eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łowicz › Bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Łowicz w 2013 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-19

Łowicz: Bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Łowicz w 2013 r.
Numer ogłoszenia: 156656 - 2013; data zamieszczenia: 19.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 124154 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łowicz, ul. Długa 12, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 46 830 26 30, faks 46 830 26 31.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Łowicz w 2013 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia objęte są roboty polegające na bieżącym utrzymaniu dróg a w szczególności: - remonty cząstkowe nawierzchni żwirowych i gruntowych; - remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych; - równanie i profilowanie dróg gruntowych i żwirowych; - wykaszanie poboczy; - budowa i remonty przepustów drogowych, - zakup oraz montaż znaków drogowych. 2) Zakres i sposób wykonania robót: a) remonty cząstkowe nawierzchni żwirowych i gruntowych: - dostarczenie żwiru lub mieszanki z kruszyw naturalnych na wskazane odcinki dróg gminnych i wewnętrznych o frakcji: pospółka, 0-12 mm, 0-31,5 mm,0-63 mm. - rozścielenie kruszywa i wyprofilowanie nawierzchni. Ilość robót według potrzeb określonych przez Zamawiającego. Jednostka obmiaru - 1 tona dostarczonego i wbudowanego kruszywa bez względu na odległość transportu. - podstawa rozliczenia za wykonanie robót: potwierdzona przez Zamawiającego ilość dostarczonego i wbudowanego kruszywa oraz cena za jedną tonę kruszywa określona w ofercie Wykonawcy. b) remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych: - dostarczenie masy bitumicznej na wskazane odcinki dróg gminnych, - rozścielenie masy na głębokość 3-5 cm za pomocą remontera z wykorzystaniem kationowej emulsji średniorozpadowej 65% typ K2 i gresów płukanych w frakcjach 6.3-12 mm i 2-6,3 mm. Ilość robót według potrzeb określonych przez Zamawiającego. Jednostka obmiaru - 1 tona dostarczonej i wbudowanej masy bez względu na odległość transportu, - podstawa rozliczenia za wykonanie robót: potwierdzona przez Zamawiającego ilość dostarczonej i wbudowanej masy bitumicznej oraz cena za jedną tonę masy określona w ofercie Wykonawcy. c) równanie i profilowanie dróg gruntowych i żwirowych: - podstawianie na wezwanie Zamawiającego sprzętu i środków transportowych do prac w zakresie bieżącego utrzymania dróg: - równiarka samojezdna (z operatorem), - koparka lub koparko-spycharka ( z operatorem), - ciągnik kołowy z przyczepą lub samochód ciężarowy samowyładowczy(z kierowcą). - ilość godzin pracy sprzętu - według potrzeb określonych przez Zamawiającego. Jednostka obmiaru - 1 godzina. - podstawa rozliczenia za wykonanie usług: potwierdzona przez Zamawiającego ilość godzin pracy oraz cena za jedną godzinę określona w ofercie Wykonawcy. d) wykaszanie poboczy: - podstawianie na wezwanie Zamawiającego sprzętu do prac polegających na wykaszaniu poboczy drogowych: ciągnik z urządzeniem koszącym (z kierowcą), - ilość godzin pracy sprzętu - według potrzeb określonych przez Zamawiającego. Jednostka obmiaru : 1 godzina, - podstawa rozliczenia za wykonanie usług : potwierdzona przez Zamawiającego ilość godzin pracy oraz cena za jedna godzinę określona w ofercie Wykonawcy. e) budowa i remonty przepustów drogowych: - montaż nowych i remont starych przepustów drogowych o średnicy O 10 - O100. Materiał po stronie Zamawiającego. Jednostka obmiaru: 1mb, - podstawa rozliczenia za wykonanie robót: cena 1 metra bieżącego wbudowanego przepustu drogowego. f) zakup i montaż znaków drogowych: - zakup oraz montaż oznakowania pionowego wraz ze słupkiem stalowym oraz posadowienie - obsypka betonowa. Jednostka obmiaru: 1 sztuka. - podstawa rozliczenia za wykonanie robót: cena 1 sztuki słupka stalowego wraz z zamocowaniem i posadowieniem w gruncie. Zaleca się aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje (np. dokonał wizji lokalnej w terenie), które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. 3) Realizacja robót prowadzona będzie na bieżąco w oparciu o pisemne zlecenie (faks, e-mail) lub telefonicznie wykonania robót, w których Zamawiający każdorazowo będzie określać zakres robót, lokalizację oraz termin wykonania. Zastrzega się dyspozycyjności Wykonawcy do pięciu dni od wystawienia zlecenia a w przypadku zlecenia robót w trybie awaryjnym - jeden dzień od otrzymania zlecenia. W przypadkach zagrożenia bezpieczeństwa Wykonawca ma obowiązek natychmiastowego podjęcia działań w zakresie zabezpieczenia miejsc awaryjnych, niezwłocznie po otrzymaniu zlecenia. 4) Terminy rozpoczęcia i zakończenia robót mogą być zmieniane za zgodą stron. 5) Do Wykonawcy przedmiotowego zamówienia należą również koszty: - wykonania robót przygotowawczych i porządkowych, - doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. PRIMA Bogdan Głuchowski, KArowo 8, 96-500 Sochaczew, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85084,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 65088,60

  • Oferta z najniższą ceną: 65088,60 / Oferta z najwyższą ceną: 109865,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.