eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłodzko › Zakup zestawów komputerowych z urządzeniami wielofunkcyjnymi wraz z oprogramowaniem użytkowym STOP wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Miejskiej Kłodzko

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2014-07-21

Kłodzko: Zakup zestawów komputerowych z urządzeniami wielofunkcyjnymi wraz z oprogramowaniem użytkowym STOP wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Miejskiej Kłodzko
Numer ogłoszenia: 158413 - 2014; data zamieszczenia: 21.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kłodzko , pl. Bolesława Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 074/8654600, faks 074 8674062.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.klodzko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup zestawów komputerowych z urządzeniami wielofunkcyjnymi wraz z oprogramowaniem użytkowym STOP wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Miejskiej Kłodzko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: -stacjonarnych komputerów z monitorami, -laptopów, -urządzeń wielofunkcyjnych A4, -oprogramowania użytkowego Szczegółowy opis warunków realizacji zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ - Specyfikacja techniczna..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.10 - Wyświetlacze płaskie 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 2 000,00 zł, dwa tysiące zł. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust 6 ustawy PZP: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.) Wadium wniesione w pieniądzach Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek Zamawiającego PBS w Strzelinie o Kłodzko - 28 9588 0004 7100 1010 2000 0050, z adnotacją Wadium do przetargu nieograniczonego STOP wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Miejskiej Kłodzko. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, musi je wpłacić odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w pozostałych dostępnych formach, musi je składać w oryginale w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Kłodzku, Pl. B. Chrobrego 1, w oddzielnej kopercie zawierającej informacje dotyczące Wykonawcy i zatytułowanej Wadium do przetargu nieograniczonego STOP wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Miejskiej Kłodzko, wówczas dodatkowo do oferty należy dołączyć kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 2. Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument winien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem. Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji i poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą . 4. Wykonawca, którego oferta nie będzie prawidłowo zabezpieczona wniesionym wadium zostanie wykluczony z postępowania. 5. Zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium przez Zamawiającego określa art.46 ustawy PZP.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje sposobu spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. Każdy z Wykonawców musi przedłożyć wraz z ofertą podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, stanowiące załącznik nr 1 do siwz. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wspólne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje sposobu spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. Każdy z Wykonawców musi przedłożyć wraz z ofertą podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, stanowiące załącznik nr 1 do siwz. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wspólne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje sposobu spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. Każdy z Wykonawców musi przedłożyć wraz z ofertą podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, stanowiące załącznik nr 1 do siwz. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wspólne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje sposobu spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. Każdy z Wykonawców musi przedłożyć wraz z ofertą podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, stanowiące załącznik nr 1 do siwz. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wspólne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje sposobu spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. Każdy z Wykonawców musi przedłożyć wraz z ofertą podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, stanowiące załącznik nr 1 do siwz. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wspólne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne wymagane dokumenty: a. Wypełnione i podpisane przez wykonawcę formularze - załączniki do siwz b. Zaakceptowany projekt umowy. Projekt umowy musi zostać zaakceptowany bez dokonywania w nim jakichkolwiek zmian. Obok dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa: 1. ofertę, wg wzoru oferty, stanowiącego część II SIWZ; 2. dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, a podpisywana jest przez pełnomocnika; 3. stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, albo z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEIDG) lub innego dokumentu (umowa spółki cywilnej, itp.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem możliwości i warunków dokonania zmian określonych poniżej: 1. zmiany strony umowy tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów oraz zmiana nazwy, adresu i siedziby jednej ze stron, 2. zmiany obowiązujących przepisów prawa, pociągająca za sobą zmianę postanowień umowy, 3. zmiany wartości umowy ze względu na ustawową zmianę stawki podatku VAT, 4. nieprzewidzianych okoliczności formalno-prawnych, 5. danych osobowych: przedstawicieli i osób upoważnionych, podwykonawcy lub innego podmiotu uczestniczącego w realizacji przedmiotu zamówienia. 6. korekty oczywistych omyłek i błędów pisarskich, 7. zmiany warunków płatności za zgodą Zamawiającego, 8. siła wyższa, 9. zmiany terminu realizacji zamówienia z powodu przedłużenia się procedury rekrutacyjnej Beneficjentów ostatecznych projektu; 6. Jakiekolwiek zmiany umowy wymagają zgody obu stron oraz pod rygorem nieważności - zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do umowy. 7. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w sytuacji określonej w art. 145 Prawa zamówień publicznych. Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o zaistnieniu istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takich wypadkach Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. 8. W sprawach nieuregulowanych umową zastosowanie będą miały przepisy kodeksu cywilnego, o ile przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych nie stanowią inaczej. 9. Sprawy sporne wynikające z umowy rozstrzygane będą przez Sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego. Za przypadki siły wyższej uważa się wszelkie nieznane stronom w chwili zawarcia umowy zdarzenia, zaistniałe niezależnie od woli stron, na których zaistnienie strony nie miały żadnego wpływu. Strona powołująca się na siłę wyższą powinna zawiadomić niezwłocznie drugą stronę pisemnie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um.klodzko.pl/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=25
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kłodzka, pl. Bolesława Chrobrego1, 57-300 Kłodzko, pok. 231, czynne w godzinach 7.30-15.30 od poniedziałku do piątku..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Kłodzka, pl. Bolesława Chrobrego1, 57-300 Kłodzko, pok. 101 Biuro Obsługi Ludności, czynne w godzinach 7.30-15.30 od poniedziałku do piątku..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. STOP wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Miejskiej Kłodzko. Numer referencyjny projektu: POIG.08.03.00-02-105/13, umowa o dofinansowanie numer: POIG.08.03.00-02-105/13-00, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu-e- inclusion, Oś Priorytetowa 8. Społeczeństwo Informacyjne- zwiększanie innowacyjności gospodarki, Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.