eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobiór › Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Kobiór

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-25

Kobiór: Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Kobiór
Numer ogłoszenia: 156340 - 2015; data zamieszczenia: 25.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobiór , ul. Kobiórska 5, 43-210 Kobiór, woj. śląskie, tel. 32 2188182; 2188288; 2188529, faks 0-32 218 82 88.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobior.pl, www.bip.kobior.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Kobiór.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 3.1 Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych, od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, niezamieszkałych oraz z Punktu Selektywnego Gromadzenia Odpadów Komunalnych (PSZOK), w okresie od 9 lipca 2015 do 31 grudnia 2015, z transportem do instalacji regionalnej, ujętej w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami Województwa Śląskiego dla Regionu 4. Jako instalację regionalną spełniającą kryterium bliskości i najlepszej dostępnej technologii , zamawiający wskazuje instalację przedsiębiorstwa MASTER - Odpady i Energia Sp. z o.o. , z siedzibą w Tychach, przy ul. Lokalnej 11 Z powyższym podmiotem zlecający zawarł umowę na zagospodarowanie odpadów z terenu gminy Kobiór , z mocą obowiązującą do końca 2015 roku. Do wskazanej instalacji winny trafiać w szczególności zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych. 3.2 Przedmiot zamówienia obejmuje: 3.2.1 Świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych z terenu Gminy Kobiór powstających na: a) nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, na podstawie art. 6c ust.1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, b) nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, o których mowa w art. 6c ust.2 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, c) nieruchomości, które w części stanowią nieruchomość na której zamieszkują mieszkańcy, a w części, na której nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, 3.2.2 Dostarczanie właścicielom nieruchomości worków LDPE do selektywnej zbiórki odpadów zgodnie z zapisami pkt. 8 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, w kolorze niebieskim, żółtym, zielonym i brązowym o pojemności 120l. Szacunkowa ilość worków jaką powinien dostarczyć wykonawca właścicielom nieruchomości na terenie Kobióra w okresie realizacji umowy (6 miesięcy) , oszacowana została na 70.000 szt. 3.2.3 Prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Kobiórze w zakresie i czasie funkcjonowania określonym w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia- pkt.9 3.3 Wykaz ilości nieruchomości, objętych przedmiotem zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Średnia liczba nowo odebranych budynków w trzech ostatnich latach wynosiła około 20 na rok. W związku z powyższym należy założyć, że 10 budynków zostanie odebranych w okresie obowiązywania umowy o świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych i należy uwzględnić je w kalkulacji ceny oferty. Informacje o odebranych nowych budynkach lub zaistniałych zmianach zostanie przekazana Wykonawcy niezwłocznie po złożeniu deklaracji przez właściciela tej nieruchomości. 3.4 Charakterystyka Gminy Kobiór: a) Powierzchnia Gminy (polana śródleśna zabudowana) - 603 ha b) Liczba mieszkańców zameldowanych w Gminie Kobiór - 4891 (stan na 31.05.2015) c) Zabudowa jednorodzinna ( ilość nieruchomości zamieszkałych) - 1106 d) Ilość nieruchomości niezamieszkałych - 80 ( w tym 25 o charakterze mieszanym) e) Ilość nieruchomości wielorodzinnych (ponad 2 lokale) - 13 f) Ilość osób zarejestrowanych w złożonych deklaracjach (nieruchomości zamieszkałe ) - 4563 g) Ilość nieruchomości o utrudnionym dojeździe do posesji: około 169 Utrudniony dostęp do nieruchomości wynika z: - niewystarczającej szerokości dróg dojazdowych , - braku placów nawrotowych co wymusza dojazd do nieruchomości poprzez manewr cofania pojazdu komunalnego - rodzaju nawierzchni niektórych dróg, h)Łączna długość wszystkich dróg przy których zlokalizowane są nieruchomości - 35 km 3.5 W 2014 roku ilość i rodzaj odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie gminy Kobiór, oraz z PSZOK-u przez uprawniony podmiot, wynosiła :(dane z załączników do faktur za zagospodarowanie odpadów komunalnych NAZWA MASA [Mg] niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 493 popiół z palenisk domowych ( szacunek) 493 segregowane odpady komunalne(tworzywa,papier,tektura,szkło opak.) 198 papa odpadowa 12 odpady biodegradowalne ( w tym trawa i liście) 505 gruz budowlany 90 odpady wielkogabarytowe 68 elektroodpady 11 inne odpady 17 RAZEM: 1887 Przewidywany strumień wszystkich odpadów komunalnych bezpośrednio z nieruchomości na czas trwania umowy ( drugie półrocze 2015 roku) , wynosi około 1000 Mg. Podane ilości odpadów zostały udostępnione w celu sporządzenia oferty. Faktyczne ilości odpadów mogą nie pokrywać się z danymi Zamawiającego; przy kalkulacji cen Wykonawca powinien polegać również na swojej wiedzy i doświadczeniu. 3.6 Wykonawca zobowiązany jest do realizacji harmonogramu odbioru odpadów przedłożonego w załączniku nr 3. Powyższy harmonogram winien być uzupełniony i skorygowany o: - wprowadzenie od 1 październik 2015 wywozu selektywnego popiołu z nieruchomości - rezygnację z odbioru odpadów biodegradowalnych w miesiącu grudniu 2015 3.7 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera - załącznik nr 1 do SIWZ. 3.8 Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ - Wzór umowy. 3.9 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3.10 Wspólny Słownik Zamówień (CPV):Kody CPV: 90513100-7 - usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych, 90511000-5 - usługi wywozu odpadów, 90512000-9 - usługi transportowe odpadów, 18930000-7 - worki i torby. 3.11 Termin wykonania całości przedmiotu zamówienia ustala się na okres 6 miesięcy, licząc od daty podpisania umowy, jednakże nie wcześniej niż od dnia 9 lipca 2015 roku..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z ustawą PZP.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00-7, 90.51.10.00-5, 90.51.20.00-9, 18.93.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 09.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 7. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 7.1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 20.000 zł /słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 7.2 Wadium należy wnieść w terminie do dnia 3.07.2015do godz. 13:00. 7.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: a) pieniądza, b) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancji bankowych, d) gwarancji ubezpieczeniowych, e) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275,z późn. zm.). 7.4 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Gminy Kobiór nr 19 84 4800040017615420240235 ,a kserokopię potwierdzenia wpłaty potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy dołączyć do oferty. 7.5 Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w pokoju nr 12 Referat Finansów, Kobiór, ul. Kobiórska 5, a kserokopie/ę potwierdzona/ą za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, dołączyć do oferty. 7.6 Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 7.7 W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone w: 1) art. 46 ust. 4a. ustawy PZP tj. wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, tj.: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7.8 W treści dokumentu wadialnego należy zawrzeć bezwarunkowy obowiązek wypłaty wadium przez gwaranta (poręczyciela) na pierwsze wezwanie Zamawiającego, w razie zgłoszenia przez Zamawiającego okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4.2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli prawa nakładają obowiązek ich posiadania: a) posiadanie wymaganego prawem zezwolenia na transport odpadów będących przedmiotem niniejszego zamówienia, wynikającego z przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2013r. poz. 21), Zamawiający uzna warunek za spełniony również w przypadku, gdy Wykonawca posiada zezwolenie na odzysk i unieszkodliwienie odpadów we wskazanym zakresie i na podstawie art.45 ustawy o odpadach jest zwolniony z obowiązku uzyskania zezwolenia na transport odpadów, b) posiadanie wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Kobiór W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich Wykonawców łącznie; jeden Wykonawca nie musi samodzielnie spełniać powyższych warunków.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4.3. Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentują, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje usługę lub usługi odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz odbierania odpadów segregowanych łącznie od co najmniej 5.000 osób oraz łącznej masie odpadów nie mniejszej niż 2000Mg na rok, przyjmując okres świadczenia usługi nie krótszy niż 12 kolejnych miesięcy; Zamawiający dopuszcza spełnienie powyższego warunku w ramach realizacji przez Wykonawcę jednej usługi lub większej liczby usług. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena ww. warunku dotyczyć będzie wszystkich Wykonawców łącznie; jeden Wykonawca nie musi samodzielnie spełniać powyższych warunków.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4.4. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykonawca udokumentuje, dysponowanie co najmniej następującym sprzętem i wyposażeniem do realizacji niniejszego zamówienia: a) minimum dwa pojazdy bezpylne z grzebieniem i widłowym mechanizmem załadowczym przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych z funkcją kompaktującą, b) minimum dwa pojazdy przystosowane do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych, c) minimum jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej, d) minimum 2 pojazdy wyposażone w dźwig hakowy lub bramowy. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena ww. warunku dotyczyć będzie wszystkich Wykonawców łącznie; jeden Wykonawca nie musi samodzielnie spełniać powyższych warunków.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4.5. Sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. Wykonawca udokumentuje, że : a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100.000,00 PLN, b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100.000,00 W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena ww. warunku dotyczyć będzie wszystkich Wykonawców łącznie; jeden Wykonawca nie musi samodzielnie spełniać powyższych warunków. W/w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie 5.1 niniejszej specyfikacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin płatności - 5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kobior.pl,
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kobiór ul. Kobiórska 5 43-210 Kobiór.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2015 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy Kobiór ul. Kobiórska 5 43-210 Kobiór pokój nr 5 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.