eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Wiśnicz › Przebudowa dróg powiatowych na terenie Powiatu Bocheńskiego - 8 zadań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-18

Nowy Wiśnicz: Przebudowa dróg powiatowych na terenie Powiatu Bocheńskiego - 8 zadań
Numer ogłoszenia: 157559 - 2014; data zamieszczenia: 18.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni z siedzibą w Nowym Wiśniczu , ul. Limanowska 11, 32-720 Nowy Wiśnicz, woj. małopolskie, tel. 014 6128206, faks 014 6108481.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg powiatowych na terenie Powiatu Bocheńskiego - 8 zadań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy dróg powiatowych na terenie Powiatu Bocheńskiego - 8 zadań, w tym: Zadanie nr 1 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1428K Bochnia (ul. Brzeska, ul. Krzeczowska) - Niedzieliska w miejscowościach Borek, Dabrówka. Zadanie nr 2 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1435K Cerekiew - Brzesko w miejscowościach Dąbrówka, Jodłówka. Zadanie nr 3 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2006K Szarów - Kłaj - Proszówki w miejscowościach Cikowice, Damienice. Zadanie nr 4 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2021K Siedlec - Stradomka - Nieznanowice w miejscowości Siedlec. Zadanie nr 5 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1443K Poręba Spytkowska - Bochnia (ul. Brzeźnicka, ul. Floris) w miejscowości Brzeźnica oraz budowa kładki dla pieszych na potoku Kiebło przy drodze powiatowej nr 1443K Poręba Spytkowska - Bochnia w miejscowości Brzeźnica. Zadanie nr 6 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2071K Łąkta Górna - Łapanów w miejscowości Łąkta Górna. Zadanie nr 7 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2078K Kobyle - Lipnica Górna w miejscowościach Kobyle, Chronów. Zadanie nr 8 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2096K Niedary - Gawłówek w miejscowości Bieńkowice. 2. Zakres robót obejmuje: 1) dla Zadania nr 1: a) roboty rozbiórkowe b) częściową wymianę podbudowy, c) czyszczenie i skropienie nawierzchni, d) wykonanie warstwy profilowej, ścieralnej, e) ścięcie i uzupełnienie poboczy kruszywem, f) odtworzenie istniejącego rowu, g) wykonanie oznakowania poziomego. 2) dla Zadania nr 2: a) roboty rozbiórkowe b) częściowa wymiana podbudowy c) czyszczenie i skropienie nawierzchni, d) wykonanie warstwy profilowej, ścieralnej, e) ścięcie i uzupełnienie poboczy kruszywem, f) odtworzenie istniejącego rowu, g) wykonanie oznakowania poziomego. 3) dla Zadania nr 3: a) roboty rozbiórkowe, b) czyszczenie i skropienie nawierzchni, c) wykonanie warstwy profilowej, ścieralnej, d) ścięcie i uzupełnienie poboczy kruszywem, e) odtworzenie istniejącego rowu, f) wykonanie oznakowania poziomego. 4) dla Zadania nr 4: a) roboty rozbiórkowe b) częściową wymianę podbudowy, c) czyszczenie i skropienie nawierzchni, d) wykonanie warstwy profilowej, ścieralnej, e) ścięcie i uzupełnienie poboczy kruszywem, f) odtworzenie istniejącego rowu, g) wykonanie oznakowania poziomego. 5) dla Zadania nr 5: a) roboty rozbiórkowe, b) częściową wymianę podbudowy, c) czyszczenie i skropienie nawierzchni, d) wykonanie warstwy profilowej, ścieralnej, e) ścięcie i uzupełnienie poboczy kruszywem, f) wykonanie oznakowania poziomego. g) roboty ziemne pod fundamenty h) wykonanie podpór kładki, i) wykonanie ustroju nośnego kładki, j) wykonanie robót regulacyjnych na cieku wodnym, k) wykonanie zabezpieczeń antykorozyjnych, l) wykonanie robót brukarskich, m) montaż elementów bezpieczeństwa. 6) dla Zadania nr 6: a) roboty rozbiórkowe, b) częściową wymianę podbudowy, c) czyszczenie i skropienie nawierzchni, d) wykonanie warstwy profilowej, ścieralnej, e) ścięcie i uzupełnienie poboczy kruszywem, f) odtworzenie istniejącego rowu, g) wykonanie oznakowania poziomego, 7) dla Zadania nr 7: a) roboty rozbiórkowe, b) częściową wymianę podbudowy, c) czyszczenie i skropienie nawierzchni, d) wykonanie warstwy profilowej, ścieralnej, e) ścięcie i uzupełnienie poboczy kruszywem, f) odtworzenie istniejącego rowu, g) wykonanie oznakowania poziomego, h) wymianę kolektora deszczowego. 8) dla Zadania nr 8: a) roboty rozbiórkowe, b) częściową wymianę podbudowy, c) czyszczenie i skropienie nawierzchni, d) wykonanie warstwy profilowej, ścieralnej, e) ścięcie i uzupełnienie poboczy kruszywem, f) odtworzenie istniejącego rowu, g) wykonanie oznakowania poziomego..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp i stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-0, 45.23.32.20-7, 45.23.32.21-4, 45.22.00.00-5, 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.00.12.00-0, 45.22.11.11-3, 45.44.23.00-0, 45.23.32.00-1, 45.23.32.53-7, 45.22.11.10-6, 45.44.22.00-9, 45.11.10.00-8, 45.23.31.20-6, 45.23.32.80-5, 45.23.13.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert określonym w pkt. XII ppkt. 2 SIWZ, w wysokości : 1) ZADANIE NR 1 - 14 200,00 (słownie: czternaście tysięcy dwieście złotych 00/100); 2) ZADANIE NR 2 - 17 585,00 (słownie:siedemnaście tysięcy pięćset osiemdziesiąt pięć złotych 00/100); 3) ZADANIE NR 3 - 2 230,00 (sownie: dwa tysiące dwieście trzydzieści złotych 00/100); 4) ZADANIE NR 4 - 4 370,00 (słownie: cztery tysiące trzysta siedemdziesiąt złotych 00/100) 5) ZADANIE NR 5 - 1 930,00 (słownie: jeden tysiąc dziewięćset trzydzieści złotych 00/100); 6) ZADANIE NR 6 - 1 615,00 (słownie: jeden tysiąc sześćset piętnaście złotych 00/100); 7) ZADANIE NR 7 - 3 715,00 (słownie: trzy tysiące siedemset piętnaście złotych 00/100); 8) ZADANIE NR 8 -1 615,00 (słownie: jeden tysiąc sześćset piętnaście złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku szczegółowego. Ocena spełniania powyższego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, w szczególności wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni bitumicznej, każda o cenie: 1) w przypadku składania oferty tylko na Zadanie nr 1 - nie mniejszej niż 500 000,00 złotych brutto, 2) w przypadku składania oferty tylko na Zadanie nr 2 - nie mniejszej niż 800 000,00 złotych brutto; 3) w przypadku składania oferty tylko na Zadanie nr 3 - nie mniejszej niż 100 000,00 złotych brutto, 4) w przypadku składania oferty tylko na Zadanie nr 4 - nie mniejszej niż 200 000,00 złotych brutto; 5) w przypadku składania oferty tylko na Zadanie nr 5 - nie mniejszej niż 80 000,00 złotych brutto, 6) w przypadku składania oferty tylko na Zadanie nr 6 - nie mniejszej niż 60 000,00 złotych brutto; 7) w przypadku składania oferty tylko na Zadanie nr 7 - nie mniejszej niż 150 000,00 złotych brutto, 8) w przypadku składania oferty tylko na Zadanie nr 8 - nie mniejszej niż 60 000,00 złotych brutto; 9) w przypadku składania oferty na kilka zadań - wykonawca musi wykazać zrealizowania co najmniej trzech robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie dróg o nawierzchni bitumicznej o wartości nie mniejszej niż suma cen brutto zadań (jak powyżej), na które wykonawca składa ofertę. - dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ); Wykaz robót budowlanych (wzór wykazu pn. Doświadczenie zawodowe stanowi załącznik nr 3 do SIWZ); Dowody dotyczące najważniejszych robót, określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy (jeżeli dotyczy).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku szczegółowego. Ocena spełniania powyższego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności dysponowanie osobami posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji technicznych przy realizacji zamówienia: 1) w przypadku składania oferty na Zadanie nr 1 - dysponowanie osobą (do pełnienia funkcji kierownika budowy) posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej (lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa). 2) w przypadku składania oferty na Zadanie nr 2 - dysponowanie osobą (do pełnienia funkcji kierownika budowy)posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej (lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa). 3) w przypadku składania oferty na Zadanie nr 3 - dysponowanie osobą (do pełnienia funkcji kierownika budowy) posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej (lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa). 4) w przypadku składania oferty na Zadanie nr 4 - dysponowanie osobą (do pełnienia funkcji kierownika budowy) posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej (lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa). 5) w przypadku składania oferty na Zadanie nr 5 - dysponowanie: - osobą (do pełnienia funkcji kierownika budowy) posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej (lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa) oraz - osobą (do pełnienia funkcji kierownika robót) posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności mostowej (lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa). 6) w przypadku składania oferty na Zadanie nr 6 - dysponowanie osobą (do pełnienia funkcji kierownika budowy) posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej (lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa). 7) w przypadku składania oferty na Zadanie nr 7 - dysponowanie osobą (do pełnienia funkcji kierownika budowy) posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej (lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa). 8) w przypadku składania oferty na Zadanie nr 8 - dysponowanie osobą (do pełnienia funkcji kierownika budowy) posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej (lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa). - dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ); Wykaz osób (wzór wykazu pn. Potencjał kadrowy stanowi odpowiednio załącznik nr 4.1 ÷ 4,8 do SIWZ; Oświadczenia dotyczącego uprawnień (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4A do SIWZ; Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy (jeżeli dotyczy).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej - w szczególności posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości: 1) w przypadku składania oferty tylko na Zadanie nr 1 - nie niższej niż 800 000,00 zł brutto; 2) w przypadku składania oferty tylko na Zadanie nr 2 - nie niższej niż 1 000 000,00 zł brutto; 3) w przypadku składania oferty tylko na Zadanie nr 3 - nie niższej niż 130 000,00 zł brutto; 4) w przypadku składania oferty tylko na Zadanie nr 4 - nie niższej niż 250 000,00 zł brutto; 5) w przypadku składania oferty tylko na Zadanie nr 5 - nie niższej niż 100 000,00 zł brutto; 6) w przypadku składania oferty tylko na Zadanie nr 6 - nie niższej niż 90 000,00 zł brutto; 7) w przypadku składania oferty tylko na Zadanie nr 7 - nie niższej niż 200 000,00 zł brutto; 8) w przypadku składania oferty tylko na Zadanie nr 8 - nie niższej niż 90 000,00 zł brutto; 9) w przypadku składania oferty na kilka zadań - wykonawca musi wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż suma wartości środków finansowych lub zdolność kredytową zadań (jak powyżej), na które wykonawca składa ofertę. Dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o:Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy (jeżeli dotyczy).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz OFERTA - stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Wykaz robót budowlanych, dostaw lub usług przewidzianych do wykonania przez podwykonawców /dla zadań, na które zostaje złożona oferta/ - sporządzony według wzoru stanowiącego odpowiednio załącznik nr 7.1 ÷ 7.8 do SIWZ pn. Zakres robot budowlanych, dostaw lub usług wykonywanych przez podwykonawców - jeżeli dotyczy. 3) Kosztorys ofertowy - oddzielnie dla każdego zadania, na które zostaje złożona oferta. 4) Oryginał lub kopię pełnomocnictwa: a) dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (np. z aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpisu z właściwego rejestru). b) dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie. 5) Zamawiający informuje, że jeżeli w wyniku postępowania zostanie wybrana oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, będą oni zobowiązani przed zawarciem umowy, przedłożyć zamawiającemu kopię umowy regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (np. umowę spółki cywilnej wraz z kolejnymi aneksami lub umowę konsorcjum).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy i pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności których wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, w szczególności gdy jest spowodowana: a) koniecznością wykonania zamówień dodatkowych wpływających na termin wykonania robót objętych umowa podstawową, b) wystąpieniem wyjątkowo nie sprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających Wykonawcy wykonanie robót, c) następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, takich jak: opóźnienia, utrudnienia robót, zawieszenia robót lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu. 2) zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Strony w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych między innymi takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie. 3) wprowadzeniu robót zamiennych z powodu: a) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, b) aktualizacji rozwiązań projektowych w uwagi na postęp technologiczny, c) zaprzestania produkcji materiałów budowlanych, których użycie Zamawiający przewidział przy realizacji przedmiotu umowy, d) zmiany przepisów prawa budowlanego w trakcie realizacji przedmiotu umowy. 4) zmiany lub rezygnacji z Podwykonawcy, w tym w przypadku gdy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - pod warunkiem wykazania Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.*

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.bochnia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni z/s w Nowym Wiśniczu, 32-720 Nowy Wiśnicz, ul. Limanowska 11..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2014 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni z/s w Nowym Wiśniczu, 32-720 Nowy Wiśnicz, ul. Limanowska 11..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1428K Bochnia (ul. Brzeska, ul. Krzeczowska) - Niedzieliska w miejscowościach Borek, Dabrówka..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 1 jest przebudowa drogi powiatowej nr 1428K Bochnia (ul. Brzeska, ul. Krzeczowska) - Niedzieliska w miejscowościach Borek, Dabrówka. 2. Zakres robót obejmuje: a) roboty rozbiórkowe b) częściową wymianę podbudowy, c) czyszczenie i skropienie nawierzchni, d) wykonanie warstwy profilowej, ścieralnej, e) ścięcie i uzupełnienie poboczy kruszywem, f) odtworzenie istniejącego rowu, g) wykonanie oznakowania poziomego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-0, 45.23.32.20-7, 45.23.32.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1435K Cerekiew - Brzesko w miejscowościach Dąbrówka, Jodłówka..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 2 jest przebudowa drogi powiatowej nr 1435K Cerekiew - Brzesko w miejscowościach Dąbrówka, Jodłówka. 2. Zakres robót obejmuje: a) roboty rozbiórkowe b) częściowa wymiana podbudowy c) czyszczenie i skropienie nawierzchni, d) wykonanie warstwy profilowej, ścieralnej, e) ścięcie i uzupełnienie poboczy kruszywem, f) odtworzenie istniejącego rowu, g) wykonanie oznakowania poziomego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-0, 45.23.32.20-7, 45.23.32.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2006K Szarów - Kłaj - Proszówki w miejscowościach Cikowice, Damienice..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 3 jest przebudowa drogi powiatowej nr 2006K Szarów - Kłaj - Proszówki w miejscowościach Cikowice, Damienice 2. Zakres robót obejmuje: a) roboty rozbiórkowe, b) czyszczenie i skropienie nawierzchni, c) wykonanie warstwy profilowej, ścieralnej, d) ścięcie i uzupełnienie poboczy kruszywem, e) odtworzenie istniejącego rowu, f) wykonanie oznakowania poziomego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-0, 45.23.32.20-7, 45.23.32.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2021K Siedlec - Stradomka - Nieznanowice w miejscowości Siedlec..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 4 jest przebudowa drogi powiatowej nr 2021K Siedlec - Stradomka - Nieznanowice w miejscowości Siedlec 2. Zakres robót obejmuje: a) roboty rozbiórkowe b) częściową wymianę podbudowy, c) czyszczenie i skropienie nawierzchni, d) wykonanie warstwy profilowej, ścieralnej, e) ścięcie i uzupełnienie poboczy kruszywem, f) odtworzenie istniejącego rowu, g) wykonanie oznakowania poziomego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-0, 45.23.32.20-7, 45.23.32.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1443K Poręba Spytkowska - Bochnia (ul. Brzeźnicka, ul. Floris) w miejscowości Brzeźnica oraz budowa kładki dla pieszych na potoku Kiebło przy drodze powiatowej nr 1443K Poręba Spytkowska - Bochnia w miejscowości Brzeźnica..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 5 jest przebudowa drogi powiatowej nr 1443K Poręba Spytkowska - Bochnia (ul. Brzeźnicka, ul. Floris) w miejscowości Brzeźnica oraz budowa kładki dla pieszych na potoku Kiebło przy drodze powiatowej nr 1443K Poręba Spytkowska - Bochnia w miejscowości Brzeźnica. 2. Zakres robót obejmuje: a) roboty rozbiórkowe, b) częściową wymianę podbudowy, c) czyszczenie i skropienie nawierzchni, d) wykonanie warstwy profilowej, ścieralnej, e) ścięcie i uzupełnienie poboczy kruszywem, f) wykonanie oznakowania poziomego. g) roboty ziemne pod fundamenty h) wykonanie podpór kładki, i) wykonanie ustroju nośnego kładki, j) wykonanie robót regulacyjnych na cieku wodnym, k) wykonanie zabezpieczeń antykorozyjnych, l) wykonanie robót brukarskich, m) montaż elementów bezpieczeństwa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-0, 45.23.32.20-7, 45.23.32.21-4, 45.22.00.00-5, 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.22.11.11-3, 45.44.23.00-0, 45.23.32.00-1, 45.23.32.53-7, 45.22.11.10-6, 45.44.22.00-9, 45.11.10.00-8, 45.23.31.20-6, 45.23.32.80-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2071K Łąkta Górna - Łapanów w miejscowości Łąkta Górna..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 6 jest przebudowa drogi powiatowej nr 2071K Łąkta Górna - Łapanów w miejscowości Łąkta Górna. 2. Zakres robót obejmuje: a) roboty rozbiórkowe, b) częściową wymianę podbudowy, c) czyszczenie i skropienie nawierzchni, d) wykonanie warstwy profilowej, ścieralnej, e) ścięcie i uzupełnienie poboczy kruszywem, f) odtworzenie istniejącego rowu, g) wykonanie oznakowania poziomego,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-0, 45.23.32.20-7, 45.23.32.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2078K Kobyle - Lipnica Górna w miejscowościach Kobyle, Chronów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 7 jest przebudowa drogi powiatowej nr 2078K Kobyle - Lipnica Górna w miejscowościach Kobyle, Chronów. 2. Zakres robót obejmuje: a) roboty rozbiórkowe, b) częściową wymianę podbudowy, c) czyszczenie i skropienie nawierzchni, d) wykonanie warstwy profilowej, ścieralnej, e) ścięcie i uzupełnienie poboczy kruszywem, f) odtworzenie istniejącego rowu, g) wykonanie oznakowania poziomego, h) wymianę kolektora deszczowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-0, 45.23.32.20-7, 45.23.13.00-8, 45.23.32.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2096K Niedary - Gawłówek w miejscowości Bieńkowice..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 8 jest przebudowa drogi powiatowej nr 2096K Niedary - Gawłówek w miejscowości Bieńkowice. 2. Zakres robót obejmuje: a) roboty rozbiórkowe, b) częściową wymianę podbudowy, c) czyszczenie i skropienie nawierzchni, d) wykonanie warstwy profilowej, ścieralnej, e) ścięcie i uzupełnienie poboczy kruszywem, f) odtworzenie istniejącego rowu, g) wykonanie oznakowania poziomego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-0, 45.23.32.20-7, 45.23.32.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.