eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bierutów › Obsługa bankowa budżetu Miasta i Gminy Bierutów oraz Urzędu Miejskiego w Bierutowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-24

Bierutów: Obsługa bankowa budżetu Miasta i Gminy Bierutów oraz Urzędu Miejskiego w Bierutowie
Numer ogłoszenia: 15753 - 2014; data zamieszczenia: 24.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 235119 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Bierutowie, ul. Moniuszki 12, 56-420 Bierutów, woj. dolnośląskie, tel. 71 3146251 w. 31, faks 71 3146432.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Miasta i Gminy Bierutów oraz Urzędu Miejskiego w Bierutowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Obsługa bankowa budżetu Miasta i Gminy Bierutów oraz Urzędu Miejskiego w Bierutowie. 2. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Miasta i Gminy Bierutów oraz Urzędu Miejskiego w Bierutowie w latach 2014 - 2016. 3.W zakres kompleksowej obsługi wchodzi: 1) Otwieranie, prowadzenie i zamykanie rachunków bieżących, rachunków pomocniczych, rachunków funduszy celowych, w tym rachunków związanych z rozliczaniem projektów współfinansowanych ze środków z funduszy Unii Europejskiej; 2)Realizacja poleceń przelewu środków na rachunki prowadzone przez placówkę banku obsługującego - przelewy wewnętrzne; 3) Realizacja poleceń przelewu środków na rachunki w innych bankach - przelewy zewnętrzne; 4) Przyjmowanie wpłat gotówkowych i dokonywanie wypłat gotówkowych; 5) Wydawanie codziennie wyciągów bankowych w formie papierowej wraz z dokumentami źródłowymi potwierdzającymi stan salda i dokonane operacje finansowe; 6) Uznawanie i obciążanie rachunków w dniu operacji; 7) Wydawanie na życzenie Zamawiającego informacji skróconej tj. zaświadczenia o posiadanych rachunkach, informacji pełnej tj. szczegółowej opinii wraz ze wszystkimi dostępnymi bankowi danymi; 8)Elektroniczna obsługa rachunków (HOME BANKING); 9)Możliwość umieszczania wolnych środków pieniężnych na lokatach krótkoterminowych OVERNIGHT; 10)Możliwość zaciągania przez Zamawiającego kredytu w rachunku bieżącym do wysokości określonej upoważnieniem w uchwale budżetowej w każdym roku kalendarzowym postawionego do dyspozycji od 01.01. każdego roku; 11)Uzgadnianie dokumentacji z zapisami na rachunkach; 12)Wydawanie blankietów czeków gotówkowych, ich potwierdzanie. 4.W celu realizacji zamówienia Wykonawca musi dysponować siedzibą, oddziałem, filią lub placówką w mieście Bierutów. W przypadku braku dysponowania siedzibą, oddziałem, filią lub placówką w mieście Bierutów, Wykonawca zobowiązany będzie się do otwarcia w terminie 10 dni od dnia zawarcia umowy oddziału, filii lub placówki w mieście Bierutów. Warunkiem zawarcia umowy będzie złożenie oświadczenia o zobowiązaniu Wykonawcy do otwarcia oddziału, filii lub placówki w mieście Bierutów, w ww. terminie przez Wykonawcę, który na dzień zawarcia umowy nie posiada oddziału, filii lub placówki w mieście Bierutów. 5.Wykonawca, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę zobowiązany będzie do podpisania umów o prowadzenie rachunków bankowych z Miastem i Gminą Bierutów oraz Urzędem Miejskim w Bierutowie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Oleśnicy, ul. Worcławska 36, 56-400 Oleśnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 156000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 156000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 156000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.