eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Dostawa urządzeń medycznych do zewnętrznego ucisku klatki piersiowej na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego SPZOZ w Łomży. Zamówienie oznaczone jest znakiem1-UM-2015-PN

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-22

Łomża: Dostawa urządzeń medycznych do zewnętrznego ucisku klatki piersiowej na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego SPZOZ w Łomży. Zamówienie oznaczone jest znakiem: 1-UM-2015-PN
Numer ogłoszenia: 15666 - 2015; data zamieszczenia: 22.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łomży , ul. Szosa Zambrowska 1/19, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 86 216-62-15, faks 86 2163063.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pogotowie.lomza.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń medycznych do zewnętrznego ucisku klatki piersiowej na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego SPZOZ w Łomży. Zamówienie oznaczone jest znakiem: 1-UM-2015-PN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 5 sztuk nowych urządzeń medycznych do zewnętrznego ucisku klatki piersiowej na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego SPZOZ w Łomży. Szczegółowy opis i wykaz przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 będący integralną częścią SIWZ. Warunki dostawy, termin realizacji zamówienia, płatności i gwarancji oraz inne warunki sposobu realizacji przedmiotu zamówienia szczegółowo zostały opisane w załączonym projekcie umowy - Załącznik nr 6 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.22.00 - Urządzenia do resuscytacji .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 4800,00 zł. (słownie: cztery tysiące osiemset złotych) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, nr konta: 25 2490 0005 0000 4530 6948 7425 Alior Bank, podając w tytule przelewu informację: Wadium 1-UM-2015-PN. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie do dnia 04 lutego 2015 r. do godz. 10:00. znajdzie się na koncie Zamawiającego. Dokument polecenia dokonania przelewu nie jest dowodem uznającym skuteczne wniesienie wadium. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz (wymienione w ust. 2 pkt 2.2-2.5 Rozdział 11 SIWZ ) stosowny dokument należy umieścić w kopercie i złożyć w siedzibie Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego SPZOZ w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/19, 18-400 Łomża, w sekretariacie pokój nr 01: do dnia 04 lutego 2015 r. do godz. 10:00. Wadium należy składać w godzinach urzędowania 725 - 1500 , od poniedziałku do piątku ( z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. Szczegółowe wymagania i wytyczne uPzp w zakresie stosowania Wadium zostały opisane przez Zamawiającego w SIWZ Rozdział 11

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Ocena spełnienia warunku uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje złożone w oświadczeniu Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (dotyczy art. 22 ust. 1 uPzp), stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Ocena spełnienia warunku: Wiedza i doświadczenie, zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje złożone w oświadczeniu Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (dotyczy art. 22 ust. 1 uPzp), stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Ocena spełnienia warunku: Potencjał techniczny, zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje złożone w oświadczeniu Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (dotyczy art. 22 ust. 1 uPzp), stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Ocena spełnienia warunku: Osoby zdolne do wykonania zamówienia, zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje złożone w oświadczeniu Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (dotyczy art. 22 ust. 1 uPzp), stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Ocena spełnienia warunku: Sytuacja ekonomiczna i finansowa, zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje złożone w oświadczeniu Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu(dotyczy art. 22 ust. 1 uPzp), stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Opis przedmiotu zamówienia - Formularz asortymentowo-cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Foldery i instrukcje obsługi zaoferowanego przedmiotu zamówienia. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że przedmiot zamówienia posiada dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz.U.2010.107.679) i kopie tych dokumentów będą okazane na żądanie Zamawiającego - Oświadczenie zawarte w Formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Upoważnienie (pełnomocnictwo) określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty). Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (dotyczy spółki cywilnej, konsorcjum) , wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania poszczególnych Wykonawców w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. W treści dokumentu pełnomocnictwa zaleca się wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i wskazać ich pełnomocnika. 3. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Długość gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. zmiany będące wynikiem czasowego wstrzymania produkcji asortymentu stanowiącego przedmiot umowy lub ich braków na polskim rynku. Wymienione zmiany muszą być równoważne lub korzystne dla Zamawiającego w zakresie parametrów techniczno-użytkowych przedmiotu umowy, z równoczesnym zachowaniem stałości cen jednostkowych brutto lub niższych. 2. zmiany w przypadku gdy wprowadzony zostanie na rynek produkt zmodyfikowany bądź udoskonalony, przy czym zmiana ta nie spowoduje zwiększenia ceny umowy i będzie to produkt o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową. 3. zmiany z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 4. zmiany spowodowane udzieleniem przez Wykonawcę upustów promocyjnych. W przypadku udzielenia przez Wykonawcę upustów promocyjnych dla klienta w okresie trwania umowy, upusty będą obowiązywały również dla tej umowy, 5. zmiany spowodowane ustawową zmianą przepisów podatkowych mających wpływ na cenę umowy. Zamawiający w tej sytuacji dopuszcza zmianę obowiązującej stawki podatku (VAT, podatek akcyzowy, inne) o procent +/- tej zmiany. 6. zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej niemożliwej do przewidzenia przed zawarciem umowy, 7. zmiany, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego w szczególności: zmiany wynikające z aktualnych na czas wykonywania zamówienia przepisów prawa lub zapobieżenia powstania nieodwracalnych w skutkach strat dla Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pogotowie.lomza.pl (zakładka - zamówienia publiczne uPzp)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łomży , ul. Szosa Zambrowska 1/19, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 86 216 62 15, faks 86 216 30 63.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łomży , ul. Szosa Zambrowska 1/19, 18-400 Łomża, sekretariat pokój nr 01.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.