eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › DostawaPakiet nr 1- 6odczynników do wykonywania badań z zakresu serologii grup krwi techniką probówkową dla potrzeb Pracowni Immunologii Transfuzjologicznej z Bankiem Krwi w okresie 24 miesięcy; Pakiet nr 7 - mikrokart żelowych, odczynników i krwinek do manualnej metody mikrokolumnowej wraz z dzierżawą 4 wirówek przeznaczonych do wirowania mikrokart żelowych i 2 inkubatorów do mikrokart żelowych dla potrzeb Pracowni Immunologii Transfuzjologicznej z Bankiem Krwi w okresie 24 miesięcy oraz przeprowadzenie szkolenia personelu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-26

Elbląg: Dostawa: Pakiet nr 1- 6: odczynników do wykonywania badań z zakresu serologii grup krwi techniką probówkową dla potrzeb Pracowni Immunologii Transfuzjologicznej z Bankiem Krwi w okresie 24 miesięcy; Pakiet nr 7 - mikrokart żelowych, odczynników i krwinek do manualnej metody mikrokolumnowej wraz z dzierżawą 4 wirówek przeznaczonych do wirowania mikrokart żelowych i 2 inkubatorów do mikrokart żelowych dla potrzeb Pracowni Immunologii Transfuzjologicznej z Bankiem Krwi w okresie 24 miesięcy oraz przeprowadzenie szkolenia personelu.
Numer ogłoszenia: 156213 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu , ul. Królewiecka 146, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (055) 2344111, faks 055 2345547.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.elblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa: Pakiet nr 1- 6: odczynników do wykonywania badań z zakresu serologii grup krwi techniką probówkową dla potrzeb Pracowni Immunologii Transfuzjologicznej z Bankiem Krwi w okresie 24 miesięcy; Pakiet nr 7 - mikrokart żelowych, odczynników i krwinek do manualnej metody mikrokolumnowej wraz z dzierżawą 4 wirówek przeznaczonych do wirowania mikrokart żelowych i 2 inkubatorów do mikrokart żelowych dla potrzeb Pracowni Immunologii Transfuzjologicznej z Bankiem Krwi w okresie 24 miesięcy oraz przeprowadzenie szkolenia personelu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1: odczynniki do wykonywania badań z zakresu serologii grup krwi techniką probówkową dla potrzeb Pracowni Immunologii Transfuzjologicznej z Bankiem Krwi (7 pozycji); Pakiet nr 2: odczynniki do wykonywania badań z zakresu serologii grup krwi techniką probówkową dla potrzeb Pracowni Immunologii Transfuzjologicznej z Bankiem Krwi (6 pozycji); Pakiet nr 3: odczynniki do wykonywania badań z zakresu serologii grup krwi techniką probówkową dla potrzeb Pracowni Immunologii Transfuzjologicznej z Bankiem Krwi (22 pozycje); Pakiet nr 4: odczynniki do wykonywania badań z zakresu serologii grup krwi techniką probówkową dla potrzeb Pracowni Immunologii Transfuzjologicznej z Bankiem Krwi (1 pozycja); Pakiet nr 5: odczynniki do wykonywania badań z zakresu serologii grup krwi techniką probówkową dla potrzeb Pracowni Immunologii Transfuzjologicznej z Bankiem Krwi (3 pozycje); Pakiet nr 6: odczynniki do wykonywania badań z zakresu serologii grup krwi techniką probówkową dla potrzeb Pracowni Immunologii Transfuzjologicznej z Bankiem Krwi (1 pozycja); Pakiet nr 7: mikrokarty żelowe, odczynniki i krwinki do manualnej metody mikrokolumnowej (16 pozycji) wraz z dzierżawą 4 wirówek przeznaczonych do wirowania mikrokart żelowych i 2 inkubatorów do mikrokart żelowych dla potrzeb Pracowni Immunologii Transfuzjologicznej z Bankiem Krwi w okresie 24 miesięcy oraz przeprowadzenie szkolenia personelu Pracowni i pracowników personelu obsługi technicznej (pracowników Sekcji Sprzętu Medycznego) w zakresie obsługi dzierżawionych wirówek i inkubatorów..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6, 33.69.62.00-7, 33.12.41.00-6, 80.51.10.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca załączy do oferty - Oryginał oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca załączy do oferty - Oryginał oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca załączy do oferty - Oryginał oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca załączy do oferty - Oryginał oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca załączy do oferty - Oryginał oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

I. Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Wypełnione arkusze asortymentowo-cenowe (Załączniki nr 1/ 2/ 3/ 4/ 5/ 6/ 7 do SIWZ) - odpowiednio do zakresu złożonej oferty. 2. Wypełniony arkusz z parametrami podlegającymi ocenie (Pakiet nr 2) - Załącznik nr 2.1. do SIWZ. 3. Wypełniony arkusz asortymentowo-cenowy (Pakiet nr 7 - koszt dzierżawy wirówek i inkubatorów) - Załącznik nr 7.1. do SIWZ. 4. Parametry wymagane dla wirówek, warunki wymagane serwisu i szkoleń (Pakiet nr 7) - Załącznik nr 7.2. do SIWZ. 5. Parametry wymagane dla inkubatorów, warunki wymagane serwisu i szkoleń (Pakiet nr 7) - Załącznik nr 7.3. do SIWZ. 6. Wypełniony arkusz z parametrami podlegającymi ocenie (Pakiet nr 7) - Załącznik nr 7.4. do SIWZ. 7. Formularz ofertowy - Załącznik Nr 8 do SIWZ. 8. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 9. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym z kryteriami oceny ofert oraz Załącznikami do SIWZ oraz że przyjmuje je bez zastrzeżeń. 10. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się do podpisania umowy sprzedaży/ umowy sprzedaży i umowy dzierżawy, stanowiących Załączniki Nr 12, 13, 14 do SIWZ. 11. Oświadczenie Wykonawcy, że wirówki oraz inkubatory w dniu przekazania do użytkowania będą w pełni sprawne. 12. Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy/ nie powierzy podwykonawcom. 13. Wykaz wszystkich dokumentów - spis zawartości złożonej oferty. II. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: Dla Pakietów nr 1-6: 1. Dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych np. deklaracje CE/ oznakowanie z numerem jednostki notyfikowanej, dokumenty dopuszczające do obrotu na rynku polskim. Na wyroby nie zakwalifikowane jako wyroby medyczne Wykonawca składa stosowne oświadczenie - dotyczy Pakietów nr 1-6. 2. Aktualne karty charakterystyki (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 13.11.2007 r.) dla zaoferowanych odczynników kwalifikowanych jako substancje niebezpieczne w rozumieniu przepisów o substancjach i preparatach chemicznych (Rozp. Min. Zdr. z dnia 02.09.2003 r. w sprawie wykazu substancji niebezpiecznych wraz z klasyfikacją i oznakowaniem - Dz.U. 03.199.1948 r.) lub stosowne oświadczenie, iż oferowane odczynniki nie posiadają w swoim składzie substancji niebezpiecznych, dla których producenci nie wystawiają kart charakterystyki - dotyczy Pakietów nr 1-6. 3. Dokument potwierdzający, że odczynniki są umieszczone w wykazie A lub B (zgodnie z Rozp.Min. Zdr. z dnia 12.01.2011 r.) - dotyczy Pakietu nr 1 poz. 1, 3, 4, 5, 7; Pakietu nr 2 poz. 1-6; Pakietu nr 3 poz. 1-5, 12, 13, 17, 18; Pakietu nr 5 poz. 1-3. 4. Instrukcję wykonania badań i odczytu reakcji w języku polskim dla poszczególnych odczynników - dotyczy Pakietów nr 1, 2, 3, 4, 6. 5. Opisy i metodyki w języku polskim - dotyczy Pakietów nr 1, 2, 3, 4, 6. 6. Oświadczenie o niezmienności producenta dostarczanych odczynników przez cały okres trwania umowy - dotyczy Pakietu nr 1, 2, 5. 7. Bezpłatne próbki oferowanych odczynników (w oryginalnych opakowaniach) wraz z instrukcją użycia odczynników, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego - dotyczy Pakietu nr 2 poz. 1-6. Dostarczone próbki zostaną zużyte przez Zamawiającego do badania jakości oferowanych produktów. W związku z tym Zamawiający zastrzega, że próbki nie będą podlegały zwrotowi. 8. Obowiązujące świadectwa kontroli jakości dla dostarczonych odczynników - dotyczy Pakietów nr 1, 2, 3, 4, 5, 6. 9. Dokumenty, na podstawie których Zamawiający dokona oceny parametrów jakościowych określonych w Załączniku nr 2.1. do SIWZ (parametry podlegające ocenie) - dotyczy odczynników z Pakietu nr 2 poz. nr 1-6. 10. Opis użycia krwinek do poszczególnych testów w języku polskim - dotyczy Pakietu nr 5. 11. Ulotki/ katalogi/ foldery z wydrukiem nazwy krwinek, fenotypów, terminem ważności oraz instrukcje wykonywania badań w języku polskim - dotyczy Pakietu nr 5 poz. 1, 2, 3. 12. Wykaz konfiguracji antygenowej na krwinkach do identyfikacji swoistości przeciwciał (dotyczy Pakietu nr 5 poz. 1). 13. Harmonogram dostaw zgodnie, z którym będą dostarczane krwinki (na abonament) 1 x w miesiącu - dotyczy Pakietu nr 5. Dla Pakietu nr 7: 1. Dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych - dotyczy mikrokart żelowych, odczynników, krwinek, wirówek i inkubatorów. Na wyroby nie zakwalifikowane jako wyroby medyczne Wykonawca składa stosowne oświadczenie. 2. Aktualne karty charakterystyki (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 13.11.2007 r.) dla zaoferowanych odczynników kwalifikowanych jako substancje niebezpieczne w rozumieniu przepisów o substancjach i preparatach chemicznych (Rozp. Min. Zdr. z dnia 02.09.2003 r. w sprawie wykazu substancji niebezpiecznych wraz z klasyfikacją i oznakowaniem - Dz.U. 03.199.1948 r.) lub stosowne oświadczenie, iż oferowane odczynniki nie posiadają w swoim składzie substancji niebezpiecznych, dla których producenci nie wystawiają kart charakterystyki. 3. Dokument potwierdzający, że krwinki wzorcowe są umieszczone w wykazie A lub B (zgodnie z Rozp. Min. Zdr. z dnia 12.01.2011 r.). 4. Opis użycia mikrokart, gotowych krwinek i innych odczynników do poszczególnych testów w języku polskim. 5. Szczegółową konfigurację antygenową na krwinkach do wykrywania przeciwciał z poz. nr 13, 14, 15, 16. 6. Harmonogram dostaw krwinek wzorcowych i mikrokart. 7. Certyfikat zgodności produktu z dyrektywą 98/79/EC(IVD)-CE na wirówkę i inkubator. 8. Oświadczenie autoryzowanego serwisu potwierdzającego sprawność urządzeń w chwili przekazania dla użytkownika. 9. Opis zaoferowanego przedmiotu zamówienia, polskojęzyczne ulotki, katalogi, foldery lub materiały informacyjne, z których jednoznacznie wynika, że zaoferowane wirówki i inkubatory spełniają wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry określone w Załącznikach nr 7.2. i 7.3. do SIWZ. 10. Polskojęzyczne ulotki, katalogi, foldery lub materiały informacyjne, z których jednoznacznie wynika, że zaoferowana mikrokarta z poz. nr 9 spełnia parametry wymienione w Załączniku nr 7.4. do SIWZ (parametry oceniane), których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie Zamawiającego - dotyczy w przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje mikrokartę 5-składnikową. 11. Oświadczenie autoryzowanego serwisu o walidacji wirówek i inkubatorów, w przypadku zaoferowania do dzierżawy używanych wirówek i inkubatorów. III. Oferta wspólna Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia i musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony dopuszczają zmiany treści umowy czasowe i trwałe w trakcie jej obowiązywania w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług - wynagrodzenie Wykonawcy w odniesieniu do niezrealizowanej części zamówienia zmienia się stosownie do ceny brutto wynikającej z nowej stawki począwszy od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających zmianę, przy czym w przypadku wzrostu wynagrodzenia wykonawcy jest on zobowiązany wykazać wpływ zmiany na koszty wykonania zamówienia; 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę - wynagrodzenie Wykonawcy w odniesieniu do niezrealizowanej części zamówienia zmienia się począwszy od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających zmianę, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, co zobowiązany jest on wykazać, także w przypadku obniżenia tych kosztów; zmiana wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić jedynie w przypadku zmiany wynagrodzenia osób zatrudnionych u Wykonawcy w oparciu o umowę o pracę, które bezpośrednio wykonują zamówienie; 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - wynagrodzenie wykonawcy w odniesieniu do niezrealizowanej części zamówienia zmienia się począwszy od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających zmianę, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, co zobowiązany jest on wykazać, także w przypadku obniżenia tych kosztów. 2. W razie wejścia w życie zmian, o których mowa w pkt 1 w trakcie okresu rozliczeniowego Wykonawca wystawi fakturę uwzględniającą dwie różne stawki wynagrodzenia. 3. Roszczenie Wykonawcy o dokonanie zmian w umowie opisanych w pkt 1 wygasa, jeżeli nie zostanie zgłoszone, łącznie z wykazaniem wpływu zmiany na koszty wykonania zamówienia, w terminie 30 dni od wejścia w życie przepisów wprowadzających zmiany. 4. Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w razie zajścia okoliczności wymienionych w pkt 1 zostaną wprowadzone aneksem do umowy, przy czym Zamawiającemu przysługuje prawo rozwiązania umowy za 30-dniowym pisemnym wypowiedzeniem, jeżeli w wyniku zmian opisanych w pkt 1 wynagrodzenie Wykonawcy wzrośnie o więcej niż 5% w odniesieniu do niezrealizowanej części zamówienia, a do zakończenia umowy pozostaje okres dłuższy niż 6 miesięcy. 5. W terminie 5 dni od daty zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia szczegółowej kalkulacji tj. koszty wynagrodzenia oraz wysokość składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne pod rygorem nie uznania przez Zamawiającego zasadnych roszczeń zmiany wynagrodzenia o którym mowa w pkt 1. 6. Strony dopuszczają zmianę umowy w zakresie obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia. 7. W przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego zamienić dotychczasowy wyrób na nowy produkt o tych samych właściwościach i parametrach lub lepszych po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie, chyba że Wykonawca wykaże, że brak jest wyrobu zamiennego. 8. W przypadku udokumentowanych zmian, o których mowa w pkt 1, 6 i 7 zostaną one uzgodnione i po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wprowadzone aneksem do umowy. 9. Strony zastrzegają możliwość przedłużenia aneksem terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania ilości określonych w umowie, przy czym Zamawiającemu przysługuje prawo do rozwiązania umowy bez względu na okres, na jaki ją przedłużono w przypadku zawarcia nowej umowy dotyczącej przedmiotu zamówienia. 10. Aneks zostanie sporządzony przez stronę zainteresowaną i przedstawiony z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem drugiej stronie umowy do akceptacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.elblag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu, Sekcja Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych, pok. 068, ul. Królewiecka 146, 82-300 Elbląg.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu, pok. 44, ul. Królewiecka 146, 82-300 Elbląg.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - odczynniki do wykonywania badań z zakresu serologii grup krwi techniką probówkową dla potrzeb Pracowni Immunologii Transfuzjologicznej z Bankiem Krwi w okresie 24 miesięcy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - odczynniki do wykonywania badań z zakresu serologii grup krwi techniką probówkową (7 pozycji).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - odczynniki do wykonywania badań z zakresu serologii grup krwi techniką probówkową dla potrzeb Pracowni Immunologii Transfuzjologicznej z Bankiem Krwi w okresie 24 miesięcy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2 - odczynniki do wykonywania badań z zakresu serologii grup krwi techniką probówkową (6 pozycji).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Jakość - 15

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - odczynniki do wykonywania badań z zakresu serologii grup krwi techniką probówkową dla potrzeb Pracowni Immunologii Transfuzjologicznej z Bankiem Krwi w okresie 24 miesięcy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 3 - odczynniki do wykonywania badań z zakresu serologii grup krwi techniką probówkową (22 pozycje).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - odczynniki do wykonywania badań z zakresu serologii grup krwi techniką probówkową dla potrzeb Pracowni Immunologii Transfuzjologicznej z Bankiem Krwi w okresie 24 miesięcy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 4 - odczynniki do wykonywania badań z zakresu serologii grup krwi techniką probówkową (1 pozycja).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - odczynniki do wykonywania badań z zakresu serologii grup krwi techniką probówkową dla potrzeb Pracowni Immunologii Transfuzjologicznej z Bankiem Krwi w okresie 24 miesięcy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 5 - odczynniki do wykonywania badań z zakresu serologii grup krwi techniką probówkową (3 pozycje).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - odczynniki do wykonywania badań z zakresu serologii grup krwi techniką probówkową dla potrzeb Pracowni Immunologii Transfuzjologicznej z Bankiem Krwi w okresie 24 miesięcy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 6 - odczynniki do wykonywania badań z zakresu serologii grup krwi techniką probówkową (1 pozycja).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - mikrokarty żelowe, odczynniki i krwinki do manualnej metody mikrokolumnowej wraz z dzierżawą 4 wirówek przeznaczonych do wirowania mikrokart żelowych i 2 inkubatorów do mikrokart żelowych dla potrzeb Pracowni Immunologii Transfuzjologicznej z Bankiem Krwi w okresie 24 miesięcy oraz przeprowadzenie szkolenia personelu Pracowni i pracowników personelu obsługi technicznej (pracowników Sekcji Sprzętu Medycznego) w zakresie obsługi dzierżawionych wirówek i inkubatorów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 7 - mikrokarty żelowe, odczynniki i krwinki do manualnej metody mikrokolumnowej wraz z dzierżawą 4 wirówek przeznaczonych do wirowania mikrokart żelowych i 2 inkubatorów dla potrzeb Pracowni Immunologii Transfuzjologicznej z Bankiem Krwi w okresie 24 miesięcy oraz przeprowadzenie szkolenia personelu (16 pozycji).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 33.12.41.00-6, 80.51.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Jakość - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.