eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giby › Przebudowa drogi leśnej w Leśnictwie Wiłkokuk (DRL NR 11/04) przechodzącej przez oddziały 635, 636, 637 i 638 oraz 220/626 przechodzącej przez oddziały 639 i 640

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-26

Giby: Przebudowa drogi leśnej w Leśnictwie Wiłkokuk (DRL NR 11/04) przechodzącej przez oddziały 635, 636, 637 i 638 oraz 220/626 przechodzącej przez oddziały 639 i 640
Numer ogłoszenia: 156398 - 2015; data zamieszczenia: 26.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Pomorze w Pomorzu , Pomorze 8, 16-506 Giby, tel. 087 5162028, faks 087 5165052.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi leśnej w Leśnictwie Wiłkokuk (DRL NR 11/04) przechodzącej przez oddziały 635, 636, 637 i 638 oraz 220/626 przechodzącej przez oddziały 639 i 640.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi leśnej w Leśnictwie Wiłkokuk (DRL NR 11/04) przechodzącej przez oddziały 635, 636, 637 i 638 oraz 220/626 przechodzącej przez oddziały 639 i 640 w kilometrach od km 0+000 do km 2+733,84 w Nadleśnictwa Pomorze, położonej na działkach ewidencyjnych o numerach 635, 636, 637, 638, 639 i 640 w obrębie ewidencyjnym Zelwa, gmina Giby, powiat sejneński, woj. podlaskie. Przebudowywana droga leśna położona jest na terenie Leśnictwa Wiłkokuk w Nadleśnictwie Pomorze i przechodzi przez oddziały 635, 636, 637, 638, 639 i 640. W obrębie terenu robót nie występuje uzbrojenie podziemne. Droga przebiega przez lekko pagórkowaty teren zalesiony, spadek terenu nie przekracza 17,00%. Parametry drogi: - jezdnia z poboczami /korona drogi/ - 5,00 m, - szerokość jezdni 3,50 m, - szerokość poboczy utwardzonych 2 x 0,75 m, - spadek poprzeczny nawierzchni żwirowej na prostej daszkowy 2%, - spadek poboczy 6%, - spadek podłużny 0,80 - 3,20%, - zbiorniki odparowujące - spadek poprzeczny 5%. Wzdłuż projektowanej trasy projektuje się następujące urządzenia komunikacyjne: - skrzyżowania - 6 szt., - odstojniki - 13 szt. Konstrukcja drogi, zjazdów i mijanek: - warstwa górna w jezdni z kruszywa naturalnego (pospółki) gr. 20 cm po zagęszczeniu, - warstwa górna poboczy z kruszywa naturalnego (pospółki) gr. 20 cm po zagęszczeniu, - wyprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe. Dopuszcza się zmianę lokalizacji odstojników na odległość do 100 m ze względu na istniejący drzewostan. Zagęszczenie mechaniczne. Współczynnik zagęszczenia podłoża Id=0,95, a nawierzchni drogi Id=0,98. Przyjęto konstrukcję nawierzchni dla KR1 przy podłożu gruntowym G1. Nośność nawierzchni 10 ton dla pojazdów o nacisku na oś 5 ton. Odwodnienie: - powierzchniowe poprzez odpowiednie wyprofilowanie korony drogi w celu odprowadzenia wód opadowych na teren leśny do zbiorników odparowujących. Ze względu na poszerzenie i regulację istniejącej drogi leśnej konieczne jest wykarczowanie 801 szt. pni i ich transport na odległość do 5,0 km na uzgodnione miejsce. Ze względu na konieczność wykonania nasypów, zwrócić uwagę na staranne wyprofilowanie i prawidłowe zagęszczenia gruntu nasypowego oraz poszczególnych warstw nawierzchni urządzeń komunikacyjnych. Długość przebudowywanej drogi wynosi 2,73384 km. Wykonawca wykona przebudowę drogi leśnej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w dokumentacji projektowej przebudowy drogi, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót i zgodnie ze współczesną wiedzą, sztuką budowlaną i SIWZ. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie, na którym będą wykonywane roboty objęte niniejszym postępowaniem w celu dokonania oceny warunków realizacji zamówienia. W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej (rysunkach, projektach, opisach itp.) Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, dopuszcza się możliwość składania ofert równoważnych (materiałów równoważnych). Wszelkie wymienione z nazwy materiały użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej służą określeniu wyłącznie standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzeniami (materiały równoważne) oraz spełniających wymogi norm określonych w STWiOR. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w dokumentacji technicznej. Zaproponowane rozwiązania równoważne nie mogą powodować konieczności przeprojektowania załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 Ustawy musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych dokumenty dołączone do oferty na potwierdzenie równoważności będą podlegały ocenie w oparciu o kryteria wskazane powyżej. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały zaproponowane w dokumentacji projektowej. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: - wymagany minimalny okres gwarancyjny - 36 miesięcy, - w przypadku uszkodzenia przez Wykonawcę dróg, po których odbywał się będzie transport materiałów i sprzętu niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, koszty związane z naprawą tych dróg ponosi w całości Wykonawca, - żwir użyty do przebudowy drogi musi pochodzić ze żwirowni posiadającej koncesję na wydobywanie kruszywa i odpowiadać parametrom określonym w dokumentacji projektowej oraz STWiOR.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.25 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy zł. i 00 gr.). Wadium może być wniesione w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: - w pieniądzu, wpłaconym wyłącznie na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BGŻ S.A Oddział Augustów 74 2030 0045 1110 0000 0072 5400, z dopiskiem na blankiecie: WADIUM NA PRZETARG SA.270.2.1.2015, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym, w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 wraz z późn. zm.). Wadium w formie poręczenia lub gwarancji należy złożyć w pokoju nr 5 - w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Kopię dokumentu (potwierdzoną przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy za zgodność z oryginałem) złożonego w pokoju nr 5 należy dołączyć do oferty. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wniesione w pieniądzu musi wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w formie pieniężnej Zamawiający będzie przechowywał na rachunku bankowym. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczeń, gwarancja/poręczenie powinno zawierać co najmniej następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji, poręczyciela) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c) kwotę gwarancji, poręczenia, d) termin ważności gwarancji/poręczenia, e) bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 Ustawy. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, utraci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w niniejszej SIWZ i w złożonej ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy przed wyznaczonym terminem zawarcia umowy, - zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność objęta przedmiotem zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień, w związku z czym Zamawiający nie precyzuje tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości nie mniejszej niż (każda z wykazanych robót) 150 000,00 złotych z podatkiem VAT. W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: a) wykaz robót budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót wymienionych w wykazie, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. W wykazie Wykonawca winien umieścić wszystkie roboty budowlane konieczne do potwierdzenia spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w tym wyłącznie roboty budowlane wykonane należycie. Ocena spełniania warunku w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w ww. dokumentach złożonych wraz z ofertą.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia legitymującą się uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie Prawa budowlanego czy odpowiednich wcześniejszych przepisów lub uprawnieniami zagranicznymi równoważnymi, uznanymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z art. 12 a Prawa budowlanego, tj. Ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 18.03.2008 r. posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej oraz posiadającą doświadczenie w zakresie pełnienia funkcji Kierownika Budowy - minimum 2 (dwa) lata na stanowisku Kierownika Budowy. UWAGA! Jako minimalne kwalifikacje zawodowe rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych, przepracowane na stanowisku takim jak zaproponowano w ofercie. W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: a) wykaz osób, którego wzór stanowi Załącznik nr 5, wraz z oświadczeniem o posiadaniu przez te osoby uprawnień. Wykaz osób, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, a które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia musi zawierać informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. Ocena spełniania warunku w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w ww. dokumentach złożonych wraz z ofertą.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 150 000,00 złotych oraz jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 150 000,00 zł. W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: a) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości minimum 150 000,00 złotych, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) opłacona polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 150 000,00 zł. UWAGA! Wykazanie posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności w zakresie innym niż związanej z przedmiotem zamówienia nie będzie uznawane przez Zamawiającego za spełnienie warunku udziału w postępowaniu. Opłaconą polisę musi mieć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, ale aby spełnić warunek wystarczy, że łącznie Wykonawcy będą mieli ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na łączną kwotę 150 000,00 zł. Zgodnie z art. 26 ust. 2c Ustawy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku. Ocena spełniania warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w ww. dokumentach złożonych wraz z ofertą.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych we wzorze umowy - Załącznik nr 6 do SIWZ, z uwzględnieniem podawanych we wzorze umowy warunków ich wprowadzenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_pomorze/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Pomorze, Pomorze 8, 16-506 Giby, pokój nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2015 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Pomorze, Pomorze 8, 16-506 Giby, pokój nr 2 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający otworzy oferty w dniu 2015-07-10 o godz. 09:15, w siedzibie Zamawiającego, w Sali Narad Nadleśnictwa Pomorze.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.