eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ziębice › REMONT BRAMY PACZKOWSKIEJ W ZIĘBICACH - Etap III

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-09

Ziębice: REMONT BRAMY PACZKOWSKIEJ W ZIĘBICACH - Etap III
Numer ogłoszenia: 157598 - 2014; data zamieszczenia: 09.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ziębice , ul. Przemysłowa 10, 57-220 Ziębice, woj. dolnośląskie, tel. 074 8163870, faks 074 8191212.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ziebice.biuletyn.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT BRAMY PACZKOWSKIEJ W ZIĘBICACH - Etap III.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WSTĘP Inwestycja jest realizowana etapami poprzez roboty budowlane i prace konserwatorskie na obiekcie zabytkowym. W roku 2013 zrealizowano: Etap I - przebudowa stożka hełmu, zrealizowany w 2013 r. - zakres prac obejmował rozebranie części ceglanego stożka hełmu i jego przebudowę, konserwację pozostałej części hełmu, konserwację i osadzenie kamiennej figury, wykonanie instalacji odgromowej, Etap II - remont kondygnacji i krenelaża, zrealizowany w 2013 r. zakres prac obejmował - naprawę kamiennych ścian przejazdu bramnego, wykonanie żelbetowych stropów, wymianę podłóg drewnianych, wykonanie żelbetowych schodów, naprawę tynków wewnętrznych i wykonanie malatury ścianę, naprawę i konserwację krenelaża, Przedmiot zamówienia obejmuje Etap III Część 1 - naprawa muru obronnego Część 2 - budowa schodów wejściowych wewnętrznych wejściowych budowa chodnika Przedmiot zamówienia nie obejmuje - wykonania i wymiany stolarki okiennej, wykonanie stolarki drzwiowej zewnętrznej wraz z przeszkleniem przejazdu bramnego, wykonanie instalacji elektrycznej i instalacji sygnalizacyjnych, instalacji p.poż. naprawy i malowania elewacji zewnętrznej Bramy, naprawy i konserwacji bonii i herbu, montażu systemu osuszania, niniejsze roboty będą przedmiotem kolejnych etapów. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Obiekt Bramy Paczkowskiej znajduje się przy ul Grunwaldzkiej w Ziębicach i jest wpisany do rejestru zabytków decyzją z dnia 05.09.1960 r pod nr A/5190/729. Obiekt mury obronne jest wpisany do rejestru zabytków decyzją z dnia 12.02.1956 r. pod nr A/2581/418 Zamawiający zapewnia osoby funkcyjne dla realizacji tego zadania w osobach: kierownika budowy, osobę kierującą pracami konserwatorskimi, inspektora nadzoru, nadzór autorski oraz nadzór archeologiczny. Zamówienie będzie prowadzone pod nadzorem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Inwestycja ma na celu działania zapewniające zachowanie dziedzictwa historycznego na terenie miasta Ziębice jak również ochronę zabytków i opiekę nad zabytkami. Części zamówienia Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych Każda część stanowi odrębne zamówienie. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części (każdą ofertę na każdą część należy złożyć oddzielnie) część 1 naprawa muru obronnego Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212350-4 Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej 45000000-7 Roboty budowlane 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45262500-5 Wykonanie konstrukcji drewnianych 45262500-6 Roboty murarskie i murowe 45422000-1 Roboty ciesielskie 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne Naprawę odcinka muru obronnego od Bramy Paczkowskiej do ul. Bohaterów Getta w Ziębicach polegająca na; oczyszczeniu muru z porostów , uzupełnienie brakujących kamieni, naprawie pęknięć, przemurowaniu rozwarstwień , przemurowaniu miejsc łatanych cegłą na wątek kamienny, przemurowaniu odcinka wtórnego zamurowania cegłą na mur kamienny, wykonaniu łukowego przejścia dla pieszych w murze, domurowaniu kamieniem muru do wymaganej wysokości i wyprofilowaniu spadku dla wód opadowych. W części przylegającej do bramy należy wykonać ganek i mur obronny zwieńczyć blankowaniem z cegły. Przeprowadzić kompleksową konserwację elewacji muru. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: 1) projekcie budowlanym załącznik nr 8 2) projekcie wykonawczym załącznik nr 9 3) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót STWiORB, załącznik nr 10 4) przedmiarze robót załącznik nr 11 część 2 budowa schodów wejściowych zewnętrznych, budowa chodnika Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212350-4 Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej 45000000-7 Roboty budowlane 45262500-5 Wykonanie konstrukcji drewnianych 45262500-6 Roboty murarskie i murowe 45422000-1 Roboty ciesielskie 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne Wykonanie drewnianych zadaszonych i krytych gontem zewnętrznych schodów wejściowych do Bramy, wykonanie chodnika dydaktycznego w bruku kamiennym po obu stronach muru, zagospodarowanie terenu zielenią. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: 1) projekcie budowlanym załącznik nr 8 2) projekcie budowlanym -zmiany - załącznik nr 12 3) projekcie wykonawczym załącznik nr 9 4) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót STWiORB, załącznik nr 10 5) przedmiarze robót załącznik nr 13 Wykonawca zobowiązuje się do : 1) Wykonania czynności będących przedmiotem zamówienia zgodnie z dokumentacją budowlano - wykonawczą posiadaną przez Zamawiającego jak również z uwzględnieniem poleceń nienaruszających umowy wniesionych przez konserwatora zabytków i innych osób funkcyjnych powołanych dla tych prac przez Zamawiającego. 2) Prowadzenia czynności Wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością przy dołożeniu wszelkich możliwych starań mających na celu maksymalne zabezpieczenie obiektu przed jego uszkodzeniem oraz ograniczenie uciążliwości dla mieszkańców budynków sąsiednich oraz innych osób znajdujących się w pobliżu prowadzonych prac ( zwłaszcza przejść dla pieszych) 3) Zabezpieczenia miejsca wykonywanych czynności odpowiednim oznakowaniem zgodnie z prawem budowlanym i bhp. 4) Załadunku i wywiezienia na wyznaczone miejsce składowania gruzu i innych materiałów rozbiórkowych wraz z uporządkowaniem terenu, 5) Zapewnienia pracownikom wykonującym czynności na czas pracy zaplecza socjalnego wraz z urządzeniami w.c. Wykonawca zrealizuje roboty będące przedmiotem umowy z materiałów własnych (zakupionych przez siebie). Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z późn. zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Przyjęcie rozwiązań równoważnych powodujące konieczność ingerencji w dokumentację projektową i wydane decyzje administracyjne wymagają ewentualnej zgody autora projektu w zakresie ochrony praw autorskich. Koszty związane z koniecznością zmian w projekcie i wydanych decyzjach administracyjnych leżą po stronie Wykonawcy. Termin wykonania całości przedmiotu zamówienia musi uwzględniać czas niezbędny na wykonanie ewentualnych zmian.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienia uzupełniające zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy pzp. zamówienia uzupełniające mogą zostać udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.50-4, 45.00.00.00-7, 45.11.10.00-8, 45.26.25.00-5, 45.26.25.00-6, 45.42.20.00-1, 45.45.30.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Część I - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) Część II - 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) jeśli wykonawca składa ofertę na dwie części zamówienia należy wpłacić wadium zarówno na I część w wysokości 2000,00 zł jaki i na II część 2000,00 zł) 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn.zm). 2)Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w następujący sposób: a)w przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu Wykonawca wpłaca wadium w wymaganej kwocie przelewem na rachunek bankowy Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Strzelinie Nr 36 9588 0004 0000 5555 2000 0050. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Zaleca się w tytule przelewu wpisać - Wadium na zabezpieczenie oferty Wykonawcy (podać nazwę wykonawcy), dotyczącej zamówienia publicznego p.n. REMONT BRAMY PACZKOWSKIEJ. Etap III część 1 - naprawa muru obronnego, lub/ i część 2 budowa schodów wejściowych zewnętrznych, budowa chodnika b) w przypadku gwarancji i poręczeń należy oryginał dokumentu dołączyć do oferty jako osobny dokument nie wpięty do oferty i złożyć w jednej kopercie z ofertą (w sposób umożliwiający zwrot wadium) . Dokument powinien określać: -Zamawiającego - poprzez wskazanie zamawiającego jako podmiotu uprawnionego do wykonywania uprawnień wynikających z gwarancji, -charakter gwarancji - poprzez stwierdzenie, że określona kwota pieniężna stanowi zabezpieczenie niezbędne do wzięcia udziału przez Wykonawcę X w konkretnym postępowaniu o udzielenie określonego zamówienia publicznego, (podać nazwę) i dotyczy części zamówienia nr (podać nr części) nazwa części (podać nazwę części) -bezwarunkowe, nieodwołalne na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.4a i 5 ustawy, -termin obowiązywania gwarancji, poręczenia nie krótszy niż termin związania ofertą. -Gwarancja lub poręczenie złożone przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia muszą w swej treści zawierać zapis z którego wynika, iż wadium jest wnoszone w imieniu całego podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia. 3) nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 4) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ppkt 9 5) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ppkt. 4 jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8) jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11) okres ważności wadium: Wykonawca zabezpiecza ofertę wymaganą kwotą wadium na okres 30 dni licząc od daty upływu terminu składania ofert. 12) z postępowania wyklucza się wykonawców którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dla części 1) zamówienia: - co najmniej dwóch robót polegających na wykonaniu/naprawie/odbudowie/ murów kamiennych w budowlach zabytkowych będących w ewidencji konserwatora zabytków. dla części 2) zamówienia : - co najmniej dwóch robót polegających na wykonaniu/remoncie/przebudowie konstrukcji drewnianych użytkowych (np. schodów, tarasów, pomostów, itp.), - co najmniej dwóch robót polegających na wykonaniu chodnika w technologii bruku/kostki kamiennej 50 m2 dla każdej roboty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli wykonawca wykaże, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 PLN W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przy ocenie spełniania warunku udziału w postępowaniu potencjał ekonomiczny i finansowy będzie podlegał sumowaniu W przypadku wykonawców, którzy wykażą posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w innych walutach niż złoty polski zamawiający przeliczy podane kwoty po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający określa, że robotami budowlanymi, których dotyczy obowiązek wykazania przez wykonawcę w wykazie i złożenie dla nich poświadczeń dotyczy: dla części 1) zamówienia: - co najmniej dwóch robót polegających na wykonaniu/naprawie/odbudowie/ murów kamiennych w budowlach zabytkowych będących w ewidencji konserwatora zabytków. dla części 2) zamówienia : - co najmniej dwóch robót polegających na wykonaniu/remoncie/przebudowie konstrukcji drewnianych użytkowych np. schodów, tarasów, pomostów, itp.), - co najmniej dwóch robót polegających na wykonaniu chodnika w technologii bruku/kostki kamiennej 50 m2 dla każdej roboty. Zamawiający nie wymaga informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Kosztorys ofertowy - Zamawiający prosi o złożenie 2 egzemplarzy kosztorysów do części Ii II w celu zatwierdzenia jednego egzemplarza przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Kosztorys musi zawierać planowane prace z wyszczególnieniem kosztów netto i brutto zadania przygotowany i podpisany przez Wykonawcę. Ofertowy kosztorys musi być sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej i zawierać: stronę tytułową, przedmiar robót, kalkulację szczegółową zastosowanych cen jednostkowych, tabelę elementów scalonych. Kosztorys będzie podlegał weryfikacji i zatwierdzeniu przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (pod względem zgodności z wydanym pozwoleniem) i Inspektora nadzoru inwestorskiego (w zakresie zastosowanych cen, norm kosztorysowania i przedmiarów) Wymóg określony został przez Urząd Marszałkowski 2) Pełnomocnictwo w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik, 3) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem na zał. nr 6 do SIWZ a) Jeżeli wykonawca, polega na wiedzy i doświadczeniu, innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów przedstawia również dokument zawierający: - jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - jaki jest sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - jaki jest charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - jaki jest zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ziebice.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Urzędzie Miejskim w Ziębicach przy ul. Przemysłowej 10, 57-220 Ziębice pokój nr 20b II piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2014 godzina 10:00, miejsce: w Urzędzie Miejskim w Ziębicach przy ul. Przemysłowej 10, 57-220 Ziębice pokój nr 10 sekretariat I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ 2. ROZLICZENIA BĘDĄ PROWADZONE W WALUCIE PLN 3. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE AUKCJI ELEKTRONICZNEJ 4. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE WYMAGAŃ, O KTÓRYCH MOWA W ART. 29 UST. 4 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH 5. INFORMACJA DOTYCZĄCA UDZIAŁU PODWYKONAWCÓW W PRZEDMIOCIE ZAMÓWIENIA 1) Przez umowę o podwykonawstwo należy rozumieć - umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są usługi, dostawy, lub roboty budowlane stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą między wybranym przez zamawiającego wykonawcą a innym podmiotem (podwykonawcą) a w przypadku zamówień publicznych na roboty budowlane także między podwykonawcą lub między dalszymi podwykonawcami. 2) Zamawiający nie zastrzega, że kluczową część zamówienia przedmiotowej roboty budowlanej musi wykonywać osobiście sam Wykonawca składający ofertę a nie podwykonawca. 3) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy 4) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Wskazanie w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom, winno nastąpić poprzez określenie jej rodzaju i zakresu. W przypadku braku takiego oświadczenia Zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawców. 5) wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu, jeżeli zamawiający określa takie wymagania, a) projekt umowy/ umowa o roboty budowlane musi wyraźnie wskazać zakres tych robót. b) zakres prac zleconych do wykonania podwykonawcy i dalszemu podwykonawcy musi być zgodny z zakresem robót wynikającym z kosztorysu ofertowego wykonawcy. c) projekt umowy/ umowa musi uwzględniać przepisy dotyczące gwarancji i rękojmi wskazane w SIWZ. d) projekt umowy/umowa musi zawierać warunki odbioru robót oraz postanowienia dotyczące stwierdzenia w trakcie odbioru wad lub usterek, e) projekt umowy/umowa musi uwzględniać kary umowne min. za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy, za zwłokę w zakończeniu wykonywania przedmiotu umowy, za opóźnienie w usunięciu wad stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi f) projekt umowy/ umowa musi spełniać wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z wszystkimi załącznikami oraz przewidywać termin zapłaty wynagrodzenia nie dłuższy niż 30 dni. 6.OTWARCIE OFERT NASTĄPI W DNIU 26.05.2014 ROKU O GODZ. 10:30 W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO TJ. W URZĘDZIE MIEJSKIM W ZIĘBICACH PRZY UL. PRZEMYSŁOWEJ 10 W ZIĘBICACH, W POKOJU NR 2 (SALA NARAD), 7. CZĘŚĆ I ZADANIA - NAPRAWA MURU OBRONNEGO WSPÓŁFINANSOWANA Z BUDŻETU WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: naprawa muru obronnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawę odcinka muru obronnego od Bramy Paczkowskiej do ul. Bohaterów Getta w Ziębicach polegająca na; oczyszczeniu muru z porostów , uzupełnienie brakujących kamieni, naprawie pęknięć, przemurowaniu rozwarstwień , przemurowaniu miejsc łatanych cegłą na wątek kamienny, przemurowaniu odcinka wtórnego zamurowania cegłą na mur kamienny, wykonaniu łukowego przejścia dla pieszych w murze, domurowaniu kamieniem muru do wymaganej wysokości i wyprofilowaniu spadku dla wód opadowych. W części przylegającej do bramy należy wykonać ganek i mur obronny zwieńczyć blankowaniem z cegły. Przeprowadzić kompleksową konserwację elewacji muru. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: 1) projekcie budowlanym załącznik nr 8 2) projekcie wykonawczym -załącznik nr 9 3) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót STWiORB, załącznik nr 10 4) przedmiarze robót załącznik nr 11.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.50-4, 45.00.00.00-7, 45.11.10.00-8, 45.26.11.00-5, 45.26.25.00-6, 45.42.20.00-1, 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: budowa schodów wejściowych zewnętrznych, budowa chodnika.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie drewnianych zadaszonych i krytych gontem zewnętrznych schodów wejściowych do Bramy, wykonanie chodnika dydaktycznego w bruku kamiennym po obu stronach muru, zagospodarowanie terenu zielenią. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: 1) projekcie budowlanym załącznik nr 8 2) projekcie budowlanym -zmiany załącznik nr 12 3) projekcie wykonawczym załącznik nr 9 4) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót STWiORB,załącznik nr 10 5) przedmiarze robót załącznik nr 13.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.50-4, 45.00.00.00-7, 45.26.11.00-5, 45.26.25.00-6, 45.42.20.00-1, 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.