eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sośno › PRZEBUDOWA STACJI HYDROFOROWEJ W MIEJSCOWOŚCI PRZEPAŁKOWO

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-01-22

Sośno: PRZEBUDOWA STACJI HYDROFOROWEJ W MIEJSCOWOŚCI PRZEPAŁKOWO
Numer ogłoszenia: 15896 - 2015; data zamieszczenia: 22.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sośno , ul. Nowa 1, 89-412 Sośno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 3891213, 3890112, faks 0-52 3891279.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sosno.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA STACJI HYDROFOROWEJ W MIEJSCOWOŚCI PRZEPAŁKOWO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na. Przebudowie stacji hydroforowej w miejscowości Przepałkowo. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 8, załącznik nr 9, załącznik nr 10 do SIWZ. Przedmiary zostały sporządzone na podstawie dokumentacji projektowej przebudowy stacji hydroforni w miejscowości Przepałkowo stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ. Podstawowy zakres prac budowlano-instalacyjnych Posadzki W hali technologicznej należy zbić posadzkę betonową. Nową posadzkę w hali technologicznej wykonać z betonu B-20 ze spadkiem w kierunku wpustu podłogowego. Zagłębienie kotłowni i składu opału należy wypełnić keramzytem o grubości 53 cm. Posadzki w całym budynku pokryć płytkami granitowymi gres na zaprawie klejowej. Roboty murowe. Istniejące drzwi do byłej kotłowni, składu opału i wyjściowe na zewnątrz budynku z korytrza należy zamurować bloczkami z gazobetonu. Pomieszczenie po byłej kotłowni przeznaczone będzie dla chloratora. Natomiast pomieszczenie po byłym składzie opału przeznaczone będzie na podręczny magazynek. W związku z tym, należy wybić nowe otwory drzwiowe do podręcznego magazynu. Ponadto należy wybić jeden otwór drzwiowy z pomieszczenia magazynu do pomieszczenia pomp.Tynki wewnętrzne. Istniejące tynki należy przetrzeć i uzupełnić ubytki. Następnie wszystkie tynki ścian i sufitów z wyłączeniem obszarów przeznaczonych pod płytki ceramiczne, wyszpachlować zaprawą gipsową. W pomieszczeniu hali technologicznej, pomp, chlorowni, magazynu i w pomieszczeniu WC do wysokości 2,0 mod posadzki na ścianach należy ułożyć płytki ceramiczne. Kolor płytek uzgodnić z inwestorem. W pozostałych pomieszczeniach wykonać lamperię olejną lub epoksydową do wysokości 2,0 m. Pozostałe powierzchnie ścian i sufitów należy pomalować trzykrotnie farbą emulsyjną białą.Stolarka okienna i drzwiowa. Istniejące i projektowane drzwi oraz okna należy wykonać z profili PCV. Parapety zewnętrzne wykonać z blachy stalowej ocynkowanej grubości 0,7 mm pokryte poliestrem w kolorze białym. Parapety wewnętrzne należy wykonać z PCV koloru białego. Do hali technologicznej zaprojektowano drzwi przemysłowe ocieplane dwuskrzydłowe wykonane z blach i kształtowników stalowych zimnogiętych. Skrzydła drzwi powinny być wzmocnione stelażem stalowym i wypełnione pianką poliuretanową o grubości 40mm wyposażone w klamkę i zamek patentowy. Ościeżnicę należy wykonać jako jednoczęściową stalową ocynkowana pomalowaną w kolorze skrzydeł drzwi. Do pomieszczenia chlorowni i magazynu przy chlorowni zaprojektowano drzwi w wykonaniu jw. lecz jednoskrzydłowe.Pokrycie dachu. Pokrycie dachu z papy asfaltowej należy usunąć. Następnie na całej powierzchni dachu należy wykonać gładź betonową i zagruntować lepikiem asfaltowym. Na tak przygotowane podłoże zaprojektowano wykonanie izolacji termicznej z płyt styropianowych grubości 12cm o podwyższonej gęstości, (twardych) laminowanych papą. Płyty przykleić całą powierzchnią klejem poliuretanowym. Następnie wykonać pokrycie papą termozgrzewalna składająca się z dwóch warstw (warstwa pokładowa i nawierzchniowa). Rynny dachowe, rury spustowe, obróbki blacharskie Istniejące rynny, rynny spustowe i opierzenia na dachu należy zdemontować. W ich miejsce należy zainstalować rynny i rury spustowe wykonane z blachy stalowej ocynkowanej natomiast opierzenia wykonać z blachy stalowej ocynkowanej grubości 0,55mm. Elementy zewnętrzne Po wykonaniu napraw istniejącego tynku cementowo-wapiennego należy wykonać izolacje termiczną ze styropianu grubości 10 cm. Po wykonaniu izolacji termicznej należy wykonać tzw. tynk szlachetny i pomalować farba akrylową.Wentylacja pomieszczeń Istniejące wywietrzaki dachowe w hali należy usunąć. W ich miejsce należy zainstalować wywietrzaki dachowe ZeFir-140 Do hali technologicznej, pomieszczenia pomp i pomieszczenia rozdzielnie elektrycznej przewidziano grawitacyjny system wentylacji zapewniający 1,5 krotna wymianę powietrza na godzinę. Nawiew do hali technologicznej będzie się odbywał przez 1 nawietrzak podokienny typ GNP-2. Natomiast do pomieszczenia pomp nawiew będzie odbywał za pomocą nawietrzaka typ GNP-1. Wywiew z hali technologicznej będzie się odbywał za pomocą w/w wywietrzaków. Wywiew z pomieszczenia pomp i pomieszczenia rozdzielni elektrycznej będzie się odbywał za pomocą kanału wywiewnego w kominie przylegającym do tych pomieszczeń. Pomieszczenie WC będzie posiadało mechaniczną wentylację z za pomocą kanałowego wentylatora EDM-100 pomieszczenia, który będzie uruchamiany przy włączaniu światła przed wejściem do tego pomieszczenia. Nawiew będzie się odbywał przez otwór wentylacji nawiewnej wykonany w dolnej części drzwi. Minimalny przekrój tego otworu nie może być mniejszy niż 250cm2. W pomieszczeniu chlorowni przewidziano wentylację mechaniczną zapewniającą 6 krotną wymianę powietrza. Nawiew będzie się odbywał za pomocą kratki wentylacyjnej od strony pomieszczenia pomp. Wywiew będzie się odbywał za pomocą kanałowego wentylatora EDM-100, który będzie uruchamiany przy włączaniu światła przed wejściem do tego pomieszczenia. ogrodzenie Ogrodzenie od strony drogi wykonać na fundamencie. Siatkę powlekaną powłoką PE osadzić w ramkach z kształtownika. Pozostałe ogrodzenie należy wykonać na słupkach z paneli siatki ocynkowanej o wysokości 1550. Grubość drutu fi 4mm. Ogrzewanie Cały budynek hydroforni będzie ogrzewany grzejnikami elektrycznymi aby zapewnić tzw. temperaturę dyżurną. Sposób ogrzewania zawarty jest w projekcie branży elektrycznej, który jest integralną częścią projektu budowlanego - stanowiącego załącznik nr 11 do SIWZ. Instalacja wod-kan.Opis projektowanej trasy przyłącza kanalizacji sanitarnej i wody popłucznej Woda doprowadzona będzie do umywalki i do spłuczki ustępowej od przewodu wody uzdatnionej. Ciepła woda użytkowa będzie przygotowywana w przepływowym elektrycznym podgrzewaczem wody, który zainstalowany będzie pod umywalką. Przewody wodociągowe dla potrzeb projektowanych przyborów wykonać z miedzi. Rury z miedzi należy łączyć lutem twardym za pomocą kształtek i łączników z miedzi. Połączenia gwintowe należy uszczelniać taśmą teflonową, przędzą z konopi lub pasta uszczelniającą. Bezwzględnie zakazuje się stosowanie minii ołowiowej lub farb miniowych. Zmiany kierunku prowadzenia przewodów należy wykonywać wyłącznie przy użyciu łączników. Niedopuszczalne jest gięcie rur na zimno i na gorąco. Ze względów estetycznych przewody wodociągowe należy prowadzić w bruzdach i w posadzce w izolacji termicznej. Bruzdy, po ułożeniu przewodów wodociągowych należy wypełnić chuda zaprawa chemicznie obojętną. Minimalna odległość przewodów wodociągowych od instalacji elektrycznej powinna wynosić 10 cm. Zamontowaną instalację wodociągową należy przepłukać i przechlorować. Instalację wody ciepłej i zimnej należy poddać badaniom na szczelność. Badania szczelności powinny być wykonane przed zakryciem bruzd i kanałów, przed robotami malarskimi i wykonaniem izolacji termicznych. Badanie szczelności należy wykonać przy podwyższonym ciśnieniu tj. 0,6MPa w ciągu 20 minut. Instalację wody ciepłej należy poddać dodatkowej próbie szczelności na gorąco przy ciśnieniu roboczym temperaturze wody +65st.C. Instalację wodociągowa z miedzi należy uziemić zgodnie z PN-IEC- 60364-5-4/1999 Armatura:Jako armaturę zaprojektowano :zawory kulowe przelotowe,zawór kulowy do spłuczki ustępowej,baterię umywalkową z wylewką, Należy zwróci uwagę aby montować zawory do wody zimnej z niebieskim uchwytem. Do wody ciepłej należy montować zawory z uchwytem czerwonym. Podejście wody ciepłej do armatury czerpalnej wykonać z lewej strony. Płukanie i dezynfekcja:Po wykonaniu robót montażowych i próbie szczelności należy przystąpić do płukania i dezynfekcji wykonanej instalacji. Instalację należy dokładnie przepłukać czystą wodą o dużej prędkości przepływu. Po przeprowadzeniu płukania należy przystąpić do dezynfekcji. Dezynfekcję należy wykonać podchlorynem wapnia lub sodu, zawierającą co najmniej 50 mg Cl2/dcm3 w ciągu 24 godzin. Dezynfekcję przeprowadza się dawkując roztwór środka dezynfekującego przy powolnym napełnianiu przewodu. Pozostałość chloru w wodzie po tym powinna wynosić 10 mg Cl2/dcm3 . Po przeprowadzeniu dezynfekcji przewód wodociągowy należy ponownie przepłukać wodą wodociągową jak poprzednio. Po uzyskaniu pozytywnej analizy bakteriologicznej instalacja może być oddana do użytku. Instalacja kanalizacji sanitarnej:Instalację kanalizacji sanitarnej w budynku należy wykonać z rur kanalizacyjnych kielichowych z PVC o połączeniach wciskowych typu P. Projektowane podejścia przyborów sanitarnych należy włączyć do instalacji kanalizacji sanitarnej. Przewody kanalizacyjne z PVC należy mocować do konstrukcji budynku za pomocą uchwytów. Konstrukcja uchwytów lub wsporników powinna zapewniać łatwy i trwały montaż instalacji, odizolowanie od przegród budowlanych i ograniczenie rozprzestrzenianie się drgań i hałasów w przewodach budowlanych. Pomiędzy przewodem kanalizacyjnym a obejmą uchwytu lub wspornika należy stosować podkładki elastyczne.Na przewodzie spustowym pionie należy stosować co najmniej jedno mocowanie stałe, zapewniające przenoszenie obciążeń rurociągów. Wszystkie elementy przewodu spustowego powinny być mocowane niezależnie. Maksymalne rozstawy uchwytów dla przewodu poziomego z PVC wynoszą 1,0 m dla średnicy od 50 do 110 mm. Piony kanalizacyjne należy wyprowadzić nad dach. Piony należy zakończyć rurą wywiewną. Każdy pion należy wyposażyć w rewizję tzw. czyszczak. Ścieki sanitarne będą odprowadzane z budynku do bezodpływowego zbiornika ścieków. Ściany zbiornika ścieków należy izolować obustronnie jedną warstwą abizolem R i dwiema warstwami abizolem Dno zbiornika należy wykonać z betonu B-20 z dodatkiem uszczelniającym CERESTIL CC92 firmy HENKEL. Komory zbiornika należy przykryć płytą żelbetową z włazem typu ciężkiego z otworami wentylacyjnymi. Pod włazem, na ścianie zbiornika w komorze należy osadzić stopnie złazowe. Przewód kanalizacji sanitarnej na zewnątrz budynku należy wykonać z rur kanałowych z nieplastyfikowanego polichlorku winylu PVC rodzaju N typ normalny. Rury należy łączyć na wcisk za pomocą kielichów z uszczelką gumową. W przypadku występowania podłoża gliniastego przewód kanalizacji sanitarnej należy układać w wykopie na podsypce piaskowej grubości 20 cm. Podsypkę należy ustabilizować ręcznie. W przypadku występowania podłoża słabonośnego przewód kanalizacji sanitarnej należy układać na starannie zagęszczonej podbudowie z tłuczni drogowego grubości 35 cm i podsypce piaskowej grubości 30 cm. Podsypkę należy ustabilizować mechanicznie. Po ułożeniu przewodu kanalizacyjnego na ustabilizowanej podsypce i sprawdzeniu spadków należy wykonać obsypkę ułożonego przewodu. Grubość obsypki musi wynosić minimum 30 cm nad rurą. Pozostałą część wykopu należy wypełnić zasypką tj. gruntem rodzimym. W miejscach złączy kielichowych należy wykonać dołki montażowe o głębokości 10 cm dla umożliwienia wpychu bosego końca rury w kielich rury. Dołki montażowe zasypywać po wykonaniu próby szczelności wykonanego odcinka przewodu. Próbę szczelności oraz ułożenia przyłącza kanalizacji należy wykonać zgodnie z PN-92/B-10735 [Przwody kanalizacyjne. Wymagania i badania przy odbiorze].Ścieki wody popłucznej będą odprowadzane do odstojnika wody popłucznej, który będzie posiadał połączenie z kanalizacja deszczową, która będzie odprowadzała wodę po tzw. Odstaniu do zbiornika naturalnego. Na odprowadzenie wody popłucznej do w/w odbiornika użytkownik tj. dostawca wody posiada aktualne pozwolenie wodno-prawne. Opis projektowanej trasy przewodu wodociągowego Instalacja wodociągowa z modernizowanej hydroforni będzie włączona do istniejącego wodociągu. Sposób i miejsce włączenia przewodów wodociągowych pokazano w części rysunkowej niniejszego projektu. Na istniejącym wodociągu należy zainstalować zasuwy z obudową i skrzynka żeliwną. Aby umożliwić właściwe ustawienie skrzynki należy zastosować teleskopową obudowę zasuw. Zasuwy należy oznakować za pomocą tabliczek orientacyjnych, które należy zainstalować na słupkach rur stalowych lub innych trwałych miejscach w najbliższej odległości od wodociągu. Dla zapewnienia trwałości w/w tabliczek należy zamontować tabliczki wykonane z plastyku. Tabliczki te charakteryzują się dużą odpornością na działania atmosferyczne oraz łatwym doborem i ustawieniem cyfr oznaczeniowych. W celu zachowania stabilności ułożonego wodociągu na odgałęzieniach i załamaniu należy wykonać bloki oporowe. Bloki oporowe mogą być prefabrykowane lub wykonane na miejscu budowy pod warunkiem dokładnego oparcia ich o grunt w stanie nie naruszonym. Bloki oporowe wykonane na budowie muszą odpowiadać wymogom zawartym w BN-81/9192-05/ Natomiast bloki oporowe wykonane na budowie muszą odpowiadać wymogom zawartym w BN-81/9192-04. Po wykonaniu robót montażowych i próbie szczelności należy przystąpić do płukania i dezynfekcji wodociągu. Cały wodociąg należy dokładnie przepłukać czystą wodą o dużej prędkości przepływu. Płukanie należy wykonać odcinkami regulując zasuwami usytuowanymi na rasie wodociągu. Po przeprowadzeniu płukania wodociągu należy przystąpić do dezynfekcji. Dezynfekcje należy wykonać podchlorynem wapnia lub sodu, zawierającą co najmniej 50 mg Cl2/dcm3 w ciągu 24 godzin. Dezynfekcję przeprowadza się dawkując roztwór środka dezynfekującego przy powolnym napełnianiu przewodu. Pozostałość chloru w wodzie po tym powinna wynosić 10 mg Cl2/dcm3. Po przeprowadzeniu dezynfekcji wykonany przewód wodociągowy należy ponownie przepłukać woda wodociągową jak poprzednio. Po uzyskaniu pozytywnej analizy bakteriologicznej wodociąg może być oddany do użytku. Instalacje elektryczne:W ramach inwestycji należy zastosować zasilenie hydroforni z zespołu prądotwórczego, który Wykonawca dostarczy na miejsce, na osłoniętej naczepie samochodowej. W rozdzielnicy głównej RG zainstalowany zostanie ręczny przełącznik sieć-agregat.Przyłączenie zespołu prądotwórczego nastąpi do skrzynki przyłączeniowej, którą zaprojektowano w pomieszczeniu magazynu podręcznego. Od rozdzielnicy RG do skrzynki przyłączeniowej w magazynie wybudowana zostanie wewnętrzna linia zasilająca kablem YKY 4x25 oraz przewód YDY 4x2,5 dla potrzeb własnych agregatu. W skrzynce połączeniowej należy umieścić zacisk uziemienia agregatu, który będzie połączony z uziomem za pomocą taśmy 25xFe/Zn. Po wykonaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kosztorys powykonawczy faktycznie wykonanych prac potwierdzonych protokołem odbioru. Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót poszczególnych branż - załączniki Nr 8, Nr 9, Nr 10 do niniejszej SIWZ. Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego, które spełniają wymagania norm i przepisów oraz założone parametry projektowe. Prace towarzyszące konieczne do uwzględnienia w cenie oferty: uporządkowanie terenu i przywrócenie do stanu pierwotnego..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium - zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł. ( słownie: piętnaścietysięcyzłotych0/100) Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu 2) w którejkolwiek z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: - poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancji bankowej; - gwarancji ubezpieczeniowej, lub - poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Dokument gwarancyjny winien jednoznacznie wymieniać przypadki wskazane w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. W przypadku wpłaty wadium na konto Urzędu Gminy Sośno, podajemy numer konta bankowego: Bank Spółdzielczy w Więcborku 10 8162 0003 0000 0329 2000 0110

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • weryfikacja złożonej oferty/ spełnia- nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • weryfikacja złożonej oferty/ spełnia- nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • weryfikacja złożonej oferty/ spełnia- nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • weryfikacja złożonej oferty/ spełnia- nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • weryfikacja złożonej oferty/ spełnia- nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty wymienione w SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Termin płatności faktury - 2

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sosno.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sośno ul. Nowa 1 89-412 Sośno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Sośno ul. Nowa 1 89-412 Sośno.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja dofinansowana w ramach działania: Podstawowe usługi na gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.