Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-29
Laskowa: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Laskowa
Numer ogłoszenia: 158210 - 2015; data zamieszczenia: 29.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Laskowa , Laskowa 643, 34-602 Laskowa, woj. małopolskie, tel. 018 333-30-76, faks 018 333-30-76.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.laskowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Laskowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Laskowa. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Zadanie częściowe nr 1 Dostosowanie pomieszczeń w Oddziałach Przedszkolnych w Gminie Laskowa, Zamówienie częściowe nr 2 Dostawa i montaż doposażenia przyszkolnych placów zabaw w Gminie Laskowa, Zadanie częściowe nr 3 Dostawa wyposażenia oddziałów przedszkolnych w Gminie Laskowa: 1) Dostawa mebli i wyposażenia sali w Oddziałach Przedszkolnych w Gminie Laskowa 2) Dostawa wyposażenia kuchni w Oddziałach Przedszkolnych w Gminie Laskowa 3)Dostawa wyposażenia do utrzymania czystości w Oddziałach Przedszkolnych w Gminie Laskowa Zadanie częściowe nr 4 Dostawa pomocy dydaktycznych, plastycznych, zabawek dla Oddziałów Przedszkolnych w Gminie Laskowa Zadanie częściowe nr 5 Dostawa i montaż sprzętu ICT w Oddziałach Przedszkolnych w Gminie Laskowa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 2 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 39.15.10.00-5, 39.71.00.00-2, 39.71.13.61-7, 39.71.32.10-8, 30.23.00.00-0, 30.19.50.00-2, 30.23.13.10-3, 32.32.20.00-6, 30.23.21.10-8, 30.12.12.00-5, 30.12.13.00-6, 30.21.31.00-6, 32.32.00.00-2, 37.52.41.00-8, 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6, 39.16.22.00-7, 39.16.10.00-8, 39.29.93.00-7, 44.41.17.40-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia - wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali z należytą starannością, co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem były usługi związane z : a) Dla zadania częściowego nr 2 - dostawą doposażenia placów zabaw, tj. dostawą zabawek na place zabaw o wartości, pojedynczego zadania, nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. b) Dla zadania częściowego nr 5 - dostawą sprzętu komputerowego i /lub multimedialnego i /lub sprzętu RTV o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia Dla zadań częściowych 1, 3, 4 Zamawiający nie wyznacza szczegółowo warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowo warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowo warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta wykonawcy, kalkulacja kosztów
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin realizacji zamówienia - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji zawartej umowy w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: 1) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); 2) konieczności zmiany zakresu i terminu realizacji zamówienia w związku z: a) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, lub b) innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy, lub c) koniecznością wykonania zamówień dodatkowych, lub d) rozszerzeniem lub zmniejszeniem zakresu zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.laskowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Laskowa
34-602 Laskowa 643.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2015 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy Laskowa 34-602 Laskowa 643 pok. 12 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostosowanie pomieszczeń w Oddziałach Przedszkolnych w Gminie Laskowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostosowanie pomieszczeń w Oddziałach Przedszkolnych w Gminie Laskowa, w tym: a) Dostosowanie pomieszczeń w Oddziale Przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Jaworznej b) Dostosowanie pomieszczeń w Oddziale Przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Kamionce Małej c) Dostosowanie pomieszczeń w Oddziale Przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Krosnej d) Dostosowanie pomieszczeń w Oddziale Przedszkolnym w Zespole Szkół w Laskowej e) Dostosowanie pomieszczeń w Oddziale Przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Sechnej f) Dostosowanie pomieszczeń w Oddziale Przedszkolnym w Zespole Szkół w Ujanowicach g) Dostosowanie pomieszczeń w Oddziale Przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Żmiącej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.93.00-7, 44.41.17.40-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż doposażenia przyszkolnych placów zabaw w Gminie Laskowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż doposażenia przyszkolnych placów zabaw w Gminie Laskowa w tym: a) Dostawa i montaż doposażenia przyszkolnego placu zabaw w miejscowości Jaworzna b) Dostawa i montaż doposażenia przyszkolnego placu zabaw w miejscowości Kamionka Mała c) Dostawa i montaż doposażenia przyszkolnego placu zabaw w miejscowości Laskowa d) Dostawa i montaż doposażenia przyszkolnego placu zabaw w miejscowości Sechna e) Dostawa i montaż doposażenia przyszkolnego placu zabaw w miejscowości Ujanowice f) Dostawa i montaż doposażenia przyszkolnego placu zabaw w miejscowości Żmiąca.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa wyposażenia oddziałów przedszkolnych w Gminie Laskowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia oddziałów przedszkolnych w Gminie Laskowa 1. Dostawa mebli i wyposażenia sali w Oddziałach Przedszkolnych w Gminie Laskowa w tym: a) Dostawa mebli i wyposażenia sali w Oddziale Przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Jaworznej b) Dostawa mebli i wyposażenia sali w Oddziale Przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Kamionce Małej c) Dostawa mebli i wyposażenia sali w Oddziale Przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Krosnej d) Dostawa mebli i wyposażenia sali w Oddziale Przedszkolnym w Zespole Szkół w Laskowej e) Dostawa mebli i wyposażenia sali w Oddziale Przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Sechnej f) Dostawa mebli i wyposażenia sali w Oddziale Przedszkolnym w Zespole Szkół w Ujanowicach g) Dostawa mebli i wyposażenia sali w Oddziale Przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Żmiącej 2. Dostawa wyposażenia kuchni w Oddziałach Przedszkolnych w Gminie Laskowa w tym: a) Dostawa wyposażenia kuchni w Oddziale Przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Jaworznej b) Dostawa wyposażenia kuchni w Oddziale Przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Kamionce Małej c) Dostawa wyposażenia kuchni w Oddziale Przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Krosnej d) Dostawa wyposażenia kuchni w Oddziale Przedszkolnym w Zespole Szkół w Laskowej e) Dostawa wyposażenia kuchni w Oddziale Przedszkolnym w Zespole Szkół w Ujanowicach f) Dostawa wyposażenia kuchni w Oddziale Przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Żmiącej 3. Dostawa wyposażenia do utrzymania czystości w Oddziałach Przedszkolnych w Gminie Laskowa w tym: a) Dostawa wyposażenia do utrzymania czystości w Oddziale Przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Jaworznej b) Dostawa wyposażenia do utrzymania czystości w Oddziale Przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Kamionce Małej c) Dostawa wyposażenia do utrzymania czystości w Oddziale Przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Krosnej d) Dostawa wyposażenia do utrzymania czystości w Oddziale Przedszkolnym w Zespole Szkół w Laskowej e) Dostawa wyposażenia do utrzymania czystości w Oddziale Przedszkolnym w Zespole Szkół w Ujanowicach f) Dostawa wyposażenia do utrzymania czystości w Oddziale Przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Żmiącej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00-5, 39.71.00.00-2, 39.71.13.61-7, 39.71.32.10-8, 39.16.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych, plastycznych, zabawek dla Oddziałów Przedszkolnych w Gminie Laskowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych, plastycznych, zabawek dla Oddziałów Przedszkolnych w Gminie Laskowa w tym: a) Dostawa pomocy dydaktycznych, plastycznych, zabawek dla Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Jaworznej b) Dostawa pomocy dydaktycznych, plastycznych, zabawek dla Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Kamionce Małej c) Dostawa pomocy dydaktycznych, plastycznych, zabawek dla Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Krosnej d) Dostawa pomocy dydaktycznych, plastycznych, zabawek dla Oddziału Przedszkolnego w Zespole Szkół w Laskowej e) Dostawa pomocy dydaktycznych, plastycznych, zabawek dla Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Sechnej f) Dostawa pomocy dydaktycznych, plastycznych, zabawek dla Oddziału Przedszkolnego w Zespole Szkół w Ujanowicach g) Dostawa pomocy dydaktycznych, plastycznych, zabawek dla Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Żmiącej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.52.41.00-8, 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6, 39.16.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa i montaż sprzętu ICT w Oddziałach Przedszkolnych w Gminie Laskowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż sprzętu ICT w Oddziałach Przedszkolnych w Gminie Laskowa a) Dostawa i montaż sprzętu ICT w Oddziale Przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Jaworznej b) Dostawa i montaż sprzętu ICT w Oddziale Przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Kamionce Małej c) Dostawa i montaż sprzętu ICT w Oddziale Przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Krosnej d) Dostawa i montaż sprzętu ICT w Oddziale Przedszkolnym w Zespole Szkół w Laskowej e) Dostawa i montaż sprzętu ICT w Oddziale Przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Sechnej f) Dostawa i montaż sprzętu ICT w Oddziale Przedszkolnym w Zespole Szkół w Ujanowicach g) Dostawa i montaż sprzętu ICT w Oddziale Przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Żmiącej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 30.19.50.00-2, 30.23.13.10-3, 32.32.20.00-6, 30.23.21.10-8, 30.12.12.00-5, 30.12.13.00-6, 30.21.31.00-6, 32.32.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie placu zabaw na terenie sołectwa Palikówka
- Modernizacja infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w miejscowości Dobre.
- Dostawa zestawów: wyświetlacze interaktywne z podstawą mobilną i kamerą w ramach projektu Przedszkolne Inkubatory Świętokrzyskiej Dwujęzyczności nr FESW.08.01-IZ.00-0055/23
- SVA/BZ/4620-7/2024: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do AMW SINEVIA Sp. z o.o.
- Budowa ogólnodostępnego, integracyjnego placu zabaw przy ul. Trzcinowej w Redzie.
- Wyposażenie dla Centrum Symulacji Medycznych.
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.