eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Nr sprawyAZP/261/RB/11/TKE-073/13/2015 Prace remontowo budowlane w pomieszczeniach Zakładu Immunologii UMB w budynku M, Collegium Novum w Białymstoku, ul. Waszyngtona 15a

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-29

Białystok: Nr sprawy: AZP/261/RB/11/TKE-073/13/2015 Prace remontowo budowlane w pomieszczeniach Zakładu Immunologii UMB w budynku M, Collegium Novum w Białymstoku, ul. Waszyngtona 15a
Numer ogłoszenia: 158266 - 2015; data zamieszczenia: 29.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 128832 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7485400, faks 085 7485627.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr sprawy: AZP/261/RB/11/TKE-073/13/2015 Prace remontowo budowlane w pomieszczeniach Zakładu Immunologii UMB w budynku M, Collegium Novum w Białymstoku, ul. Waszyngtona 15a.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia są prace remontowo budowlane w pomieszczeniach Zakładu Immunologii UMB w budynku M, Collegium Novum w Białymstoku, ul. Waszyngtona 15a polegające na: naprawie i odnowieniu powłok malarskich ścian, sufitów i stolarki drzwiowej, wymianie wykładziny podłogowej PCV w wybranych pomieszczeniach, ułożenie na ścianie fartucha z płytek ceramicznych, czynności transportowe umeblowania w zakresie niezbędnym do wykonania prac malarskich. 2) Szczegółowy zakres robót określają: dokumentacja wykonawcza robót, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, będące integralną częścią SIWZ. Wszystkie roboty remontowe należy skalkulować i wykonać w oparciu o przedmiotowe dokumenty. 3) Na przedmiot zamówienia Zamawiający żąda udzielenia co najmniej 36-miesięcznej gwarancji. 4) Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu w celu zapoznania się ze szczegółami zakresu zamówienia, uzyskania niezbędnej wiedzy dotyczącej miejsca i warunków wykonania robót oraz wykonania pomiarów sprawdzających. Przeprowadzenie wizji lokalnej winno być potwierdzone stosownym oświadczeniem (załącznik nr 7 do SIWZ). Termin przeprowadzenia wizji należy uzgodnić z Zamawiającym. 5) Wykonawca musi przewidzieć zabezpieczenia miejsca wykonywanych robót w tym posadzek w korytarzach i pomieszczeniach. 6) Wykonawca musi stosować się do wytycznych BHP i p.poż obowiązujących na terenie budynku. 7) Komunikacja pionowa (windy i klatka schodowa): należy zapewnić bezpieczeństwo osób użytkujących budynek jak również zachować czystość w trakcie dostawy materiałów i transportu odpadów. 8) Kierownik robót złoży pisemne oświadczenie o znajomości regulaminu obowiązującego w UMB. 9) Czasu pracy brygad remontowych: 7.00 -17.00 przez 5 dni w tygodniu , soboty 7.00-15.00, 10) Wykonawca zapewnia stały nadzór na pracownikami w czasie wykonywania prac remontowych. 11) Technologia wykonywania prac budowlanych musi zapewnić bezpieczeństwo dla pracowników wykonawcy oraz nie stwarzać zagrożenia dla innych osób znajdujących się w obrębie realizowanych robót remontowych oraz znajdującego się w pomieszczeniach wyposażenia. 12) Gromadzenie odpadów budowlanych: odpady budowlane należy sukcesywnie usuwać z terenu budowy bez ich składowania. Niedopuszczalne jest wylewnie resztek farb, masy szpachlowej do kanalizacji. 13) Zamawiający zapewni odpłatnie dostęp do wody i energii elektrycznej w zakresie niezbędnym do prowadzenia prac z instalacji znajdującej się w pomieszczeniach- miesięczny ryczałt 150,00 brutto. 14) Zamawiający zezwala na korzystanie z sanitariatu na terenie zakładu przez pracowników firmy budowlanej z zachowaniem odpowiedniej kultury użytkowania i utrzymania czystości. 15) Wykonawca zostanie obciążony wszelkimi kosztami uszkodzeń majątku Uczelni zgromadzonego na terenie Zakładu oraz sąsiadujących z nim użytkowników. 16) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek: znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu (podstawa prawna: art. 29 ust. 3 ustawy Pzp). 17) W przypadku złożenia oferty o parametrach równoważnych dotyczącej technologii wykonania robót lub zastosowanych materiałów i urządzeń, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że oferta jest równoważna z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji projektowej (wg załącznika nr 10 do SIWZ). Wykonawca musi wskazać (podać) dokumenty potwierdzające równoważność rozwiązań t. j. aprobaty techniczne polskie lub europejskie, certyfikaty itp. Zamawiający przy współpracy autora dokumentacji projektowej, ewentualnie korzystając z opinii rzeczoznawców dokona oceny zaproponowanych materiałów i rozwiązań oraz zdecyduje o ich równoważności. W przypadku wątpliwości obowiązek udowodnienia równoważności złożonej oferty spoczywa na Wykonawcy. Uwaga! Powyższe oświadczenie należy wypełnić i dołączyć do oferty tylko w przypadku złożenia oferty równoważnej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 44.11.22.00 - Wykładziny podłogowe 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 39.10.00.00 - Meble .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FIRMA REMONTOWO - BUDOWLANA Maciej Nowak, ul. Boboli 79/29, 15-649 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34506,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30469,02

  • Oferta z najniższą ceną: 30469,02 / Oferta z najwyższą ceną: 57853,95

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.