonogram szkolenia, prezentacje multimedialne, certyfikaty/zaświadczenia o ukończeniu szkolenia,b)Wykonawca zapewni trenerów z kompetencjami do realizacji zadań (prowadzenia warsztatów i ćwiczeń) w przedmiotowym zakresie, c)Wykonawca wystawi uczestnikom szkolenia zaświadczenia,certyfikaty o ukończeniu szkolenia, zawierające informacje o jego temacie oraz wymiarze godzin, d) Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia - dokona oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych opracowanych zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem,e)Wykonawca poinformuje uczestników o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej,f)po zakończeniu usługi szkoleniowej Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację szkolenia, na którą złożą się: listy obecności, listy potwierdzające odbiór materiałów, listy potwierdzające korzystanie z posiłków, kopie certyfikatów, dziennik zajęć, informacje o wykonaniu usługi szkoleniowej.Wyjazd dla 88 osób w podziale na 2 grupy:-I Grupa to 16 UP oraz 29 dzieci,osób niepełnosprawnych -II Grupa to 13 UP oraz 30 dzieci.Pięciodniowy wyjazd, na którym odbędzie się 30h szkolenie Treningu kompetencji społecznych dla każdej grupy Uczestników Projektu i co najmniej 30h zajęć grupowych dla każdej grupy dzieci/osób niepełnosprawnych. Wymagany termin realizacji szkolenia do 31 sierpnia 2014r.Zakres merytoryczny dla UP: Wskazane jest, aby zajęcia Treningu Kompetencji Społecznych prowadzone były metodami aktywizującymi dającymi możliwość przećwiczenia umiejętności w zakresie kompetencji społecznych i zmiany postawy życiowej.Dla utrzymania dynamiki zajęć i maksymalnego zaangażowania uczestników wskazane jest, aby zajęcia prowadziło dwóch trenerów, jeden dla każdej grupy.Rekomendacje co do zawartości merytorycznej:Umiejętność autoprezentacji i kształtowania własnego wizerunku,Umiejętność komunikacji interpersonalnej ,Kształtowanie asertywnej postawy,Inteligencja emocjonalna- identyfikowanie, nazywanie, wyrażanie, przyjmowanie emocji , budowanie więzi emocjonalnych z innymi ,Umiejętność radzenia sobie ze stresem i sytuacją zmiany,Umiejętność współpracy z innymi i rozwiązywania konfliktów,Umiejętność stawiania sobie celów, planowania, podejmowania decyzji i automotywowania się do działania.Wsparcie dla dzieci, osób niepełnosprawnych. A.GRUPA 1 Pierwsza grupa to osoby niepełnosprawne w wieku od 7-go miesiąca życia do 33 roku życia w tym w przedziale wiekowym od 0-2,5 roku- 2 dzieci, od 3 -6 lat- 11 dzieci, od 7-10lat- 4 dzieci, od 11-15 lat - 10dzieci oraz dwie osoby dorosłe w wieku 23 i 33lata) . Z uwagi na rozpiętość wiekową proponuje się podział na cztery podgrupy.Dla każdej z tych podgrup proponuje się:1.zajęcia ogólnorozwojowe o charakterze grupowym, integrującym, ćwiczące zachowania społeczne2.indywidualne formy pracy prowadzone przez specjalistów, którzy mają wykształcenie i doświadczenie w zakresie neurologopedii lub logopedii, rehabilitacji ruchowej, psychologii, oligofrenopedagogice.B GRUPA 2Zaproponowana druga grupa to dzieci w wieku od 10 miesiąca życia - 16 roku życia, w tym w przedziale wiekowym od 0-2,5 roku- 9 dzieci, od 3 -6 lat- 9 dzieci, od 7-10lat- 6 dzieci, od 11-15 lat - 6 dzieci. Z uwagi na rozpiętość wiekową proponuje się podział na cztery podgrupy ze względu na wiek dzieci. Dla każdej z tych podgrup proponuje się:1.grupową formę pracy, której celem byłoby budowanie więzi, uspołecznianie, 2.formy indywidualne dopasowane do potrzeb konkretnych dzieci. Rekomenduje się indywidualne zajęcia z logopedą, rehabilitantem, terapeutą behawioralno- poznawczym, terapeutą zaburzeń integracji sensomotorycznej, psychologiem. Obowiązki organizacyjne 1. Przeprowadzenie szkoleń dla grup uczestników wskazanych przez Zamawiającego.2.Zapewnienie ośrodka szkoleniowego o standardzie co najmniej 2- gwiazdkowym lub równoważnym zapewniającego zakwaterowanie, wyżywienie oraz sale dydaktyczne na terenie Beskidu Śląskiego, Sądeckiego, Żywieckiego, Tatr lub Podhala. 3.Zakwaterowanie z zapleczem socjalnym i sanitarnym dla wszystkich osób uczestniczących w szkoleniach. Pokoje 2, 3 lub 4 -osobowe z łazienką . Temperatura w pomieszczeniach noclegowych - max. 230 C.4.Sale dydaktyczne z wyposażeniem (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie, papier do flipczartu, flipczart). Krzesła tapicerowane, temperatura w salach 21 - 230C.5.Całodzienne wyżywienie składające się z trzech posiłków ( śniadania, obiad dwudaniowy , deser, kolacja), catering podczas zajęć ( kawa, herbata, napoje, ciastka coctailowe).6.Wykonawca uwzględni rodzaj diety wynikającej z uwarunkowań jednostki chorobowej uczestnika wyjazdu.7.Zamawiający poinformuje Wykonawcę o rodzaju diety, co najmniej trzy dni wcześniej przed przyjazdem grupy do ośrodka.8.Zapewnienie kierownika grupy, który będzie prowadził stały nadzór nad grupą Kierownik grupy zapewnia opiekę organizacyjną od momentu wyjazdu grupy z Krzeszowic do momentu powrotu grupy do Krzeszowic.9.Zapewnienie dostępu do świadczeń zdrowotnych przysługujących na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów.10.Wykonawca ubezpieczy wszystkich uczestników wyjazdu od następstw nieszczęśliwych wypadków w czasie trwania pobytu oraz podczas przejazdu w obie strony.11.Wykonawca poniesie koszty opłaty uzdrowiskowej/ klimatycznej za wszystkich uczestników wyjazdu12.Wykonawca winien działać zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych ( Dz. U. 2002r Nr 101, poz. 926 z późn. zmianami). Dane osobowe uczestników wskazanych przez Zamawiającego będą przetwarzane przez Wykonawcę w oparciu o umowę o powierzeniu przetwarzania danych osobowych.13.Oznakowanie ośrodka i pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej, logo Projektu systemowego oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w postaci plakatów.14.Zorganizowanie transportu zbiorowego dla uczestników wyjazdu z miejscowości Krzeszowice z miejsca wskazanego przez Zamawiającego do miejsca realizacji usługi w dniu rozpoczęcia oraz z powrotem w dniu zakończenia pobytu oraz transport na potrzeby organizowanych przez Wykonawcę wycieczek oraz innych planowanych działań, zajęć,spotkań z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb uczestników, w tym osób niepełnosprawnych. Wymagania:a.autokar musi być wyposażony w sprawną klimatyzację, z aktualnym przeglądem technicznym,b.zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli autokaru/ów przez odpowiednie służby i inspekcje przed rozpoczęciem podróży, c.Wykonawca zleci kontrolę autokaru/ów przed wyjazdem w drogę powrotną odpowiednim służbom kontroli i inspekcjom,d.w przypadku awarii autokaru lub w razie wykazania przez organy kontroli niesprawności autokar/ów, Wykonawca w ciągu 1 godziny podstawi sprawny pojazd zastępczy,e.do grupy podczas transportu nie może być dołączona inna grupa bądź inne osoby,f.autokar powinien być podstawiony minimum 45 minut przed wyjazdem.15.Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia dokona rezerwacji pokoju,pokoi i zapewni wyżywienie nieodpłatnie na czas trwania wyjazdu dla 2 pracowników kontrolujących wykonanie zamówienia wyznaczonych przez Zamawiającego.16.Zorganizowanie wieczorku integracyjnego wraz z poczęstunkiem. Zapoznanie się uczestników wyjazdu z lokalną tradycją i kulturą - zorganizowanie ogniska/ grilla, przyśpiewki, kuchnia regionalna itp. 17.Zorganizowanie wycieczki autokarowej - zwiedzanie okolicznych atrakcji turystycznych. Podczas wycieczki Wykonawca zapewni przewodnika oraz opłaci bilety wstępu.Zamawiający informuje, że do organizowanej usługi będzie stosował prawo opcji. Podane ilości osób są wielkościami, które Zamawiający maksymalnie skieruje na wyjazd. Zamawiający zakłada, że z przyczyn niezależnych od Zamawiającego ilość osób może ulec zmianie o 4 osoby.Zadanie 2: Grupa wsparcia,Obowiązki Wykonawcy: a) Wykonawca przygotuje ramowy program dla każdej grupy, certyfikaty, zaświadczenia potwierdzające uczestnictwo w Grupach Wsparcia, a ich kopie przekaże Zamawiającemu,b) Wykonawca zapewni psychologa z doświadczeniem w prowadzeniu grup wsparcia z kompetencjami do realizacji zadań w przedmiotowym zakresie,c) Wykonawca wystawi uczestnikom zajęć zaświadczenia,certyfikaty o ukończeniu Grupy Wsparcia zawierające informację o jego temacie oraz wymiarze godzin, d) Wykonawca przeprowadzi ewaluację przeprowadzonych zajęć - dokona oceny za pomocą ankiet ewaluacyjnych,e) Wykonawca obejmie wszystkich uczestników zajęć ubezpieczeniem od nieszczęśliwych wypadków,f) po zakończeniu usługi Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację , na którą złożą się: listy obecności, listy potwierdzające odbiór materiałów, listy potwierdzające korzystanie z posiłków, kopie certyfikatów, informacje o wykonaniu usługi przeprowadzenia Grup Wsparcia, oraz 1 komplet materiałów z przeprowadzonych zajęć.Liczba uczestników : Tą formą pomocy jaką są grupy wsparcia proponuje się objąć 29 uczestników projektu. Aby grupy mogły działać sprawnie i realizować zakładane cele proponuje się podział uczestników na 3 lub 4 grupy. Wskazane byłoby, aby kryterium doboru do grup wsparcia był rodzaj problemów uczestnika grupy wsparcia.Liczba godzin :maksymalnie 9 spotkań ( średnio 2-3 razy w miesiącu) po 2 godziny zegarowe dla każdej grupy.Wymagany termin realizacji szkolenia do 30 listopada, 16 grudnia 2014r.Zakres merytoryczny: ,czas dla siebie i własnych zainteresowań, dzielenie się doświadczeniem, praca nad autowizerunkiem, odreagowywanie stresu, budowanie pozytywnej samooceny, wsparcie psychologiczne, wzmacnianie pewności siebie,dla rodziców małych dzieci wymiana doświadczeń w obszarze problemów wychowawczych, uczenie się od innych, budowanie relacji, uczenie się odreagowywania stresu, akceptacja nieprawidłowości w rozwoju swojego dziecka Spotkania ze specjalistami takimi jak np.: psycholog, prawnik ( kwestie prawne związane z niepełnosprawnością), lekarz. Ponadto dla ok.20 uczestników dodatkowe godziny grupy wsparcia, proponowany podział UP na 2 grupy.Liczba godzin : w cyklu 9 spotkań po 2 godziny zegarowe lub 6 spotkań po 3 godziny zegarowe dla każdej grupy oraz 1 godzina zegarowa doradztwa indywidualnego z dietetykiem dla każdego uczestnika.Zajęcia dotyczyłyby opieki nad dzieckiem, zapewniającej jej prawidłowy rozwój psychofizyczny, z uwzględnieniem właściwego odżywiania, właściwej higieny, zapobieganiu chorobom. Zajęcia z dietetykiem, lekarzem pediatrą oraz instruktorem masażu dla dzieci (Shantal) lub/i specjalistą zajęć związanych z zabawą z dzieckiem np. pedagog lub psycholog z doświadczeniem w zajęciach o charakterze terapeutycznym oraz wyciszającym.Wymagany termin realizacji szkolenia do 30 listopada, 16 grudnia 2014r Obowiązki organizacyjne 1. Przeprowadzenie grup wsparcia dla uczestników wskazanych przez Zamawiającego.2. Zapewnienie odpowiednich warunków lokalowych i socjalnych na terenie Krzeszowic, sala dydaktyczna adekwatna do wielkości grupy, z osobnymi miejscami dla każdego uczestnika , z odpowiednim oświetleniem, ogrzewaniem i wentylacja, dostępem do toalety i bieżącej wody.3. Zapewnienie poczęstunku na czas spotkania grupy wsparcia ( kawa, herbata, cukier, mleko do kawy, woda, ciastka coctailowe).4. Oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej, logo Projektu systemowego oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w postaci plakatów.Zadanie 3 : Spotkania z coachem -przeprowadzenie indywidualnych spotkań z coachem - średnio- 5 spotkań po 2 godziny zegarowe dla każdego uczestnika,-zapewnienie wykwalifikowanej kadry, -zapewnienie sali , w której odbędzie się spotkanie -odpowiednie zabezpieczenie i przygotowanie miejsca , w którym będzie świadczona usługa, w zakresie niezbędnym do jej realizacji,-zapewnienie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny, -prowadzenie dokumentacji : dziennika oraz indywidualnej karty pracy zawierającej m .in. datę spotkania , temat, podpis UP,-dostarczenie protokołu przebiegu coachingu, -przeprowadzenie ewaluacji/raportów z przeprowadzonych spotkań -bezzwłoczne informowanie Zamawiającego w formie telefonicznej o każdej nieobecności uczestnika projektu,-ubezpieczenie uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków, - zapewnienie uczestnikom cateringu na czas trwania spotkania coachingowego ( poczęstunek, napoje, kawa, herbata ). Liczba uczestników: 8 osób. Zamawiający zastrzega, że dokona zapłaty za faktycznie zrealizowaną ilość usług.Liczba godzin dydaktycznych średnio 5 spotkań dla 1 UP po 2 godziny zegarowe.Wymagany termin realizacji coachingu: 30 listopada 2014r.Zakres merytoryczny: O zakresie decyduje sam coachowany, tematem może być m.in. wsparcie skierowane na poprawę funkcjonowania rodzin, w których żyje osoba niepełnosprawna,wzbudzenie autorefleksji i motywacji odnośnie własnego rozwoju, zmiana blokujących przekonań, budowanie pozytywnej samooceny, formułowanie celów życiowych i zaplanowanie kroków ich realizacji, przepracowanie tematu przyszłości niepełnosprawnej osoby, praca nad umiejętnością stawiania celów, pewnością siebie, przeciwdziałanie odwlekaniu i trudnościom w podejmowaniu decyzji, wsparcie psychologiczne.Zadanie 4: Trening kompetencji rodzicielskichObowiązki Wykonawcy:a) Wykonawca przygotuje szczegółowy program oraz harmonogram szkolenia, prezentacje multimedialne, certyfikaty/zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, b) Wykonawca zapewni trenerów z kompetencjami do prowadzenia warsztatów i ćwiczeń w przedmiotowym zakresie,c) Wykonawca wystawi uczestnikom szkolenia zaświadczenia/certyfikaty o ukończeniu szkolenia, zawierające informacje o jego temacie oraz wymiarze godzin, d) Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia - dokona oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych opracowanych zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem. e) Wykonawca obejmie wszystkich uczestników szkolenia ubezpieczeniem od nieszczęśliwych wypadków,f) Wykonawca zorganizuje dowóz uczestników szkolenia, jeżeli nie będzie ono odbywało się w miejscowości Krzeszowice,g) po zakończeniu usługi szkoleniowej Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację szkolenia, na którą złożą się: listy obecności, listy potwierdzające odbiór materiałów, listy potwierdzające korzystanie z posiłków, kopie certyfikatów, dziennik zajęć, informacja wykonaniu usługi szkoleniowej. Liczba uczestników szkolenia wynosi 26 osób, z podziałem na dwie grupy I grupa 13 osób, II grupa 13 osób,Liczba godzin dydaktycznych dla I grupy : 32h - szkolenie stacjonarne,Liczba godzin dydaktycznych dla II grypy: 24h- szkolenie stacjonarne.Wymagany termin realizacji szkolenia do 30 listopada 2014r.Zakres merytoryczny dla I grupy Właściwa postawa rodzicielska, spójność postaw rodziców,Umiejętność komunikowania się z dzieckiem Umiejętność wyrażania uczuć wobec dziecka oraz radzenia sobie z jego negatywnymi emocjami i agresją,Umiejętność właściwego karania i nagradzania dziecka, konsekwencja w postępowaniu z dzieckiem,Umiejętność spędzania czasu wolnego z dzieckiem i rozwijającej zabawy,Umiejętność motywowania dziecka do uczenia się ,Postawa akceptacji w stosunku do dziecka, uwzględniająca jego ograniczenia i potrzeby związane z niepełnosprawnością.Zajęcia powinny mieć charakter warsztatów ćwiczących umiejętności, z podstawową wiedzą teoretyczną . Wskazane jest, aby były prowadzone przez trenerów mających doświadczenie w pracy z dziećmi niepełnosprawnymi i w prowadzeniu zajęć warsztatowych dla rodziców.Wskazane jest wprowadzenie modułu kształcącego u rodziców umiejętność stosowania techniki masażu ( np. Shantal Special Care) jako sposobu m.in. wyciszania, redukowania napięcia mięśniowego, nadpobudliwości i reakcji agresywnych.Zakres merytoryczny dla II grupy: Właściwa postawa rodzicielska, spójność postaw rodziców,Umiejętność komunikowania się z dzieckiem,Umiejętność wyrażania uczuć wobec dziecka oraz radzenia sobie z jego trudnymi emocjami, agresją, złością, Umiejętność wspierania dziecka, motywowania do uczenia się oraz wspólnego spędzania czasu wolnego.Obowiązki organizacyjne1. Zapewnienie sali szkoleniowej na terenie gminy Krzeszowice umożliwiającej realizację ww. zajęć z wyposażeniem (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie, papier do flipczartu, flipczart). Sala powinna mieścić minimalnie 20 osób. Krzesła tapicerowane, temperatura w sali 21 - 230C.2. Zapewnienie jednego posiłku (obiadu 2-daniowego+deseru) dla każdego uczestnika szkolenia oraz dodatkowo serwisu kawowego z poczęstunkiem (kawa, herbata, woda, ciastka) podczas szkoleń - 2 razy dziennie.3. Oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej, logo Projektu systemowego oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w postaci plakatów i informacji.Zadanie 5: Trening prowadzenia gospodarstwa domowegoObowiązki Wykonawcy: a) Wykonawca przygotuje szczegółowy program oraz harmonogram szkolenia, prezentacje multimedialne, certyfikaty,zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, b) Wykonawca zapewni trenerów z kompetencjami do prowadzenia warsztatów i ćwiczeń w przedmiotowym zakresie,c) Wykonawca wystawi uczestnikom szkolenia zaświadczenia,certyfikaty o ukończeniu szkolenia, zawierające informacje o jego temacie oraz wymiarze godzin, d) Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia - dokona oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych opracowanych zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem. e) Wykonawca obejmie wszystkich uczestników szkolenia ubezpieczeniem od nieszczęśliwych wypadków, f) Wykonawca zorganizuje dowóz uczestników szkolenia,jeżeli nie będzie ono odbywało się na terenie Krzeszowicg) po zakończeniu usługi szkoleniowej Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację szkolenia, na którą złożą się: listy obecności, listy potwierdzające odbiór materiałów, listy potwierdzające korzystanie z posiłków, kopie certyfikatów, dziennik zajęć, informacja wykonaniu usługi szkoleniowej. Liczba uczestników szkolenia wynosi 14 osób, Liczba godzin dydaktycznych : 24h - szkolenie stacjonarneWymagany termin realizacji szkolenia do 30 listopada 2014r Zakres merytoryczny: Dostarczenie wiedzy w zakresie radzenia sobie z obowiązkami życia codziennego,Gospodarowanie budżetem domowym,Nauczenie umiejętności zarządzania własnymi pieniędzmi,Podział obowiązków domowych.Obowiązki organizacyjne1. Zapewnienie sali szkoleniowej na terenie gminy Krzeszowice umożliwiającej realizację ww. zajęć z wyposażeniem (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie, papier do flipczartu, flipczart). Sala powinna mieścić minimalnie 20 osób. Krzesła tapicerowane, temperatura w sali 21 - 230C.2. Zapewnienie jednego posiłku (obiadu 2-daniowego+deseru) dla każdego uczestnika szkolenia oraz dodatkowo serwisu kawowego z poczęstunkiem (kawa, herbata, woda, ciastka) podczas szkoleń - 2 razy dziennie.3. Oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej, logo Projektu systemowego oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w postaci plakatów/informacji..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww. warunku zastanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie ze SIWZ wg. formuły : spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww. warunku zastanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie ze SIWZ wg. formuły : spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww. warunku zastanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie ze SIWZ wg. formuły : spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww. warunku zastanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie ze SIWZ wg. formuły : spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww. warunku zastanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie ze SIWZ wg. formuły : spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca złoży planowany program zajęć, opracowany dla każdej grupy oddzielnie , zawierający co najmniej: cele zajęć, zakres tematyczny zajęć, liczbę godzin przeznaczonych na poszczególne zagadnienia, opis proponowanych zajęć dla poszczególnych cyklów zajęć. Wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy miejscowo Wojewódzki Urząd Pracy oraz wpisu do rejestru agencji zatrudnienia.Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia potwierdzenia wynajmu ośrodka szkoleniowego wraz z podanie adresu i szczegółowym opisem stopnia dostosowania obiektu/ów do potrzeb dydaktycznych sali szkoleniowej i innych pomieszczeń, które będą wykorzystywane na potrzeby wykonania usługi.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana może być dokonana w granicach wyznaczonych przepisami ustawy Pzp, w tym art.144 ustawy Pzp, wyłącznie za zgodą obu stron, w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gops.krzeszowice.pl, www. bip.malopolska/umkrzeszowice/Article/id,256745.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krzeszowicach, 32-065 Krzeszowice, ul. T.Kościuszki 43 pok. nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2014 godzina 08:30, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krzeszowicach, 32-065 Krzeszowice, ul. T.Kościuszki 43 pok. nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Europejskiego Kapitał Ludzki, priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.