eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych w ramach programu restrukturyzacji Wydziału Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2016-07-26

Warszawa: Dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych w ramach programu restrukturyzacji Wydziału Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji
Numer ogłoszenia: 159163 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP , ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5931390, faks 022 5931391.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych w ramach programu restrukturyzacji Wydziału Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa odczynników i testów chemicznych, przeznaczonych do oznaczeń biochemicznych w celu realizacji badań zgodnych z programem restrukturyzacji Wydziału Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w załączniku 4a, 4b, 4c, 4d, 4e, 4f, 4g, 4h, 4i do SIWZ. CPV: : 24000000-4; 24300000-7; 33696500-0; 24320000-3; 24310000-0; 24960000-1; 24210000-9; 33696600-1 Ze względu na metodykę prowadzonych badań naukowych oraz konieczność utrzymania ich standardu oraz powtarzalności wyników, wymagają one stosowania tych samych odczynników. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia w załączniku nr 4.b - 4.i do SIWZ podał nazwę i numery katalogowe wyłącznie w celu określenia wymaganych odczynników ich czystości oraz parametrów jakościowych, jakim powinny odpowiadać. Wykonawca, oferujący produkty równoważne o takich samych lub lepszych parametrach do określonych w SIWZ, zobowiązany jest na mocy art. 30 ust. 5 ustawy PZP: Ze względu na metodykę prowadzonych badań naukowych oraz konieczność utrzymania ich standardu oraz powtarzalności wyników, wymagają one stosowania tych samych odczynników. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia w załączniku nr 4.b - 4.i do SIWZ podał nazwę i numery katalogowe wyłącznie w celu określenia wymaganych odczynników ich czystości oraz parametrów jakościowych, jakim powinny odpowiadać. Wykonawca, oferujący produkty równoważne o takich samych lub lepszych parametrach do określonych w SIWZ, zobowiązany jest na mocy art. 30 ust. 5 ustawy PZP: a) wykazać, że oferowane przez niego odczynniki spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w szczególności, że są one tożsame pod względem charakterystyki analitycznej; b) wykazać, że oferowane przez niego odczynniki (każdy z osobna) spełniają wymagania pozwalające na kontynuację badań naukowych Zamawiającego bez konieczności wykonywania dodatkowych czynności (procedur), w tym np. kalibracji urządzeń; c) wykazać, że nie spowodują zwiększenia kosztów z tytułu konieczności nabycia dodatkowych odczynników i innych materiałów zużywalnych; d) przedstawić oddzielne oświadczenie zawierające opis oferowanego produktu, a w szczególności cechy charakterystyczne, potwierdzające zgodność oferowanego odczynnika z odczynnikiem opisanym przez Zamawiającego oraz certyfikat analizy jakościowej odczynnika lub dokument równoważny - złożony w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski i określać m.in. nazwę producenta, nr katalogowy, skład, okres trwałości, datę produkcji, czystość itp; e) dostarczyć na własny koszt próbki zaoferowanego towaru równoważnego w ilości wystarczającej do przeprowadzenia testów przez Zamawiającego mających na celu określenie zgodności produktu oferowanego w tej samej kategorii co zamawiany pod względem jakościowym i ilościowym (załączone próbki muszą być opisane w sposób umożliwiający ich identyfikację z odczynnikami wskazanymi w SIWZ tj. poprzez numer pozycji, której dotyczą). Wykonawcy, którzy zaoferują produkt równoważny poniosą wszelką odpowiedzialność za wynikłe szkody związane m.in. za naruszenie powtarzalności wyników badań, uszkodzenie urządzeń. 2. Na opakowaniu asortymentu będącego przedmiotem zamówienia musi być umieszczona data produkcji, termin ważności, numer serii oraz nazwa producenta. 3. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia posiadał okres gwarancji -przydatności do stosowania nie krótszy niż maksymalny oferowany przez producenta lub, co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy. 4. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Nabywcy wyłącznie odczynniki nowe, wolne od wad, oryginalnie zapakowane i nieuszkodzone o trwałości nie krótszej niż 12_ miesięcy od momentu dostawy chyba, że z cech produktu wynika krótszy termin przydatności. Powyżej opisana ocena równoważności będzie przeprowadzona na zasadzie 0-1 (spełnia nie spełnia). Wykonawca dostarcza próbki odczynników do testów analiz na własny koszt. Wszystkie próbki po przeprowadzeniu badania równoważności pozostają w załączeniu dokumentacji przetargowej. Warunki realizacji dla całości przedmiotu zamówienia Umowa z Wykonawcą zostanie zawarta na okres do 31.12.2016 od dnia podpisania umowy. Termin dostawy zamówienia od złożenia zamówienia przez Zamawiającego, zgodnie z terminem zaoferowanym przez Wykonawcę w ofercie.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 24.30.00.00-7, 24.96.00.00-1, 24.31.00.00-0, 24.32.00.00-3, 24.00.00.00-4, 24.21.00.00-9, 33.69.66.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda :folder (opis techniczny) dotyczący przedmiotu zamówienia zawierający dane potwierdzające spełnianie wymagań przedstawionych w załącznikach 4a,4b,4c,4d,4e,4f,4g,4h ( dotyczy Zadań 1, 2,3,4,5,6,7,8)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Jeżeli oferta wykonawców, o której mowa w ust. 2, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III 4.3 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.5. Dokumenty żądane przez zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. Wykonawca, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin dostawy jednostkowej maksymalnie 21dni - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności określonych w § 14 pkt 5 wzoru umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szp.sggw.pl/show.php?id=3281
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SGGW Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, Katedra Żywienia Człowieka, ul. Nowoursynowska 159 C, budynek 32 pok. B2095, 02-776 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2016 godzina 10:00, miejsce: SGGW Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, Katedra Żywienia Człowieka, ul. Nowoursynowska 159 C, budynek 32 pok. B2095, 02-776 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odczynniki do analiz chemicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup odczynników do analiz chemicznych, opisane szczegółowo w załączniku nr 4a do SIWZ stanowiącym opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, Katedra Dietetyki, ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 33.69.66.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy jednostkowej maksymalnie 21dni - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odczynniki producenta DRG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup specjalistycznych odczynników chemicznych producenta DRG MedTek Sp. z o.o , opisane szczegółowo w załączniku nr 4b do SIWZ stanowiącym opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej.Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, Katedra Dietetyki, ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.30.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy jednostkowej maksymalnie 21dni - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odczynniki producenta Randox.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup specjalistycznych odczynników chemicznych producenta Randox , opisane szczegółowo w załączniku nr 4c do SIWZ stanowiącym opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia:Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, Katedra Dietetyki, ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.00.00-1, 24.21.00.00-9, 33.69.66.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy jednostkowej maksymalnie 21dni - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odczynniki producenta CAYMAN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup specjalistycznych odczynników chemicznych producenta CAYMAN, opisane szczegółowo w załączniku nr 4e do SIWZ stanowiącym opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej.Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia:Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, Katedra Dietetyki, ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 24.30.00.00-7, 33.69.65.00-0, 24.32.00.00-3, 24.31.00.00-0, 24.96.00.00-1, 24.21.00.00-9, 33.69.66.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy jednostkowej maksymalnie 21dni - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Odczynniki producenta DIACLONE SAS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DIACLONE SAS, opisane szczegółowo w załączniku nr 4f do SIWZ stanowiącym opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej.Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, Katedra Dietetyki, ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 24.30.00.00-7, 33.69.65.00-0, 24.32.00.00-3, 24.31.00.00-0, 24.96.00.00-1, 24.21.00.00-9, 33.69.66.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy jednostkowej maksymalnie 21dni - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Odczynniki producenta Immunodiagnostic.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup specjalistycznych odczynników chemicznych producenta Immunodiagnostic, opisane szczegółowo w załączniku nr 4g do SIWZ stanowiącym opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, Katedra Dietetyki, ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 24.30.00.00-7, 33.69.65.00-0, 24.32.00.00-3, 24.31.00.00-0, 24.96.00.00-1, 24.21.00.00-9, 33.69.66.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy jednostkowej maksymalnie 21dni - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Certyfikowany materiał referencyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup certyfikowanego materiału referencyjnego, opisanego szczegółowo w załączniku nr 4h do SIWZ stanowiącym opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, Katedra Dietetyki, ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 24.30.00.00-7, 33.69.65.00-0, 24.32.00.00-3, 24.31.00.00-0, 24.96.00.00-1, 24.21.00.00-9, 33.69.66.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy jednostkowej maksymalnie 21dni - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Odczynniki producenta ThermoFisher.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup specjalistycznych odczynników chemicznych producenta ThermoFisher, opisane szczegółowo w załączniku nr 4i do SIWZ stanowiącym opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, Katedra Dietetyki, ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 24.30.00.00-7, 33.69.65.00-0, 24.32.00.00-3, 24.31.00.00-0, 24.96.00.00-1, 24.21.00.00-9, 33.69.66.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy jednostkowej maksymalnie 21dni - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.