eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Scalenia gruntów wsi Harta, gm.Dynów, pow. rzeszowski, woj. podkarpackie w ramach dział. Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalanie gruntów objętego PROW na lata 2007-2013. Trasowanie dróg oraz renowacja rowów przewidzianych w ramach zagosp. poscaleniowego operacji pn.Scalanie gruntów wsi Harta.Przebudowa dróg dojazd. do gruntów rolnych i leśnych oraz dojazdów do zabudowań poszczeg. uczestników scalenia, korekta przebiegu oraz poprawa parametrów techn. urz. wodnych-część I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-12

Rzeszów: Scalenia gruntów wsi Harta, gm.Dynów, pow. rzeszowski, woj. podkarpackie w ramach dział. Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalanie gruntów objętego PROW na lata 2007-2013. Trasowanie dróg oraz renowacja rowów przewidzianych w ramach zagosp. poscaleniowego operacji pn.: Scalanie gruntów wsi Harta.Przebudowa dróg dojazd. do gruntów rolnych i leśnych oraz dojazdów do zabudowań poszczeg. uczestników scalenia, korekta przebiegu oraz poprawa parametrów techn. urz. wodnych-część I
Numer ogłoszenia: 158838 - 2014; data zamieszczenia: 12.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starosta Rzeszowski , ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8671463, faks 017 8671964.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Scalenia gruntów wsi Harta, gm.Dynów, pow. rzeszowski, woj. podkarpackie w ramach dział. Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalanie gruntów objętego PROW na lata 2007-2013. Trasowanie dróg oraz renowacja rowów przewidzianych w ramach zagosp. poscaleniowego operacji pn.: Scalanie gruntów wsi Harta.Przebudowa dróg dojazd. do gruntów rolnych i leśnych oraz dojazdów do zabudowań poszczeg. uczestników scalenia, korekta przebiegu oraz poprawa parametrów techn. urz. wodnych-część I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Scalenia gruntów wsi Harta, gmina Dynów, powiat rzeszowski, województwo podkarpackie w ramach działania Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalanie gruntów, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Trasowanie dróg oraz renowacja rowów przewidzianych w ramach zagospodarowania poscaleniowego operacji pn.: Scalanie gruntów wsi Harta. Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych oraz dojazdów do zabudowań poszczególnych uczestników scalenia, korekta przebiegu oraz poprawa parametrów technicznych urządzeń melioracji wodnych - CZĘŚĆ I. Zamówienie obejmuje m.in.: 1.ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE: -Mechaniczne karczowanie, zagajniki i zarośla gęste - 0,0017 ha; -Oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu, drobne gałęzie, korzenie i kora - 17 m2; -Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, kratki ściekowe uliczne istniejące - 1 szt.; 2.DROGI: -Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) - 1200 m2; -Wykopy wykonywane spycharkami - odspojenie i przemieszczenie gruntu - 6575 m3; -Roboty ziemne koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 5 km - 5970 m3; -Formowanie i zagęszczanie nasypów, wysokość do 3,0 m - 12725 m3; -Zagęszczanie nasypów walcami -12725 m3; -Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 68731 m2; -Podbudowy z kruszywa naturalnego, warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm - 68731 m2; -Podbudowy z mieszanki tłuczniowo-klińcowej frakcji 5-63mm, warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 63870 m2; -Skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową - 66081 m2; -Nawierzchnie z betonu asfaltowego grysowo-żwirowego dla kategorii ruchu KR1, warstwa asfaltowa wiążąca grubości 4 cm - 66081 m2; -Skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową - 76054 m2; -Nawierzchnie z betonu asfaltowego grysowo-żwirowego dla kategorii ruchu KR1, warstwa asfaltowa ścieralna grubości 3 cm - 63379 m2; -Nawierzchnie z betonu asfaltowego grysowo-żwirowego dla kategorii ruchu KR1, warstwa asfaltowa ścieralna grubości 5 cm - 12675 m2; -Nawierzchnie z tłucznia kamiennego, warstwa górna, grubość warstwy po uwałowaniu 8 cm, pobocza i zjazdy - 16048 m2; 3.PRZEPUSTY I ROWY: -Części przelotowe prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych 1-otworowych Fi 60, na ławie z tłucznia kamiennego grubości 50 cm i szerokości 100 cm - 315 m; -Części przelotowe prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych 1-otworowych Fi 80, na ławie z tłucznia kamiennego grubości 50 cm i szerokości 120 cm - 35 m; -Części przelotowe prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych 1-otworowych, Fi 150 cm, na ławie z tłucznia kamiennego grubości 50 cm i szerokości 190 cm - 25 m3; -Obudowy wlotów (wylotów) prefabrykowanych przepustów drogowych, przepusty rurowe - 161 m3; -Dokop - roboty ziemne koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 1km, (materiał Wykonawca pozyska na własny koszt) - 375 m3; -Zasypywanie wykopów liniowych- 375 m3; -Zagęszczanie nasypów, ubijakami mechanicznymi - 375 m3; -Podbudowy z mieszanki tłuczniowo-klińcowej frakcji 5-63mm, warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 20cm - 217 m2; -Nawierzchnie z betonu asfaltowego grysowo-żwirowego dla kategorii ruchu KR1, warstwa asfaltowa wiążąca grubości 4 cm - 217 m2; -Wykopy rowów i kanałów melioracyjnych, wykonywane koparkami - 650 m3; -Rozplantowanie spycharkami ziemi wydobytej z wykopów liniowych - 650 m3; -Oczyszczenie rowu z namułu, z wyprofilowaniem skarp, grubość namułu 30 cm - 5720 m; -Ścieki z elementów betonowych, na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości 5 cm, grubość prefabrykatów 15 cm - 1105 m; -Umocnienie skarp rowów płytami prefabrykowanymi betonowymi wielootworowymi grubości 8 cm - 720 m2;.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. Będą one udzielone w przypadku powtórzenia tego samego rodzaju zamówień

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium, w wysokości 140 000,00 PLN, słownie: sto czterdzieści tysięcy złotych 00/100.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w sposób należyty, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, łącznie co najmniej n/w zakresu robót: - nawierzchnia z betonu asfaltowego - 120 000 m2; - podbudowa z kruszywa - 120 000 m2. Do wykazanych robót należy dołączyć dowody określające, czy roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wymóg dołączenia dowodów nie dotyczy Wykonawców, którzy świadczyli roboty budowlane wskazane w wykazie na rzecz Powiatu Rzeszowskiego lub Zarządu Dróg Powiatowych w Rzeszowie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie jedną osobą przewidzianą do kierowania robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie dróg uprawniające do kierowania robotami budowlanymi

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie - jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik. 2.Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom. 3.Kosztorys ofertowy. 4.Dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian umowy: 1)zmiany na stanowisku Kierownika Robót i/lub Inspektora Nadzoru w przypadku niemożliwości pełnienia przez nich powierzonych im funkcji; 2)zmiany ceny określonej w umowie w przypadku urzędowych zmian podatku od towarów i usług (VAT) o wskaźnik zmiany stawki podatku; 3)zmiany ceny określonej w umowie w przypadku zmiany zakresu robót określonych w kosztorysie ofertowym.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp.rzeszow.pl/?c=mdTresc-cmPokaz-19
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie, 35-317 Rzeszów, ul. Budziwojska 149, pok. Nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2014 godzina 11:30, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie, 35-317 Rzeszów, ul. Budziwojska 149, pok. Nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.