To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-15
Wąbrzeźno: rozbudowa budynku świetlicy w Sitnie wraz z zagospodarowaniem terenu
w ramach operacji Rozbudowa budynków świetlic wraz z zagospodarowaniem terenu w Stanisławkach i Sitnie
Numer ogłoszenia: 15770 - 2014; data zamieszczenia: 15.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 491250 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wąbrzeźno, ul. Mickiewicza 21, 87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6871800, faks 056 6881704.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa budynku świetlicy w Sitnie wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach operacji Rozbudowa budynków świetlic wraz z zagospodarowaniem terenu w Stanisławkach i Sitnie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku świetlicy w Sitnie wraz z zagospodarowaniem terenu wokół świetlicy. 2.Zakres robót obejmuje: 1) prace przygotowawcze i rozbiórkowe w części istniejącej budynku; 2) rozbudowę istniejącego budynku - konstrukcja murowa w technologii tradycyjnej, dach dwuspadowy kryty gontem bitumicznym. Stolarka okienna z PCV w kolorze białym, stolarka drzwiowa - wewnętrzna z PCV w kolorze brązowym i zewnętrzna z aluminium w kolorze brązowym. Budynek z przyłączami i instalacjami. Wymiary obiektu (istniejącego i projektowanej rozbudowy): długość 15,72 m; szerokość 11,77 m; budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony; o powierzchni zabudowy 185,02 m2; kubatura obiektu 654,42 m3. 3) utwardzenie placu przy świetlicy z kostki betonowej 58,950 m2 i opaska przy budynku 12,245 m2; 4) urządzenie placu zabaw - dostarczenie i zamontowanie następujących urządzeń zabawowych: ważka podwójna - 1 kpl., huśtawka podwójna - 1 kpl., karuzela tarczowa - 1 kpl., bujak na sprężynie - 1 kpl., zestaw z tropem - 1 kpl., zamawiający wymaga urządzeń metalowo-plastikowych, elementy metalowe ocynkowane, zabezpieczone antykorozyjnie oraz malowane proszkowo. Ponadto plac zabaw należy wyposażyć w elementy dodatkowe: tablica informacyjna - 1 szt. i ławka z oparciem - 1 szt. Wszystkie zamontowane elementy zabawowe musza posiadać atesty, certyfikaty bezpieczeństwa i deklaracje zgodności. 5) wyposażenie świetlicy w następujący sprzęt: krzesła z oparciem o konstrukcji stalowej 80 szt.; stoliki na konstrukcji metalowej, blat z płyty MDF 20 szt.; wieszaki wolnostojące drewniane 2 szt.; witryna chłodnicza 2 kpl., kuchenka wolnostojąca gazowo-elektryczna 2kpl., zestaw mebli kuchennych 1 kpl. 3.Ponadto wykonawca w ramach umowy zobowiązany jest do: 1)przeprowadzenia prób, pomiarów i badań związanych z wykonywanymi robotami i przekazania zamawiającemu protokołów wykonanych prób i wyników badań; 2)obsługi geodezyjnej inwestycji w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej; 3)naprawy uszkodzeń lub odtworzenia istniejących obiektów i elementów zagospodarowania terenu; 4)zabezpieczenie istniejącej - remontowanej części budynku przed zniszczeniami spowodowanymi warunkami atmosferycznymi i prowadzonymi robotami; 5)utrzymywania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów; 6)poniesienia kosztów energii elektrycznej zużytej podczas wykonywania robót budowlanych związanych z przedmiotem zamówienia; 7)innych prac, których wykonanie będzie niezbędne dla prawidłowej realizacji i funkcjonowania przedmiotu zamówienia; 8)uporządkowania terenu po zakończeniu inwestycji. 4.Szczegółowy opis robót budowlanych zawierają: 1) projekt budowlany; 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; 3) przedmiary robót. 5.Wykonawca po wykonaniu robót sporządzi kosztorys powykonawczy i kosztorys różnicowy - jeżeli zajdzie taka potrzeba i przekaże sporządzone kosztorysy zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru robót budowlanych. 6.W przypadku określenia w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz przedmiarze robót przedmiotu zamówienia przez wskazanie producenta, nazw własnych, znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów zamawiający informuję, że mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i funkcjonalnych. Przez produkty równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne i te same cechy funkcjonalne co wskazany konkretny z nazwy czy pochodzenia produkt. Jego jakość i parametry nie mogą być gorsze od wskazanych, a zastosowanie ich w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. Wykaz wszystkich przyjętych przez wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych wraz z podaniem nazwy producenta, typu urządzenia oraz dokumentów określających parametry techniczne musi zostać załączony do oferty..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach dzaiałania Odnowa i rozwój wsi.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GREENSPIN SP. Z O.O. ODDZIAŁ W POLSCE
jakie przetargi wygrała firma
GREENSPIN SP. Z O.O. ODDZIAŁ W POLSCE
- Greenspin sp. z o.o.Oddział w Polsce, ul.Chrobrego 94, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 271441,19 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 224464,96
Oferta z najniższą ceną: 224464,96 / Oferta z najwyższą ceną: 404881,06
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WĄBRZEŹNA
więcej: przetargi w Wąbrzeźnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przebudowy ulic w Gminie Otwock zgodnych z załączonymi wykazami do postępowania przetargowego w ramach zadania budżetowego "Poprawa bezpieczeństwa i warunków komunikacyjnych w Mieście (...)"
- "Remont drogi gminnej nr 103010 Mały Buczek, gm. Lipka"
- Remont w internacie garnizonowym z pracami towarzyszącymi Braniewo ul. Grota Roweckiego 14-16
- Remont sieci wodociągowej pomiędzy ujęciem wody W2 w Kacicach i W3 w Miłocicach w gminie Słomniki
- Remont sieci wodociągowej pomiędzy ujęciem wody W2 w Kacicach i W3 w Miłocicach w gminie Słomniki
- Renowacja dachu i elewacji budynku Domu oświatowego w miejscowości Jedlicze-Męcinka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.