eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa radiometru uniwersalnego z sondą promieniowania alfa/beta dla Międzyresortowego Instytutu Techniki Radiacyjnej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-26

Łódź: Dostawa radiometru uniwersalnego z sondą promieniowania alfa/beta dla Międzyresortowego Instytutu Techniki Radiacyjnej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
Numer ogłoszenia: 157989 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka Wydział Chemiczny , ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 631 38 68, faks 42 631 28 79.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa radiometru uniwersalnego z sondą promieniowania alfa/beta dla Międzyresortowego Instytutu Techniki Radiacyjnej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem postępowania jest zakup i dostawa radiometru uniwersalnego z sondą promieniowania alfa/beta dla Międzyresortowego Instytutu Techniki Radiacyjnej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej w Łodzi przy ulicy Żeromskiego 116. 2.Zestaw pomiarowy musi składać się z następujących elementów: a) Radiometru pozwalającego na podłączenie różnych sond radiometrycznych (np. SSA-1P, SSU-70-2, SSU-3-2) oraz z innych źródeł sygnałów impulsowych. Zakresem zastosowań urządzenie musi obejmować analizę ilościową częstości impulsów, analizę spektrometryczną rozkładu statystycznego wysokości impulsów, analizę czasową zdarzeń, a także sterowanie urządzeniami zewnętrznymi lub pomiary sterowane urządzeniami zewnętrznymi. Moduł analizatora amplitudy urządzenia powinien charakteryzować się liczbą kanałów nie mniejszą niż 4096. Urządzenie musi być zdolne do rejestrowania sygnałów o częstotliwości maksymalnej 200 000 imp/s w przypadku pomiarów bez analizy amplitud (tryb licznika) i 25 000 imp/s w przypadku pomiarów z analizą amplitud sygnałów wejściowych (tryb analizatora). Kontrola parametrów pracy i obsługa urządzeni musi odbywać się za pośrednictwem komputera PC, a samo urządzenie musi być wyposażone w interfejs USB 2.0 celem połączenia go z komputerem sterującym. Radiometr musi być zasilany z jednofazowego źródła zasilania o napięciu 230 V i równocześnie musi być wyposażone w wewnętrzny stabilizowany zasilacz wysokiego napięcia zdolny do zasilania podłączonych sond pomiarowych, w zakresie napięcia pracy od +300 do +1500 VDC. Wysokie napięcie musi być wyprowadzone na znajdujące się na obudowie urządzenia złącza C5 oraz BNC-2.5 za pośrednictwem rezystancji 510 kOhm. Obok zasilacza wysokiego napięcia, urządzenie musi być wyposażone również zasilacz niskiego napięcia o wartości +24 VDC, celem zasilania i zbierania sygnału z sond SSU-70-2. Napięcie +24 VDC musi być wyprowadzone na zewnątrz obudowy urządzenia za pośrednictwem złącza BNC-50. Temperatura pracy urządzenia musi się zawierać w zakresie co najmniej od -10 do +40 st. C. Radiometr musi charakteryzować się kompaktowa obudową (wymiary nie większe niż 14x13x14 cm x cm x cm) oraz posiadać stopień ochrony IP40. Wraz z urządzeniem dostarczone musi być oprogramowanie sterujące pozwalające na pełną obsługę aparatury, zarówno w trybie pomiarowym jak i nastaw parametrów pracy układu. Oprogramowanie analizatora musi oferować funkcje pomiarów w trybie analizatora (z analizą amplitudy impulsów) oraz w trybie prostego radiometru (bez analizy impulsów). Powinno zapewniać łatwy i czytelny dostęp do wyników pomiarów (widma amplitudowe w trybie analizatora i tabela ilości/szybkości zliczeń w trybie licznika). Wszystkie nastawy układu pomiarowego (wysokie napięcie, niskie napięcie, próg wyzwalania, etc.) muszą być dostępne z poziomu programu sterującego; b) Sondy scyntylacyjnej do pomiaru skażeń powierzchni substancjami alfa/beta promieniotwórczymi, przystosowanej do współpracy z radiometrem będącym częścią składową przedmiotu zamówienia. Sonda musi być zasilana ze źródła wysokiego napięcia 600-1400 V DC (stabilizowane) i niskiego napięcia +24 V DC (stabilizowane) i wyposażona w złącza BNC-50 (wysokie napięcie) i C-5 (niskie napięcie). Polaryzacja sygnału wyjściowego dodatnia, nieliniowość energetyczna <= 2%, fotopowielacz sondy z ekranem magnetycznym, światłoszczelność sondy przy oświetleniu <= 500 lx, długość przewodów zasilających min. 3 m, zakres temperatur pracy od 5°C do 40°C przy wilgotności względnej 20-80%, masa sondy < 3 kg, wymiary d = 65 mm, L = 306 mm (bez scyntylatora). Dodatkowo sonda musi być wyposażona w wyjście sygnału kontrolnego umiejscowione na korpusie sondy wyprowadzone za pomocą złącza BNC-50. Wraz z sondą wymaga się dostarczenia scyntylatora polimerowego ZnS/Ag (SAD-12) do detekcji cząstek alfa i zaoptrzonego folią śwaitłochronną o grubości <= 1 mg/cm2 oraz scyntylatora do detekcji promieniowania beta SPF-32 zaopatrzonego folią światłoszczelną o grubości <= 1,3 mg/cm2. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja techniczna - załącznik nr 2 do SIWZ. 4.Przedmiot postępowania musi być fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie może być przedmiotem praw osób trzecich, kompletny, oznakowany znakiem zgodności, zgodnie z wymogami określonymi w obowiązujących przepisach prawa. 5.Przedmiot umowy powinien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u Zamawiającego do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest zakupiony, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego. 6.Przedmiot postępowania obejmuje także: a)zakup i dostawę przedmiotu zamówienia do Międzyresortowego Instytutu Techniki Radiacyjnej Wydziału Chemicznego znajdującego się przy ulicy Wróblewskiego 15. Dostarczony zestaw pomiarowy powinna być zapakowana w oryginale opakowanie producenta, zaopatrzone w etykietę potwierdzającą zgodność aparatury, z ofertą Wykonawcy. b)załadunek, rozładunek, transport przedmiotu zamówienia, c)serwis gwarancyjny. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji lub gwarancji producenta na oferowany sprzęt na okres min. 24 miesiące od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia Zamawiającemu i podpisania protokołu odbioru bez uwag. Maksymalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy liczonych od dostarczenia przedmiotu zamówienia Zamawiającemu i podpisania protokołu odbioru bez uwag. 7.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego aparatura jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do określonego przez Zamawiającego w specyfikacji technicznej. Z załączonych kart katalogowych, specyfikacji technicznej oraz innych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że zaproponowana aparatura jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do aparatury opisanej przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Karta katalogowa oferowanego przedmiotu zamówienia, z której jednoznacznie będzie wynikało, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, 2.Specyfikacja techniczna - załącznik nr 2 do SIWZ, 3.Karty katalogowa producenta oferowanego przedmiotu zamówienia, 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania, jeżeli ofertę składa pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wycofania lub wstrzymania dystrybucji przedmiotu umowy, który Wykonawca zaoferował w ofercie i niemożności dostarczenia go Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić model będący następcą urządzenie pierwotnie zaoferowanego o identycznych lub lepszych parametrach. Przed wykonaniem dostawy Wykonawca zobowiązany jest złożyć u Zamawiającego oświadczenie potwierdzające niemożność dostarczenia oferowanego modelu oraz wskazujące model i typ urządzenia proponowanego wraz z zapewnieniem o spełnieniu minimalnych parametrów wymaganych. Brak sprzeciwu zamawiającego w okresie 2 dni od otrzymania oświadczenia uznaje się jako zgodę na zmianę urządzenia. 2.Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych) stawek podatku VAT, podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy, 3.Zmiany terminu wykonania umowy z powodu okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi albo okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. 4.Zmiany terminu wykonania umowy w przypadku gdy dochowanie terminu umownego jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć. Przez siłę wyższą strony rozumieją okoliczności niemożliwe do przewidzenia w chwili zawierania umowy, niezależne od woli stron, na których powstanie żadna ze stron nie miała wpływu i których powstaniu nie mogła zapobiec. Za siłę wyższą uważa się w szczególności: klęski żywiołowe, katastrofy, mobilizację, embargo, zamknięcie granic. Wykonawca dotknięty działaniem siły wyższej jest zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego, 5.Zmiany podwykonawców, rozszerzenia zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, o ile posłużenie się podwykonawcą doprowadzi do usprawnienia wykonania przedmiotu umowy, zmniejszenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zastosowania przy wykonaniu przedmiotu umowy bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych w porównaniu do wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Chemiczny Politechniki Łódzkiej Sekcja ds. Zamówień Publicznych ul. Stefanowskiego 12/16 90-924 Łódź budynek A8 pokój 407.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2016 godzina 10:30, miejsce: Wydział Chemiczny Politechniki Łódzkiej Sekcja ds. Zamówień Publicznych ul. Stefanowskiego 12/16 90-924 Łódź budynek A8 pokój 407.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.