Wejherowo: PRZEPROWADZENIE SPECJALISTYCZNYCH SZKOLEŃ INFORMATYCZNYCH
Numer ogłoszenia: 156183 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 18 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Jana III Sobieskiego 277, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 261251621, faks 261251787.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.18wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEPROWADZENIE SPECJALISTYCZNYCH SZKOLEŃ INFORMATYCZNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń i warsztatów informatycznych w podziale na 12 części: Część 1- Szkolenia z bezpieczeństwa IT. Część 2 - Bezpieczeństwo IT (szkolenia elearningowe). Część 3 - Szkolenia informatyczne Cisco. Część 4 - Analiza Oprogramowania. Część 5 - Szkolenia z zarządzania. Część 6 - Bezpieczeństwo Windows. Część 7 - Szkolenia dotyczące technologii Microsoft Windows Server . Część 8 - Szkolenia z technologii HP-UX. Część 9 - Szkolenia dotyczące zagadnień programowania w PHP (dla programistów aplikacji internetowych). Część 10 - Szkolenia informatyczne dotyczące technologii Microsoft. Część 11 - Szkolenia dotyczące aplikacji w Javie przy pomocy Spring Framework. Część 12 - Systemy informatyczne ERP. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wg poszczególnych zadań zawiera załącznik nr 6 do SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą- trenerem, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie odpowiednie do funkcji jaka zostanie jej powierzona. Wykonawca złoży wraz z ofertą wykaz osób, które spełniają następujące wymagania: dla części 1: co najmniej 1 trener, który posiada certyfikat na poziomie nie niższym niż Certified Ethical Hacker/C)PEH lub certyfikat CISSP,dla części 3: co najmniej 1 trener, który posiada certyfikat CCSI - Certified Cisco Systems Instructor w specjalizacji obejmującej problematykę kursu oraz CCIE - Cisco Certified Internetwork Expert dla szkolenia CNDABC,dla części 4: co najmniej 1 trener, który może wykazać się co najmniej 2 letnim okresem zatrudnienia na stanowisku związanym z inżynierią odwrotną /analizą malwareu, dla części 5: co najmniej 1 trener, który posiada certyfikat na poziomie nie niższym niż Audytor Wiodący Systemu Zarządzania Ciągłością Działania ISO 22301 oraz doświadczenie wynikające z przeprowadzenia co najmniej 3 szkoleń w zakresie tematów będących przedmiotem zamówienia, co najmniej 1 trener, który posiada certyfikat na poziomie nie niższym niż ISO 27005-Risk Manager oraz doświadczenie wynikające z przeprowadzenia co najmniej 3 szkoleń w zakresie tematów będących przedmiotem zamówienia, co najmniej 1 trener, który posiada certyfikat na poziomie nie niższym niż COBIT 5 Foundation oraz doświadczenie wynikające z przeprowadzenia co najmniej 3 szkoleń w zakresie tematów będących przedmiotem zamówienia dla części 6: co najmniej 1 trener, który posiada doświadczenie wynikające z przeprowadzenia co najmniej 3 szkoleń w zakresie tematów będących przedmiotem zamówienia, dla części 7: co najmniej 1 trener, który posiada certyfikat na poziomie nie niższym niż MCT Microsoft Certified Trainer a w przypadku produktów VMware-VMware Certified Professional. dla części 8: co najmniej 1 trener, który posiada doświadczenie wynikające z przeprowadzenia co najmniej 3 szkoleń w zakresie tematów będących przedmiotem zamówienia,dla części 9: co najmniej 1 trener, który posiada certyfikat na poziomie nie niższym niż ZEND CERTIFIED ENGINEER.dla części 10: co najmniej 1 trener, który posiada certyfikat na poziomie nie niższym niż MCT Microsoft Certified Trainer.dla części 11: co najmniej 1 trener, który posiada doświadczenie wynikające z przeprowadzenia co najmniej 3 szkoleń w zakresie tematów będących przedmiotem zamówienia,dla części 12: co najmniej 1 trener, który posiada doświadczenie wynikające z przeprowadzenia co najmniej 3 szkoleń w zakresie tematów będących przedmiotem zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
a)certyfikat poświadczający, że szkolenia są autoryzowane przez producenta oprogramowania Microsoft i są prowadzone w ośrodku szkoleniowym posiadającym status autoryzowanego ośrodka szkoleniowego firmy Microsoft Gold Certified Partner for Learning Solutions lub posiadający status Microsoft Certified Partner Gold Learning Competency-dotyczy szkoleń oznaczonych symbolem MS, b)aktualny certyfikat poświadczający, że szkolenia są autoryzowane przez producenta Cisco Systems i są przeprowadzone w ośrodku szkoleniowym posiadającym status autoryzowanego partnera szkoleniowego CISCO Cisco Learning Partners Associate lub Cisco Learning Partner Specjalized.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - doświadczenie wykonawcy - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian w umowie, w przypadku: a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, b) wystąpienia zdarzeń losowych lub okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w zakresie zmiany ilości uczestników szkolenia. Wówczas Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie, o którym mowa w §5 ust.3 umowy, c) konieczności zmiany terminów zajęć szkoleniowych, pod warunkiem, że nie zagraża to prawidłowej realizacji przedmiotu umowy w terminie określonym w §2 ust. 1 umowy i jest uzasadnione co najmniej jedną z poniższych przesłanek: - usprawnieniem procesu szkolenia, - wystąpieniem zdarzeń losowych bądź okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub w dniu przekazania harmonogramu szkolenia, o którym mowa w §2 ust. 2 i 3 umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.18wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 18 Wojskowego Oddziału Gospodarczego ul. Sobieskiego 277, 84-200 Wejherowo..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria jawna 18 Wojskowego Oddziału Gospodarczego ul. Sobieskiego 277, 84-200 Wejherowo.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- Remont zabytkowego budynku Przedszkola Zgromadzenia Sióstr Zmartwychwstania Pańskiego im. Bł. Alicji Kotowskiej przy ul. Bukowej 1A w Wejherowie
- Remont nawierzchni utwardzonych i dostosowanie otoczenia budynku Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy dla potrzeb osób niepełnosprawnych
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1439G ulica Pomorska w miejscowości Gniewino
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1515G (ul. Dworcowa) w Mrzezinie
- Prowadzenie i organizacja Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców Gminy Wejherowo w Części 1 - PSZOK północny.
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I CHEMI GOSPODARCZEJ
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenia stacjonarne dla beneficjentów FEDS 2021-2027
- Zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń informatycznych z podziałem na 13 części z zakresu: Microsoft oraz PostgreSQL dla pracowników Centrum Informatyki w Opolu.
- ZP/09/2024 Organizacja i przeprowadzenie szkolenia z personelem latającym dla 2. GPR
- szkolenia specjalizacyjne dla pielęgniarek i położnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.