eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Wykonanie robót polegających na naprawach sygnalizacji świetlnych w ramach likwidacji awarii oraz uszkodzeń wynikających ze zdarzeń drogowych kradzieży, dewastacji i innych zdarzeń losowych oraz konserwacji i dokonywania napraw sygnalizacji świetlnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-26

Białystok: Wykonanie robót polegających na naprawach sygnalizacji świetlnych w ramach likwidacji awarii oraz uszkodzeń wynikających ze zdarzeń drogowych kradzieży, dewastacji i innych zdarzeń losowych oraz konserwacji i dokonywania napraw sygnalizacji świetlnych
Numer ogłoszenia: 156626 - 2015; data zamieszczenia: 26.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku , ul. Zwycięstwa 2, 15-703 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6645800, faks 085 6513783.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót polegających na naprawach sygnalizacji świetlnych w ramach likwidacji awarii oraz uszkodzeń wynikających ze zdarzeń drogowych kradzieży, dewastacji i innych zdarzeń losowych oraz konserwacji i dokonywania napraw sygnalizacji świetlnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót polegających na naprawach sygnalizacji świetlnych w ramach likwidacji awarii oraz uszkodzeń wynikających ze zdarzeń drogowych kradzieży, dewastacji i innych zdarzeń losowych oraz konserwacji i dokonywania napraw sygnalizacji świetlnych. Zamówienie podzielone jest na 5 części: Część 1 - wykonanie robót polegających na naprawach sygnalizacji świetlnych w ramach likwidacji awarii oraz uszkodzeń wynikających ze zdarzeń drogowych kradzieży, dewastacji i innych zdarzeń losowych oraz konserwacji i dokonywani napraw sygnalizacji świetlnych na terenie Rejonu w Augustowie; Część 2 - wykonanie robót polegających na naprawach sygnalizacji świetlnych w ramach likwidacji awarii oraz uszkodzeń wynikających ze zdarzeń drogowych kradzieży, dewastacji i innych zdarzeń losowych oraz konserwacji i dokonywania napraw sygnalizacji świetlnych na terenie Rejonu w Łomży; Część 3 - wykonywanie robót polegających na naprawach sygnalizacji świetlnych w ramach likwidacji awarii oraz uszkodzeń wynikających ze zdarzeń drogowych, kradzieży, dewastacji i innych zdarzeń losowych na terenie Rejonu w Białymstoku; Część 4 - wykonywanie robót polegających na naprawach sygnalizacji świetlnych w ramach likwidacji awarii oraz uszkodzeń wynikających ze zdarzeń drogowych, kradzieży, dewastacji i innych zdarzeń losowych na terenie Rejonu w Bielsku Podlaskim; Część 5 - wykonywanie robót polegających na naprawach sygnalizacji świetlnych w ramach likwidacji awarii oraz uszkodzeń wynikających ze zdarzeń drogowych, kradzieży, dewastacji i innych zdarzeń losowych na terenie Rejonu w Zambrowie. Wykonawca może złożyć ofertę na całość lub na dowolnie wybraną Część zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.94-6, 50.23.20.00-0, 50.23.22.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości odpowiednio: 1) Część 1 - 3000,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące i 00/100). 2) Część 2 - 1000,00 PLN (słownie złotych: tysiąc złotych i 00/100). 3) Część 3 - 2500,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące pięćset i 00/100). 4) Część 4 - 2000,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące i 00/100). 5) Część 5 - 3000,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące i 00/100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.4.1) Ogłoszenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie minimum jednego zadania polegającego na budowie, naprawie lub konserwacji sygnalizacji świetlnych o wartości 100 000,00 zł. brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.4.1) Ogłoszenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.4.1) Ogłoszenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.4.1) Ogłoszenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Przez najważniejsze roboty, których dotyczy obowiązek załączenia dowodów Zamawiający rozumie roboty, o których mowa w pkt III.3.2) Ogłoszenia. *Dowodem, o którym mowa powyżej jest poświadczenie. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, jako dowód traktowane będą również inne dokumenty. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Zobowiązanie to winno zawierać informacje dotyczące: A.zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, B. sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, C. charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, D. zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający wymaga przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 4. Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres Gwarancji i rękojmi - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany i warunki zmian postanowień umowy zostały określone w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zwycięstwa 2, pokój 214 - wersja papierowa po złożeniu wniosku i pokryciu opłat jej druku i przekazania, lub na stronie internetowej Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2015 godzina 10:50, miejsce: GDDKiA Oddział w Białymstoku, ul. Zwycięstwa 2, Punkt Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie robót polegających na naprawach sygnalizacji świetlnych w ramach likwidacji awarii oraz uszkodzeń wynikających ze zdarzeń drogowych kradzieży, dewastacji i innych zdarzeń losowych oraz konserwacji i dokonywani napraw sygnalizacji świetlnych na terenie Rejonu w Augustowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót polegających na naprawach sygnalizacji świetlnych w ramach likwidacji awarii oraz uszkodzeń wynikających ze zdarzeń drogowych kradzieży, dewastacji i innych zdarzeń losowych oraz konserwacji i dokonywani napraw sygnalizacji świetlnych na terenie Rejonu w Augustowie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.94-6, 50.23.20.00-0, 50.23.22.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres Gwarancji i rękojmi - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie robót polegających na naprawach sygnalizacji świetlnych w ramach likwidacji awarii oraz uszkodzeń wynikających ze zdarzeń drogowych kradzieży, dewastacji i innych zdarzeń losowych oraz konserwacji i dokonywania napraw sygnalizacji świetlnych na terenie Rejonu w Łomży.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót polegających na naprawach sygnalizacji świetlnych w ramach likwidacji awarii oraz uszkodzeń wynikających ze zdarzeń drogowych kradzieży, dewastacji i innych zdarzeń losowych oraz konserwacji i dokonywania napraw sygnalizacji świetlnych na terenie Rejonu w Łomży.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.94-6, 50.23.20.00-0, 50.23.22.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres Gwarancji i rękojmi - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonywanie robót polegających na naprawach sygnalizacji świetlnych w ramach likwidacji awarii oraz uszkodzeń wynikających ze zdarzeń drogowych, kradzieży, dewastacji i innych zdarzeń losowych na terenie Rejonu w Białymstoku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie robót polegających na naprawach sygnalizacji świetlnych w ramach likwidacji awarii oraz uszkodzeń wynikających ze zdarzeń drogowych, kradzieży, dewastacji i innych zdarzeń losowych na terenie Rejonu w Białymstoku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.94-6, 50.23.20.00-0, 50.23.22.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres Gwarancji i rękojmi - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonywanie robót polegających na naprawach sygnalizacji świetlnych w ramach likwidacji awarii oraz uszkodzeń wynikających ze zdarzeń drogowych, kradzieży, dewastacji i innych zdarzeń losowych na terenie Rejonu w Bielsku Podlaskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie robót polegających na naprawach sygnalizacji świetlnych w ramach likwidacji awarii oraz uszkodzeń wynikających ze zdarzeń drogowych, kradzieży, dewastacji i innych zdarzeń losowych na terenie Rejonu w Bielsku Podlaskim.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.94-6, 50.23.20.00-0, 50.23.22.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres Gwarancji i rękojmi - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonywanie robót polegających na naprawach sygnalizacji świetlnych w ramach likwidacji awarii oraz uszkodzeń wynikających ze zdarzeń drogowych, kradzieży, dewastacji i innych zdarzeń losowych na terenie Rejonu w Zambrowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie robót polegających na naprawach sygnalizacji świetlnych w ramach likwidacji awarii oraz uszkodzeń wynikających ze zdarzeń drogowych, kradzieży, dewastacji i innych zdarzeń losowych na terenie Rejonu w Zambrowie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.94-6, 50.23.20.00-0, 50.23.22.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres Gwarancji i rękojmi - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.