Kobierzyce: Utworzenie placu zabaw w Bielanach Wrocławskich ul. Cisowa
- zagospodarowanie terenu na działkach 176/11, 176/12, 196
Numer ogłoszenia: 158855 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobierzyce , al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie, tel. 071 3111215, faks 071 3111252.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utworzenie placu zabaw w Bielanach Wrocławskich ul. Cisowa - zagospodarowanie terenu na działkach 176/11, 176/12, 196.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Utworzenie placu zabaw w Bielanach Wrocławskich ul. Cisowa - zagospodarowanie terenu na działkach 176/11, 176/12, 196 zgodnie z dokumentacją projektowo-techniczną sporządzoną przez jednostkę projektową ARCHILAND Robert Szumski ul. Powstańców Śląskich 140/3,4 53-315 Wrocław w zakres której wchodzą następujące opracowania : -Projekt wykonawczy PW -Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych -Specyfikacja materiałowa -Przedmiar robót -Projekt budowlany zostanie uzupełniony Teren objęty opracowaniem położony jest na działkach o nr ewidencyjnych 176/11,176/12,196 w Bielanach Wrocławskich - gm. Kobierzyce o powierzchni 1.367,50m2 2.Zakres opracowania obejmuje: Branża architektoniczno-budowlana -projekt elementów przeznaczonych do likwidacji -projekt terenu rekreacyjnego -projekt elementów małej architektury -projekt ukształtowania terenu Branża zieleń -zabezpieczenie roślinności w czasie prac budowlanych -projekt roślinności przeznaczonej do adaptacji -projekt roślinności przeznaczonej do usunięcia -roślinność projektowaną -projekt terenu zielonego /trawników Branża sanitarna -projekt zarurowania rowu otwartego Na terenie objętym opracowaniem zaprojektowano następujące elementy małej architektury: -ławki -kosze na śmieci -tablica regulaminowa -ogrodzenie systemowe wraz z furtką wejściowa -kamera monitoringu oraz urządzenia zabawowe: - huśtawka -zestaw wielofunkcyjny -bujaki -trzy modele 3.Na podstawie dokumentacji techniczno-projektowej Wykonawca zobowiązany jest wykonać kosztorys ofertowy w zakresie wyceny urządzeń zabawowych i elementów małej architektury przedstawionych graficznie w PW i dołączyć go do formularza ofertowego. Pozostałe elementy zamówienia nie muszą być wyceniane w w/w kosztorysie - ich wycenę Wykonawca powinien ująć w cenie całkowitej za realizację zamówienia. Wycena urządzeń zabawowych i elementów małej architektury posłuży Zamawiającemu do ustalenia ich wartości jako środków trwałych po realizacji przedmiotu zamówienia. Cena ta będzie ceną ryczałtową w której musi być zawarta wycena wszystkich elementów zamówienia wyszczególnionych i opisanych w dokumentacji projektowo- technicznej . W gestii Wykonawcy jest zakup i montaż wszystkich zaprojektowanych elementów związanych z zamówieniem zgodnie z normami ( KNR, NNRNKB, KNNR) i kalkulacją własną. Dołączony przedmiar robót jest opracowaniem pomocniczym, ułatwiającym przygotowanie kosztorysu, natomiast opracowaniem wiodącym i nadrzędnym jest dokumentacja projektowo- techniczna. 4. Prace należy prowadzić zgodnie ze sztuką budowlaną zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r.( Dz. U. z 2013r. poz.1409 t.j. ze zm. ), przy uwzględnieniu obowiązujących norm zwłaszcza PN-EN 1176 i 1177. 5. Jednym z elementów przedmiotu zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń wyposażenia placów zabaw Urządzenia i zestawy zabawowe mają być jak najbardziej zbliżone sposobem konfiguracji i wielkością do przedstawionych w projekcie . Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne - rozwiązania nie gorsze od przedstawionych w załączonej dokumentacji projektowej. Wymiary poszczególnych elementów powinny być z ewentualną niewielką tolerancją zgodne z projektem. Rozwiązania równoważne powinny być zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego i projektem tzn. posiadać wymaganą funkcję, zbliżony wymiar ( tolerancja +/- 5%), zbliżoną kolorystykę, nie niższą jakość, charakteryzować się opisanymi w projekcie rozwiązaniami technicznymi i materiałowymi. Pod względem estetyki nie mogą odbiegać od wzorów przedstawionych i opisanych w projekcie. Elementy wyposażenia placu zabaw mają być wykonane z materiałów o konstrukcji drewnianej, we wskazanych przypadkach metalowej lub przy użyciu tworzywa sztucznego, umożliwiających długoletnie użytkowanie oraz wysoką odporność na zniszczenia i warunki atmosferyczne . We wszystkich urządzeniach zabawowych posiadających podesty ( trapy, pomosty) ze względów bezpieczeństwa musza być one wykonane z tworzywa tj. płyty antypoślizgowej. Wszystkie materiały użyte przy wykonaniu urządzeń powinny spełniać normę PN-EN 1176 oraz dla nawierzchni PN-EN 1177 Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedstawił certyfikat zgodności urządzeń zabawowych z normą PN-EN 1176 oraz dla nawierzchni bezpiecznej PN-EN 1177 wydany przez jednostkę certyfikującą uprawnioną do badań i wydawania tego typu dokumentów. Zamawiający wymaga, aby certyfikaty urządzeń proponowanych przez Wykonawcę zostały złożone najpóźniej przy dostawie urządzenia lub nawierzchni na miejsce ich montażu. Certyfikaty powinny odwoływać się do nazw i kart katalogowych urządzeń , które Wykonawca zamierza zamontować w ramach niniejszego zamówienia . Certyfikaty powinny być wydane w jęz. polskim , a ich okres ważności nie powinien upływać przed dniem planowanego wykonania całości przedmiotu zamówienia . Każde urządzenie musi mieć swoją kartę katalogową (techniczną), oraz wymaganą po zamontowaniu na miejscu tabliczkę znamionową. Karty katalogowe ( techniczne ) urządzeń muszą być dostarczone dla wszystkich urządzeń wyposażenia placu zabaw najpóźniej z dostawą danego urządzenia. Inne elementy wyposażenia placu zabaw powinny posiadać certyfikaty, deklaracje zgodności producenta, atesty inne dokumenty potwierdzające zgodność zastosowanych produktów lub materiałów z obowiązującymi normami w danym zakresie . 6.W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do uczestnictwa w odbiorach poszczególnych elementów zamówienia i wykonanie ewentualnych poprawek. Każdy odbiór musi być zakończony protokołem podpisanym przez obie strony: przedstawiciela Zmawiającego i przedstawiciela Wykonawcy. 7. Wywóz oraz składowanie urobku i gruzu przewiduje się na wysypisko zlokalizowane w Tyńcu n/Ślęzą, innych odpadów na teren PSZOK zlokalizowanego w Pełczycach ( składowanie nieodpłatne, koszt wywozu po stronie Wykonawcy)..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- zgodnie z ustawą Pzp art67ust 1 pkt6
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 43.32.50.00 - Wyposażenie parków i placów zabaw 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga udokumentowania takiego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna wykazanie wykonanych robót budowlanych okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wymagane minimum to potwierdzenie wykonania dwóch zamówień - prac polegających na przebudowie lub budowie placu zabaw z elementami małej architektury, z nawierzchnią syntetyczną o powierzchni placu zabaw minimum 1400m2 każdy .
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
j.w.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez udokumentowanie posiadania opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca winien załączyć do oferty przetargowej opis parametrów dla oferowanych urządzeń i innych elementów małej architektury oraz zaprezentowanie ich w formie graficznej ( mogą być to kserokopie kart katalogowych - poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem , które będą zawierały co najmniej nazwę producenta, parametry techniczne i użytkowe, ilustrację oferowanego urządzenia- zdjęcie lub rysunek ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - wydlużony do 48 miesięcy termin gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY KOBIERZYCE AL. PAŁACOWA 1 55-040 KOBIERZYCE POK.50.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2016 godzina 11:00, miejsce: URZĄD GMINY KOBIERZYCE AL. PAŁACOWA 1 55-040 KOBIERZYCE POK.25 SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI KOBIERZYCE
- Świadczenie na rzecz Gminy Kobierzyce usług związanych z koszeniem poboczy, skarp i przeciwskarp dróg gminnych i powiatowych w latach 2024-2025.
- ZAKUP I DOSTAWA DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO FABRYCZNIE NOWEGO POJAZDU SAMOCHODOWEGO TYPU AUTO LAWETA
- Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Kobierzyce wraz z podmiotami objętymi ubezpieczeniem
- Remont cząstkowy dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej oraz tłuczniowej i z kostki betonowej na terenie gminy Kobierzyce.
- Przeprowadzenie inwentaryzacji i waloryzacji przyrodniczej Gminy Kobierzyce i wykonanie jej opracowania pn.: Inwentaryzacja przyrodnicza Gminy Kobierzyce - II POSTĘPOWANIE.
więcej: przetargi KOBIERZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa tężni solankowej wraz z przyłączem wodociągowym, instalacją wodociągową, elektryczną i technologiczną solanki oraz zagospodarowanie terenu przy ul. Padniewskiego w Krakowie
- Rozszczelnienie placu z wykorzystaniem wód opadowych i zielono niebieskiej infrastruktury wraz z przebudową pawilonów rozbudową zadaszeń i infrastrukturą towarzyszącą w ramach modernizacji Targowiska
- POPRAWA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ W GMINIE SUCHEDNIÓW
- Przebudowa ul. Wójtowskiej w Warce wraz z rozwiązaniem skrzyżowania ulic: Wójtowskiej, Polnej i Nowakowskiego
- Przebudowa Żłobka Samorządowego nr 5 na os. Willowym 2
- URZĄDZENIE PLACU ZABAW W MIEJSCOWOŚCI TERESIN
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.