eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Przebudowa Alei Jana Pawła II w Białymstoku, na odcinku od ulicy Elewatorskiej do zjazdu do MAKRO, na działkach oznaczonych w ewidencji gruntów numerami geodezyjnymi1, 3 i 87/3 w obrębie nr 4 - Starosielce Płn.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-22

Białystok: Przebudowa Alei Jana Pawła II w Białymstoku, na odcinku od ulicy Elewatorskiej do zjazdu do MAKRO, na działkach oznaczonych w ewidencji gruntów numerami geodezyjnymi: 1, 3 i 87/3 w obrębie nr 4 - Starosielce Płn.
Numer ogłoszenia: 159323 - 2014; data zamieszczenia: 22.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 123261 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa Alei Jana Pawła II w Białymstoku, na odcinku od ulicy Elewatorskiej do zjazdu do MAKRO, na działkach oznaczonych w ewidencji gruntów numerami geodezyjnymi: 1, 3 i 87/3 w obrębie nr 4 - Starosielce Płn..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przy Alei Jana Pawła II w Białymstoku, na odcinku od ulicy Elewatorskiej do zjazdu do MAKRO, w tym: a) roboty drogowe: - roboty ziemne, - rozbiórka elementów dróg, - przebudowa i budowa nawierzchni jezdni z poboczem, wyspy dzielącej, chodnika i zjazdu bramowego, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, zgodnie z załączoną organizacją ruchu stałą i na czas budowy, - wykonanie trawników z humusowaniem i obsianiem, - przestawienie słupa oświetleniowego z dostosowaniem kabli zasilających do nowej lokalizacji, - przestawienie sygnalizatora kolejowego z dostosowaniem kabli zasilających do nowej lokalizacji, - przestawienie dwóch rogatek z wymianą dwóch drągów i dostosowaniem kabli zasilających do nowej lokalizacji. b) pełna obsługa geodezyjna (w tym inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza w ilości 5 egz.), badania zagęszczenia gruntu i zajęcie pasa drogowego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w dokumentacji projektowej, w tym w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót opracowanych przez Biuro Projektów KOMI Zdzisław Kozikowski ul. Waszyngtona 24 lok.15, 15-274 Białystok, stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. 3. Zamawiający wymaga udzielenia 5-letniej gwarancji na wykonane prace. 4. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 5. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 813008,13 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 570147,88

  • Oferta z najniższą ceną: 570147,88 / Oferta z najwyższą ceną: 777634,36

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.