eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łużna › Zakup sprzętu na potrzeby gospodarki wodno-ściekowej w gminie Łużna w ramach programu PROW na lata 2007-2013 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej w zakresie gospodarki wodno-ściekowej w ramach operacji Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Łużna oraz zakup sprzętu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-18

Łużna: Zakup sprzętu na potrzeby gospodarki wodno-ściekowej w gminie Łużna w ramach programu PROW na lata 2007-2013 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej w zakresie gospodarki wodno-ściekowej w ramach operacji Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Łużna oraz zakup sprzętu
Numer ogłoszenia: 157151 - 2014; data zamieszczenia: 18.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łużna , Łużna 634, 38-322 Łużna, woj. małopolskie, tel. 018 3543922, faks 018 3543039.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu na potrzeby gospodarki wodno-ściekowej w gminie Łużna w ramach programu PROW na lata 2007-2013 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej w zakresie gospodarki wodno-ściekowej w ramach operacji Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Łużna oraz zakup sprzętu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia w rozumieniu art. 2 pkt. 2 ustawy Pzp, jest dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego oraz dwóch wozów asenizacyjnych. Ciągnik oraz wozy asenizacyjne muszą posiadać świadectwo homologacji oraz spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zakres zamówienia obejmuje: - dostawę fabrycznie nowego sprzętu do siedziby Urzędu Gminy Łużna, 38-322 Łużna 634, - przeszkolenie wyznaczonych pracowników Zamawiającego w zakresie działania obsługi dostarczonego sprzętu, - udzielenie gwarancji wraz zapewnieniem serwisu gwarancyjnego. II Oferowany zestaw musi spełniać minimalne parametry określone poniżej: A .Wymagane parametry techniczne ciągnika : 1) ciągnik fabrycznie nowy, - rok produkcji 2014 2) silnik 4 cylindrowy turbodoładowany z intercoolerem - spełniający normę EURO IIIA, o pojemności minimum 4400 cm3 3) moc od 100 do 105 KM 4) maksymalny moment obrotowy, Nm przy obr/min minimum 400 Nm przy 1400 5) filtr powietrza suchy z czujnikiem zanieczyszcenia 6) sprzęgło dwutarczowe suche z niezależnym sterowaniem sprzęła WOM 7) skrzynia biegów (przekładniowa) w pełni zsynchronizowana z rewersem mechanicznym, minimalna ilość biegów 12/12 8) wałek WOM o minimum 2 prędkościach: 540 oraz 1000 obrotów 9) minimalna wydajność pompy hydraulicznej 55 l 10) udźwig tylnego podnośnika minimum 4200 kg 11) rozdzielacz hydrauliki zewnętrznej minimum dwusekcyjny ( 2 pary szybkozłączy) 12) układ kierowniczy hydrostatyczny 13) hamulce robocze wielotarczowe tarczowe mokre, sterowane hydraulicznie 14) hamulec postojowy mechaniczny, sterowany ręcznie 15) instalacja sterowania hamulcami pneumatycznymi (jedno- i dwu - przewodowa) 16) górny i dolny zaczep transportowy 17) zaczep rolniczy 18) obciążniki kół tylnych min 320 kg 19) błotniki kół przednich 20) zestaw do pompowania kół 21) przedni TUZ o udźwigu minimum 2000 kg 22) sterowanie przednim TUZ-em oraz 2 wyjściami hydraulicznymi z przodu za pomocą joystick`a 23) kabina komfortowa, bezpieczna, dwudrzwiowa, 24) ogrzewanie, 25) klimatyzacja, 26) reflektory robocze przednie i tylne w dachu, 27) okno w dachu, 28) obrotowa lampa ostrzegawcza (kogut) 29) siedzisko pomocnika operatora 30) prędkość minimalna 38 km/h 31) max wysokość ciągnika 2800 mm 32) prześwit minimalny 360mm 33) masa własna ciągnika min 3600 kg max 4000 kg 34) koła minimum przód 380/70 R24, tył 480/70 R34 35) maksymalny rozstaw kół przód i tył: 1720 mm B.Wymagane parametry techniczne wozu asenizacyjnego do przewozu ścieków: 1) wóz asenizacyjny fabrycznie nowy, rok produkcji 2014 2) wymiary: nie dłuższy niż 6600 mm, nie szerszy niż 2600 mm 3) maksymalna wysokość 2900 mm 4) maksymalna masa własna 2800 kg 5) pojemność zbiornika 8000 l 6) ilość kół 2 7) maksymalny rozstaw kół 2000 mm 8) ogumienie: 560/60/R22,5 9) maksymalny nacisk na zaczep - 13 KN 10) maksymalny czas napełniania: 4 min 11) minimalna wydajność kompresora 6500 l/min 12) wąż ssący 4`` o długości 6 m z koszem 13) zbiornik cynkowany ogniowo 14) błotniki 15) zawór pływakowy na górze zbiornika 16) zbiornik przelewowy 17) wzierniki szklane na przednim dnie 18) regulowana stopa podporowa 19) wymienny zaczep 20) instalacja hamulcowa jednoprzewodowa 21) instalacja elektryczna 12V 22) układ hydrauliczny otwierania spustu 23) wałek przekaźnika mocy 24) komplet dokumentów do rejestracji 25) wóz asenizacyjnymusi być przystosowany do pracy z oferowanym ciągnikiem C.Wymagane parametry techniczne wozu asenizacyjnego do przewozu wody pitnej: 1) wóz asenizacyjny fabrycznie nowy, rok produkcji 2014 2) wymiary: nie dłuższy niż 6600 mm, nie szerszy niż 2600 mm 3) maksymalna wysokość 2900 mm 4) maksymalna masa własna 2800 kg 5) pojemność zbiornika 8000 l 6) ilość kół 2 7) ogumienie: 560/60/R22,5 8) maksymalny nacisk na zaczep - 13 KN 9) zbiornik cynkowany ogniowo 10) zawór czerpalny 11) regulowana stopa podporowa 12) wymienny zaczep 13) instalacja hamulcowa jednoprzewodowa 14) instalacja elektryczna 12V 15) certyfikat dopuszczający do kontaktu z żywnością na powłokę wewnętrzną zbiornika 16) komplet dokumentów do rejestracji 17) wóz asenizacyjny musi być przystosowany do pracy z oferowanym ciągnikiem Gwarancja: - gwarancja na części mechaniczne ciągnika, 3 lata bez limitu motogodzin, - gwarancja na części mechaniczne wozów asenizacyjnych 3 lata Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca dostarczy we własnym zakresie kompletny zestaw sprzętu w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 2. W dniu odbioru przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu: a) świadectwo homologacji na ciągnik rolniczy, wóz asenizacyjny, b) dokumentację techniczno - rozruchową podzespołów, c) książki gwarancyjne ciągnika rolniczego oraz wozów asenizacyjnych, d) karty gwarancyjne pojazdów podwozia i zabudowy (jeżeli występują oddzielnie), e) instrukcje obsługi pojazdów, sporządzone w języku polskim, f) dokumenty niezbędne do rejestracji zestawu, Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia pierwszego uruchomienia (rozruchu) ciągnika i wozów asenizacyjnych w obecności Wykonawcy Do oferty należy dołączyć specyfikację techniczną oferowanego ciągnika oraz wozów asenizacyjnych. 3. Wykonawca powinien zapewnić bezpłatne szkolenie operatorów wskazanych przez Zmawiającego w zakresie obsługi i konserwacji wozów asenizacyjnych. 4. Wozy asenizacyjne winny spełniać wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002 r. w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych (Dz.U. Nr 193, poz. 1617), 5. Ciągnik rolniczy i wozy asenizacyjne powinny spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r.- Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 ze zm.) 6. Wykonawca zapewni okres gwarancyjny na ciągnik min. 36 miesięcy, na wozy asenizacyjne 36 miesięcy. Gwarancja w okresie jej obowiązywania winna obejmować bezpłatny dojazd serwisantów. W okresie tym Wykonawca usunie wszelkie wady objęte gwarancją, zgłoszone przez Zamawiającego. Zgłoszenie nastąpi telefonicznie i zostanie potwierdzone pisemnie. 7. Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia reklamacji w okresie nie dłuższym niż 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, Wykonawca zobowiązany jest do dokonania naprawy w terminie nie dłuższym niż 3 dni roboczych od daty uznania reklamacji. W szczególnych przypadkach termin ten może zostać wydłużony, za zgodą stron. W przypadku odmowy uznania reklamacji Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne uzasadnienie odmowy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki 34.22.33.40 - Cysterny naczepowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie pieć tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania zgodnie z wzorem (załącznik nr 2 do SIWZ ) o którym mowa w Rozdziale 9 pkt..1, lit. a) SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien załączyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub świadczeń ciągłych również wykonywanych dostaw, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy ciągnika i beczek asenizacyjnych o wartości nie mniejszej niż 170 000,00 zł brutto każda wraz z podaniem dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz z załaczeniem dowodów, że dostawy te zostały należycie wykonane lub są wykonywane należycie. W odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadzcenia wówczas składa oświadczenie. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu zgodnie z wzorem (załącznik nr 3 do SIWZ ) o którym mowa w Rozdziale 9 pkt. .1, lit. a) SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie .Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z wzorem (załącznik nr 2 do SIWZ) o którym mowa w rozdziale 9 pkt..1, lit. a) SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z wzorem (załącznik nr 2 do SIWZ) o którym mowa w Rozdziale 9 pkt.1, lit. a) SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań odnośnie w/w warunku. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zgodnie z wzorem (załącznik nr 2) o którym mowa w Rozdziale 9 pkt..1, lit. a) SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony formularz oferty wg. zał. nr 1 do SIWZ 2. dowód wniesienia wadium, 3. specyfikacje techniczne oferowanego ciągnika oraz wozów asenizacyjnych, 4. formularz charakterystyki technicznej oferowanego sprzętu (wg. wzoru zał. Nr 8 do SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z § 9 projektu umowy stanowiącej załącznik Nr 9 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: BIP Gminy Łużna
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łużna, 38-322 Łużna 634 pok. nr 203..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2014 godzina 08:00, miejsce: Urząd Gminy Łużna 38-322 Łużna 634 pok. 111 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.