eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Podegrodzie › Zakup niezbędnego wyposażenia dla Gminy Podegrodzie w ramach projektu p.n. Poprawa gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Chełmiec i Podegrodzie realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 - II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2015-06-29

Podegrodzie: Zakup niezbędnego wyposażenia dla Gminy Podegrodzie w ramach projektu p.n. Poprawa gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Chełmiec i Podegrodzie realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 - II
Numer ogłoszenia: 158182 - 2015; data zamieszczenia: 29.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Podegrodzie , Podegrodzie 248, 33-386 Podegrodzie, woj. małopolskie, tel. 018 4459033.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podegrodzie.iap.pl, www.bip.podegrodzie.iap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup niezbędnego wyposażenia dla Gminy Podegrodzie w ramach projektu p.n. Poprawa gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Chełmiec i Podegrodzie realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 - II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą z części zamówienia opisanych w niniejszym punkcie. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia. Zamówienie obejmuje 2 części: Część I: Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z wozem asenizacyjnym: a) przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z wozem asenizacyjnym. Dostawa urządzeń na potrzeby Gminy Podegrodzie, którego szczegółowy opis parametrów technicznych zawiera Specyfikacja Techniczna stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ. b) pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: - ciągnik oraz wóz asenizacyjny w żadnym elemencie nie mogą być wcześniej używane i uszkodzone, - ciągnik oraz wóz asenizacyjny posiadają wszelkie dokumenty dopuszczające go do ruchu drogowego przez właściwy organ, - okres gwarancji udzielony przez Sprzedawcę minimum 36 miesięcy, - koszt dostawy pokrywa Sprzedawca, - ciągnik i wóz asenizacyjny zostaną dostarczone do siedziby Zamawiającego tj. Oczyszczalnia Ścieków w Podrzeczu - Gmina Podegrodzie. c) w cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą oraz przeszkoleniem operatora pod względem eksploatacyjnym oraz technicznym. d) dostarczony ciągnik oraz wóz asenizacyjny muszą posiadać: - świadectwo homologacji na terenie RP lub odpowiadający dokument dopuszczający do ruchu drogowego, - fabryczną instrukcję obsługi w języku polskim. Część II: Zakup i dostawa fabrycznie nowego urządzenia wysokociśnieniowego do udrażniania kanalizacji: a) przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowego urządzenia wysokociśnieniowego do udrażniania kanalizacji. Dostawa urządzeń na potrzeby Gminy Podegrodzie, którego szczegółowy opis parametrów technicznych zawiera Specyfikacja Techniczna stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ. b) pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: - urządzenie wysokociśnieniowe do udrażniania kanalizacji w żadnym elemencie nie mogą być wcześniej używane i uszkodzone, - urządzenie wysokociśnieniowe do udrażniania kanalizacji posiadają wszelkie dokumenty dopuszczające go do ruchu drogowego przez właściwy organ, - okres gwarancji udzielony przez Sprzedawcę minimum 36 miesięcy, - koszt dostawy pokrywa Sprzedawca, - urządzenie wysokociśnieniowe do udrażniania kanalizacji zostaną dostarczone do siedziby Zamawiającego tj. Oczyszczalnia Ścieków w Podrzeczu - Gmina Podegrodzie. c) w cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą oraz przeszkoleniem operatora pod względem eksploatacyjnym oraz technicznym. d) Dostarczone urządzenie wysokociśnieniowe do udrażniania kanalizacji musi posiadać: - świadectwo homologacji na terenie RP lub odpowiadający dokument dopuszczający do ruchu drogowego przyczepy drogowej, - fabryczną instrukcję obsługi w języku polskim..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00-2, 34.14.45.00-3, 42.99.72.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: a) 5.000,00 zł dla części nr I, b) 1.000,00 zł dla części nr II, przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, c) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, d) gwarancjach bankowych, e) gwarancjach ubezpieczeniowych, f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Podegrodziu, nr konta 41 8814 0003 2001 0000 1935 0002 z zaznaczeniem, że dotyczy przetargu Zakup niezbędnego wyposażenia dla Gminy Podegrodzie w ramach projektu p.n. Poprawa gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Chełmiec i Podegrodzie realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 - II dotyczy części nr. 4. W powyższym przypadku (pkt 3) kwota wymaganego wadium musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej w dniu 07.07.2015 r. o godz. 9:00. 5. W pozostałych formach wadium (pkt 2 b - f) oryginał wadium należy przesłać wraz z ofertą lub złożyć w siedzibie Zamawiającego - w kasie Urzędu Gminy Podegrodzie (w godzinach pracy Urzędu). W razie złożenia wadium w kasie, kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 6. Wadium składane w formach wymienionych w pkt 2 b) - f) musi mieć datę początkową ważności równą, co najmniej dniu upływu terminu składania ofert, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą oraz posiadać stosowne zapisy określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 1, 1a i 2 z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 10. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej muszą one mieć charakter bezwarunkowy i nieodwołalny (tzw. gwarancja na pierwsze żądanie).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności: aa) Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia: a) warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie należycie: aa) wykonał co najmniej 1 dostawę ciągnika lub 1 dostawę wozu asenizacyjnego o wartości nie mniejszej niż 65.000,00 zł dla części nr I, bb) wykonał co najmniej 1 dostawę urządzenia wysokociśnieniowego do udrażniania kanalizacji o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł dla części nr II. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: aa) Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: aa) Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że: aa) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 75.000,00 zł dla części nr I, bb) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 15.000,00 zł dla części nr II. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 a, b), b) w sytuacji wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, c) w sytuacji oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - okres gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Szczegółowe informacje dotyczące umowy zawarte zostały w projekcie umowy stanowiący załącznik nr 6 a i 6 b do specyfikacji. 2. Sytuacje, kiedy będzie możliwość zmiany umowy oraz warunki takich zmian określają szczegółowo projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 a i 6 b do specyfikacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.podegrodzie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Podegrodzie, 33-386 Podegrodzie 248, pokój nr 28.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2015 godzina 09:00, miejsce: Sala obsługi klienta Urzędu Gminy Podegrodzie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt p.n. Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Chełmiec i Podegrodzie realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z wozem asenizacyjnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z wozem asenizacyjnym. Dostawa urządzeń na potrzeby Gminy Podegrodzie, którego szczegółowy opis parametrów technicznych zawiera Specyfikacja Techniczna stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ. b) pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: - ciągnik oraz wóz asenizacyjny w żadnym elemencie nie mogą być wcześniej używane i uszkodzone, - ciągnik oraz wóz asenizacyjny posiadają wszelkie dokumenty dopuszczające go do ruchu drogowego przez właściwy organ, - okres gwarancji udzielony przez Sprzedawcę minimum 36 miesięcy, - koszt dostawy pokrywa Sprzedawca, - ciągnik i wóz asenizacyjny zostaną dostarczone do siedziby Zamawiającego tj. Oczyszczalnia Ścieków w Podrzeczu - Gmina Podegrodzie. c) w cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą oraz przeszkoleniem operatora pod względem eksploatacyjnym oraz technicznym. d) dostarczony ciągnik oraz wóz asenizacyjny muszą posiadać: - świadectwo homologacji na terenie RP lub odpowiadający dokument dopuszczający do ruchu drogowego, - fabryczną instrukcję obsługi w języku polskim..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00-2, 34.14.45.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa fabrycznie nowego urządzenia wysokociśnieniowego do udrażniania kanalizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowego urządzenia wysokociśnieniowego do udrażniania kanalizacji. Dostawa urządzeń na potrzeby Gminy Podegrodzie, którego szczegółowy opis parametrów technicznych zawiera Specyfikacja Techniczna stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ. b) pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: - urządzenie wysokociśnieniowe do udrażniania kanalizacji w żadnym elemencie nie mogą być wcześniej używane i uszkodzone, - urządzenie wysokociśnieniowe do udrażniania kanalizacji posiadają wszelkie dokumenty dopuszczające go do ruchu drogowego przez właściwy organ, - okres gwarancji udzielony przez Sprzedawcę minimum 36 miesięcy, - koszt dostawy pokrywa Sprzedawca, - urządzenie wysokociśnieniowe do udrażniania kanalizacji zostaną dostarczone do siedziby Zamawiającego tj. Oczyszczalnia Ścieków w Podrzeczu - Gmina Podegrodzie. c) w cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą oraz przeszkoleniem operatora pod względem eksploatacyjnym oraz technicznym. d) Dostarczone urządzenie wysokociśnieniowe do udrażniania kanalizacji musi posiadać: - świadectwo homologacji na terenie RP lub odpowiadający dokument dopuszczający do ruchu drogowego przyczepy drogowej, - fabryczną instrukcję obsługi w języku polskim..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.72.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.