eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olkusz › Budowa placów zabaw, siłowni oraz boisk sportowych w Gminie Olkusz

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2016-07-26

Olkusz: Budowa placów zabaw, siłowni oraz boisk sportowych w Gminie Olkusz
Numer ogłoszenia: 158767 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Olkusz , ul. Rynek 1, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61, faks 32 626 01 03, 626 02 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placów zabaw, siłowni oraz boisk sportowych w Gminie Olkusz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są zadania: Zadanie 1. Modernizacja płyty boiska przy szkole Podstawowej nr 4 w Olkuszu Zadanie 2. Doposażenie placu zabaw wraz z budową bezpiecznej nawierzchni przy szkole Podstawowej w Gorenicach Zadanie 3. Budowa boiska treningowego przy stadionie sportowym w Gorenicach - etap I Zadanie 4. Wykonanie toru rolkowego oraz montaż elementów siłowni zewnętrznej - Osiedle Słowiki Zadanie 5. Wykonanie siłowni przy Szkole Podstawowej nr 10 oraz w Dolince - Osiedle Młodych Zadanie 6. Budowa siłowni /Pod Chmurką/ w Zawadzie Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującą wiedzą techniczną i zasadami sztuki budowlanej. Jeżeli w projekcie budowlanym, przedmiarze robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub dotyczące materiałów normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one wykonanie przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany do udokumentowania, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Termin wykonania zamówienia: Zadanie 1: max. 90 dni od dnia podpisania umowy Zadanie 2, 3, 4, 5, 6: max. 60 dni od dnia podpisania umowy.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.34.20.00-6, 36.50.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości: dla zadania 1: 4.200,00 zł - dla zadania 2: 2.600,00 zł - dla zadania 3: 1.400,00 zł - dla zadania 4: 2.700,00 zł - dla zadania 5: 2.400,00 zł - dla zadania 6: 650,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy PZP

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga w szczególności wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia: - dla zadania 1 (wykonanie boiska o nawierzchni poliuretanowej o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto) - dla zadania 2 (wykonanie placu zabaw i nawierzchni syntetycznej o wartości co najmniej 70.000,00 zł brutto) - dla zadania 3 (wykonanie boiska o nawierzchni trawiastej o wartości co najmniej 30.000,00 zł brutto) - dla zadania 4 (budowa, remont, przebudowa drogi o nawierzchni asfaltowej lub betonowej o wartości co najmniej 45.000,00 zł brutto) - dla zadania 5 (wykonanie słowni zewnętrznej o wartości co najmniej 60.000,00 zł brutto) - dla zadania 6 (wykonanie siłowni zewnętrznej o wartości co najmniej 20.000,00 zł brutto) Spełnienie wyżej wymienionych warunków oceni powołana do przeprowadzenia postępowania komisja, badając kompletność i prawidłowość złożonych ofert

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga w szczególności dysponowania osobą/osobami posiadającą /posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: - drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń Spełnienie wyżej wymienionych warunków oceni powołana do przeprowadzenia postępowania komisja, badając kompletność i prawidłowość złożonych ofert

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy PZP

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pełnomocnictwo(jeśli dotyczy), kosztorysy ofertowe, - Rekomendacja ITB lub wyniki z kompletnego raportu innego niezależnego akredytowanego przez IAAF laboratorium potwierdzające spełnienie parametrów wymaganych w Normie i badania uprawnionego laboratorium nawierzchni mineralno gumowej ET spełniające parametry w tabeli 2 - Atest Higieniczny PZH lub równoważny, - Aktualny kompletny raport z badania na zgodność z PN-EN 14877 potwierdzający wyszczególnione w projekcie parametry - Karta techniczna nawierzchni poliuretanowej autoryzowana przez producenta potwierdzająca spełnienie wyspecyfikowanych wymagań technologicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.95
  • 2 - okres gwarancji - 0.05

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa może ulec zmianie w zakresie: 1) zmiany terminu realizacji zamówienia, w przypadku: a) przerw w realizacji robót budowlanych powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; b) powierzenia przez Zamawiającego wykonania zamówień dodatkowych lub robót zamiennych, jeżeli terminy ich powierzenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy; c) pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu zakończenia realizacji umowy; d) konieczności uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, zgód lub pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów; e) wstrzymania przez właściwe organy realizacji prac objętych umową, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy; f) długotrwałych niesprzyjających warunków atmosferycznych g) konieczności wykonania robót nie związanych z inwestycją a niezbędnych do wykonania zamówienia podstawowego 2) zmiany dokonanej na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy Prawo budowlane - zmiana w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy; 3) zmiany dokonanej na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. b) ustawy Prawo budowlane - uzgodniona możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego; 4) zmiany nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych; 5) zmiany osób odpowiedzialnych za nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 6) wysokości wynagrodzenia, o którym mowa w § 2 na podstawie przyjętego przez Zamawiającego kosztorysu zamiennego. W przypadku wystąpienia materiałów i sprzętu innych niż w ofercie ich ceny nie mogą być wyższe niż średnie wg najaktualniejszego cennika Sekocenbud. 7) wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/umigolkusz/Article/id,240778.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Olkuszu, Rynek 1, 32-300 Olkusz w pok nr 312.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Olkuszu, Rynek 1, 32-300 Olkusz w punkcie informacyjno-podawczym.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja płyty boiska przy Szkole Podstawowej nr 4 w Olkuszu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania należy wykonać prace związane z modernizacją boiska wielofunkcyjnego zlokalizowanego na działce nr 2304 przy Szkole Podstawowej nr 4 w Olkuszu. Typowanie robót budowanych: - usunięcie trawy, która przerasta przez pęknięcia w nawierzchni - wykonanie tulei pod słupki do piłki siatkowej oraz pod słupki bramek do piłki ręcznej - oczyszczenie nawierzchni asfaltowej z zanieczyszczeń - uzupełnienie ubytków w asfalcie betonem B20 i uformowanie spadku 0,5% z betonu - oczyszczenie nawierzchni asfaltowej/betonowej z zanieczyszczeń - wykonanie odwodnienia liniowego - ułożenie warstwy stabilizującej - ułożenie warstwy spodniej SBR - natrysk warstwy wierzchniej EPDM - uporządkowanie, plantowanie terenu, oczyszczenie terenu z kamieni i innych zanieczyszczeń - uzupełnienie zniszczonej nawierzchni trawiastej Szczegółowy zakres zadania wraz z podaniem ilości poszczególnych elementów został podany w kosztorysie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.34.20.00-6, 36.50.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Doposażenie placu zabaw wraz z budową bezpiecznej nawierzchni przy Szkole Podstawowej w Gorenicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje budowę bezpiecznej nawierzchni wraz z doposażeniem placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Gorenicach na działce nr 63. Typowanie robót budowlanych: - wymiana istniejących krawężników na nowe, - uzupełnienie brakujących krawężników, - montowanie urządzeń zabawowych zgodnie z projektem i wytycznymi producenta, - remont istniejącej nawierzchni asfaltowej z uzupełnieniem ubytków, - wykonanie nawierzchni syntetycznej lanej bezpiecznej pod urządzenia zabawowe, - remont istniejącego chodnika i podjazdu z kostki betonowej, - uzupełnienie uszkodzonej nawierzchni trawiastej. Szczegółowy zakres zadania wraz z podaniem ilości poszczególnych elementów został podany w kosztorysie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.34.20.00-6, 36.50.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa boiska treningowego przy stadionie sportowym w Gorenicach - etap I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje budowę boiska treningowego przy stadionie sportowym w Gorenicach, gm. Olkusz, na dz. nr ewid. 197/3. Typowanie robót budowlanych: - zdjęcie warstwy humusu z terenu projektowanego boiska min. 10cm - wykonanie nawierzchni boiska treningowego z ziemi organicznej min.10cm - montaż piłkochwytów - uporządkowanie, plantowanie terenu, oczyszczenie terenu z kamieni i innych zanieczyszczeń - uzupełnienie zniszczonej nawierzchni trawiastej Szczegółowy zakres zadania wraz z podaniem ilości poszczególnych elementów został podany w kosztorysie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.34.20.00-6, 36.50.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie toru rolkowego oraz montaż elementów siłowni zewnętrznej - Osiedle Słowiki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach toru rolkowego należy wykonać tor rolkowy o nawierzchni asfaltowej na podbudowie kamiennej, obustronnie zakończony obrzeżami chodnikowymi oraz zamontować obiekty małej architektury tj. bariera chodnikowa rurowa U12a z poprzeczką, ławka z oparciem, kosz na śmieci. W ramach siłowni zewnętrznej należy zamontować urządzenia rekreacyjno siłowe tj. Koło Tai-chi, Motyl A, Wiosła, Wyciąg odwodziciel, Poręcz równoległa oraz regulamin Typowanie robót budowanych: - demontaż istniejącej nawierzchni z płyt betonowych - uporządkowanie, plantowanie terenu, - oczyszczenie terenu z kamieni i innych zanieczyszczeń - zabudowa krawężników - wykonanie podbudowy pod projektowaną nawierzchnię - montowanie urządzeń zgodnie z projektem i wytycznymi producenta - wykonanie nawierzchni asfaltowej - uzupełnienie uszkodzonej nawierzchni trawiastej Szczegółowy zakres zadania wraz z podaniem ilości poszczególnych elementów został podany w kosztorysie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.34.20.00-6, 36.50.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie siłowni przy Szkole Podstawowej nr 10 oraz w Dolince - Osiedle Młodych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje realizację budowy siłowni zewnętrznej o powierzchni 205,54 m2 zlokalizowanej w południowej części działki ewidencyjnej nr 4934 w Olkuszu przy Szkole Podstawowej nr 10 wraz z chodnikiem oraz budowy siłowni zewnętrznej o powierzchni 261,20 m2 zlokalizowanej w centralnej części działki ewidencyjnej nr 4457 w Olkuszu /Dolinka/ Przy Szkole Podstawowej nr 10, należy zrealizować budowę siłowni zewnętrznej składającej się z dziesięciu zestawów urządzeń siłowni, które posiadają siedemnaście stanowisk do ćwiczeń, tablicy z regulaminem, koszy na śmieci, ławek z oparciem uzupełnienie nawierzchni trawiastej oraz budowa chodnika z kostki brukowej. Natomiast w /Dolince/ należy zrealizować budowę siłowni zewnętrznej składającej się z ośmiu zestawów urządzeń siłowni, które posiadają szesnaście stanowisk do ćwiczeń, tablicy z regulaminem, koszy na śmieci ławek z oparciem wraz z uzupełnieniem nawierzchni trawiastej. Typowanie robót budowlanych. - roboty przygotowawcze - roboty rozbiórkowe oraz roboty ziemne - profilowanie i zagęszczenie mechaniczne koryta pod chodnik - wykonanie podbudowy w układzie warstw - ułożenie obrzeży na ławie betonowej - ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej - uporządkowanie, plantowanie terenu, - oczyszczenie terenu z kamieni i innych zanieczyszczeń - montowanie urządzeń zgodnie z projektem i wytycznymi producenta - wykonanie nawierzchni trawiastej - prace wykończeniowe i porządkowe Szczegółowy zakres zadana wraz z podaniem ilości poszczególnych elementów został podany w przedmiarach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.34.20.00-6, 36.50.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Budowa siłowni /Pod Chmurką/ w Zawadzie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach inwestycji zaprojektowano obiekty małej architektury z urządzeniami siłowni zewnętrznej, nawierzchnię trawiastą i paskową. Należy zamontować elementy placu rekreacyjno-sportowego tj. biegacz, orbitrek, wiosła, drabinkę + podciąg nóg, wyciskanie siedząc + podciąg, wahadło + twister na słupie nośnym, prasa nożna, ławeczka na słupie nośnym oraz pylon z regulaminem. Typowanie robót budowlanych. - uporządkowanie, plantowanie terenu, - oczyszczenie terenu z kamieni i innych zanieczyszczeń - montowanie urządzeń zgodnie z projektem i wytycznymi producenta - wykonanie nawierzchni piaskowej - uzupełnienie uszkodzonej nawierzchni trawiastej Szczegółowy zakres zadana wraz z podaniem ilości poszczególnych elementów został podany w kosztorysie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.34.20.00-6, 36.50.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.