eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przywidz › Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych, szkoleń dla nauczycieli, półkolonii letnich, pokazu naukowego w ramach projektu Widzieć i wiedzieć więcej - nowoczesna edukacja w Gminie Przywidz.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-26

Przywidz: Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych, szkoleń dla nauczycieli, półkolonii letnich, pokazu naukowego w ramach projektu Widzieć i wiedzieć więcej - nowoczesna edukacja w Gminie Przywidz.
Numer ogłoszenia: 159389 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przywidz , ul. Gdańska 7, 83-047 Przywidz, woj. pomorskie, tel. 058 6825146, faks 058 6825225.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przywidz.pl/zamowienia-publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych, szkoleń dla nauczycieli, półkolonii letnich, pokazu naukowego w ramach projektu Widzieć i wiedzieć więcej - nowoczesna edukacja w Gminie Przywidz..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia dotyczy przeprowadzenie zajęć edukacyjnych, szkoleń dla nauczycieli, półkolonii letnich, pokazu naukowego w ramach projektu Widzieć i wiedzieć więcej - nowoczesna edukacja w Gminie Przywidz w szkołach podstawowych w Trzepowie, Pomlewie i Przywidzu oraz gimnazjum w Przywidzu w okresie od września 2016r. do czerwca 2018r. 2. Rodzaje zajęć: nazwa jed. miary rok 2016 2017 2018 część 1 angielski technikami pamięciowymi z wykorzystaniem TIK 30 godz*10 grup h 50 158 92 materiały do prowadzenia zajęć angielskiego technikami pamięciowymi z wykorzystaniem TIK szt. 50 50 0 matematyka technikami pamięciowymi 30 godz*10 grup h 50 158 92 materiały do prowadzenia z matematyki technikami pamięciowymi szt. 50 50 0 matematyka-zajęcia wyrównawcze 30 godz*10 grup h 50 158 92 materiały do prowadzenia zajęć z matematyki-zajęcia wyrównawcze szt. 50 50 0 logopedia- dyżury 40 godz/m-c*16 miesięcy h 0 400 240 zajęcia korekcyjne 60 godz*5 grup h 0 200 100 arteterapia 60 godz*9 osób h 0 360 180 część 2 doradztwo edukacyjno- zawodowe dla dzieci SPEDU i zagrożonych 3 godz*120 osób h 30 240 90 zestaw pomocy do diagnozowania i prowadzenia doradztwa zawodowego kpl. 1 0 0 Szkolenie doskonalące- praktyczne zastosowanie współpracy zespołowej w procesach dydaktycznych 8 grup*20 godzin h 0 0 160 materiały szkoleniowe w ramach szkolenia doskonalącego praktyczne zastosowanie współpracy zespołowej w procesach dydaktycznych kpl. 0 0 48 Gra biznesowa w praktyce- szkolenie doskonalące h 16 0 0 materiały szkoleniowe w ramach szkolenia doskonalącego Gra biznesowa w praktyce kpl. 8 0 0 gra biznesowa 20 godz*20 grup h 0 300 100 gry planszowe do nauki przedsiębiorczości 8 szt./szkoła szt. 32 0 0 część 3 laboratorium robotyki- zajęcia z programowania robotów 20 godz*5 grup h 0 80 20 materiały do prowadzenia zajęć z laboratorium robotyki- zajęcia z programowania robotów szt. 0 32 8 najem klocków Lego Mainstorms 4 kpl/grupa kpl. kółko informatyczne 30 godz*10 grup h 50 158 92 pokaz naukowy 4 szkoły x 1 dzień szt. 0 0 4 część 4 Wykorzystanie narzędzi ICT w procesach dydaktycznych w praktyce Szkolenie 4 grupy*10 osób*40 godzin h 20 140 0 materiały szkoleniowe w ramach szkolenia Wykorzystanie narzędzi ICT w procesach dydaktycznych w praktyce kpl. 40 0 0 Zajęcia matematyczno- przyrodnicze z wykorzystaniem technik pamięciowych 2 grupy*56 godzin h 0 112 0 materiały szkoleniowe w ramach szkolenia Zajęcia matematyczno- przyrodnicze z wykorzystaniem technik pamięciowych kpl. 0 16 0 Nauka jęz. angielskiego z wykorzystaniem technik pamięciowych h 0 112 0 materiały szkoleniowe w ramach szkolenia Nauka jęz. angielskiego z wykorzystaniem technik pamięciowych kpl. 0 16 0 Doskonalący kurs z wykorzystaniem metod eksperymentu webinarium on-line z ekspertami osoba 16 0 0 Kurs doskonalący z wykorzystaniem TIK w nauce języków obcych osoba 16 0 0 Szkolenie z arteterapii dla uczniów: z obniżonymi możliwościami intelektualnymi i zaburzeniami rozwojowymi (1 grupa*8 godzin) h 8 0 0 z upośledzeniem umysłowym, afazją, autyzmem, zespołem Aspergera i niepełnosprawnością sprężoną (1 grupa 8 godzin) h 8 0 0 niedostosowanymi społecznie (1 grupa8 godzin) h 0 8 0 zaniedbanymi środowiskowo (1 grupa8 godzin) h 0 8 0 o zaburzeniach w funkcjonowaniu emocjonalno- społecznym (1 grupa 8 godzin) h 0 8 0 materiały szkoleniowe w ramach szkolenia z arteterapii kpl. 40 0 0 część 5 organizacja półkolonii letnich 8 grupx5dnix6h/dzień h 0 240 0 zakup materiałów na półkolonie letnie 8grupx8 osób kpl. 0 64 0 wyżywienie dla uczestników półkolonii letnich szt. 0 320 0 wycieczka edukacyjna do centrum eksperymentów 32 osoby (2 opiekunów) x 4 wycieczki szt. 0 192 192 wyżywienie uczestników podczas wycieczki do centrum eksperymentów osoba 0 192 192 wynajem autokaru dla uczestników wycieczki do centrum eksperymentów 12 przejazdów km 0 600 600 4. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Realizacja projektu w najlepszej woli, zgodnie z posiadaną wiedzą fachową, starannie, uczciwie i odpowiedzialnie. 2. Przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa, zasad MEN, wewnętrznych uregulowań danej szkoły, w której będą odbywać się zajęcia oraz wytycznych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, szczególnie w zakresie zasady równych szans oraz zasady promocji i informacji. 3. Współpraca z przedstawicielem Zamawiającego pełniącym funkcję Koordynatorowi Projektu. 4. Współpraca z Dyrektorem danej szkoły oraz wyznaczonym przez niego Koordynatorem Szkolnym w zakresie spraw mających wpływ na rytm pracy szkoły w związku z prowadzeniem zajęć. 5. Prowadzenie zajęć według zaakceptowanego harmonogramu realizacji zajęć oraz dokonywanie w razie potrzeby jego aktualizacji. 6. Prowadzenie zajęć według zaakceptowanego konspektu zajęć oraz dokonywanie w razie potrzeby jego aktualizacji. 7. Opracowanie oraz zakup materiałów dydaktycznych wykorzystywanych podczas zajęć. 8. Dokumentowanie na bieżąco odbytych zajęć oraz ich przebieg poprzez prowadzenie dzienników zajęć. 9. Dokumentowanie czasu własnej pracy poprzez sporządzanie sprawozdań z wykonywanych zadań i karty czasu pracy. 10. Składania Zamawiającemu sprawozdania z wykonanej usługi po zakończeniu realizacji zajęć w każdym miesiącu i na każdą zgłaszaną przez Zamawiającego prośbę. 11. Informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu oraz reagowanie na sytuacje zagrożenia prawidłowej i terminowej realizacji projektu. 12. Dbanie o bezpieczeństwo uczniów/uczennic - Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczniów/uczennic w czasie trwania zajęć oraz jakość i terminowość prowadzonych zajęć. 13. Dbanie o stan nieodpłatnie udostępnionych sal dydaktycznych oraz materiałów dydaktycznych, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji zajęć. 14. Ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie szkolne. 15. Opracowanie i przedłożenie Zamawiającemu w terminie przez niego ustalonym, harmonogramu realizacji zajęć. 16. Opracowanie i przedłożenie Zamawiającemu w terminie przez niego ustalonym, konspektu zajęć - scenariusza lekcji, w którym uwzględnia się wykorzystanie pomocy dydaktycznych. 17. Harmonogram realizacji zajęć oraz konspekt zajęć podlegają akceptacji Dyrektora szkoły, w której prowadzone są zajęcia oraz akceptacji Zamawiającego. 18. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia następować będzie kwartalnie z wyjątkiem części 5 gdzie rozliczenie następować będzie raz w roku. 19. Realizacja zajęć odbywać się będzie zgodnie z Wytycznymi w zakresie realizacji przedsięwzięć z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego w obszarze edukacji na lata 2014-2020 oraz Standardami realizacji wsparcia w zakresie Poddziałania 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej RPO WP 2014-2020..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: część 2 przeprowadził minimum 30h szkoleń dydaktycznych z wykorzystania gier symulacyjnych/biznesowych. część 1 i 4 minimum jeden projekt edukacyjny dla dzieci oraz minimum jeden projekt szkoleniowy. część 3 przeprowadził minimum 30h szkoleń dydaktycznych z robotyki.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie dysponowania przez Wykonawcę odpowiednim potencjałem technicznym. Warunek dotyczący dysponowania przez Wykonawcę odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający uzna za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia - stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie dysponowania przez Wykonawcę odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek dotyczący dysponowania przez Wykonawcę odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia - stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia - stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin płatnosci - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych strony przewidują możliwość dokonania następujących zmian w umowie: 1) zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w przypadku: a) pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skrócenia terminu zakończenia realizacji umowy; b) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy. 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 3) zmiana nazwy, siedziby stron, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych. 2. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Zamawiający zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania na piśmie o tym fakcie Wykonawcy i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie. 3. Jeżeli Zamawiający uzna, że okoliczności wskazane przez Wykonawcę jako stanowiące podstawę do zmiany umowy nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przywidz.pl/zamowienia-publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Przywidz ul. Gdańska 7 83-047 Przywidz pok. 2.3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Gmina Przywidz ul. Gdańska 7 83-047 Przywidz pok. 2.4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest zgłoszony do dofinansowania w ramach działania 03.02 Edukacja ogólna RPO WP na lata 2014-2020.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.