eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brodnica › Wykonanie usługi wielobranżowego inspektora nadzoru inwestorskiego wraz z koordynacją robót dla zadania p.n.Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa istniejących obiektów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy. - sprawa nr ZP/6/2014

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2014-07-17

Brodnica: Wykonanie usługi wielobranżowego inspektora nadzoru inwestorskiego wraz z koordynacją robót dla zadania p.n.: Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa istniejących obiektów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy. - sprawa nr ZP/6/2014
Numer ogłoszenia: 156323 - 2014; data zamieszczenia: 17.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy , ul. Wiejska 9, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 668 91 00, faks 56 668 91 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozbrodnica.webc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi wielobranżowego inspektora nadzoru inwestorskiego wraz z koordynacją robót dla zadania p.n.: Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa istniejących obiektów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy. - sprawa nr ZP/6/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach oraz koordynacja prowadzonych robót w zadaniu pt. Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa istniejących obiektów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy. Zadanie nr 1 - Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa istniejących obiektów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy - (Seg. A, B, C + Bud. Administracyjny + Bud. Poradni Specjalistycznych). Zadanie nr 3 - Dostawa i montaż TK oraz cyfrowego aparatu RTG do Zakładu radiologii ogólnej i diagnostyki obrazowej wraz z adaptacją pomieszczeń. Podział zadań wynika z postępowania przetargowego na wykonanie robót budowlanych. W zakres postępowania przetargowego na nadzór wchodzi wykonywanie usług dla tych zadań inwestycyjnych. Prace budowlane wykonywane będą zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez Biuro Architektoniczno - Wykonawcze ARCHIBIS 25-419 Kielce ul. Rolna 8, oraz na podstawie dokumentacji wykonanej przez wykonawcę zadania nr 3, Wykonawca będzie wykonywał swoje obowiązki od dnia przekazania dokumentacji projektowej dla zadania nr 1. Termin wykonania zamówienia - do czasu zakończenia realizacji przedsięwzięcia p.n.: Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa istniejących obiektów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy. wydłużony o okres 30 dni na rozliczenie zadania realizowanego przez wykonawcę robót budowlano - montażowych. Przewidywane rozpoczęcie robót budowlano - montażowych to 01.09.2014r. natomiast przewidywane zakończenie tych robót to 31.08.2015r. Podane terminy są prognozowane i zależą od rozstrzygnięcia niniejszego postępowania i postępowania p.n.: Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa istniejących obiektów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy. Miejsce wykonania zamówienia - ul. Wiejska 9, 87-300 Brodnica.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy 71.24.40.00 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 13.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 12.1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 5 000 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania uprawnień do wykonywania niniejszego zamówienia, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (pkt 9.1.1 SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (Załącznik nr 1 do SIWZ wystarczy złożyć w 1 egzemplarzu.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, następujących usług: a) co najmniej 1 usługę wielobranżowego nadzoru inwestorskiego obiektu służby zdrowia prywatnego lub publicznego w ruchu (czynnego) o wartości robót budowlanych co najmniej 5.000.000 zł brutto (pięć milionów złotych) oraz b) co najmniej 1 usługę wielobranżowego nadzoru inwestorskiego obiektu użyteczności publicznej o wartości robót budowlanych co najmniej 20.000.000 zł brutto (dwadzieścia milionów złotych). W celu wykazania spełniania ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania przez Wykonawcę odpowiedniego potencjału technicznego, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (pkt 9.1.1 SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (Załącznik nr 1 do SIWZ wystarczy złożyć w 1 egzemplarzu.)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania przez Wykonawcę odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, jeżeli Wykonawca: a) złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (Załącznik nr 5b do SIWZ); b) złoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Załącznik nr 5a do SIWZ) potwierdzający dysponowanie co najmniej: - inspektorem nadzoru w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, posiadającym aktualne i stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń oraz minimum 3 - letnie doświadczenie zawodowe po uzyskaniu tych uprawnień. - inspektorem nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadającym aktualne i stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń oraz minimum 3 - letnie doświadczenie zawodowe po uzyskaniu tych uprawnień. - inspektorem nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającym aktualne i stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń oraz minimum 3 - letnie doświadczenie zawodowe po uzyskaniu tych uprawnień. - inspektorem nadzoru w specjalności telekomunikacyjnej w zakresie linii, instalacji i urządzeń liniowych lub w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, linii, instalacji i urządzeń w telekomunikacji: telekomunikacja przewodowa wraz z infrastrukturą towarzyszącą, posiadającym aktualne i stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń oraz minimum 3 - letnie doświadczenie zawodowe po uzyskaniu tych uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do wykonywania niniejszego zamówienia, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (pkt 9.1.1. SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (Załącznik nr 1 do SIWZ wystarczy złożyć w 1 egzemplarzu.)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

9.2. Pozostałe dokumenty wymagane przez Zamawiającego stanowiące integralną część oferty: 9.2.1. Podpisany i wypełniony Formularz oferty Załącznik nr 3 do SIWZ. W wypadku oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 9.2.2. Jeżeli Wykonawca zamierza wykonywać zamówienie z udziałem podwykonawców, wówczas dodatkowo należy złożyć wypełniony i podpisany Załącznik nr 6 do SIWZ. 9.2.3. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli ma zastosowanie).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy mogą dotyczyć: 1) zmiany terminu wykonania usługi, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia realizacji przedmiotu umowy z powodu przedłużenia czasu trwania inwestycji, niemożliwego do przewidzenia w dniu składania ofert. Termin wykonania usługi zostanie wtedy przedłużony o czas trwania inwestycji plus okres 30 dni na jej rozliczenie. Przedłużenie terminu realizacji umowy nie wpłynie na wzrost wartości umowy; 2) Zmiana stawki podatku VAT określonej w umowie w przypadku zmiany ustawy o podatku Vat - dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie stawki Vat, wartości brutto wynagrodzenia podanego w umowie, wartość netto pozostaje bez zmian; 3) Osób oddelegowanych do realizacji umowy, o których mowa w § 6 ust. 3 umowy w przypadku rozwiązania stosunku pracy lub umowy z osobą upoważnioną do współpracy. Zmiana osoby jest możliwa na inną legitymującą się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i doświadczeniem w stosunku do określonych w warunkach SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zozbrodnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Wiejska 9, 87-300 Brodnica Zamówienia publiczne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Wiejska 9, 87-300 Brodnica - Sekretariat I p. budynek Administracji.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.