Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-17
Gołdap: Pomiar odcinka drogi publicznej wraz z podziałem geodezyjnym w obrębie Białe Jeziorki gmina Dubeninki oraz wydzielenie budynków osób fizycznych z pasa drogi publicznej położonej na terenie obrębu Ściborki gmina Banie Mazurskie, celem regulacji stanu prawnego nieruchomości w postępowaniach administracyjnych
Numer ogłoszenia: 156185 - 2014; data zamieszczenia: 17.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Gołdapi , ul. Krótka 1, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6154444, faks 087 6154445.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatgoldap.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pomiar odcinka drogi publicznej wraz z podziałem geodezyjnym w obrębie Białe Jeziorki gmina Dubeninki oraz wydzielenie budynków osób fizycznych z pasa drogi publicznej położonej na terenie obrębu Ściborki gmina Banie Mazurskie, celem regulacji stanu prawnego nieruchomości w postępowaniach administracyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a. Pomiar i wydzielenie gruntów zajętych pod drogą publiczną oznaczoną numerem geodezyjnym działki 141/10 na odcinku około 312 m, obręb Białe Jeziorki gmina Dubeninki (podział około 4 działek). b. Wydzielenie budynków z pasa drogowego oznaczonego numerem geodezyjnym działki 142 o powierzchni 1,0100 ha, które częściowo znajdują się w pasie drogi a częściowo na działkach 30/1 i 30/2, położonych w obrębie Ściborki gmina Banie Mazurskie. Obie w/w prace są związane z regulacją stanu prawnego nieruchomości w postępowaniach administracyjnych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami o niezbędnych kwalifikacjach i umiejętnościach do wykonania zamówienia - minimum 1 geodeta z uprawnieniami zawodowymi GUGIK nr 1 i 2 łącznie (załączyć potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie uprawnień zawodowych). Szczegółowy wykaz sporządzony zostanie zgodnie z załącznikiem - nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert - minimum jednego zamówienia o podobnym charakterze, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Dołączyć referencje zleceniodawców potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Szczegółowy wykaz sporządzony zostanie zgodnie z załącznikiem - nr 5 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje sprzętem w postaci instrumentów pomiarowych i komputerów z odpowiednim oprogramowaniem (umożliwiającym import i eksport danych ewidencyjnych w formacie SWDE, DXF lub SHP) oraz z oprzyrządowaniem peryferyjnym. Szczegółowy wykaz sporządzony zostanie zgodnie z załącznikiem - nr 4 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_goldapski/zamowienia_publiczne/137/status/rodzaj/wzp/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, 19-500 Gołdap, ul. Krótka 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2014 godzina 10:45, miejsce: Starostwo Powiatowe, 19-500 Gołdap, ul. Krótka 1, Biuro Obsługi Mieszkańców.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GOŁDAP
- Ambulans typu C wraz z dodatkowym wyposażeniem dla Zespołu Ratownictwa Medycznego stacjonującego w Gołdapi przy ul. Słonecznej 7/9 - powtórka
- Modernizacja dróg powiatowych o numerach: 1974N Linowo - Przerośl, 1790N Rudzie - granica powiatu, 1892N Dubeninki w kierunku msc. Cisówek
- Dokończenie budowy Zakładu Przyrodoleczniczego w Uzdrowisku Gołdap
- Przebudowa drogi gminnej we wsi Rożyńsk Mały w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: przetargi w Gołdapi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbiórka i budowa wiaduktu na ulicy Warszawskiej w Siedlcach" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa drogi gminnej w m. Wrociszów
- Budowa drogi gminnej w ciągu ulic Ogrodowej i Akacjowej w m. Rudno
- Budowa dróg gminnych na osiedlu Grafitowym w m. Lubieszów - etap II
- Budowa dróg gminnych na osiedlu Grafitowym w m. Lubieszów - etap I
- Program ochrony Miasta przez skutkami eksploatacji górniczej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.