eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Malowanie korytarza wraz z wymianą stolarki drzwiowej na IIp. w bud.SP-3 im.A.Fiedlera w Polkowicach ul.Kardynała B.Kominka 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-20

Polkowice: Malowanie korytarza wraz z wymianą stolarki drzwiowej na IIp. w bud.SP-3 im.A.Fiedlera w Polkowicach ul.Kardynała B.Kominka 1
Numer ogłoszenia: 157974 - 2009; data zamieszczenia: 20.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 3 w Polkowicach , ul. kard. B. Kominka 1, 59-101 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8451642, faks 076 8451642.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp3.polkowice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Malowanie korytarza wraz z wymianą stolarki drzwiowej na IIp. w bud.SP-3 im.A.Fiedlera w Polkowicach ul.Kardynała B.Kominka 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. wymiana istniejącej wewnętrznej stolarki drzwiowej na II piętrze w budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 im. A. Fiedlera w Polkowicach polegająca na : Demontażu istniejących metalowych ościeżnic w ilości 16 szt. wraz ze skrzydłami drzwiowymi Montaż nowej stolarki drzwiowej o następujące charakterystyce: - drzwi pełne 100 - 7 szt. skrzydła drzwiowe należy wyposażyć w trzy zawiasy z regulacją trzystopniową, zamek środkowy z ryglami na klamkę i wkładkę patentową oraz klamkę ze stali nierdzewnej ze wspomaganiem - drzwi z przeszkleniem ( np.bulaj) do sal lekcyjnych 100 - szt. 8 skrzydła drzwiowe należy wyposażyć w trzy zawiasy z regulacją trzystopniową, zamek środkowy z ryglami na klamkę i wkładkę patentową( 1 klucz do wszystkich skrzydeł drzwiowych uniwersalny) oraz klamkę ze stali nierdzewnej ze wspomaganiem, szyba hartowana bezpieczna przezroczysta Wewnętrzne drzwi o najwyższej jakości ,podwyższonej odporności, klasie odporności na ścieranie oraz mechaniczną wytrzymałość Kolor stolarki drzwiowej z palety barw - jabłoń Drzwi powinny spełniać rolę wandaloodporną ze względu na specyfikę obiektu. -ościeżnica metalowa, kątowa o szerokości profilu 100, wykonana z blachy stalowej, dwustronnie ocynkowanej o gr. 1,2 mm ościeżnia w wersji do postawienia na gotowej posadzce - poziom 0 - drzwi antywłamaniowe wraz z ościeżnicą , z dwoma zamkami, klamką - szt.1 II. Malowanie pomieszczeń na II piętrze budynku SP-3 Przygotowanie podłoża do malowanie ścian (zeskrobani, zmycie, ługowanie farby olejnej , tynki, gładzie) Malowanie ścian z gruntowanie w ilości 420 m2 farbą emulsyjną odporną na ścieranie i szorowanie ( np. Bekers) kolor pastelowy wskazany przez Zamawiającego . Malowanie sufitów farbą białą w ilości 235,57 m2 III. Uporządkowanie po wykonanych robotach budowlanych ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 3 600,00 zł (słownie: trzy tysiące sześćset złotych) w terminie do dnia 10-06-2009r. przed godziną 10:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: a. w pieniądzu - przelewem na rachunek PKO Bank Polski 80 1020 3017 0000 2002 0166 6858 b. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z poźn. zm.). 3. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego, w przypadku gdy: a. w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1,lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. b. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d. zawarcie umowy sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a. zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 3 a., b., c., b. termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania z ofertą, c. miejsce i termin zwrotu gwarancji. 5. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 6. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony, a oferta uznana za odrzuconą. 7. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na oprocentowanym rachunku bankowym. 8. Dyspozycję w zakresie wypłaty wadium wpłaconego w formie pieniężnej dla wykonawców, których oferty nie zostaną wybrane, zamawiający przekaże do właściwego oddziału banku wykonawcy niezwłocznie po podpisaniu umowy i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy przez wykonawcę, którego oferta została wybrana, lecz nie później niż następnego dnia po zakończeniu związania z ofertą. 9. Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Niezwłoczny zwrot wadium i analogiczne warunki określone w pkt 8 i 9 dotyczy również wadium złożonego w innej, niż pieniężna forma. 12. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zgłoszeniu pisemnego wniosku przez wykonawcę: a. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b. który został wykluczony z postępowania, c. którego oferta została odrzucona, przy czym złożenie wniosku o zwrot wadium przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania jest równoznaczne ze zrzeczeniem się prawa do wniesienia protestu. 13. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o kwoty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 14. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium w przypadku unieważnienia postępowania, po ostatecznym rozstrzygnięciu ewentualnych protestów lub upływie terminu do ich składania

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt.1-4 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zrealizowali w ostatnich pięciu latach przed rokiem złożenia oferty , co najmniej pięć zamówień o podobnym charakterze ( na czynnym obiekcie użyteczności publicznej) 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych przez oferentów, wymienionych wyżej zostanie dokonana na druku ZP-17 według formuły spełnia - nie spełnia Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, jednak każdy z wykonawców musi załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w Rozdz. VI, a wszyscy wykonawcy muszą razem załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w Rozdz.VI. Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 23 Pzp. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo właściwe zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Oświadczenie z art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 2 Oświadczenie wykonawcy 4). Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających rodzajem i wartością robotom budowlanym będącym przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie(minimum 5 referencji ) .- Załącznik nr 3 Doświadczenie zawodowe firmy Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże iż w ciągu ostatnich 5 lat wykonał minimum 5 prac remontowych, zbliżone do przedmiotu zamówienia ( na czynnym obiekcie użyteczności publicznej), przy czym dwa z zamówień winno być wartości nie mniejszej niż 100 000zł (załączyć referencje).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60
  • 2 - termin realizacji - 30
  • 3 - okres gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp3.polkowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 im. A. Fiedlera ul. Kardynała B.KOMINKA 1, 59-100 POLKOWICE.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2009 godzina 10:00, miejsce: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 im. A. Fiedlera ul. Kardynała B.KOMINKA 1, 59-100 POLKOWICE - SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.