Sieniawa: Przygotowanie, dowóz i wydawanie obiadów w placówkach oświatowych na terenie Miasta i Gminy Sieniawa
Numer ogłoszenia: 156375 - 2014; data zamieszczenia: 17.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sieniawa , Rynek 1, 37-530 Sieniawa, woj. podkarpackie, tel. 016 6227301, faks 016 6227301.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sieniawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie, dowóz i wydawanie obiadów w placówkach oświatowych na terenie Miasta i Gminy Sieniawa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Gmina Sieniawa z/s w Sieniawie zaprasza do wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na przygotowywanie, dowóz i wydawanie obiadów w placówkach oświatowych na terenie Miasta i Gminy Sieniawa. 2. Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i wydawanie obiadów 2-daniowych (zupa, drugie danie) i napoju dla uczniów Szkoły Podstawowej w Sieniawie, Gimnazjum w Sieniawie, Zespołu Szkół w Sieniawie w stołówce Szkoły Podstawowej w Sieniawie oraz przygotowywanie, dowóz i wydawanie obiadów jednodaniowych i napoju do Szkoły Podstawowej w Dobrej, Szkoły Podstawowej w Czerwonej Woli, Szkoły Podstawowej w Rudce, Szkoły Podstawowej w Wylewie. Obiady wydawane będą w dni nauki szkolnej - od poniedziałku do piątku. 3. Pod pojęciem obiadów jednodaniowych należy rozumieć (trzy razy w tygodniu drugie danie - poniedziałek, środka, piątek; dwa razy w tygodniu pożywna zupa- wtorek, czwartek). Pod pojęciem pożywna zupa należy rozumieć zupę z tzw. mięsną wkładką podaną ze świeżym pieczywem bez ograniczenia ilościowego. Drugie danie ma być posiłkiem mięsnym/rybnym z urozmaiconymi surówkami lub gotowanymi jarzynami. Do mięsa mogą być podawane ziemniaki, kasze, ryż lub makaron. Drugie danie mogą tez stanowić pierogi, naleśniki, kopytka, makaron z sosem, krokiety lub inne. 4. Obiady powinny być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia. Powinny być urozmaicone o wysokiej wartości odżywczej, atrakcyjne pod względem organoleptycznym. Waga posiłków powinna się przedstawiać następująco: zupa 400 g, ziemniaki, kasza, ryż lub makaron - 200g, mięso lub ryba - 100g, surówka lub jarzyny - 100 g, pierogi, naleśniki z serem, kopytka, makaron z sosem, krokiety lub inne - 200g, napój ( kompot / herbata) - 200 ml. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania badań sprawdzających kaloryczność i wagę zamawianego posiłku. W przypadku stwierdzenia, że posiłek nie spełnia parametrów określonych w zamówieniu, Zamawiający kosztami badania obciąży Wykonawcę. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności rodzajowo tych samych posiłków w ciągu tygodnia. Wykonawca w ramach świadczonych usług zobowiązany jest do współpracy z Dyrektorami Szkół i Kierownikiem Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieniawie. Wykonawca w pierwszym dniu każdego miesiąca będzie dostarczał miesięczny jadłospis do Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieniawie, oraz do Dyrektorów szkół, w których prowadzone jest dożywianie. 5. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania, wydawania i dostarczania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa zgodnie z normami HACCP. Ciepły posiłek musi odpowiadać normom odżywczym obowiązującym w tzw. punktach zbiorowego żywienia tj. posiłki winny być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzone z pełnowartościowych, świeżych artykułów spożywczych, posiadających aktualne terminy ważności. 6 Wykonawca gwarantuje wysoką jakość dostarczanego produktu, terminowość dostaw oraz zgodność z obowiązującymi normami i wymogami sanitarnymi. 7 Wykonawca zabezpiecza własny środek transportu przystosowany do przewozu żywności, spełniając przy tym wszelkie wymogi sanitarno-higieniczne oraz naczynia do wydawania posiłków w przypadku takiej konieczności. Długość tras dowozu posiłków wynosi : - Sieniawa - Szkoła Podstawowa w Dobrej - Sieniawa = 14 km, - Sieniawa - Szkoła Podstawowa w Czerwonej Woli - Sieniawa = 20 km, - Sieniawa - Szkoła Podstawowa w Rudce - Sieniawa = 20 km, - Sieniawa - Szkoła Podstawowa w Wylewie - Sieniawa = 4 km. 8. Wykonawca jest zobowiązany do sprzedaży posiłków uczniom nie objętym niniejszym zamówieniem w cenie równej jaką podał w ofercie (samodzielnie wykupującym posiłki). CPV - 55523100-3 usługi w zakresie posiłków szkolnych 55524000-9 usługi dostarczania posiłków szkolnych 55321000-6 usługi przygotowania posiłków IV. WARUNKI PRZYGOTOWANIA POSIŁKÓW: 1. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania wszystkich posiłków objętych przedmiotem zamówienia w pomieszczeniach kuchennych o powierzchni 39,75 m2 budynku Szkoły Podstawowej w Sieniawie, które wyposażone są w podstawowe urządzenia i sprzęt niezbędny do ich przygotowania i wydawania. Wykonawcy w/w pomieszczenie wraz z wyposażeniem włącznie z urządzeniami zostanie udostępnione nieodpłatnie. Wykonawca zobowiązany jest do wykorzystywania lokalu wraz z wyposażeniem i urządzeniami zgodnie z przeznaczeniem na działalność będącą przedmiotem zamówienia. Pomieszczenie kuchenne wraz z wyposażeniem i urządzeniami będzie przekazane Wykonawcy w użytkowanie nieodpłatnie na okres prowadzenia działalności będącej przedmiotem zamówienia. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność materialną za oddane w użytkowanie pomieszczenia i wyposażenie tych pomieszczeń, zobowiązuje się do utrzymania wyposażenia kuchni w należytym stanie technicznym i ponoszenia ewentualnych kosztów napraw sprzętu i urządzeń znajdujących się w w/w lokalu. Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego przestrzegania przepisów higieniczno - sanitarnych podczas przygotowywania, transportu, wydawania posiłków oraz po ich wydaniu, w placówkach oświatowych, w których prowadzone jest dożywianie. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania w czystości naczyń przed i po spożyciu przez dzieci posiłków, ponosi wszelkie koszty z tym związane (m. in. zapewnienie środków czystości do mycia naczyń, środków do zmywarek itp.) Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy na odbiór i unieszkodliwianie odpadów pokonsumpcyjnych. Posiłki Wykonawca dostarczać będzie własnym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, spełniając przy tym wszelkie wymogi sanitarno-higieniczne w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej ochrony, temperatury oraz jakości przewożonych posiłków. Harmonogram dostarczania oraz miejsce wydawania posiłków Wykonawca ustali bezpośrednio z Dyrektorami poszczególnych szkół. Dożywianiem objęte będą dzieci zakwalifikowane do tej formy pomocy przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sieniawie. Wykonawca będzie pokrywał koszty zużycia gazu, energii elektrycznej, zimnej i ciepłej wody, zgodnie ze wskazaniem liczników oraz koszty wywozu nieczystości stałych. 2. Przewidywana ilość posiłków dofinansowywanych przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sieniawie wynosi: - pełnych obiadów - około 130 dziennie, - ? pełnej porcji - około 50 dziennie, - obiadów jednodaniowych - około 85 dziennie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby obiadów w zależności od liczby dzieci które kwalifikują się do dofinansowania. Dzienny koszt ? porcji obiadu nie może przekroczyć 50% kwoty pełnego obiadu. Dzienny koszt obiadu jednodaniowego nie może przekroczyć 80% kwoty pełnego obiadu. Posiłki wydawane będą w dniach nauki szkolnej..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia (wg zasady spełnia - nie spełnia) posiadania przez Wykonawców uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonali należycie lub wykonują (przez okres przynajmniej 6 miesięcy) co najmniej 1 usługę związaną z przygotowywaniem, dostarczaniem i wydawaniem obiadów w placówkach oświatowych na dożywianiu dzieci i młodzieży o wartości zbliżonej do przedmiotu zamówienia i oferowanej ceny lub wyższe. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu wykonanych dostaw metodą warunku granicznego spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia (wg zasady spełnia - nie spełnia) dysponowania przez Wykonawców odpowiednim potencjałem technicznym zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia (wg zasady spełnia - nie spełnia) dysponowania przez Wykonawców osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia (wg zasady spełnia - nie spełnia) zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę wraz z załącznikiem Nr 1 do formularza, Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.sieniawa.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Sieniawie ul. Rynek 1 , 37-530 Sieniawa pok Nr 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2014 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Sieniawie ul. Rynek 1 , 37-530 Sieniawa pok. Nr 1. Sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 5 WE WROCŁAWIU
- dostawa posiłków gotowych (cateringu) oraz serwisu kawowego dla uczestników turnieju szachowego zorganizowanego w ramach projektu "Łódzkie gra w szachy"
- Sukcesywna usługa cateringowa z zakresu przygotowania, dostarczania i podawania posiłków na spotkania oraz różne eventy organizowane przez komórki organizacyjne Ministerstwa Cyfryzacji
- Dostawa posiłków gotowych (cateringu) oraz serwisu kawowego dla uczestników projektu
- Świadczenie usługi żywienia dla pracowników UMK, emerytów i rencistów oraz ich rodzin przebywających na wczasach w Bachotku w sezonie letnim 2024
- Usługa cateringowa w postaci przygotowania i dostawy posiłków dla uczestników Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowej Sarzynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.