Przemyśl: Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Przebudowa Placówki Straży Granicznej
w m. Wetlina - budynek garażowy
Numer ogłoszenia: 157005 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej , ul. Adama Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6732153, 6732087, faks 016 6763271.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Przebudowa Placówki Straży Granicznej w m. Wetlina - budynek garażowy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce istniejącego i budowie nowego budynku garażowego, 6-stanowiskowego z ręczną myjnią samochodową wraz z instalacjami elektryczną i sanitarną, na terenie Placówki Straży Granicznej w m. Wetlina.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.10 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4 700,00 zł. Słownie: cztery tysiące siedemset złotych 00/100. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). Wadium musi być wniesione przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 12.08.2016 r. do godz. 11.00. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w ww. terminie (lub przed terminem) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej, ul. Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl, Narodowy Bank Polski Oddział Rzeszów, nr: 60 1010 1528 0024 2413 9120 1000 Wadium wnoszone w formie jak w lit. b - e należy złożyć w formie oryginału w Kancelarii Jawnej Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej, ul. Mickiewicz 34 w Przemyślu do dnia 12.08.2016 r. do godz. 11.00
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełnienia przez Wykonawcę warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełnienia przez Wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, iż zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotą budowlaną, obejmującą w swym zakresie budowę budynku o kubaturze nie mniejszej niż 1000 m3 lub powierzchni zabudowy nie mniejszej niż 200 m2. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie Wykazu robót wg formularza stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełnienia przez Wykonawcę warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował samochodem dostawczym o ładowności min. 2 tony. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg formularza stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełnienia przez Wykonawcę warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował: 1. minimum 10 osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia; 2. osobą posiadającą uprawnienia budowlane, zgodnie z ustawą Prawo budowlane, do kierowania robotami budowlanymi branży budowlanej o specjalności konstrukcyjnej; 3. osobą posiadającą uprawnienia budowlane, zgodnie z ustawą Prawo budowlane, do kierowania robotami budowlanymi branży sanitarnej; 4. osobą posiadającą uprawnienia budowlane, zgodnie z ustawą Prawo budowlane, do kierowania robotami budowlanymi branży elektrycznej. Osoby wskazane w pkt. 2-4 mają posiadać aktualne zaświadczenie, że są członkami właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg formularza stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełnienia przez Wykonawcę warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełnione i podpisane oświadczenie, że Wykonawca dysponuje niezbędnym sprzętem do realizacji zamówienia - według formularza stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Wypełnione i podpisane oświadczenie, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - według formularza stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo, w przypadku podpisania oferty wraz z innymi dokumentami oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę/osoby nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. Z treści pełnomocnictwa musi wynikać, iż umocowana osoba działa w imieniu i na rzecz Wykonawcy, oraz że została upoważniona do składania oświadczeń woli, w tym do podpisywania wszelkich dokumentów związanych z postępowaniem przetargowym. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej notarialnie. 4. Wykaz produktów równoważnych wraz z dokumentami zawierającymi opis oferowanego produktu równoważnego np.: certyfikaty, atesty, aprobaty, deklaracje zgodności, karty katalogowe lub inne dokumenty potwierdzające, że dostarczone produkty charakteryzują się parametrami nie gorszymi niż produkty wskazane przez Zamawiającego. 5.Wykaz norm równoważnych. Dokumenty wymienione w pkt. 4 i 5 Wykonawca zobowiązany jest złożyć tylko w przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy p.z.p. Zamawiający dopuszcza możliwości zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1.1. Zamawiający dopuszcza zmianę zakresu rzeczowego umowy pod warunkiem, że nie będzie zmian wynagrodzenia w przypadku: a. poprawy parametrów technicznych przedmiotu umowy lub obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację przedmiotu umowy, b. uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, c. wystąpienia prac zamiennych, o których mowa w art. 20 ust. 1 pkt. 3 i pkt 4b ustawy Prawo budowlane. 1.2. Zamawiający dopuszcza zmianę osób odpowiedzialnych za prowadzenie robót ze strony Wykonawcy, o których mowa w § 5 ust. 2 umowy, pod warunkiem posiadania przez nowe osoby co najmniej takich samych uprawnień jak osoby wskazane na etapie postępowania, wraz z aktualnymi zaświadczeniami że są członkami Izby Inżynierów Budownictwa i posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić pisemnie Zamawiającego z wyprzedzeniem 3 dni o zamiarze wprowadzenia takiej zmiany i przekazać Zamawiającemu wymagane uprawnienia wraz z aktualnymi zaświadczeniami, że wskazane osoby są członkami Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 1.3. Za dopuszczalną uznaje się zmianę lub rezygnację z podwykonawców, pod warunkiem: - jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku udziału w postępowaniu, polegał na zasobach innych podmiotów, które następnie brały udział w realizacji przedmiotu zamówienia jako podwykonawcy (dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy p.z.p., w celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustaw p.z.p.) , to w przypadku: a. ich zmiany - niezbędne jest wykazanie Zamawiającemu przez nowego podwykonawcę spełniania warunku w zakresie nie mniejszym niż wykazany na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, b. rezygnacji - Wykonawca, obowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 1.4. Za dopuszczalną uznaje się zmianę wynagrodzenia Wykonawcy (wartości umowy) w przypadku ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. 1.5. Za dopuszczalną uznaje się zmianę terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót na tak długi okres, że może to zagrozić niezakończeniem robót w terminie umownym. UWAGA: Treść pkt. 1.3. zostanie wpisana do umowy w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunku udziału w postępowaniu, będzie polegał na zasobach innych podmiotów, które następnie będą brały udział w realizacji przedmiotu zamówienia jako podwykonawcy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych, Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej, ul. Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2016 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Jawna, Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej, ul. Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W miejscu planowanych robót budowlanych Zamawiający przeprowadzi wizję lokalną obiektu, w którym mają być prowadzone prace, z udziałem zainteresowanych Wykonawców. Wizja lokalna odbędzie się na pisemny wniosek zainteresowanych Wykonawców. Koszt SIWZ w wersji drukowanej wynosi 100,00 zł + koszt przesyłki. Zamówienie nie jest współfinansowane z środków Unii Europejskiej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Wykonanie dokumentacji projekt.-koszt. dla zadania inwestycyjnego pn. '' Przebudowa, modernizacja, i doposażenie SOR oraz Zakładu Diagnostyki Obrazowej" w Woj Szpitalu im. Św. Ojca Pio w Przemyślu.
- Przebudowa dróg powiatowych ( 3 zadania)
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej w Topoli Królewskiej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Leźnicy Małej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania prawej części III piętra budynku internatu. Adaptacja pomieszczeń na pokoje mieszkalno-hotelowe. Etap 4. Roboty budowlane, remontowe na rok 2024.
- Modernizacja w obiekcie Pływalni Nowa Fala ul. Garbińskiego 1, Warszawa
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. "Kompleksowa przebudowa i modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Powiatowym Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Kartuzach"
- Przebudowa i zmiana przeznaczenia istniejącego obiektu na potrzeby centrum opiekuńczo-mieszkalnego i aktywności lokalnej w Helenowie Drugim
więcej: Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.