eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark Warmiński › Ochrona fizyczna obiektu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-05-12

Lidzbark Warmiński: Ochrona fizyczna obiektu
Numer ogłoszenia: 158250 - 2014; data zamieszczenia: 12.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Dantyszka 13, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 767 84 50, faks 89 767 84 58.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna obiektu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie dozorowania i ochrony obiektów oraz terenu i mienia Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Lidzbarku Warmińskim. 1. Usługa obejmuje ochronę fizyczną terenu w Lidzbarku Warmińskim przy ulicy Dantyszka 13 - działka nr 50 i Gnieźnieńskiej - działka nr 40/4 oraz obiektów i sprzętów zlokalizowanych na w/w terenie. Działki są położone obok siebie, ogrodzone. 2. Ochrona powinna odbywać się: a) we wszystkie robocze dni tygodnia (poniedziałek - piątek) w godzinach 1900 - 700, b) w soboty, niedziele i dni świąteczne całodobowo. 3. Godziny ochrony mogą ulec zmianie po uprzednim pisemnym zawiadomieniu Wykonawcy, z 5-cio dniowym wyprzedzeniem. 4. Przewidywana ilość godzin ochrony wynosi 6000. Podana ilość godzin jest ilością planowaną w całym okresie realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zamówienia w w/w zakresie. 5. W godzinach ochrony, w związku z działalnością firmy, na terenie chronionym będzie się odbywał ruch osób i pojazdów. 6. Do obowiązków pracowników ochrony należeć będzie: a) ochrona mienia przed kradzieżą i dewastacją, b) sprawdzenie przed podjęciem ochrony stanu zabezpieczenia wszystkich obiektów, c) niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o każdym stwierdzonym przypadku niewłaściwego zabezpieczenia obiektu lub uszkodzeniach instalacji i urządzeń w obiekcie, stwierdzonych próbach włamania i innych czynach przestępczych, d) otwieranie bram wjazdowych przed rozpoczęciem pracy przedsiębiorstwa, tj. przed godziną 700 od poniedziałku do piątku, e) prowadzenie w soboty Miejskiego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (MPSZOK) w godzinach 1000 - 1400, f) całościowa obsługa kotła centralnego ogrzewania (c.o.) o mocy 130 kW w okresie grzewczym (rozpalanie, podkładanie, monitorowanie pracy kotła, czyszczenie, itp.), g) wykonywanie prac porządkowych na chronionym terenie, tj. omiatanie - ok. 800m2, utrzymanie zieleni - ok. 300m2, odśnieżanie i zwalczanie śliskości - ok. 350m2 i inne), h) powiadamianie Zamawiającego w okresie zimowym o zmianach warunków pogodowych, m.in. wystąpienie gołoledzi, opady śniegu, marznącego deszczu, itp., i) prowadzenie i udostępnianie na każde wezwanie Zamawiającego książki dozoru, w której odnotowywane będą następujące dane: - imię i nazwisko pełniącego służbę, - data i godzina przejęcia oraz zdania służby, - data i godzina wejścia i wyjścia oraz imię i nazwisko osoby przebywającej na terenie zakładu w czasie pełnienia służby przez pracownika, - data i godzina wyjazdu i powrotu sprzętu oraz nazwisko osoby kierującej, - nietypowe i nieprzewidziane zdarzenia zaistniałe w trakcie pełnienia służby, - podpis pracownika pełniącego służbę. 7. Pracownicy Wykonawcy obsługujący kocioł centralnego ogrzewania (c.o.) powinni posiadać świadectwo kwalifikacyjne do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi kotłów wodnych na paliwa stałe o mocy do 130 kW i temperaturze wody do 1000C. Wykonawca przedstawi takie świadectwo przed rozpoczęciem realizacji umowy. 8. Wykonawca zapewni pracownikom ochrony podczas pełnienia służby jednolity ubiór, identyfikatory osobiste ze zdjęciem oraz wyposażenie niezbędne do prawidłowego wykonywania przydzielonych im zadań, w tym odzież ochronną. 9. W terminie 7 dni od daty wyboru najkorzystniejszej oferty Wykonawca sporządzi Instrukcję Ochrony Obiektu (IOO), którą zaakceptuje Zamawiający. W/w Instrukcja będzie stanowić załącznik do umowy i powinna określać m.in.: a) sposób prowadzenia ochrony (częstotliwość obchodów, itp.), b) sposób przekazywania chronionego terenu w relacji Wykonawca - Zamawiający, c) tryb postępowania w razie zaistnienia dewastacji lub kradzieży na terenie chronionym przez Wyikonawcę, d) wzór książki dozoru. 10. Zamawiający zapewni Wykonawcy: a) pomieszczenie portierni zlokalizowane w pomieszczeniach budynku socjalnego, b) możliwość korzystania z linii telefonicznych w celach związanych wyłącznie z wykonywaniem usługi. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do okresowego kontrolowania realizacji usługi przez Wykonawcę poprzez bezpośrednią wizytację upoważnionych pracowników Zamawiającego. 12. Szczegółowe zasady realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia opisuje umowa, której wzór stanowi załącznik nr 7 do niniejszej Specyfikacji..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Ochrona fizyczna obiektu na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w terminie do dnia 23 maja 2014r., do godz. 1200, w wysokości 1 000,00zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu przelewem na rachunek Zamawiającego w Banku Millennium SA - 78 1160 2202 0000 0000 6193 1572; za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków finansowych na rachunek Zamawiającego, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Ksero dowodu wniesienia wadium, poświadczone za zgodność z oryginałem, należy dołączyć do formularza ofertowego. 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium na wniosek Wykonawcy: 1) który wycofa ofertę przed upływem terminu do składania ofert, 2) który został wykluczony z postępowania, 3) którego oferta została odrzucona. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami w przypadku określonym w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia, wydaną zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał przynajmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu oceny spełniania warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu oceny spełniania warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgklw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Lidzbarku Warmińskim, 11-100 Lidzbark Warmiński ul. Dantyszka 13, pokój nr 12 (sekretariat).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2014 godzina 12:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Lidzbarku Warmińskim, 11-100 Lidzbark Warmiński ul. Dantyszka 13, pokój nr 12 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.