Wałcz: Ochrona obiektów Skansen Grupa Warowna Cegielnia Wałcz
Numer ogłoszenia: 15672 - 2015; data zamieszczenia: 22.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Ziemi Wałeckiej , ul. Pocztowa 14, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 67 258 25 91.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona obiektów Skansen Grupa Warowna Cegielnia Wałcz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony obiektu Skansen Grupa Warowna Cegielnia , który jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 79.70.00.00 - usługi detektywistyczne i ochroniarskie. 2. Miejsce realizacji zamówienia: Muzeum Skansen Grupa Warowna Cegielnia ul. Południowa Wałcz 78-600 3. Wymiar realizacji zamówienia: Muzeum Skansen Grupa Warowna Cegielnia ul. Południowa Wałcz 78-600 - poprzez bezpośrednią stałą i doraźną ochronę fizyczną, monitorowanie sygnałów przesyłanych z systemów sygnalizacji włamania i napadu ( 1 pracownik, ok. 450 - 556 godzin miesięcznie ) oraz montaż systemu monitorującego np. ACTIVE GUARD (5 punktów kontrolnych) z możliwością podglądu w czasie rzeczywistym. Godziny bezpośredniej ochrony : Sezon zimowy: Niedziela 00:00 - 11:00 i 15:00-00:00 (20h) Poniedziałek - Piątek 00.00 - 08.00 i 18:00 - 00:00 (14h) Sobota 00:00 - 00:00 (24h) Sezon letni: Sobota - Niedziela 00:00-10:00 i 19:00-00:00 (15h) Poniedziałek 00:00 - 00:00 (24h) Wtorek -Piątek 00.00-08.00 i 19:00 - 00:00 (13h) w zależności od świąt i dni ustawowo wolnych zamawiający ma prawo do zmian godzin pracy w poszczególnych okresach ( dniach ) w zależności o potrzeb zamawiającego nie zmniejszając miesięcznego wymiaru godzin 450 -556 godzin 4. Zakres świadczenia usługi przy realizacji niniejszego zamówienia zastał opisany w dokumencie Obowiązki ogólne służb ochrony na terenie Skansen Grupa Warowna Cegielnia, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ - Obowiązki ogólne służb ochrony na terenie Skansen Grupa Warowna Cegielnia. 5. Opis obiektu podlegający ochronie znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ- Opis Obiektu Skansen Grupa Warowna Cegielnia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.70.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.01.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 2 000,00 (dwa tysiące złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, określającą zakres i formy prowadzenia usług ochrony osób i mienia przez Wykonawcę, o której mowa w art. 15 i nast. ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r., nr 145, poz. 1221, ze zmianami).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnego do należytego wykonania zamówienia w zakresie bezpośredniej ochrony obiektów użyteczności publicznej tzn. zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, świadczonych w sposób ciągły, przez okres minimum jednego roku każde.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje : 1) własną stacją monitorowania alarmów, która musi być zabezpieczona systemem alarmowym (równorzędny do klasy systemu monitorowanego) podłączonym do innej stacji monitorowania alarmów Wykonawcy lub podmiotu, z którym Wykonawca zawarł odpowiednią umowę( stacja zapasowa) (Wykonawca winien złożyć oświadczenie potwierdzające spełnianie tego warunku), 2) paralizatorami elektrycznymi o średniej wartości prądu w obwodzie nie przekraczającej 10 mA, w ilości niezbędnej do wykonania zamówienia, 3) środkami przymusu bezpośredniego w ilości niezbędnej do wykonania zamówienia (pałki, kajdanki,gaz) 4) środkami łączności bezprzewodowej-radiowej w ilości niezbędnej do wykonania zamówienia; 5) urządzeniem Actve Guard z pięcioma punktami kontrolnymi podłączonym do Centrum Monitorowania, - możliwość podłączenia obiektu Skansenu do Centrum Monitoringu usługobiorcy, oraz przedłożenia co miesięcznego wykazu dokonania obchodów w formie e-mail lub wydruku nie później jak do 5 dnia każdego miesiąca na wskazany przez zamawiającego adres internetowy lub doręczony formie pisemnej wydruku. 6) posiadanie systemu łączności radiowej pozwalającego na radiowe komunikowanie się pracownikowi ochrony oraz Grupie Interwencyjnej z Centrum Monitorowania wyposażonym we własną stację monitorowania (radiowe urządzenia nadawczo - odbiorcze). 7) posiadanie możliwości monitorowania obiektu Zamawiającego drogą radiową za pomocą przycisku antynapadowego pozwalającą na stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych; 8) własną, dwuosobową, uzbrojoną w broń palną mobilną Grupą Interwencyjną na terenie m. Wałcz w oznakowanym samochodzie służbowym posiadający przycisk napadowy z możliwością śledzenia trasy przejazdu grupy (GPS) zdolną do podejmowania interwencji w sytuacji zagrożenia w obiekcie Skansenu z czasem dojazdu dzień 10 min., noc - 7 min.; zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli tras przejazdu poprzez przekazanie dokumentacji tras przejazdu z (GPS). Zamawiający nie przewiduje podwykonawstwa w zakresie Grupy Interwencyjnej.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: a) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. licencjonowanymi pracownikami ochrony fizycznej (licencje pierwszego /I/ i drugiego /II/ stopnia - odpowiednie do realizowanych zadań). Wykonawca do realizacji umowy musi dysponować osobami w liczbie pozwalającej na niezakłócone wykonanie wszystkich zleconych zadań. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wykazu osób odpowiedzialnych za nadzór nad wykonaniem usługi, kontrolę jej jakości oraz kierowanie pracownikami ochrony, b) dwuosobową, uzbrojoną w broń palną mobilną Grupą Interwencyjną na terenie m. Wałcz w oznakowanym samochodzie służbowym posiadający przycisk napadowy z możliwością śledzenia trasy przejazdu grupy (GPS) zdolną do podejmowania interwencji w sytuacji zagrożenia w obiekcie Skansenu z czasem dojazdu dzień 10 min., noc - 7 min.;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że: posiada polisę ubezpieczeniową potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem amówienia o wartości nie mniej niż 1 000 000,00 zł. Wykonawca musi być objęty opisanym powyżej ubezpieczeniem przez cały okres obowiązywania umowy. Zamawiający przez opłaconą polisę rozumie opłacone składki ubezpieczenia, w związku, z czym należy załączyć do oferty kopie dowodu opłaty składek.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) 3) Parafowany projekt umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Doświadczenie wykonawcy - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), 2) 2) dopuszcza się waloryzację cen jednostkowych, która może być dokonana na podstawie wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowanych w Monitorze Polskim przez Prezesa Urzędu Statystycznego za kwartał poprzedzający realizację zamówienia na pisemny wniosek jednej ze stron umowy. Pierwsza waloryzacja może nasępić po upływie 12 miesięcy od daty podpisania umowy. 3 3) dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług na przedmiot świadczenia, 4 4)dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego, 5 5)dopuszczalna jest zmiana numeru rachunku bankowego wykonawcy, podanego w umowie, w przypadku zmiany rachunku bankowego wykonawcy, na który następować ma zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia. 6) dopuszczalna jest zmiana umowy, gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.walcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.muzeum.walcz.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Ziemi Wałeckiej ul. Pocztowa 14, 78-600 Wałcz - sekretariat muzeum.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Ostrowiec
- Dostawy produktów zwierzęcych, mięsa i produkty mięsnych
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do placówek oświatowych w mieście Wałcz w 2024 r. - II postępowanie.
- "Dostawa paliw płynnych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wałczu w roku 2024"
więcej: przetargi w Wałczu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.