eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrołęka › USŁUGI OCHRONY OSÓB I MIENIA ORAZ USŁUGI SPRZĄTANIA SĄDU OKRĘGOWEGO W OSTROŁĘCE W BUDYNKACH PRZY UL. GOMULICKIEGO 5 I KOŚCIUSZKI 28

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-09

Ostrołęka: USŁUGI OCHRONY OSÓB I MIENIA ORAZ USŁUGI SPRZĄTANIA SĄDU OKRĘGOWEGO W OSTROŁĘCE W BUDYNKACH PRZY UL. GOMULICKIEGO 5 I KOŚCIUSZKI 28
Numer ogłoszenia: 157696 - 2014; data zamieszczenia: 09.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Ostrołęce , ul. Gomulickiego 5, 07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 29 744 41 60, faks 29 691 70 60.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI OCHRONY OSÓB I MIENIA ORAZ USŁUGI SPRZĄTANIA SĄDU OKRĘGOWEGO W OSTROŁĘCE W BUDYNKACH PRZY UL. GOMULICKIEGO 5 I KOŚCIUSZKI 28.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część pierwsza: bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach Sądu Okręgowego w Ostrołęce zlokalizowanych w Ostrołęce przy ul. Gomulickiego 5 i Kościuszki 28 oraz na terenie posesji przy/wokół w/w obiektów. 2. Część druga: sprzątanie pomieszczeń i utrzymanie czystości: 1) mieszkania będącego własnością Sądu Okręgowego w Ostrołęce zlokalizowanego na IV piętrze budynku wielorodzinnego w Ostrołęce przy ul. Psarskiego 14/25; 2) pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych wewnętrznych obiektów Sądu Okręgowego w Ostrołęce zlokalizowanych w Ostrołęce przy ul. Gomulickiego 5 i Kościuszki 28; 3) elementów zagospodarowania terenu zlokalizowanych przy/wokół obiektów Sądu Okręgowego w Ostrołęce zlokalizowanych w Ostrołęce przy ul. Gomulickiego 5 i Kościuszki 28. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dostępny jest w SIWZ na stronie internetowej: www.ostroleka.so.gov.pl.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) dla części pierwszej: 5 500,00 zł 2) dla części drugiej: 6 500,00 zł 3) dla części pierwszej i drugiej razem: 12 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - nie spełnia Koncesja MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (j.t. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późniejszymi zmianami) oraz ustawy z dnia 02.07.2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 173, poz. 1807 z późn. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - nie spełnia 1. Dla części pierwszej: - wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usługi ochrony osób i mienia w minimum 2 obiektach użyteczności publicznej (np.: sądy, urzędy, banki) o wartości 200 000,00 zł brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Każda usługa musi spełniać następujące warunki: - świadczenie usług na podstawie umowy przez okres minimum 12 miesięcy, - usługi realizowane w obiektach użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej co najmniej 1 000 m2. 2. Dla części drugiej: - wykaz wykonanych lub wykonywanych 2 usług w obiektach użyteczności publicznej (np.: sądy, urzędy, banki) o wartości: 250 000,00 zł brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający informuje, że przy ocenie tego warunku będzie uwzględniał tylko takie usługi, z których każda spełnia następujące warunki: - świadczenie usług na podstawie umowy przez okres minimum 12 miesięcy, - usługi realizowane w obiektach użyteczności publicznej o powierzchni co najmniej 1 000 m2.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - nie spełnia Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - nie spełnia Dla części pierwszej: -3 osoby na posterunek PS w obiekcie wraz elementami zagospodarowania terenu przy ulicy Gomulickiego 5; -2 osoby na posterunek PS w budynku wraz elementami zagospodarowania terenu przy ulicy Kościuszki 28; - posiadające -Zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej-; - posiadające poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli -poufne- oraz zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych; - posiadające minimum 6 - miesięczne doświadczenie (staż pracy) w sprawowaniu ochrony bezpośredniej ochrony fizycznej w obiektach użyteczności publicznej; - posiadające pełną zdolność fizyczną i psychiczną do wykonywania zadań ochrony fizycznej; - posiadające przygotowanie teoretyczne i praktyczne w zakresie, samoobrony, technik interwencyjnych oraz znajomość przepisów prawa związanych z wykonywaniem ochrony osób i mienia; - posiadające komunikatywność, zdyscyplinowanie, kulturę osobistą i schludny wygląd; - bez uzależnień -alkohol oraz środki odurzające-. - 1 osoba koordynator spośród 5 w/w osób; Dla części drugiej: - 2 osoby wykonujące serwis dzienny tj. wykonujące czynności sprzątania w godzinach urzędowania Sądu, od 700 do 1500 oddzielnie dla obiektu i dla budynku; - 1 osobę wykonującą czynności sprzątania od godziny 1500 do maksymalnie godziny 2000 w budynku Sądu; - 3 osoby wykonujące czynności sprzątania od godziny 1500 do maksymalnie godziny 2000 z imiennym przypisaniem ich do jednego z rejonów obiektu Sądu; - 1 osobę pełniącą nadzór i kontrolę nad wykonywaniem usługi. - pracownicy Wykonawcy pracujący w mieszkaniu oraz obiekcie i budynku Sądu powinni być: -ubrani jednolicie; -osobami pełnoletnimi; -bez uzależnień (alkohol oraz środki odurzające); -posiadającymi pełną zdolność fizyczną i psychiczną do wykonywania zadań/usługi; -posiadającymi komunikatywność, zdyscyplinowanie, kulturę osobistą i schludny wygląd; -posiadającymi aktualne szkolenia z BHP i p.poż; -posiadającymi co najmniej 6 - miesięczne doświadczenie -staż pracy- w wykonywaniu usług sprzątania i utrzymania czystości; -posiadającymi aktualne zaświadczenie lekarskie, lekarza medycyny pracy o braku przeciwwskazań do pracy na stanowisku pracownika sprzątającego pomieszczenia i utrzymującego czystość; -nie rejestrowani w ewidencji Krajowego Rejestru Karnego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - nie spełnia Dla części pierwszej: Oświadczenie, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż określona rozporządzeniem z dnia 09.12.2013 r. Ministra Finansów w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorcy wykonującego działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia. Dla części drugiej: Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 200 000

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, wraz z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, -oświadczenie o posiadaniu obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorcy wykonującego działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia, - formularz ofertowy i pełnomocnictwo o ile ofertę składa pełnomocnik,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostroleka.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Ostrołęce, ul Kościuszki 28, 07-410 Ostrołęka, pok 110.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Ostrołęce, ul Gomulickiego 5, 07-410 Ostrołęka, Biuro Podawcze..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.