eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Przetarg nieograniczony Na wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej i ślusarki drzwiowej oraz przebudowy i modernizacji pomieszczeń sanitarnych w ramach zadania inwestycyjnego - Modernizacja budynku szkoły Zakopiańskiego Centrum Edukacji im. H. Modrzejewskiej , 34-500 Zakopane, ul. Kasprusie 35a

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-09

Zakopane: Przetarg nieograniczony Na wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej i ślusarki drzwiowej oraz przebudowy i modernizacji pomieszczeń sanitarnych w ramach zadania inwestycyjnego - Modernizacja budynku szkoły Zakopiańskiego Centrum Edukacji im. H. Modrzejewskiej , 34-500 Zakopane, ul. Kasprusie 35a
Numer ogłoszenia: 156654 - 2014; data zamieszczenia: 09.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakopiańskie Centrum Edukacji im. H. Modrzejewskiej , ul. Kasprusie 35A, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2012786, faks 018 2012786.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zce.zakopane.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SAMORZĄDOWY ZAKŁAD BUDŻETOWY.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony Na wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej i ślusarki drzwiowej oraz przebudowy i modernizacji pomieszczeń sanitarnych w ramach zadania inwestycyjnego - Modernizacja budynku szkoły Zakopiańskiego Centrum Edukacji im. H. Modrzejewskiej , 34-500 Zakopane, ul. Kasprusie 35a.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: III. Przedmiotem zamówienia: jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej i ślusarki drzwiowej w budynku szkoły Zakopiańskiego Centrum Edukacji, 34-500 Zakopane, ul. Kasprusie 35a Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejącej drewnianej stolarki okiennej na okna CPCV z szybami bezpiecznymi dźwiękoszczelnymi P2 i współczynnikiem przenikania 1,3 W/m2.K w kolorze białym oraz wymianę istniejącej ślusarki drzwiowej na ślusarkę aluminiową z ciepłych profili w kolorze brązowym o współczynniku przenikania 1,7 W/m2.K Przed przystąpieniem do robót należy zdemontować istniejącą drewnianą stolarkę okienną i ślusarkę drzwiową zbijając tynk ościeży od wewnątrz. Po zamontowaniu nowej stolarki okiennej i ślusarki drzwiowej należy uszczelnić styki okien i muru za pomocą pianki poliuretanowej , wykonać tynki zewnętrzne i wewnętrzne ( uzupełnienia) na ościeżach i pomalować ościeża wewnętrzne na kolor biały. Jedno z okien oznaczone symbolem 020 montowane od strony północnej należy podmurować. Dwa okna o numerze O3 będące w zasobach zamawiającego zamontować we wskazanym miejscu. Zdemontowane stare okna i drzwi zabiera wykonawca robót nieodpłatnie. 2. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja małych toalet ( parter i II piętro) oraz wydzielenie wspólnych toalet dla pań i panów na I i II piętrze wg, projektu. W tym wypadku trzeba wykonać nowe instalacje wod-kan, elektryczną, z kompletnym wykończeniem pomieszczeń sanitarnych. W sąsiadujących z toaletami I i II piętra pomieszczeniach trzeba wyburzyć istniejącą ścianę działową i wymurować nową oddzielającą toalety od powiększonego pomieszczenia dydaktycznego. W tych pomieszczeniach należy uzupełnić posadzkę z wykładziny obiektowej pcv montowanej na wylewce samopoziomującej. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń przedstawionych w przedmiarze robót pod warunkiem, że będą posiadały parametry techniczne, nie gorsze i tożsamy wygląd, jak wymagany przez Zamawiającego. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego. Wykonawca powinien zorganizować i prowadzić roboty sposób umożliwiający bezpieczne funkcjonowanie pozostałych nieobjętych ingerencją części budynku. Wykonawca udzieli co najmniej 36-cio miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane i elementy wyposażenia objęte przedmiotowym zamówieniem..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.43.10.00 - Kładzenie płytek .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli wykonawca wykaże ,że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał potwierdzone dowodami potwierdzającymi ich należyte wykonanie co najmniej 1 roboty ogólnobudowlanej o wartości nie mniejszej niż 350.000,00 zł. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca obowiązany jest do oferty załączyć wypełnione przedmiary robót, które będą załącznikiem do umowy i będą służyły do wyliczenia zmniejszeń w przypadku niewykonania całego przedmiotu umowy. Cena oferty, pokazana w wycenionych przedmiarach robót ma obejmować wszystkie nakłady związane z wykonaniem robót wynikających wprost z dokumentacji , jak również te nieujęte w dokumentacji, a bez których nie można wykonać zamówienia z uwzględnieniem wymagań warunków technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych, jak również ich wykonania zgodnie z normami i obowiązującymi przepisami.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wykonawca może dokonywać zmiany osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia, przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego kierownika budowy. 2. Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kierownika budowy w następujących przypadkach: a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych kierownika budowy, b) nie wywiązywania się kierownika budowy z obowiązków wynikających z umowy, 3. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany kierownika budowy, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy. 4. W przypadku zmiany kierownika budowy, nowy kierownik budowy musi spełniać wymagania określone dla danego specjalisty. 5. Wykonawca obowiązany jest zmienić kierownika budowy zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego. 6. Wykonawca za zgodą Zamawiającego, może zawrzeć umowę dotyczącą przedmiotu zamówienia z podwykonawcą nie zgłoszonym w treści oferty, po przeprowadzeniu procedur opisanych w umowie zawartej między Zamawiającym a Wykonawcą. 7. Wykonawca, za zgodą Zamawiającego, może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia Zamawiającego, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w wykonaniu następujących zobowiązań: a) przekazania terenu budowy, b) przekazania dokumentów budowy (dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, innych wymaganych przepisami, do których Zamawiający był zobowiązany), c) przekazania dokumentów zamiennych budowy lub usunięcia wad w dostarczonej dokumentacji, d) zmiany terminu dokonania odbiorów przewidzianych w umowie, e) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dających się przypisać Zamawiającemu lub innemu Wykonawcy, zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy. 8. Wykonawca może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, w formie aneksu za zgodą Zamawiającego, na wniosek Wykonawcy z uwzględnieniem przepisów o finansach publicznych, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w przypadku: a) zawieszenia robót przez Zamawiającego b) szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych, c) zmian dokumentacji projektowej, dokonanych na wniosek Zamawiającego, d) siły wyższej. 9. Wykonawca nie będzie uprawniony do wnioskowania o przedłużenia umowy, jeżeli w zakresie, w jakim uchybienie było spowodowane przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie z jego strony, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu. 10. W przypadku ustawowych zmian stawek podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy Zamawiający dopuszcza zmianę ceny wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegną wyłącznie ceny jednostkowe brutto, ceny jednostkowe netto pozostaną bez zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zce.zakopane.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zce.zakopane.eu.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2014 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie głównej Zakopiańskiego Centrum Edukacji, ul. Kasprusie 35 a, Zakopane - pokój 107.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.