Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2016-07-26
Olkusz: Budowa placów zabaw, siłowni oraz boisk sportowych w Gminie Olkusz
Numer ogłoszenia: 158767 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Olkusz , ul. Rynek 1, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61, faks 32 626 01 03, 626 02 34.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placów zabaw, siłowni oraz boisk sportowych w Gminie Olkusz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są zadania: Zadanie 1. Modernizacja płyty boiska przy szkole Podstawowej nr 4 w Olkuszu Zadanie 2. Doposażenie placu zabaw wraz z budową bezpiecznej nawierzchni przy szkole Podstawowej w Gorenicach Zadanie 3. Budowa boiska treningowego przy stadionie sportowym w Gorenicach - etap I Zadanie 4. Wykonanie toru rolkowego oraz montaż elementów siłowni zewnętrznej - Osiedle Słowiki Zadanie 5. Wykonanie siłowni przy Szkole Podstawowej nr 10 oraz w Dolince - Osiedle Młodych Zadanie 6. Budowa siłowni /Pod Chmurką/ w Zawadzie Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującą wiedzą techniczną i zasadami sztuki budowlanej. Jeżeli w projekcie budowlanym, przedmiarze robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub dotyczące materiałów normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one wykonanie przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany do udokumentowania, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Termin wykonania zamówienia: Zadanie 1: max. 90 dni od dnia podpisania umowy Zadanie 2, 3, 4, 5, 6: max. 60 dni od dnia podpisania umowy.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.34.20.00-6, 36.50.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości: dla zadania 1: 4.200,00 zł - dla zadania 2: 2.600,00 zł - dla zadania 3: 1.400,00 zł - dla zadania 4: 2.700,00 zł - dla zadania 5: 2.400,00 zł - dla zadania 6: 650,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy PZP
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga w szczególności wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia: - dla zadania 1 (wykonanie boiska o nawierzchni poliuretanowej o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto) - dla zadania 2 (wykonanie placu zabaw i nawierzchni syntetycznej o wartości co najmniej 70.000,00 zł brutto) - dla zadania 3 (wykonanie boiska o nawierzchni trawiastej o wartości co najmniej 30.000,00 zł brutto) - dla zadania 4 (budowa, remont, przebudowa drogi o nawierzchni asfaltowej lub betonowej o wartości co najmniej 45.000,00 zł brutto) - dla zadania 5 (wykonanie słowni zewnętrznej o wartości co najmniej 60.000,00 zł brutto) - dla zadania 6 (wykonanie siłowni zewnętrznej o wartości co najmniej 20.000,00 zł brutto) Spełnienie wyżej wymienionych warunków oceni powołana do przeprowadzenia postępowania komisja, badając kompletność i prawidłowość złożonych ofert
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga w szczególności dysponowania osobą/osobami posiadającą /posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: - drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń Spełnienie wyżej wymienionych warunków oceni powołana do przeprowadzenia postępowania komisja, badając kompletność i prawidłowość złożonych ofert
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy PZP
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
pełnomocnictwo(jeśli dotyczy), kosztorysy ofertowe, - Rekomendacja ITB lub wyniki z kompletnego raportu innego niezależnego akredytowanego przez IAAF laboratorium potwierdzające spełnienie parametrów wymaganych w Normie i badania uprawnionego laboratorium nawierzchni mineralno gumowej ET spełniające parametry w tabeli 2 - Atest Higieniczny PZH lub równoważny, - Aktualny kompletny raport z badania na zgodność z PN-EN 14877 potwierdzający wyszczególnione w projekcie parametry - Karta techniczna nawierzchni poliuretanowej autoryzowana przez producenta potwierdzająca spełnienie wyspecyfikowanych wymagań technologicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 0.95
- 2 - okres gwarancji - 0.05
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Umowa może ulec zmianie w zakresie: 1) zmiany terminu realizacji zamówienia, w przypadku: a) przerw w realizacji robót budowlanych powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; b) powierzenia przez Zamawiającego wykonania zamówień dodatkowych lub robót zamiennych, jeżeli terminy ich powierzenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy; c) pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu zakończenia realizacji umowy; d) konieczności uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, zgód lub pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów; e) wstrzymania przez właściwe organy realizacji prac objętych umową, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy; f) długotrwałych niesprzyjających warunków atmosferycznych g) konieczności wykonania robót nie związanych z inwestycją a niezbędnych do wykonania zamówienia podstawowego 2) zmiany dokonanej na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy Prawo budowlane - zmiana w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy; 3) zmiany dokonanej na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. b) ustawy Prawo budowlane - uzgodniona możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego; 4) zmiany nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych; 5) zmiany osób odpowiedzialnych za nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 6) wysokości wynagrodzenia, o którym mowa w § 2 na podstawie przyjętego przez Zamawiającego kosztorysu zamiennego. W przypadku wystąpienia materiałów i sprzętu innych niż w ofercie ich ceny nie mogą być wyższe niż średnie wg najaktualniejszego cennika Sekocenbud. 7) wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/umigolkusz/Article/id,240778.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Olkuszu, Rynek 1, 32-300 Olkusz w pok nr 312.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Olkuszu, Rynek 1, 32-300 Olkusz w punkcie informacyjno-podawczym.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja płyty boiska przy Szkole Podstawowej nr 4 w Olkuszu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania należy wykonać prace związane z modernizacją boiska wielofunkcyjnego zlokalizowanego na działce nr 2304 przy Szkole Podstawowej nr 4 w Olkuszu. Typowanie robót budowanych: - usunięcie trawy, która przerasta przez pęknięcia w nawierzchni - wykonanie tulei pod słupki do piłki siatkowej oraz pod słupki bramek do piłki ręcznej - oczyszczenie nawierzchni asfaltowej z zanieczyszczeń - uzupełnienie ubytków w asfalcie betonem B20 i uformowanie spadku 0,5% z betonu - oczyszczenie nawierzchni asfaltowej/betonowej z zanieczyszczeń - wykonanie odwodnienia liniowego - ułożenie warstwy stabilizującej - ułożenie warstwy spodniej SBR - natrysk warstwy wierzchniej EPDM - uporządkowanie, plantowanie terenu, oczyszczenie terenu z kamieni i innych zanieczyszczeń - uzupełnienie zniszczonej nawierzchni trawiastej Szczegółowy zakres zadania wraz z podaniem ilości poszczególnych elementów został podany w kosztorysie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.34.20.00-6, 36.50.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Doposażenie placu zabaw wraz z budową bezpiecznej nawierzchni przy Szkole Podstawowej w Gorenicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje budowę bezpiecznej nawierzchni wraz z doposażeniem placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Gorenicach na działce nr 63. Typowanie robót budowlanych: - wymiana istniejących krawężników na nowe, - uzupełnienie brakujących krawężników, - montowanie urządzeń zabawowych zgodnie z projektem i wytycznymi producenta, - remont istniejącej nawierzchni asfaltowej z uzupełnieniem ubytków, - wykonanie nawierzchni syntetycznej lanej bezpiecznej pod urządzenia zabawowe, - remont istniejącego chodnika i podjazdu z kostki betonowej, - uzupełnienie uszkodzonej nawierzchni trawiastej. Szczegółowy zakres zadania wraz z podaniem ilości poszczególnych elementów został podany w kosztorysie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.34.20.00-6, 36.50.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa boiska treningowego przy stadionie sportowym w Gorenicach - etap I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje budowę boiska treningowego przy stadionie sportowym w Gorenicach, gm. Olkusz, na dz. nr ewid. 197/3. Typowanie robót budowlanych: - zdjęcie warstwy humusu z terenu projektowanego boiska min. 10cm - wykonanie nawierzchni boiska treningowego z ziemi organicznej min.10cm - montaż piłkochwytów - uporządkowanie, plantowanie terenu, oczyszczenie terenu z kamieni i innych zanieczyszczeń - uzupełnienie zniszczonej nawierzchni trawiastej Szczegółowy zakres zadania wraz z podaniem ilości poszczególnych elementów został podany w kosztorysie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.34.20.00-6, 36.50.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie toru rolkowego oraz montaż elementów siłowni zewnętrznej - Osiedle Słowiki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach toru rolkowego należy wykonać tor rolkowy o nawierzchni asfaltowej na podbudowie kamiennej, obustronnie zakończony obrzeżami chodnikowymi oraz zamontować obiekty małej architektury tj. bariera chodnikowa rurowa U12a z poprzeczką, ławka z oparciem, kosz na śmieci. W ramach siłowni zewnętrznej należy zamontować urządzenia rekreacyjno siłowe tj. Koło Tai-chi, Motyl A, Wiosła, Wyciąg odwodziciel, Poręcz równoległa oraz regulamin Typowanie robót budowanych: - demontaż istniejącej nawierzchni z płyt betonowych - uporządkowanie, plantowanie terenu, - oczyszczenie terenu z kamieni i innych zanieczyszczeń - zabudowa krawężników - wykonanie podbudowy pod projektowaną nawierzchnię - montowanie urządzeń zgodnie z projektem i wytycznymi producenta - wykonanie nawierzchni asfaltowej - uzupełnienie uszkodzonej nawierzchni trawiastej Szczegółowy zakres zadania wraz z podaniem ilości poszczególnych elementów został podany w kosztorysie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.34.20.00-6, 36.50.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie siłowni przy Szkole Podstawowej nr 10 oraz w Dolince - Osiedle Młodych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje realizację budowy siłowni zewnętrznej o powierzchni 205,54 m2 zlokalizowanej w południowej części działki ewidencyjnej nr 4934 w Olkuszu przy Szkole Podstawowej nr 10 wraz z chodnikiem oraz budowy siłowni zewnętrznej o powierzchni 261,20 m2 zlokalizowanej w centralnej części działki ewidencyjnej nr 4457 w Olkuszu /Dolinka/ Przy Szkole Podstawowej nr 10, należy zrealizować budowę siłowni zewnętrznej składającej się z dziesięciu zestawów urządzeń siłowni, które posiadają siedemnaście stanowisk do ćwiczeń, tablicy z regulaminem, koszy na śmieci, ławek z oparciem uzupełnienie nawierzchni trawiastej oraz budowa chodnika z kostki brukowej. Natomiast w /Dolince/ należy zrealizować budowę siłowni zewnętrznej składającej się z ośmiu zestawów urządzeń siłowni, które posiadają szesnaście stanowisk do ćwiczeń, tablicy z regulaminem, koszy na śmieci ławek z oparciem wraz z uzupełnieniem nawierzchni trawiastej. Typowanie robót budowlanych. - roboty przygotowawcze - roboty rozbiórkowe oraz roboty ziemne - profilowanie i zagęszczenie mechaniczne koryta pod chodnik - wykonanie podbudowy w układzie warstw - ułożenie obrzeży na ławie betonowej - ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej - uporządkowanie, plantowanie terenu, - oczyszczenie terenu z kamieni i innych zanieczyszczeń - montowanie urządzeń zgodnie z projektem i wytycznymi producenta - wykonanie nawierzchni trawiastej - prace wykończeniowe i porządkowe Szczegółowy zakres zadana wraz z podaniem ilości poszczególnych elementów został podany w przedmiarach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.34.20.00-6, 36.50.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Budowa siłowni /Pod Chmurką/ w Zawadzie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach inwestycji zaprojektowano obiekty małej architektury z urządzeniami siłowni zewnętrznej, nawierzchnię trawiastą i paskową. Należy zamontować elementy placu rekreacyjno-sportowego tj. biegacz, orbitrek, wiosła, drabinkę + podciąg nóg, wyciskanie siedząc + podciąg, wahadło + twister na słupie nośnym, prasa nożna, ławeczka na słupie nośnym oraz pylon z regulaminem. Typowanie robót budowlanych. - uporządkowanie, plantowanie terenu, - oczyszczenie terenu z kamieni i innych zanieczyszczeń - montowanie urządzeń zgodnie z projektem i wytycznymi producenta - wykonanie nawierzchni piaskowej - uzupełnienie uszkodzonej nawierzchni trawiastej Szczegółowy zakres zadana wraz z podaniem ilości poszczególnych elementów został podany w kosztorysie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.34.20.00-6, 36.50.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
więcej: przetargi w Olkuszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa IT HUB GLIWICE - HUB 1. Znak sprawy: 62/2024/PNT
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 2129K od km 0+517,40 do km 0+611,65 wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Rudawa, gm. Zabierzów, Powiat Krakowski
- Przebudowa i zmiana przeznaczenia istniejącego obiektu na potrzeby centrum opiekuńczo-mieszkalnego i aktywności lokalnej w Helenowie Drugim
- Kompleksowa przebudowa i rozbudowa Świetlicy Środowiskowej Ośrodka Pomocy Społecznej w Miliczu Chatka Puchatka
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wągry
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku biblioteki na budynek administracji - USC wraz z rozbudową budynku szkoły o bibliotekę publiczną
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.