eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnice › Pełnienie Nadzoru Autorskiego dla zadania pn. Termomodernizacja wraz z przebudową Chojnickiego Centrum Kultury w ramach projektu Poprawa efektywności energetycznej oraz rozwój OZE w Chojnicko Człuchowskim Miejskim Obszarze Funkcjonalnym termomodernizacja budynków użyteczności publicznej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-26

Chojnice: Pełnienie Nadzoru Autorskiego dla zadania pn. Termomodernizacja wraz z przebudową Chojnickiego Centrum Kultury w ramach projektu Poprawa efektywności energetycznej oraz rozwój OZE w Chojnicko Człuchowskim Miejskim Obszarze Funkcjonalnym termomodernizacja budynków użyteczności publicznej
Numer ogłoszenia: 155983 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3971800, faks 052 3972194.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastochojnice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie Nadzoru Autorskiego dla zadania pn. Termomodernizacja wraz z przebudową Chojnickiego Centrum Kultury w ramach projektu Poprawa efektywności energetycznej oraz rozwój OZE w Chojnicko Człuchowskim Miejskim Obszarze Funkcjonalnym termomodernizacja budynków użyteczności publicznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania pn. Termomodernizacja wraz z przebudową Chojnickiego Centrum Kultury w ramach projektu Poprawa efektywności energetycznej oraz rozwój OZE w Chojnicko Człuchowskim Miejskim Obszarze Funkcjonalnym - termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Roboty budowlane związane z realizacją Kontraktu będą realizowane przez Wykonawcę na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez jednostkę projektową : Pracownia Projektowa, Projektowanie i Nadzorowanie Zdzisław Kufel Zakres obowiązków Inspektora Nadzoru Autorskiego obejmuje czynności określone art. 20 ust. 1 pkt 4 a,b ustawy Prawo Budowlane tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 1409 z późn. zm., w szczególności: stwierdzanie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań w terminie dostosowanym do potrzeb budowy ustalanie z Zamawiającym, Inspektorem Nadzoru i Wykonawcą Robót możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, w odniesieniu do materiałów i konstrukcji oraz rozwiązań instalacyjnych obowiązkowe uczestniczenie co najmniej raz w miesiącu w naradach roboczych , uczestniczenie, na wezwanie Zamawiającego, w innych spotkaniach technicznych organizowanych przez Zamawiającego uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowych na wezwanie Zamawiającego opiniowanie i uzgodnienie dokumentacji technicznej opracowanej przez Wykonawcę robót budowlanych w terminie do 14 dni od daty jej przekazania do zaopiniowania opiniowanie i uzgadnianie dokumentacji zamiennej opracowanej na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy robót budowlanych w terminie do 14 dni od daty jej przekazania do zaopiniowania, w szczególnych przypadkach termin ten może ulec zmianie za zgodą Zamawiającego Na polecenie Zamawiającego do Wykonawcy będzie należało wykonywanie uzasadnionych rysunków zamiennych i dodatkowych opracowań oraz wszelkich opracowań niezbędnych dla prawidłowej realizacji Kontraktu. Udokumentowanie zmian rozwiązań projektowych, wprowadzonych do dokumentacji projektowej w czasie wykonywania robót budowlanych, potwierdzające zgodę Wykonawcy na ich wprowadzenie, stanowić będą podpisane przez Wykonawcę sprawującego nadzór autorski zapisy na rysunkach wchodzących w skład dokumentacji projektowej, rysunki zamienne i szkice, wpisy do dziennika budowy, protokoły i notatki służbowe podpisane przez Zamawiającego, Inspektora Nadzoru i Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany do współpracy z powołanym przez Zamawiającego Inspektorem. Wykonawca zabezpieczy Zamawiającego i przejmie na siebie odpowiedzialność materialną za wszelkie skutki finansowe wynikające z jakichkolwiek roszczeń właścicieli praw autorskich wynikających z ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych Dz. U. z 2006r. Nr 90 poz. 631 z późniejszymi zmianami, powstałych w trakcie realizacji niniejszej umowy. Ilekroć uzgodnienie możliwości wprowadzenia koniecznych zmian w dokumentacji projektowej lub wykonanie innych koniecznych czynności przez Wykonawcę w ramach niniejszej umowy wymagać będzie zgody autora dokumentacji projektowej, Wykonawca uzyska powyższą zgodę na własny koszt i własnym staraniem. Forma pełnienia nadzoru. Zamawiający przewiduje pełnienie Nadzoru Autorskiego przez Zespół Nadzoru w następujących specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej, architektonicznej, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych, instalacji niskoprądowych, drogowej, w formie nadzorów z pobytem na budowie, w tym : nadzorów doraźnych na wezwanie Zamawiającego, uczestnictwo w co najmniej raz w miesiącu w naradach roboczych - na terenie budowy, nadzorów bez pobytu na budowie - zapytania pisemne, sprawdzanie i opiniowanie wszelkich projektów warsztatowych, montażowych, technologicznych niezbędnych dla realizacji zamówienia przygotowanych przez Wykonawcę robót budowlanych, wykonywania rysunków zamiennych i uzupełniających Wykonawca zapewni w ramach Umowy, w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji robót, współpracę Zespołu Nadzoru Autorskiego ze specjalistami, posiadającymi uprawnienia projektowe wszystkich branż objętych Umową na Roboty Budowlane. Każdorazowy pobyt osoby pełniącej doraźny nadzór autorski będzie poprzedzony pisemnym wezwaniem Zamawiającego na 3 dni robocze przed żądanym terminem przybycia na budowę. Wezwanie może być zgłoszone telefoniczne, faksem lub pocztą elektroniczną. Pełniący obowiązki nadzoru autorskiego zobowiązany jest, wobec powyższego, do przekazania numerów telefonów, faksów i adresów e-mail oraz ich uaktualniania, jak również pozostawania w ciągłej dyspozycji. Osoby pełniące nadzór autorski zarówno z pobytem na budowie jak i bez pobytu na budowie w czasie trwania nadzoru będą dostępne na żądanie Zamawiającego na czas niezbędny do wykonania wynikających z umowy obowiązków. OPIS ROBÓT BUDOWLANYCH Lokalizacja inwestycji: ul. Swarożyca i ul. Gdańska w Chojnicach. OPIS STANU ISTNIEJĄCEGO: Zagospodarowanie terenu istniejące obejmuje Budynek istniejący przeznaczony dla rozbudowy i przebudowy, Teren utwardzony, nawierzchnia z trylinki i płyt chodnikowych i kostki brukowej, Nawierzchnie nierówne w złym stanie technicznym, Tereny zielone - trawniki i zadrzewienia, Forma architektoniczna Budynek o bryle prostopadłościanu, dach płaski na dwóch poziomach, z częściowym podpiwniczeniem i częściowym piętrem (pomieszczenie kinoopery). Budynek Chojnickie Centrum Kultury pełni funkcję szerzenia kultury w formie seansów kinowych, spektakli teatralnych i innych imprez widowiskowych. Dane liczbowe określające budynek Powierzchna zabudowy przed przebudową po proj. przebudowie i rozbudową i rozbudowie Powierzchnia zabudowy 1004,89 m2 1258,50m2 Powierzchnia użytkowa 1416,30m2 2145,50m2 Powierzchna całkowita 1691,86m2 2598,20m2 Kubatura 9040,42m3 10944,14m3 ZAKRES PRAC PLANOWANYCH DO WYKONANIA Opis przedmiotu zamówienia Dane liczbowe określające budynek przed przebudową po proj. przebudowie i rozbudową i rozbudowie Powierzchnia zabudowy 1 004,89 m2 1 258,50 m2 Powierzchnia użytkowa 1 416,30 m2 2 148,50 m2 Powierzchnia całkowita 1 691,86 m2 2 598,20 m2 Kubatura 9 040,42 m3 10 944,14 m3 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót związanych z przebudową i rozbudową istniejącego budynku Roboty przygotowawcze demontaż elementów istniejącego wyposażenia kinowego ekran, projektor z kompletem nagłośnienia przechowanie przez okres budowy oraz ponowny montaż z zestrojeniem i uruchomieniem. demontaż windy zewnętrznej oraz przekazanie dyrektorowi Chojnickiego Centrum Kultury Roboty branży architektonicznej Rozbudowa istniejącego budynku dla uzyskania dodatkowej powierzchni użytkowej Docieplenie ścian zewnętrznych przy pomocy styropianu grafitowego o gr. 20 cm z płytami osłonowymi z prasowanej wełny mineralnej na stelażu aluminium Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej ze współczynnikiem U= 0,9 W m2K Wykonanie ścian osłonowych w formie fasady szklanej o konstrukcji aluminiowej Docieplenie ścian fundamentowych i podpiwniczenia za pomocą styropianu ekstrudowanego 20 cm Od strony południowej na poziomie piwnic zdjęcie warstwy ziemi w celu odkrycia pomieszczeń edukacyjnych przeznaczonych na pobyt stały . Docieplenie powierzchni dachowej poprzez wykonanie następujących prac Demontaż istniejącego pokrycia papowego z ociepleniem o gr. ok. 8 cm wraz z wywietrznikami dachowymi , blacharką i instalacją odgromową . Naprawa płyt dachowych korytkowych w miejscu pęknięć. Naprawa stropodachu wykonana na bazie stopu DZ należy uzupełnić szczeliny pomiędzy pustakami stropowymi. Po pracach naprawczo demontażowych należy ułożyć płyty ze styropapy EPS 100 0,31 gr.20 cm. Pokrycie właściwe należy wykonać z papy zgrzewalnej podkładowej i nawierzchniowej w systemie NRO. Wykonać opierzenia z blachy aluminiowej w kolorze stolarki .Wykonać odtworzenie instalacji odgromowej. h)Docieplenie posadzek podpiwniczenia, sceny i widowni. Docieplenie posadzek należy wykonać z 15 cm styropianu EPS 100 0,31 grafitowego,w celu wykonania docieplenia należy zdemontować istniejące posadzki i dokonać pogłębienia dla usytuowania wszystkich warstw Docieplenie sceny demontaż istniejącej podłogi drewnianej, płyty żelbetowej ze wspornikiem nad orkiestronem, konstrukcji stalowej zabudowy orkiestronu , posadzki drewnianej orkiestronu , ścian oddzielających orkiestron od widowni i części sceny niepodpiwniczonej. Pod sceną poza orkiestronem znajduje się nieprawidłowo zagęszczony grunt , który należy usunąć. Wykonanie nowej konstrukcji z warstwami wykończeniowymi. Docieplenie widowni demontaż istniejącej widowni tj. demontaż foteli , parkietu , podkładu betonowego, źle zagęszczonego podłoża piaskowego, betonowych kanałów wentylacyjnych Wymiana w części istniejącej oraz wykonanie nowych podłoży i posadzek w części rozbudowy Wymiana tynków oraz wykonanie nowych z malowaniem lub płytkowanie Montaż dźwigu osobowego dostosowanego dla osób niepełnosprawnych obsługującego dwie kondygnacje Montaż dźwigu osobowo-towarowego. Roboty branży konstrukcyjnej stopy fundamentowe żelbetowe monolityczne, ławy fundamentowe żelbetowe monolityczne, rdzenie i startery żelbetowe monolityczne, słupy, belki, podciągi, nadproża; żelbetowe monolityczne i prefabrykowane, oraz podciągi i słupy stalowe, ściany z bloczków silikatowych oraz cegły pełnej, stropy płytowe - żelbetowe, wykonanie nowej sceny- scena istniejąca na gruncie przeznaczona do rozbiórki, projektowana scena o konstrukcji żelbetowej w postaci podciągów i płyt żelbetowych opartych na słupach żelbetowych i ścianach, widownia - istniejąca widownia na gruncie przeznaczona do rozbiórki, projektowana widownia o konstrukcji z podciągów i płyt żelbetowych opartych na słupach żelbetowych, pomosty nad widownią - istniejący pomost nad widownią przeznaczony do rozbiórki, zaprojektowany trap technologiczny mocowany do ścian istniejącej sali widowni. Trap wykonany w postaci dwóch kratownic stalowych, podest nad sceną - istniejący podest nad sceną przeznaczony do rozbiórki, zaprojektowany trap technologiczny w postaci kratownic stalowych mocowanych do belki stalowej, sufit samonośny istniejący z siatki ogrodzeniowej otynkowanej na ruszcie drewnianym przeznaczony do rozbiórki. Należy wykonać sufit samonośny wykonany z płyt gipsowo - kartonowych na ruszcie stalowym, ocynkowanym, systemowym lub jako sufit kasetonowy 60x60, rozbiórka istniejących ścian nośnych i działowych zgodnie z częścią rysunkową oraz wykonanie nowych ścian z cegły silikatowej oraz z płyt gipsowo - kartonowych w celu wydzielenia nowych pomieszczeń. Wykonanie nowych otworów w ścianach nośnych i działowych, rozbiórka istniejących klatek schodowych wewnętrznych oraz schodów na zewnątrz budynku, wykonanie nowych klatek schodowych żelbetowych. wzmocnienie istniejących ścian zewnętrznych w miejscach rys pionowych, naprawa istniejących stropów. Roboty w zakresie aranżacji wnętrz wraz ze stałym wyposażeniem. Roboty w zakresie zagospodarowania terenu rozbiórka istniejącego komina wolnostojącego wraz z wywozem i utylizacją gruzu rozebranie istniejących nawierzchni utwardzonych wraz z wywozem i utylizacją gruzu przygotowanie terenu pod nasadzenia kwiatowe wzdłuż części chodników i w kształcie herbu miasta. niwelacja terenu wykonanie pieszo jezdni, parkingów, drogi pożarowej droga pożarowa o nośności 100kN na oś o nawierzchni z kostki brukowej betonowej wykonanie ciągów pieszych o nawierzchni z kostki brukowej klinkierowej gr.45mm wykonanie drenażu opaskowego wykonanie murków oporowych sadzenie drzew i krzewów, wykonanie terenów zielonych budowa elementów małej architektury przebudowa ulic: Swarożyca i Gdańskiej Roboty w zakresie instalacji elektrycznych i fotowoltaicznych: demontaż instalacji elektrycznej w budynku oraz przyłącza napowietrznego do garażu, Wykonanie zasilania w energię elektryczną: linie zasilające elektroenergetyczne linie kablowe NN bezpośrednio w gruncie oraz w kanalizacji kablowej z oprawami oświetleniowymi rozdzielnia w budynku, instalacja fotowoltaiczna z montażem paneli fotowoltaicznych utwardzonych cienkowarstwowych mocowanych do podłoża papowego za pomocą klejenia. Wykonanie instalacji: oświetlenie podstawowe i awaryjne, oświetlenie zewnętrzne, gniazda wtykowe ogólnego przeznaczenia, gniazda wtykowe dedykowane, zasilanie dedykowanych odbiorników energii elektrycznej, przeciwprzepięciowa oraz odgromowa zewnętrzna. Roboty w zakresie instalacji niskoprądowych wykonanie następujących robót linie kablowe niskoprądowe w kanalizacji teletechnicznej punkty dystrybucyjne instalacja strukturalna kanalizacja teletechniczna instalacja monitoringu CCTV instalacja sygnalizacji włamania i napadu instalacja sygnalizacji pożaru instalacja RTV Roboty w zakresie instalacji oświetlenia i mechaniki scenicznej oraz elektroakustyki sceny z widownią, studia nagrań i pomieszczeń pomocniczych montaż systemu mechaniki scenicznej wraz z okotarowaniem montaż systemu dźwiękowego montaż oświetlenia technologicznego Wykonanie ustrojów - sufitów akustycznych Roboty w zakresie instalacji sanitarnych zewnętrznych wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej z parkingów i ulic z separatorami i zbiornikiem retencyjnym podziemnym wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej z dachów i chodników ze zbiornikiem retencyjnym podziemnym wykonanie przyłącza wody wykonanie zewnętrznej instalacji gazu ze skrzynką kurka głównego wykonanie instalacji pomp ciepła zasilających instalację centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego pomieszczeń budynku oraz zasilających chłodnice central wodą lodową. wykonanie opomiarowania instalacji pomp ciepła zasilających instalację centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego pomieszczeń budynku oraz zasilających chłodnice central wodą lodową oraz opomiarowanie dodatkowe instalacji gazu zasilającej pompy ciepła. przełożenie ciepłociągu Roboty w zakresie instalacji sanitarnych wewnętrznych wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wykonanie wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej Integracja sygnałów sterujących instalacji wentylacji mechanicznej, ogrzewania, instalacji fotowoltaicznej oraz analiza zużycia energii należy zabudować serwer BMS dla integracji w/w sygnałów w głównym punkcie dystrybucyjnym. Należy zastosować odpowiednie przetworniki sygnałów w sterowanych urządzeniach z połączeniem do serwera BMS. Z analizatora zużycia energii elektrycznej do zabudowy w rozdzielni RG sygnał doprowadzić do serwera BMS. Należy przeprowadzić konfigurację serwera z integracją w w sygnałów. Warunki wynikające z położenia obszaru w strefie ochrony archeologicznej Warunki wynikające z opinii Burmistrza Miasta Chojnice pismo KZ.4125.171.2015 z dnia 10 stycznia 2016 r. należy zawiadomić Konserwatora Zabytków Miasta Chojnice o terminie rozpoczęcia i zakończenia robót. Warunki wynikające z opinii Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków pismo ZA.5161.936.2015EP z dnia 11 listopada 2016 r. -prace ziemne należy poprzedzić wykonaniem archeologicznych badań ratowniczych przed rozpoczęciem robot budowlanych, -na prowadzenie prac archeologicznych należy uzyskać pozwolenie decyzję Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Wartość zamówienia na roboty budowlane: 10 846 386.00 zł brutto..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Wykonawca musi dysponować osobą mi zdolną mi do wykonania przedmiotowego zamówienia posiadającą mi stosowne uprawnienia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014 w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej; architektonicznej; instalacji sanitarnych; instalacji elektrycznych; instalacji niskoprądowych; drogowej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1 - Cena - 80
    • 2 - Ilość pobytów na budowie w miesiącu Inspektora Nadzoru Autorskiego - 20

    IV.2.2)

      przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: a konieczność przedłużenia (zmiany) terminu umownego z powodu: działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, przedłużenia terminu realizacji inwestycji, nadzwyczajnych zdarzeń gospodarczych niezależnych od Zamawiającego, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, decyzji służb konserwatorskich lub Nadzoru budowlanego mających wpływ na przesunięcie terminu realizacji robót takich jak wstrzymanie budowy, konieczność wykonania prac archeologicznych (badań archeologicznych), przedłużających się terminów uzyskania uzgodnień organów administracji, wystąpienia zamówień dodatkowych w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych, niezbędnych do prawidłowego wykonania realizowanego zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, lub uzupełniających, zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie robót przez Zamawiającego, zmian wynikających z konieczności wykonania robót niezwiązanych bezpośrednio z przedmiotem umowy i nieprzewidywalnych, których brak wykonania uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy, b rezygnacji z wykonania części usługi - ograniczenie zakresu usługi wynikające z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w przedmiocie zamówienia, które wynikły w trakcie wykonywania usługi, wraz z obniżeniem wynagrodzenia umownego o zakres z którego Zamawiający rezygnuje, c zmiany przedstawicieli uczestników procesu inwestycyjnego w przypadku: zmiany przedstawicieli jednostki sprawującej nadzór autorski w przypadku wystąpienia o zmianę na jej pisemny wniosek, pod warunkiem przedstawienia w zastępstwie osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia, d zawieszenia przez Zamawiającego wykonania części lub całości przedmiotu umowy na czas trwania przeszkody w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót niezwiązanych bezpośrednio z przedmiotem umowy i nie przewidywanych, których brak wykonania uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy. Wniosek o ewentualne zmiany postanowień zawartej umowy Wykonawca winien dostarczyć do Zamawiającego w terminie nie później niż 14 dni przed upływem terminu umownego. Zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W tym przypadku Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie należne z tytułu wykonania części umowy.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastochojnice.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Chojnicach Stary Rynek 1 89-600 Chojnice.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Chojnicach Stary Rynek 1 89-600 Chojnice Biuro Podawcze - Informacja pokój 306.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dofinansowanie w ramach projektu Poprawa efektywności energetycznej oraz rozwój OZE w Chojnicko Człuchowskim Miejskim Obszarze Funkcjonalnym - termomodernizacja budynków użyteczności publicznej.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.