eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego do zabiegów urologicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-25

Kalisz: Sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego do zabiegów urologicznych
Numer ogłoszenia: 156104 - 2015; data zamieszczenia: 25.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu , ul. Poznańska 79, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7651397, faks 062 7571323.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego do zabiegów urologicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z 15 niepodzielnych zadań: Zadanie Nr 1 - Sukcesywne dostawy pętli tnących i koagulacyjnych oraz noży do uretrotomu. Zadanie Nr 2 - Sukcesywne dostawy zestawów do nefrostomii oraz koszyków do usuwania złogów z moczowodu. Zadanie Nr 3 - Sukcesywne dostawy kateterów moczowodowych. Zadanie Nr 4 - Sukcesywne dostawy zestawów do szynowania moczowodu. Zadanie Nr 5 - Sukcesywne dostawy stentów do endopielotomii. Zadanie Nr 6 - Sukcesywne dostawy zestawów do cystotomii z cewnikiem. Zadanie Nr 7 - Sukcesywne dostawy cewników wymiennych typu Foley. Zadanie Nr 8 - Sukcesywne dostawy cewników prostych bezbalonowych oraz pooperacyjnych trójdrożnych. Zadanie Nr 9 - Sukcesywne dostawy igieł do biopsji stercza. Zadanie Nr 10 - Sukcesywne dostawy zestawów do nakłucia torbieli nerki. Zadanie Nr 11 - Sukcesywne dostawy prowadnic, przewodów do cystoskopu lub resektoskopu oraz łączników do nefrostomii. Zadanie Nr 12 - Sukcesywne dostawy łączników do cewnika trójdrożnego. Zadanie Nr 13 - Sukcesywne dostawy zestawów prześcieradeł do zabiegów urologicznych. Zadanie Nr 14 - Sukcesywne dostawy taśm TOT. Zadanie Nr 15 - Sukcesywne dostawy worków urostomijnych oraz płytek do worków..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.14.11-4, 33.14.16.20-2, 33.14.13.23-0, 33.14.12.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Materiały informacyjne zawierające opisy oferowanego przedmiotu zamówienia, np. foldery, katalogi, ulotki, informacje producenta, itp. (w języku polskim).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - druk w załączeniu do SIWZ, 2) wypełnione i podpisane Formularze Cenowe - druki w załączeniu do SIWZ, 3) oświadczenie Wykonawcy wskazujące, która część zamówienia zostanie powierzona Podwykonawcom - zgodnie z zapisami pkt Q SIWZ, 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty - w przypadku gdy ofertę podpisuje osoba/osoby działające na jego podstawie, 5) dokument ustanawiający pełnomocnika w przypadku składania oferty wspólnej (art. 23 ustawy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień przyszłej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany będzie wybór Wykonawcy, w sytuacji konieczności wprowadzenia takiej zmiany wynikającej z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, tj. - dopuszcza się możliwość: a) zmiany danych stron umowy (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.), zmiana danych stron wymaga sporządzenia stosownego aneksu do umowy, b) zmiany w zakresie numeru katalogowego wyrobu przy zachowaniu jego parametrów lub lepszych po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie. Zmiana numeru katalogowego wyrobu wymaga sporządzenia stosownego aneksu do umowy, c) zmiany wyrobu w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem umowy dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie. Zmiana wyrobu na nowy wymaga sporządzenia stosownego aneksu do umowy. - dopuszcza się możliwość zmiany umowy w przypadku zmiany stawki podatku VAT. W takim przypadku zmianie ulegnie wartość umowy brutto, a wartość umowy netto pozostanie bez zmian. Powyższa zmiana nie będzie wymagała sporządzenia aneksu do niniejszej umowy, o zmianie Wykonawca powiadomi Zamawiającego. Zmiana będzie obowiązywać od dnia wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.kalisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych (kondygnacja III - pokój nr 16).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2015 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Zamawiającego (kondygnacja III, sektor D, pokój nr 10).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia publicznego w dynamicznym systemie zakupów..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywne dostawy pętli tnących i koagulacyjnych oraz noży do uretrotomu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pętle tnące - 30 szt., pętle koagulacyjne - 30 szt. oraz noże do uretrotomu - 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.14.11-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.97
    • 2. Termin płatności - 0.03

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywne dostawy zestawów do nefrostomii oraz koszyków do usuwania złogów z moczowodu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do nefrostomii wielostopniowej - 5 szt. i dwustopniowej - 300 szt. oraz koszyki do usuwania złogów z moczowodu - 220 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.97
    • 2. Termin płatności - 0.03

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sukcesywne dostawy kateterów moczowodowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Katetery moczowodowe zamknięte - 270 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.97
    • 2. Termin płatności - 0.03

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sukcesywne dostawy zestawów do szynowania moczowodu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do szynowania moczowodów - 290 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.97
    • 2. Tarmin płatności - 0.03

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sukcesywne dostawy stentów do endopielotomii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy stentów do endopielotomii - szt. 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.97
    • 2. Termin płatności - 0.03

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sukcesywne dostawy zestawów do cystotomii z cewnikiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do cystostomii - 60 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2, 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.97
    • 2. Twermin płartności - 0.03

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sukcesywne dostawy cewników wymiennych typu Foley.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki wymienne - 120 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.97
    • 2. Termin płatności - 0.03

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sukcesywne dostawy cewników prostych bezbalonowych oraz pooperacyjnych trójdrożnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki proste- 60 szt. oraz cewniki pooperacyjne - 200 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.97
    • 2. Termin płatności - 0.03

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sukcesywne dostawy igieł do biopsji stercza..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do biopsji stercza - 350 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.97
    • 2. Termin płatności - 0.03

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Sukcesywne dostawy zestawów do nakłucia torbieli nerki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do nakłucia torbieli nerki - 30 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.97
    • 2. Termin płatności - 0.03

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Sukcesywne dostawy prowadnic, przewodów do cystoskopu lub resektoskopu oraz łączników do nefrostomii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączniki do nefrostomii - 10 szt., prowadnice - 410 szt. oraz przewody - 1150 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.97
    • 2. Termin płatności - 0.03

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Sukcesywne dostawy łączników do cewnika trójdrożnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączniki do cewnika trójdrożnego- 100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.97
    • 2. Termin płatności - 0.03

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Sukcesywne dostawy zestawów prześcieradeł do zabiegów urologicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy prześcieradeł do zabiegów urologicznych - 150 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.97
    • 2. Termin płatności - 0.03

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Sukcesywne dostawy taśm TOT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taśma TOT - 34 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.97
    • 2. Termin płatności - 0.03

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Sukcesywne dostawy worków urostomijnych oraz płytek do worków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki urostomijne - 250 szt. oraz płytki do worków - 30 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.97
    • 2. Termin płatności - 0.03

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.