eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Remont drogi powiatowej nr 7806S ulicy Szerockiej w Świerklanach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-26

Rybnik: Remont drogi powiatowej nr 7806S ulicy Szerockiej w Świerklanach.
Numer ogłoszenia: 156937 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Jankowicka 49, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 32 4227478, 4227874, faks 32 4227479.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi powiatowej nr 7806S ulicy Szerockiej w Świerklanach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Remont drogi powiatowej nr 7806S ulicy Szerockiej w Świerklanach, od skrzyżowania z ulicą Boryńską do granicy z m. Jastrzębie Zdrój. Długość odcinka 1,668 km. 1. Remont drogi na odcinku od km 0+000 do km 1+466 długości 1,466 km obejmuje: - rozbiórkę obustronnych chodników (nawierzchni, krawężników, obrzeży), rozbiórkę wjazdów do bram na długości do granicy pasa drogowego, frezowanie nawierzchni bitumicznej jezdni na całej szerokości i długości na średnią głębokość 8 cm, demontaż studzienek ściekowych i przykanalików z rur betonowych; - wykonanie koryta szerokości 1,70-2,20 m dla poszerzenia jezdni na głębokość 60 cm, z wyprofilowaniem i zagęszczeniem; - wzmocnienie podłoża naturalnego poprzez wykonanie warstwy grubości 20 cm z mieszanki popiołowo-żużlowej; - wykonanie podbudowy zasadniczej dwuwarstwowej z mieszanki niezwiązanej (warstwa dolna grubości 25 cm z kruszywa 0/63 mm i warstwa górna grubości 15 cm z kruszywa 0/31,5 mm); - wykonanie warstwy wyrównawczej o średniej grubości 3 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11; - zabezpieczenie nawierzchni przed spękaniami odbitymi geosiatką; - ułożenie dwóch warstw nawierzchni grubości 2x5 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej w warstwie dolnej AC16W i i górnej AC11S; - montaż studzienek ściekowych O 50 cm z osadnikiem bez syfonu wraz z przykanalikami z rur PVC-U O 20 cm, - wykonanie lewostronnego chodnika szerokości 1,50 m i prawostronnego szerokości 1,80 m z kostki betonowej brukowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie grubości 20 cm z kruszywa 0/31,5 mm, obramowane od strony jezdni krawężnikiem ulicznym kamiennym 15x30 cm posadowionym na ławie betonowej z betonu C12/15 o wydatku 0,083 m3/mb, a od zewnętrznej strony obrzeżem betonowym 8x30 cm posadowionym na ławie betonowej C12/15 o wydatku 0,061 m3/mb, - dostosowanie wysokościowe wjazdów indywidualnych i publicznych do zmienionej niwelety krawędzi chodnika lub drogi, poprzez przebrukowanie nawierzchni z kostki brukowej z uprzednim wyrównaniem podbudowy a w przypadku nawierzchni bitumicznej, wyrównaniu lub ułożeniu nowej warstwy z mieszanki mineralno-asfaltowej, dodatkowo na granicy pasa drogowego zostanie ustawiony krawężnik betonowy wtopiony, zaś krawędzie boczne zjazdów umocnione obrzeżem betonowym. Również projektowany chodnik od strony granicy pasa drogowego zostanie umocniony obrzeżem betonowym 8x30 cm, Wszystkie obrzeża posadowione będą na ławie betonowej. - ustawienie poręczy ochronnych przy przepuście drogowym; 2. Remont drogi na odcinku od km 1+484,8 do km 1+667,7 długości 0,182,9 km obejmuje: rozbiórkę zjazdów na długości do granicy pasa drogowego, frezowanie nawierzchni bitumicznej na całej powierzchni o zmiennej głębokości ; - wykonanie koryta szerokości 1,70-2,20 m dla poszerzenia jezdni na głębokość 60 cm, z wyprofilowaniem i zagęszczeniem; - wzmocnienie podłoża naturalnego poprzez wykonanie warstwy grubości 20 cm z mieszanki popiołowo-żużlowej; - wykonanie podbudowy zasadniczej dwuwarstwowej z mieszanki niezwiązanej (warstwa dolna grubości 25 cm z kruszywa 0/63 mm i warstwa górna grubości 15 cm z kruszywa 0/31,5 mm); - wykonaniu warstwy wyrównawczej o średniej grubości 3 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11W; - zabezpieczenie nawierzchni przed spękaniami odbitymi geosiatką; - ułożenie dwóch warstw nawierzchni grubości 2x5 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej w warstwie dolnej AC16W i i górnej AC11S; - utwardzenie prawostronnego pobocza szerokości 1,50 m destruktem warstwą grubości 10 cm; - przebudowę zjazdów z płyt żelbetowych na bitumiczne z równoczesną zmianą szerokości; - umocnienie dna rowu prefabrykowanymi ściekami drogowymi a przylegające skarpy na wysokość 40 cm płytami betonowymi ażurowymi; 3. Dla całego odcinka drogi km 0+000-1+667,7 projektuje się: - regulację wysokościową zaworów wodnych, studzienek telekomunikacyjnych, hydrantów; - odnowę i uzupełnienie oznakowania poziomego i pionowego z lokalizacją jak w projekcie organizacji ruchu; 4. Realizacja wyżej wymienionego zadania przewiduje wykonanie m.in. następującego zakresu podstawowych robót : - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 1668 m - karczowanie drzew miękkich o śr. 16-20 cm - 3 szt. - karczowanie drzew miękkich o śr. 21-30 cm - 10 szt. - karczowanie drzew twardych o śr. 31-40 cm - 1 szt. - karczowanie drzew twardych o śr. 41-65 cm - 3 szt. - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej grubości 15 cm za pomocą koparki podsiębiernej - 662 m2 - przygotowanie podłoża pod nasypy przez ręczne zrowkowanie powierzchni w gruncie kat. I-III - 2471m2 - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych gr. 5 cm - 96 m - frezowanie nawierzchni bitumicznej grubości 8 cm - 10252 m2 - frezowanie nawierzchni bitumicznej grubości 6 cm - 1768 m2 - mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek bitumicznych gr. 5 cm - 233 m2 - rozebranie nawierzchni z kostki brukowej betonowej - 7769 m2 - rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego gr. 15 cm - 7808 m2 - rozebranie krawężników betonowych 15x30 na podsypce piaskowej - 3397 m - rozebranie obrzeży betonowych 8x30 - 4005 m - rozebranie przepustów rurowych o średnicy 40 cm - 5 m - demontaż studzienek ściekowych o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu - 52 szt. - demontaż przykanalików z rur betonowych o śr. 200 mm - 63 m - wywiezienie gruzu samochodami na odległość 10 km - 1978 m3 - wykonanie stopni na skarpach - 1236 m2 - roboty ziemne z przewozem gruntu taczkami z wbudowaniem w nasyp - 159 m3 - roboty ziemne wykonywane koparkami z transportem na odl. 5 km - 1558 m3 - formowanie i zagęszczenie nasypów - 318 m3 - plantowanie skarp i dna wykopów - 662 m2 - plantowanie skarp i korony nasypów - 2471 m2 - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne - 3268 m2 - Wzmocnienie podłoża gruntowego mieszanką betonową popiołowo- żużlową BP5 - 3268 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego w warstwie dolnej gr. 25 cm - 3268 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego w warstwie górnej gr. 15 cm - 3157 m2 - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno- asfaltowa - 1036 t - oczyszczenie i skropienie nawierzchni bitumicznej - 14693 m2 - warstwa przeciwspękaniowa pod warstwy bitumiczne - 14693 m2 - warstwa wiążąca z mieszanek mineralno- asfaltowych gr. 5 cm - 14693 m2 - warstwa ścieralna z mieszanek mineralno- asfaltowych gr. 5 cm - 14785 m2 - humusowanie skarp z obsianiem przy grubości humusu 5 cm - 2892 m2 - ułożenie ścieków korytkowych o gr. 20 cm - 201 m - umocnienie dna i skarp rowów płytami ażurowymi 60x40x8 - 161 m - przepusty rurowe pod zjazdami z rur PVC o śr. 400 mm - 16 m - utwardzenie poboczy destruktem asfaltowym grubości 15 cm - 366 m2 - punktowe elementy odblaskowe najezdniowe aluminiowe z trzpieniem o odbłyśniku dwustronnym, dwubarwnym montowane przez klejenie i wiercenie - 489 szt. - ręczne malowanie linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych - 40 m2 - mechaniczne malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych ciągłych farbą akrylową - 163 m2 - mechaniczne malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych przerywanych - 780 m2 - oznakowanie pionowe zgodnie z projektem organizacji ruchu - poręcze ochronne sztywne z pochwytem i przeciągiem - 17 m - ława betonowa pod krawężniki z oporem - 235 m3 - krawężniki granitowe wystające o wym . 15X30 - 2932 m - podbudowa z tłucznia kamiennego gr. 20 cm pod chodnik i wysepki przystankowe - 4609 m2 - chodnik z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm - 3836 m2 - przejazdy przez chodnik z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 8 cm - 771 m - ława betonowa pod obrzeza - 145 m3 - obrzeża betonowe o wymiarach 8x30 - 2383 m Powyższe zapisy i ilości wyszczególniają ważniejsze pozycje występujące w projekcie , opisane w wersji skróconej, celem orientacji co do zakresu robót. Opis ten nie powiela przedmiaru robót w pełnym zakresie (nie zawiera 100% pozycji przedmiaru), ani nie uwzględnia pełnego zakresu prac przewidzianego projektem. Szczegóły dotyczące opisu przedmiotu zamówienia , zakresu oraz technologii wykonania i odbioru robót zawierają: projekt budowlano- wykonawczy wraz ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót a także przedmiar robót . Dołączony przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy do wyceny . Przedmiar robót nie stanowi samodzielnej podstawy wyceny robót. Pozycje należy zestawiać z dokumentacją projektową i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45.23.32.25 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych 45.23.32.28 - Roboty budowlane w zakresie krycia powierzchni 45.45.40.00 - Roboty restrukturyzacyjne 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 98.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości : 35 000,00 złotych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. ( wg zał. Nr 3do siwz );

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej: - jedno zamówienie polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni bitumicznej wraz z infrastrukturą drogową o wartości co najmniej 3 000 000,00 złotych brutto ; Uznanie wykonanych robót uwarunkowane jest przedstawieniem dowodów potwierdzających że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż złoty polski, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP ogłoszony i obowiązujący w dniu opublikowania ogłoszenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( wg zał. Nr 3 );

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku , jeżeli Wykonawca wykaże , że ma do dyspozycji (jako kierownika robót budowlanych) osobę do pełnienia funkcji kierownika robót odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi , posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zmianami) lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów bądź odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Zamawiający wymaga również , aby osoba wskazana do kierowania robotami brała udział w realizacji co najmniej jednego zakończonego zadania obejmującego budowę, przebudowę lub remont drogi o nawierzchni bitumicznej wraz z infrastrukturą drogową o wartości co najmniej 3 000 000,00 złotych brutto.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. ( wg zał. Nr 3 );

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony, opieczętowany i podpisany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy Formularz Ofertowy lub wg wzoru Załącznika Nr 1 do SIWZ; 2. Pełnomocnictwa (jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia); 3. Zobowiązanie w oryginale i odpowiednie dokumenty określone w SIWZ, w przypadku jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia korzysta z potencjału innych podmiotów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin wykonania - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach: a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności zmian Dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót, b) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: Umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, c) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, d) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, e) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. 2. Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany Umowy w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy w następujących sytuacjach: a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w Dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych Wad tej Dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy, b) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy, c) wystąpienia warunków Terenu objętego remontem odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych, d) konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, e) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. 3. Zmiany dokonywane są poprzez złożenie wniosku o zmianę w formie pisemnej przez jedną ze stron wraz z określeniem zmiany, podaniem uzasadnienia, czasu wykonania zmiany. 4. Wszelkie zmiany Umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu do Umowy, pod rygorem nieważności,. 5. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany: a) danych teleadresowych, b) danych rejestrowych, c) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy. 6. Strony umowy zawierają stosowny aneks w celu dokonania zmian w niniejszej umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych , 44-200 Rybnik ul. Jankowicka 49, pokój 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2016 godzina 08:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych , 44-200 Rybnik ul. Jankowicka 49, pokój 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.