eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Kompleksowe przygotowanie, organizacja i obsługa międzynarodowej konferencji podsumowującej wdrażanie Programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego oraz Programu Promowanie różnorodności kulturowej i artystycznej w ramach europejskiego dziedzictwa kulturowego współfinansowanych ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 w dniach 27-28 września 2016 r. w Warszawie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-26

Warszawa: Kompleksowe przygotowanie, organizacja i obsługa międzynarodowej konferencji podsumowującej wdrażanie Programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego oraz Programu Promowanie różnorodności kulturowej i artystycznej w ramach europejskiego dziedzictwa kulturowego współfinansowanych ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 w dniach 27-28 września 2016 r. w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 159307 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Kultury i Dzidzictwa Narodowego , ul. Krakowskie Przedmieście 15/17, 00-071 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 42 10 100, faks 022 82 88 773.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mkidn.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe przygotowanie, organizacja i obsługa międzynarodowej konferencji podsumowującej wdrażanie Programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego oraz Programu Promowanie różnorodności kulturowej i artystycznej w ramach europejskiego dziedzictwa kulturowego współfinansowanych ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 w dniach 27-28 września 2016 r. w Warszawie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe przygotowanie, organizacja i obsługa międzynarodowej konferencji podsumowującej wdrażanie Programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego oraz Programu Promowanie różnorodności kulturowej i artystycznej w ramach europejskiego dziedzictwa kulturowego współfinansowanych ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 w dniach 27-28 września 2016 r. w Warszawie. Zamawiający zamierza udzielić zamówienia na organizację ww. konferencji w podziale na 3 Części wymienione w załącznikach nr 1 do niniejszego ogłoszenia.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2, 55.30.00.00-3, 79.96.10.00-8, 98.39.00.00-3, 79.54.00.00-1, 60.00.00.00-8, 60.17.20.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium. 1.Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium w następujących wysokościach: Cz. Nr 1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 4100 zł słownie: cztery tysiące sto złotych. Cz. Nr 2 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 180 zł słownie: sto osiemdziesiąt złotych. Cz. Nr 3 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 1700 zł słownie: tysiąc siedemset złotych. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną Część wysokość wadium stanowi suma kwot wadium wskazanych dla części, na którą Wykonawca składa ofertę. 2.Dopuszczalne formy wadium: 1.w pieniądzu, 2.poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancje bankowe, 4. gwarancje ubezpieczeniowe, 5.poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U. 2014 r poz. 1804 z późn. zm., 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść na konto bankowe Zamawiającego przelewem niedopuszczalna jest wpłata gotówkowa 33 1010 1010 0010 4913 9120 0000 z dopiskiem: Kompleksowe przygotowanie, organizacja i obsługa międzynarodowej konferencji w dniach 27 do 28 września 2016 r. Cz. .... Nr Sprawy 25/BAB/PN/2016/. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I oraz Część II Zamawiający nie precyzuje w/w warunku. Zamawiający dokona weryfikacji w/w warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ); Część III Wykonawca zobowiązany jest posiadać dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji. Zamawiający dokona weryfikacji w/w warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ) oraz na podstawie złożonej wraz z ofertą w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnione do reprezentowania Wykonawcy aktualną na dzień składania ofert licencji na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób zgodnie z ustawą z 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (j.t. Dz.U. z 2013 r. poz. 1414 ze zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwie usługi, z których każda łącznie spełniała poniższe warunki: - polegała na organizacji co najmniej dwudniowej konferencji lub seminarium lub kongresu; - polegała na zapewnieniu sprzętu multimedialnego tj. nagłośnienia i oświetlenia, - polegała na zapewnieniu obsługi techniczno-logistycznej wydarzenia; - polegała na świadczeniu usługi gastronomicznej polegającej na organizacji przerw kawowych i obiadów dla uczestników, - zorganizowana była dla co najmniej 120 osób, - wartość każdej usługi wynosiła minimum 150.000 zł brutto. Zamawiający dokona weryfikacji w/w warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ) oraz na podstawie Wykazu wykonanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączonych dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ). Część II Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwie usługi, z których każda polegała na zorganizowaniu tłumaczenia symultanicznego z języka polskiego na język angielski oraz z języka angielskiego na język polski wraz z zapewnieniem niezbędnego sprzętu do tłumaczenia i nagłośnienia i każda z usług była zorganizowana dla co najmniej 120 osób a wartość każdej z tych usług wynosiła co najmniej 5 000 zł brutto. Zamawiający dokona weryfikacji w/w warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ) oraz na podstawie Wykazu wykonanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączonych dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ). Część III Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwie usługi, z których: - co najmniej jedna polegała na świadczeniu usługi transportowej samochodami osobowymi klasy min. D jednorazowo dla co najmniej 20 osób, o wartości nie mniejszej niż 5 000 zł brutto. - co najmniej jedna polegała na świadczeniu usługi transportowej zbiorowej dla co najmniej 70 osób autobusami, o wartości usługi nie mniejszej niż 3 000 zł brutto. Zamawiający dokona weryfikacji w/w warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ) oraz na podstawie Wykazu wykonanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączonych dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w/w warunku. Zamawiający dokona weryfikacji w/w warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ);

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwiema osobami, tj: Koordynatorem oraz Zastępcą Koordynatora, z których każda w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert nadzorowała proces realizacji i koordynowała przebieg co najmniej dwóch konferencji lub seminariów lub kongresów, a każda z koordynowanych usług zorganizowana została dla co najmniej 120 uczestników i obejmował/a zapewnienie sprzętu multimedialnego, serwisu kawowego i obiadów oraz obsługę techniczno-logistyczną. Zamawiający dokona weryfikacji ww. warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ) oraz na podstawie Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 7). Część II Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej trzema tłumaczami, którzy tłumaczą z języka polskiego na język angielski i z języka angielskiego na język polski, z których każdy posiada: - co najmniej 5 letnie doświadczenie w zakresie wykonywania tłumaczeń ustnych oraz zrealizował w tym okresie co najmniej 150 godzin tłumaczenia ustnego oraz - kwalifikacje zawodowe tj.: minimum wykształcenie wyższe magisterskie filologiczne lub lingwistyczne właściwe dla języka angielskiego lub/i ukończenie studiów podyplomowych z zakresu tłumaczeń dla języka angielskiego lub/i posiadanie certyfikatu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie Proficiency lub/i posiadanie uprawnień tłumacza przysięgłego dla języka angielskiego. Zamawiający dokona weryfikacji ww. warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ) oraz na podstawie Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 7). Część III Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej trzydziestoma kierowcami, w tym: - dwudziestoma sześcioma kierowcami samochodów osobowych, z których każdy posiada umiejętności posługiwania się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym oraz minimum trzyletnie doświadczenie jako zawodowy kierowca - czteroma kierowcami posiadającymi prawo jazdy kat. D, posiadającymi umiejętność posługiwania się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym oraz minimum trzyletnie doświadczenie jako zawodowy kierowca. Zamawiający dokona weryfikacji ww. warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w/w warunku. Zamawiający dokona weryfikacji w/w warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ);

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    dot. pkt III.3.2);
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dysponowania niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (Wzór dokumentu stanowi załącznik Nr 9 do SIWZ).(dotyczy Części I,II,III). W zobowiązaniu tym należy szczegółowo określić: 1) zakres udostępnionych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakter stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem; 4) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. W/w dokument musi zostać złożony w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mkidn.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, ul. Krakowskie Przedmieście 15/17, 00-071 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2016 godzina 11:00, miejsce: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, ul. Krakowskie Przedmieście 15/17, 00-071 Warszawa, Biuro Podawcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wydatek współfinansowany przez Unię Europejską ze środków funduszy norweskich i funduszy EOG, pochodzących z Islandii, Lichensteinu i Norwegii oraz środków krajowych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przygotowanie i organizacja dwudniowej konferencji w Muzeum Łazienki Królewskie wraz z zapewnieniem aranżacji, obsługi konferencji w zakresie organizacyjnym, logistycznym i technicznym (m.in. organizacja recepcji, szatni, obsługa fotograficzna, zapewnienie sprzętu multimedialnego) oraz z zapewnieniem usług restauracyjnych i cateringowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i organizacja dwudniowej konferencji w Muzeum Łazienki Królewskie wraz z zapewnieniem aranżacji, obsługi konferencji w zakresie organizacyjnym, logistycznym i technicznym (m.in. organizacja recepcji, szatni, obsługa fotograficzna, zapewnienie sprzętu multimedialnego) oraz z zapewnieniem usług restauracyjnych i cateringowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2, 55.30.00.00-3, 79.96.10.00-8, 98.39.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zapewnienie usługi tłumaczenia wraz z zapewnieniem sprzętu do tłumaczenia i nagłośnienia oraz transportem, montażem i obsługą w trakcie konferencji w Muzeum Łazienki Królewskie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zapewnienie usługi tłumaczenia wraz z zapewnieniem sprzętu do tłumaczenia i nagłośnienia oraz transportem, montażem i obsługą w trakcie konferencji w Muzeum Łazienki Królewskie (Stara Oranżeria). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.54.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa zaplanowania i zapewnienia transportu samochodowego (samochody osobowe/busy/autokary) wraz z kierowcami dla uczestników konferencji w Muzeum Łazienki Królewskie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa zaplanowania i zapewnienia transportu samochodowego (samochody osobowe/busy/autokary) wraz z kierowcami dla uczestników konferencji w Muzeum Łazienki Królewskie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8, 60.17.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Bezpłatny dostęp do internetu w pojazdach - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.