Warszawa: Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Sieci PIFE
Numer ogłoszenia: 158355 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Jednostka Budżetowa - Centrum Projektów Europejskich , ul. Domaniewska 39a, 02-672 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 378 31 00, faks 22 201 97 25.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cpe.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Sieci PIFE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (PIFE) na zlecenie Departamentu Informacji i Promocji Ministerstwa Rozwoju. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: 1) I część zamówienia: szkolenie Projekty inwestycyjne firm finansowane ze środków FE; 2) II część zamówienia: szkolenie Projekty B+R finansowane ze środków FE; 3) III część zamówienia: szkolenie Kwalifikowalność i rozliczenie wydatków w projektach realizowanych ze środków FE; 4) IV część zamówienia: szkolenie Pomoc publiczna w perspektywie finansowej 2014-2020; 5) V część zamówienia: szkolenie Wystąpienia publiczne w kontekście informowania o Funduszach Europejskich, w tym przygotowanie profesjonalnej prezentacji w Power Point; 6) VI część zamówienia: szkolenie Zarządzanie zespołem rozproszonym oraz motywowanie pracowników.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) dla części I zamówienia (Projekty inwestycyjne firm finansowane ze środków FE) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wskaże dwóch trenerów, którzy będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadających doświadczenie w realizacji szkoleń, tj. każdy wskazany trener w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: przeprowadził co najmniej 4 szkolenia-seminaria-zajęcia dydaktyczne dotyczące zagadnień procesu inwestycyjno-budowlanego i-lub studium wykonalności projektów unijnych, w szczególności analizy finansowej przedsiębiorstwa, Każde wykazane szkolenie-seminarium-zajęcia dydaktyczne musiało dotyczyć zagadnień określonych w Opisie przedmiotu zamówienia, musiało trwać min. 6 godzin dydaktycznych (45 minutowych) oraz być zrealizowane w jednym dniu kalendarzowym dla jednej grupy uczestników oraz posiada praktyczne doświadczenie jako członek zespołu projektowego, kierownik projektu inwestycyjnego współfinansowanego ze środków funduszy europejskich. b) dla części II zamówienia (Projekty B+R finansowane ze środków FE) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wskaże dwóch trenerów, którzy będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadających doświadczenie w realizacji szkoleń tj. każdy wskazany trener w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: przeprowadził co najmniej 4 szkolenia-seminaria-zajęcia dydaktyczne o tematyce dotyczącej przygotowania, realizacji i rozliczania projektów badawczo-rozwojowych, cyklu życia firmy w kontekście B+R, komercjalizacji wyników badań, ochrony wyników prac B+R; Każde wykazane szkolenie-seminarium-zajęcie dydaktyczne musiało być zgodne z zagadnieniami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia i trwać min. 6 godzin dydaktycznych (45 minutowych). oraz posiada praktyczne doświadczenie (jako członek zespołu projektowego, kierownik projektu współfinansowanego ze środków funduszy europejskich) udziału w projekcie wdrożeniowym, realizowanym w partnerstwie z instytucjami badawczo-rozwojowymi, finansowanym ze środków funduszy europejskich. c) dla części III zamówienia (Kwalifikowalność i rozliczenie wydatków w projektach realizowanych ze środków FE) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wskaże dwóch trenerów, którzy będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadających doświadczenie w realizacji szkoleń tj. każdy wskazany trener w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: przeprowadził co najmniej 4 szkolenia z zakresu: podstawy oceny kwalifikowalności wydatków, udzielania zamówień publicznych, zakupów w projektach, zatrudniania w projektach, wkładu własnego, kwalifikowalności podatku od towarów i usług, dochodu wygenerowanego w trakcie realizacji projektu, metod uproszczonych, obowiązków dotyczących rozliczenia wydatków, nieprawidłowości występujących w projektach finansowanych ze środków funduszy europejskich (EFRR i EFS) w perspektywie 2007-2013; Każde wykazane szkolenie (z podaniem modułów szkoleniowych składających się na jego program) musi być zgodne z zagadnieniami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia i trwać min. 6 godzin dydaktycznych (45 minutowych) oraz być zrealizowane w jednym dniu dla jednej grupy uczestników. d) dla części IV zamówienia (Pomoc publiczna w perspektywie finansowej 2014-2020) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wskaże dwóch trenerów, którzy będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadających doświadczenie w realizacji szkoleń tj. każdy wskazany trener w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: przeprowadził co najmniej 4 szkolenia z zakresu stosowania pomocy publicznej w perspektywie finansowej 2014-2020; Każde wykazane szkolenie (z podaniem modułów szkoleniowych składających się na jego program) musi być zgodne z zagadnieniami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia i trwać min. 6 godzin dydaktycznych (45 minutowych) oraz być zrealizowane w jednym dniu dla jednej grupy uczestników. e) dla części V zamówienia (Wystąpienia publiczne w kontekście informowania o Funduszach Europejskich, w tym przygotowanie prezentacji w Power Point) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wskaże dwóch trenerów, którzy będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadających doświadczenie tj. każdy wskazany trener w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: przeprowadził co najmniej 4 warsztaty-treningi z zakresu wystąpień publicznych, sztuki prezentacji, przygotowania i prowadzenia spotkań; Każdy wykazany warsztat-trening (z podaniem modułów szkoleniowych składających się na jego program) musi być zgodny z zagadnieniami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia i trwać min. 6 godzin dydaktycznych (45 minutowych) oraz być zrealizowane w jednym dniu dla jednej grupy uczestników. f) dla części VI zamówienia (Zarządzanie zespołem rozproszonym oraz motywowanie pracowników) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wskaże jedną parę trenerską, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadającą doświadczenie w realizacji szkoleń tj. para trenerska w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: przeprowadziła co najmniej 4 treningi-warsztaty z zakresu zarządzania zespołem, kompetencji menedżerskich; Każdy wykazany trening-warsztat (z podaniem modułów szkoleniowych składających się na jego program) musi być zgodny z zagadnieniami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia i trwać min. 6 godzin dydaktycznych (45 minutowych) oraz być zrealizowane w jednym dniu dla jednej grupy uczestników
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oferta wraz z wymaganymi oświadczeniami powinna być podpisana przez osobę (osoby) mające prawo do stałego reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz, składania w jego imieniu oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań majątkowych. Ofertę mogą podpisać także inne osoby posiadające pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w danym zamówieniu publicznym, dołączone do oferty w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. W takim przypadku, wraz z ofertą należy złożyć stosowne pełnomocnictwo określające sposób współdziałania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zażąda umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Przepisy ustawy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Ponadto Wykonawca musi złożyć wypełniony Formularz ofertowy, zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 2 do SIWZ. 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji tego podmiotu. 5. Integralną częścią oferty jest złożenie pisemnego opracowania w formie elektronicznej (w formacie PDF lub prezentacji Power Point, lub prezentacji Prezi) i papierowej, dotyczącego wskazanych w kryterium jakość w SIWZ tematów, które następnie trenerzy przedstawią w trakcie ustnych prezentacji. Opracowanie w formie pisemnej stanowi treść oferty i nie może być zmienione po upływie terminu składania ofert
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 40
- 2 - Jakość - 60
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Oprócz możliwości dokonania zmian do umowy, przewidzianych w postanowieniach załączonego projektu umowy, nie wymagających sporządzenia aneksu do umowy, Zamawiający przewiduje także możliwości zmiany postanowień umowy w przypadkach gdy: a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy, b) termin realizacji zamówienia ulegnie przesunięciu, jeżeli przesunięcie terminu nastąpi z przyczyn niezależnych od Wykonawcy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cpe.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.cpe.gov.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2016 godzina 10:45, miejsce: CPE, Warszawa, ul. Domaniewska 39a, wejście E, piętro 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot umowy jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Spójności.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Projekty inwestycyjne firm finansowane ze środków FE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie 4 szkoleń czterodniowych (1 grupa uczestniczy w 4 dniach szkolenia realizowanych w 2 częściach, tj. 2 x 2 dni w odstępach ok. dwutygodniowych) pt.: Projekty inwestycyjne finansowane ze środków FE.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - 60
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Projekty B+R finansowane ze środków FE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie 10 szkoleń dwudniowych pt.: Projekty B+R finansowane ze środków FE.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - 60
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kwalifikowalność i rozliczenie wydatków w projektach realizowanych ze środków FE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie 10 szkoleń dwudniowych pt. Kwalifikowalność i rozliczenie wydatków w projektach realizowanych ze środków FE.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - 60
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pomoc publiczna w perspektywie finansowej 2014-2020.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie 10 szkoleń dwudniowych pt.: Pomoc publiczna w perspektywie finansowej 2014-2020.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - 60
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wystąpienia publiczne w kontekście informowania o Funduszach Europejskich, w tym przygotowanie profesjonalnej prezentacji w Power Point.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie 10 szkoleń dwudniowych pt. Wystąpienia publiczne w kontekście informowania o Funduszach Europejskich, w tym przygotowanie profesjonalnej prezentacji w Power Point.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - 60
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zarządzanie zespołem rozproszonym oraz motywowanie pracowników.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie 1 grupy szkoleniowej (w formule dwudniowego spotkania) pt.: Zarządzanie zespołem rozproszonym oraz motywowanie pracowników.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - 60
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 344/2024 Usługi w zakresie sprzątania terenów zielonych przy budynkach ul. Walcownicza 2, Powojowa 2,Błękitna 32 w Warszawie, znajdujących się w zarządzaniu ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Dostęp online do systemu informacji prawnej
- Przeglądy techniczne i konserwacja sprzętu medycznego
- DZP.261.10.2024 Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji.
- Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej pomieszczeń oraz ich wyposażenia w siedmiu budynkach Urzędu m.st. Warszawy (space plany)
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowych, w podziale na 5 (pięć) pakietów, w tym ustniki do spirometru, cewniki, pierścienie, papierki, strzykawki, igły, sztance, ostrza, igły medyczne
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa doradcza dla MFiPR w związku z realizacją rządowego programu Dostępność Plus i wdrażaniem ustawy z 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
- Przygotowanie oraz przeprowadzenie szkoleń w tematyce związanej z uruchamianiem i funkcjonowaniem centrów usług społecznych jako nowej jednostki organizacyjnej gminy
- Usługa w zakresie przygotowania i przeprowadzenia STUDIUM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY DOMOWEJ I stopnia wraz z przygotowaniem materiałów dydaktycznych dla uczestników projektu
- Specjalista ds. kadr i wynagrodzeń
- KOMPLEKSOWA USŁUGA ORGANIZACJI I PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ KOMPETENCYJNYCH CUS (CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH) WYNIKAJĄCYCH Z USTAWY O REALIZOWANIU USŁUG SPOŁECZNYCH PRZEZ CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH
- U/11/2024 Usługa szkoleniowa - przeprowadzenie szkolenia okresowego w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.