eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadaniaOdwodnienie terenu PST-1, placów manewrowych, dróg dojazdowych, myjni, stacji paliw i budynków nr 32, 76, 100, 101 w Koszalinie (PKOB 1212, 1274).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-26

Szczecin: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania: Odwodnienie terenu PST-1, placów manewrowych, dróg dojazdowych, myjni, stacji paliw i budynków nr 32, 76, 100, 101 w Koszalinie (PKOB 1212, 1274).
Numer ogłoszenia: 156625 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 261 452026, 261 452000, faks 261 452024, 261 452029.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rziszczecin.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania: Odwodnienie terenu PST-1, placów manewrowych, dróg dojazdowych, myjni, stacji paliw i budynków nr 32, 76, 100, 101 w Koszalinie (PKOB 1212, 1274)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania: Odwodnienie terenu PST-1, placów manewrowych, dróg dojazdowych, myjni, stacji paliw i budynków nr 32, 76, 100, 101 w Koszalinie (PKOB 1212, 1274). Realizacja zamówienia wiąże się z dostępem do informacji niejawnych na poziomie ZASTRZEŻONE. W związku z powyższym wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 54 ust. 1 ustawy z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. Nr 182, poz. 1228) są zobowiązani do ochrony informacji niejawnych. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o: a) Szczegółowy Opis i Zakres Przedmiotu Zamówienia b) Program Funkcjonalno-Użytkowy c) przeprowadzoną wizję lokalną. 1) Wykonawca w ramach zawartej umowy wykona mapę do celów projektowych, dokumentację projektową i uzyska stosowne dokumenty formalne pozwalające na rozpoczęcie robót. 2) Wykonawca w ramach zawartej umowy zawiadomi ZWINB, na podstawie pełnomocnictw Zamawiającego o zakończeniu robót budowlanych lub uzyska decyzję o pozwoleniu na użytkowanie (o ile taka będzie wymagana). 3) Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych. Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z Ustawą o Odpadach z dnia 14.12.2012 r. (tekst jednolity Dz. U. 2013 poz. 21). Materiały z rozbiórki niepodlegające utylizacji Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie, za wyjątkiem materiałów wskazanych przy przekazaniu placu budowy, które należy przekazać administratorowi obiektu, a ich wartość szacunkową ujmie w cenie oferty. 4) Wykonawca robót wykona dokumentację techniczną powykonawczą, oraz przekaże dla Zamawiającego zgodnie z zapisami Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. z późniejszymi zmianami materiały wymienione w art. 60 - dokumentację budowy i dokumentację powykonawczą. Przekazaniu podlegają również decyzje dotyczące obiektu, a także instrukcje obsługi i eksploatacji: obiektu, instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem. 5) Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotowego zakresu robót wykona inwentaryzację fotograficzną a po ich zakończeniu wykona dokumentację fotograficzną powykonawczą (fotografując zakres robót przed ich wykonaniem i po ich wykonaniu z tego samego ujęcia w celu porównania). UWAGA: Wszystkie roboty mają być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Szacunkowa wartość zamówienia: 1 514 522,85 zł..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 510.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 40 000,00 PLN (art. 45, 46).

III.2) ZALICZKI

  • przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Realizacja zamówienia wiąże się z dostępem do informacji niejawnych na poziomie ZASTRZEŻONE. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 54 ust. 1 ustawy z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228) są zobowiązani do ochrony informacji niejawnych. W związku z powyższym muszą posiadać opracowaną zgodnie z art. 43 ust. 5 ustawy z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228) instrukcję dotyczącą sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE, oraz określającą zakres i warunki stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego w celu ich ochrony.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) w zakresie wykonania projektów: Posiadają wiedzę i doświadczenie pozwalające na realizację zamówienia, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie nabyli wiedzę i doświadczenie wykonując usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej dotyczącej budowy, przebudowy, rozbudowy lub remontu sieci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej. b) w zakresie robót budowlanych: Posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie nabyli wiedzę i doświadczenie wykonując roboty budowlane obejmujące swoim zakresem budowę, przebudowę lub remont sieci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o minimalnej łącznej wartości 500 000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnieniem warunku będzie dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym, tj. posiadanie własnego systemu teleinformatycznego umożliwiającego przetwarzanie informacji niejawnych o klauzuli co najmniej ,ZASTRZEŻONE - spełniającego wymagania określone w rozdz. 8 Bezpieczeństwo teleinformatyczne ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. nr 182, poz.1228) oraz w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 lipca 2011 r. w sprawie podstawowych wymagań bezpieczeństwa teleinformatycznego (Dz. U. Nr 159, poz. 948).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnieniem warunku będzie dysponowanie odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi wymagane uprawnienia tj. osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i odpowiedzialnymi za przestrzeganie przepisów o ochronie informacji niejawnych, tj.: a) w zakresie wykonania dokumentacji: - min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, - min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, - min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, - min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, - min. 1 osobą posiadającą uprawnienia geodezyjne; b) w zakresie wykonania robót budowlanych: - min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, - min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzen cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, - min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, - min. 1 osobą posiadającą uprawnienia geodezyjne w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych; c) odpowiedzialnymi za przestrzeganie przepisów o ochronie informacji niejawnych: - Pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych. - Osobą lub komórką organizacyjną odpowiedzialną za ewidencjonowanie materiałów i dokumentów niejawnych oznaczonych klauzulą ZASTRZEŻONE. Pracownicy wymienieni w punktach a), b), c) oraz dodatkowo kierownik firmy muszą posiadać ważne dokumenty uprawniające do dostępu do materiałów niejawnych o klauzuli co najmniej ,ZASTRZEŻONE (pisemne upoważnienia lub poświadczenia bezpieczeństwa) oraz aktualne zaświadczenia stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. W przypadku gdy Wykonawca nie dysponuje wymienionymi w pkt a) i b) pracownikami to może zaangażować pracowników spoza firmy ale pod warunkiem, że posiadają wszystkie wymagane uprawnienia, ponadto na czas realizacji zadania musi związać ich z firmą umowami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wykaz parametrów cenotwórczych: robocizny, kosztów pośrednich, zysku, przyjętą cenę jednostki projektowej. 2) Wypełniony formularz cenowy. 3) Harmonogram rzeczowo-finansowy z wypełnionymi kolumnami 3 (wartość elementów brutto) i 4 (ilość roboczodni elementów) wraz z podanym czasookresem realizacji dla etapu I - dokumentacja projektowa. 4) Oświadczenie Wykonawcy o pomniejszeniu ceny oferty o wartości przewidywane do uzyskania za materiały z odzysku, demontażu i rozbiórek. 5) Oświadczenie o posiadaniu: a) Opracowanej zgodnie z art. 43 ust. 5 ustawy z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228) instrukcji dotyczącej sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE oraz określającej zakres i warunki stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego w celu ich ochrony. b) Własnego systemu teleinformatycznego dopuszczonego do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli co najmniej ,ZASTRZEŻONE - spełniającego wymagania określone w rozdz. 8 Bezpieczeństwo teleinformatyczne ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. nr 182, poz.1228) oraz w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 lipca 2011 r. w sprawie podstawowych wymagań bezpieczeństwa teleinformatycznego (Dz. U. Nr 159, poz. 948).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy może nastąpić w przypadku: 1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 2) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w innych sposób, a zmiana będzie umożliwiać usuniecie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; 3) wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie (śmierć, choroba, ustania stosunku pracy, inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy) przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy. Przedmiotowa zmiana jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób, spełniających określone na dzień składania ofert, warunki postawione przez Zamawiającego w specyfikacji; 4) zmiany podwykonawcy robót wskazanych w ofercie, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego na zatrudnienie nowego podwykonawcy; 5) wystąpienia konieczności zmian osób Wykonawcy, w przypadku gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób, na inne spełniające na dzień składania ofert warunki określone w specyfikacji, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego; 6) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian w harmonogramie realizacji przedmiotu umowy poprzez: przesunięcie w czasie, uszczegółowienie spowodowane obiektywnymi czynnikami, niezależnymi od Wykonawcy, uniemożliwiającymi realizację przedmiotu umowy zgodnie z pierwotną wersją harmonogramu; 7) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a także z np. wystąpienia zwłoki w wydaniu przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń; 8) zmiany spowodowanej okolicznościami siły wyższej lub powstałej z winy osób trzecich, 9) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy; 10) zmiany danych teleadresowych; 11) zmiana obowiązującej stawki podatku VAT; 12) uzasadnionej rezygnacji z wykonania części robót budowlanych w wyniku zmian wprowadzonych do dokumentacji projektowej i związanego z tym pomniejszenia wynagrodzenia obliczonego zgodnie z wskaźnikami cenotwórczymi określonymi w ofercie, średnimi cenami SEKOCENBUD dla kwartału poprzedzającego wycenę, a w przypadku braku danych zgodnie z cenami rynkowymi aktualnymi w tym okresie; 13) uzasadnionej rezygnacji z wykonania części robót budowlanych w wyniku zmian wprowadzonych do dokumentacji projektowej, 14) zmiany kierownika budowy lub kierowników robót. Warunkiem zmiany będzie posiadanie przez te osoby uprawnień, takich jak wskazane w ofercie; 15) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych lub zmiany technologii na korzystniejszą, nowocześniejszą, tańszą niż określona w SIWZ; 16) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny lub zmianę obowiązujących przepisów; 17) wprowadzenia do dokumentacji projektowej zmian, o których mowa w art. 36a ust. 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 ze zm.) wymagających zgody projektanta; 18) zmiany wymiarów, położenia lub wysokości elementów związanych z robotą budowlaną; 19) zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy; 20) konieczności zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: - konieczności wykonania zamówień dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), warunkujących wykonanie przedmiotu zamówienia, - konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, - wstrzymania wykonania całości lub części robót na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy, w tym zmiana warunków terenowych (np. kolizja z niezinwentaryzowanymi instalacjami i urządzeniami podziemnymi, drzewami, niewypały i niewybuchy, wykopaliska archeologiczne, - utrzymywania się niskich temperatur i pokrywy śniegu; powyższe będzie możliwe pod warunkiem potwierdzenia przez inspektora nadzoru w dzienniku korespondencji/dzienniku budowy wystąpienia okoliczności uzasadniających zmianę terminu; 21) zmiany dopuszczającej do realizacji części zamówienia podwykonawcę w sytuacji nieprzewidzianej, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym; 22) zmiany limitu finansowego w danym roku budżetowym; 23) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności; 24) zmiany w harmonogramie rzeczowo - finansowym na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia oraz po zaakceptowaniu zmiany przez Zamawiającego; 25) zmiany terminu płatności ostatniej faktury w danym roku budżetowym; 26) zmiany wartości udzielanej zaliczki (limitu rocznego), terminu jej rozliczenia; 27) zmiany w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem zamówienia, które nastąpiły po dniu zawarcia umowy; 28) zmiany ilości faktur w sytuacji nieprzewidzianej po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym; 29) zmiana wartości ostatniej faktury; 30) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; 31) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność. W przypadku wystąpienia sytuacji powodujących konieczność wprowadzenia takich zmian, zostaną wprowadzone do umowy aneksem na warunkach uzgodnionych przez strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.rziszczecin.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak w pkt I.1 niniejszego ogłoszenia..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2016 godzina 10:00, miejsce: siedziba RZI Szczecin (budynek nr 22, biuro nr 4).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Opis kryteriów, ich znaczenie i sposób oceny ofert. Kryterium: cena znaczenie: 90% (cena najniższa otrzymuje 90 punktów) Kryterium: termin znaczenie: 10 % (termin najkrótszy otrzymuje 10 punktów) Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania przez oferenta = 100 punktów (tj.: cena 90 punktów + gwarancja 10 punktów) Liczba punktów zostanie zaokrąglona do 2 miejsc po przecinku. Liczba punktów za kryterium cena: Pc = X/Y x 90 Pc - liczba punktów przyznanych za kryterium cena X - cena najniższa wśród badanych ofert (zł) Y - cena badanej oferty (zł) Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania przez wykonawcę: 90 pkt. Liczba punktów za kryterium Skrócenie terminu wykonania zamówienia: Pt = X/Y x 10 Pt - Liczba punktów otrzymanych za kryterium Skrócenie terminu wykonania zamówienia X - skrócenie terminu wykonania zadania zadeklarowana przez oferenta (ilość dni - od 1 dnia do 60 dni) Y - maksymalne skrócenie terminu wykonania zamówienia wynosi 60 dni Warunki brzegowe dla kryterium Skrócenie terminu wykonania zamówienia: - Termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż 510 dni. - Maksymalny czas skrócenia terminu zadania wynosi 60 dni. - Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania przez oferenta: 10 pkt. - Jeżeli Wykonawca (Oferent) nie zaoferuje skrócenia terminu otrzyma 0 punktów. Dokonując oceny Zamawiający zsumuje punkty w odniesieniu do kryterium ceny i terminu wg następującego wzoru: Po (Punkty oferty) = Pc (Punkty cena) + Pt (Punkty termin) Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród wszystkich niepodlegających odrzuceniu ofert wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert. Oferta, która spełni wszystkie warunki i wymagania oraz uzyska najwyższą liczbę punktów, obliczoną według powyższych wzorów zostanie uznana przez Zamawiającego za najkorzystniejszą. Kryterium ceny przyznano wagę 90 % ze względu na fakt, iż ma ona podstawowe znaczenie dla zamawiającego i wynika z obowiązku racjonalnego i oszczędnego wydatkowania środków publicznych. Kryterium terminu przyznano wagę 10 % z uwagi na fakt, iż wcześniejsze zakończenie przedmiotu umowy spowoduje uniknięcie sankcji karnych za zrzut z wód opadowych do rowu oraz zabezpieczy budynek nr 32 przed ewentualnym zalaniem podczas długotrwałych opadów. 2. Wykonawca ma obowiązek przestrzegania zakazu używania BSP - aparatów latających, aparatów jeżdżących oraz pływających na terenach kompleksów wojskowych przez własnych pracowników, jak również podwykonawców pod rygorem odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.