eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W KAŁDOWIE WSI I SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ W MALBORKU:ZADANIE 2ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W KAŁDOWIE WSI - ETAP II (CZĘŚĆ BIOLOGICZNA) ZADANIE 3BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W ULICY CHODKIEWICZA W MALBORKU

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-19

Malbork: PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W KAŁDOWIE WSI I SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ W MALBORKU:ZADANIE 2: ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W KAŁDOWIE WSI - ETAP II (CZĘŚĆ BIOLOGICZNA) ZADANIE 3: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W ULICY CHODKIEWICZA W MALBORKU
Numer ogłoszenia: 156694 - 2013; data zamieszczenia: 19.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo "Nogat" Sp. z o.o. Kałdowo Wieś , 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 55 2722166, faks 55 2722166.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nogat.malbork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W KAŁDOWIE WSI I SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ W MALBORKU:ZADANIE 2: ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W KAŁDOWIE WSI - ETAP II (CZĘŚĆ BIOLOGICZNA) ZADANIE 3: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W ULICY CHODKIEWICZA W MALBORKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu w zakresie zarządzania Projektem oraz nadzór nad Robotami przy realizacji projektu dla zadań pn. Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Kałdowie Wsi i sieci kanalizacji sanitarnej w Malborku:Zadanie 2: rozbudowa oczyszczalni ścieków w Kałdowie Wsi - etap II (część biologiczna)Zadanie 3: budowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Chodkiewicza w Malborku.Do obowiązków Inżyniera Kontraktu należy:a) Organizacja i koordynacja procesu inwestycyjnego,b) Doradztwo i wsparcie (jako pełnomocnik) podczas prowadzenia przetargów na roboty budowlane, c) Pełnienie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r. nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) czynności nadzoru inwestorskiego w zakresie specjalności : konstrukcyjno - budowlanej;instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,d) Prowadzenie rozliczeń rzeczowo-finansowych projektu oraz sprawozdawczości, w zakresie wymaganym przez instytucje finansujące oraz rozliczenie końcowe projektu (raport końcowy).e) Doradztwo Zamawiającemu w przypadku wystąpienia utrudnień lub sporów w trakcie realizacji projektu. f) Zarządzanie Projektem.Powyższe obowiązki dotyczyć będą nadzoru nad realizacją zadań inwestycyjnych obejmujących: budowę; montaż; rozruch; dostawy maszyn i urządzeń wraz z wszelkimi próbami, odbiorami i innymi czynnościami administracyjnymi niezbędnymi dla prawidłowego zgodnego z prawem przebiegu procesu inwestycyjnego..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w Art.67 ust.1 pkt 6 Ustawy PZP

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.31.10.00 - Usługi doradcze w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości 8.000,00 zł, słownie: osiem tysięcy złotych. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium może być wnoszone w formie zgodnej z ustawą PZP. Wadium w pieniądzu, należy wnieść: przelewem do banku: 80 1540 1098 2001 5549 6962 0001 (Bank Ochrony Środowiska S.A.)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali usługi polegające na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego lub funkcji Inwestora zastępczego lub Inżyniera Kontraktu nad budową lub rozbudową lub modernizacją co najmniej:dwóch oczyszczalni ścieków, w tym: jednej o przepustowości minimum 75.000 RLM,jednej o wartości robót brutto nie mniejszej jak 5 mln zł. W przypadku, gdy jedna z oczyszczalni spełnia jednocześnie dwa warunki, druga także musi spełniać którykolwiek z warunków podanych powyżej.Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnianiu warunku, tj. liczba wykonanych usług, będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tzn. że np. jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się może wykazać wykonanie usługi w zakresie nadzoru inwestorskiego lub funkcji Inwestora zastępczego, lub Inżyniera Kontraktu nad budową lub rozbudową lub modernizacją jednej oczyszczalni a drugi wykonawca w zakresie kolejnej oczyszczalni. Natomiast nie podlega sumowaniu wartość nadzorowanych robót. Wykonawca, który polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu:a)pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.b)dokumenty dotyczące w szczególności: zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający dokona oceny na podstawie dokumentów jakie Wykonawca załączy do oferty metodą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie kadrą techniczną i administracyjną w celu realizacji zamówienia tj. udział co najmniej 3 osób kadry technicznej posiadających doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia niezbędne do kierowania robotami budowlanymi w tym: 1osobę na stanowisku Kierownika Zespołu, posiadającą, co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu zespołem ludzi, pełniącą co najmniej 1 raz funkcję osoby zarządzającej kontraktem (lub stanowisko równoważne np.: Inżyniera Kontraktu, Przedstawiciela Inżyniera Kontraktu, Inżyniera Rezydenta itp.). UWAGA: Funkcję Inżyniera Kontraktu można łączyć z innymi osobami funkcyjnymi wymaganymi przy realizacji projektu, pod warunkiem spełnienia łącznych wymagań;1 osobę na stanowisku Inspektora Nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję inspektora nadzoru lub kierownika budowy/robót, na co najmniej 1 zadaniu inwestycyjnym związanym z budową lub rozbudową lub modernizacją oczyszczalni ścieków;1 osobę na stanowisku Inspektora Nadzoru branży sanitarnej, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję inspektora nadzoru lub kierownika budowy/robót na co najmniej 1 zadaniu inwestycyjnym związanym z budową lub rozbudową lub modernizacją oczyszczalni ścieków i 1 zadaniu inwestycyjnym związanym z budową kanalizacji sanitarnej w terenie zabudowanym; 1 osobę na stanowisku Inspektora Nadzoru branży elektrycznej, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję inspektora nadzoru lub kierownika budowy/robót na co najmniej 1 zadaniu inwestycyjnym związanym z budową lub rozbudową lub modernizacją oczyszczalni ścieków. UWAGA: Zamawiający akceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 roku Nr 63 poz.394). W przypadku zaproponowania osób wchodzących w skład kadry kierowniczej, które nie znają języka polskiego, Wykonawca powinien zapewnić tłumacza.Zamawiający dopuszcza łączenie stanowisk inspektorów nadzoru jeżeli osoba będzie posiadała wymagane doświadczenie i kwalifikacje jak określa SIWZ.1 osobę na stanowisko Specjalisty ds. rozliczeń, posiadającą co najmniej 5-cio letnie doświadczenie w rozliczaniu inwestycji, w tym w rozliczaniu co najmniej jednej inwestycji o wartości brutto nie mniejszej jak 5 mln zł. Wykonawca, który polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Spełnienie tego warunku Zamawiający oceni na podstawie dokumentów jakie Wykonawca załączy do oferty metodą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Wykonawca powinien udokumentować,że osiągnął średnioroczny przychód netto w wysokości nie mniejszej niż 0,5 mln zł (słownie: pół miliona złotych) w każdym roku obrotowym, za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (na podstawie Rachunku zysków i strat poz. przychody netto ze sprzedaży produktów, towarów, materiałów lub przychody netto ze sprzedaży i zrównane z nimi, a w przypadku Wykonawcy niezobowiązanego do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty). Uwaga: Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnianiu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wartości potwierdzające spełnianie warunku podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień zakończenia roku obrotowego, podając datę i kurs. Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów jakie Wykonawca załączy do oferty metodą spełnia-nie spełnia. 2.Wykonawca powinien udokumentować, że dysponuje środkami finansowymi w wysokości co najmniej 100 000 zł lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 000 zł. Uwaga:Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnianiu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona oceny na podstawie dokumentów jakie Wykonawca załączy do oferty metodą spełnia-nie spełnia.3.Wykonawca powinien udokumentować, że posiada ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 0,5 mln zł.Wartości potwierdzające spełnianie warunku podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu, podając datę i kurs.Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona oceny na podstawie dokumentów jakie Wykonawca załączy do oferty metodą spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku podmiotów niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ wraz z oświadczeniem, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom w Wykazie Podwykonawców; pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty dotyczące Wykonawcy,który polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp; pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy. potwierdzenie wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy oraz zgodnie z art.144 ust.1 ustawy, Zamawiający dopuści zmianę umowy dotyczącą 1.umówionego terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach:a) na skutek konieczności wprowadzenia zmian zakresu przedmiotu zamówienia, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy,b) na skutek konieczności zmiany terminu realizacji umowy zawartej przez Zamawiającego z wykonawcą Robót Budowlanych,c) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia, pod warunkiem, że działania te nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron,d) z powodu wystąpienia robót dodatkowych lub uzupełniających zleconych wykonawcy Robót Budowlanych.2 zmiany wynagrodzenia Wykonawcy na skutek zmiany a)ustawowej zmiany stawki podatku VAT, b)rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu Umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.nogat.malbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Nogat Sp. z o.o.,Kałdowo Wieś, 82-200 Malbork.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2013 godzina 12:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Nogat Sp. z o.o.,Kałdowo Wieś, 82-200 Malbork.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Roboty budowlane oraz nadzór nad nimi są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Instytucją Zarządzającą jest Minister Rozwoju Regionalnego, Instytucją Pośredniczącą jest Minister Środowiska. Instytucją Wdrażającą dla Projektu jest Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku.Zakres rzeczowy realizacji Projektu obejmuje modernizację oczyszczalni ścieków, w celu zwiększenia jej przepustowości do wielkości 96.545 RLM i dotrzymania aktualnie wymaganych przepisami prawa parametrów jakości ścieków na wylocie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.