eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobrcz › Usługa dostępu do Internetu w ramach projektu Internet szansą rozwoju mieszkańców Gminy Dobrcz.



Ogłoszenie z dnia 2015-06-26

Dobrcz: Usługa dostępu do Internetu w ramach projektu Internet szansą rozwoju mieszkańców Gminy Dobrcz.
Numer ogłoszenia: 157014 - 2015; data zamieszczenia: 26.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobrcz , ul. Długa 50, 86-022 Dobrcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3648010, faks 052 3648032.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrcz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.dobrcz.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa dostępu do Internetu w ramach projektu Internet szansą rozwoju mieszkańców Gminy Dobrcz..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie usług i sprzętu: a. Usługę dostępu do Internetu dla 350 gospodarstw domowych Beneficjentów Ostatecznych oraz 15 jednostek podległych Gminie Dobrcz, łącznie 454 komputerów od dnia aktywacji usługi do dnia 30 czerwca 2019 roku, b. Dostarczenie i zainstalowanie 15 routerów oraz 7 przełączników sieciowych (switch) dla jednostek podległych Wnioskodawcy, załącznik nr 7 do SIWZ. z tym zastrzeżeniem, że współfinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa 8. Społeczeństwo informacyjne- zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - elnclusion obejmuje okres od dnia aktywacji usługi do dnia 31 października 2015 roku. Świadczenie usługi dostępu do Internetu od dnia 1 listopada 2015 roku do dnia 30 czerwca 2019 roku Zamawiający finansuje ze środków własnych. 2. Wykonawca zapewni nieprzerwany dostęp do Internetu przez 24 godziny 7 dni w tygodniu. 3. Przed rozpoczęciem świadczenia usługi wykonawca dostarczy i dokona montażu oraz konfiguracji urządzeń końcowych niezbędnych do świadczenia usługi dostępu do Internetu we wskazanych lokalach należących do Beneficjentów Ostatecznych (350 lokalizacji) i 15 jednostkach podległych Zleceniodawcy. Skonfiguruje zestawy komputerowe (zestawi połączenie Internetowe) dostarczone Beneficjentom Ostatecznym w ramach projektu Internet szansą rozwoju mieszkańców Gminy Dobrcz. Przyłącza Internetowe dla 350 Beneficjentów Ostatecznych, będą zakończone portem Fast Ethernet RJ45, w taki sposób, że Beneficjent Ostateczny będzie mógł podłączyć dowolne urządzenie sieciowe, np. komputer, router bez konieczności ingerencji Wykonawcy. W 15 jednostkach podległych Gminie Dobrcz, montaż oraz konfiguracja routerów dostarczonego w ramach powyższego SIWZ oraz w 7 lokalizacjach instalacje i konfiguracje przełączników sieciowych dostarczonych w ramach powyższego SIWZ, a także połączenie z tymi urządzeniami dostarczonych do jednostek w ramach projektu zestawów komputerowych (104 zestawy) - lokalna sieć komputerowa. 4. Wykonawca zapewni serwis techniczny w ramach którego zobowiązany będzie do diagnostyki działania łącza Internetowego, usuwania awarii, a także prawidłowej konfiguracji zestawu komputerowego, tak aby zapewnić nieprzerwany dostęp do Internetu bez pośrednio przez służby techniczne Wykonawcy w lokalu Beneficjenta Ostatecznego oraz w Jednostkach Podległych Zleceniodawcy. 5. Wykonawca zapewni telefoniczny i elektroniczny punkt przyjmowania zgłoszeń awarii, działający co najmniej przez 8h dziennie przez 5 dni roboczych w tygodniu, w godz. 8:00-16:00, w całym okresie obowiązywania umowy. 6. Dostęp do Internetu nie będzie posiadał limitów dotyczących wielkości transferu danych. 7. Każde gospodarstwo domowe liczone jest jako jeden punkt, dla którego ma być zapewniony dostęp do Internetu (w każdym z gospodarstw znajduje się jeden komputer zainstalowany w ramach projektu Internet szansą rozwoju mieszkańców Gminy Dobrcz), łącznie 350 punktów. 8. Każda jednostka podległa Gminie Dobrcz jest liczona jako jeden punkt koordynacyjny, dla którego ma być zapewniony dostęp do Internetu, łącznie 15 punktów abonenckich. 9. Minimalne prędkości Internetu określone są w załączniku nr 1 do SIWZ. 10. Wszystkie punkty zlokalizowane są na terenie Gminy Dobrcz. 11. Wykonawca zapewni Zamawiającemu bezpłatnie system dostępny online umożliwiający monitoring wykorzystania łącza w poszczególnych punktach (statystyki dla każdego punktu w podziale na godziny) oraz powiadamiający zamawiającego o braku zgłoszenia się punktu abonenckiego przez 14 dni na wskazany adres e-mail. Zestawy komputerowe będą posiadały przydzielony stały adres IP na podstawie adresu MAC, dzięki któremu będzie można zweryfikować do kogo należy monitorowany zestaw komputerowy. 12. W przypadku wykluczenia danego Beneficjenta Ostatecznego z uczestnictwa w projekcie Wykonawca zobowiązany będzie do przeniesienia i aktywowania łącza internetowego oraz zestawu komputerowego na nowy adres zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00 - Usługi internetowe 72.31.80.00 - Usługi przesyłu danych 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2019.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 5.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a. takich uprawnień tj. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności telekomunikacyjnej w zakresie świadczeń usług telekomunikacyjnych, zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 roku - Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r., Nr 171, poz. 1800 ze zm.), - warunek zostanie spełniony na podstawie: zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej - na podstawie art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku- Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r., Nr 171, poz. 1800 ze zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają fachową wiedzę i doświadczenie - warunek zostanie spełniony na podstawie: złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - warunek zostanie spełniony na podstawie: złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - warunek zostanie spełniony na podstawie: złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie, że Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, zrealizował co najmniej 2 (słownie: dwa) zadania polegające na dostępnie do sieci Internet dla co najmniej 100 punktów każde, w 10 różnych lokalizacjach każde, załącznik nr 8 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 87
  • 2 - Termin realizacji - 3
  • 3 - Prędkość łącza dla Beneficjentów Ostatecznych - 5
  • 4 - Prędkość łącza dla Jednostek Podległych Gminie - 5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrcz.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.dobrcz.bip.net.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Dobrczu, ul. Długa 50, 86-022 Dobrcz, biuro podawcze (informacja)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa 8. Społeczeństwo informacyjne-zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - elnclusion..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.